Dat is je geraden, we willen alle smeuiige details horen.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
ja! echt waar!!! moeten nu de katjes verhuizen maar zal vanavond even meer posten![]()
![]()
![]()
Het is dat jij zoveel sport, anders weet ik zeker dat je 100> zou wegen!!quote:Op zondag 29 maart 2009 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, terwijl jullie over ware liefde keuvelen, ga ik een swiss roll bakkenMaar niet voordat ik even ge-
't heb voor Mootje en haar vent!
Een halve clafoutis en een berg guacamole zijn niet bevorderlijk voor je streefgewicht
Het erge is gewoon dat ze zo kan eten én afvaltquote:Op zondag 29 maart 2009 12:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is dat jij zoveel sport, anders weet ik zeker dat je 100> zou wegen!!
Ja dat is ook wel zo. Ik heb alleen nog nooit gedatequote:Op zondag 29 maart 2009 11:59 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Maar als ik echt iets met iemand heb, heb ik ook bewust de keuze gemaakt om ervoor te gaan, dat vind ik wat anders dan dat je nog in die fase zit, waarin je aan het ontdekken bent hoe leuk je elkaar vindt en of je er wel of niet voor wil gaan.
Dus jij bent nog samen met je eerste liefde? hoe oud ben je nu? en hoe lang zijn jullie al samen?
Ik ben doordeweeks vrij braaf met eten, dat scheelt. En het afvallen gaat nou niet bepaald snel hierquote:Op zondag 29 maart 2009 12:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is dat jij zoveel sport, anders weet ik zeker dat je 100> zou wegen!!
quote:Op zondag 29 maart 2009 @ 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat over liefde!
Da's tof! Want....WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leuk, gefeliciteerd
![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat over liefde!
Da's tof! Want....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd
![]()
Ik kan ook nog helemaal geen bruidstaarten maken hoor! 't Was een grapje.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:25 schreef ElisaB het volgende:
Ow trouwens, DaD: ik ben al getrouwd, maar voor mij mag je ook best een taart maken heur
Aha! Uit de categorie dooie mussen:quote:Op zondag 29 maart 2009 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan ook nog helemaal geen bruidstaarten maken hoor! 't Was een grapje..
Ik denk dat jij dat best zou kunnen!quote:Op zondag 29 maart 2009 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan ook nog helemaal geen bruidstaarten maken hoor! 't Was een grapje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |