abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67514149
Het gaat over liefde!

Da's tof! Want....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:33:52 #52
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67514153
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:28 schreef conleche het volgende:
Ik heb maar 1x "liefde op het eerste gezicht" meegemaakt en dat was met P. En dat was wederzijds. Onafscheidelijk na de 1e date.

En dat maakt het wel des te zuurder, dat dat uiteindelijk dus ook niets wil zeggen.
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:34:24 #53
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_67514164
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat over liefde!

Da's tof! Want....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ohhhh MOOTJE!!!!

Gefeliciteerd!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_67514179
quote:
Het gaat over liefde!

Da's tof! Want....
SPOILER

NIET! Echt waar??

Tof voor jullie! Gefeliciteerd!!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:35:16 #55
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_67514180
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:36:08 #56
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67514194
quote:
Het gaat over liefde!

Da's tof! Want....
SPOILER

jeeeeeeeeeeeeee

wat tof voor jullie!!

Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:36:18 #57
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67514202
quote:
Het gaat over liefde!

Da's tof! Want....
SPOILER

Gefeliciteerd!!!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_67514214
ja! echt waar!!! moeten nu de katjes verhuizen maar zal vanavond even meer posten
Ja doei.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:37:37 #59
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67514226
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:25 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik ook, en ik wil graag zeker weten dat ik de allerleukste heb, dus moet ik eigenlijk blijven daten totdat ik ALLE mannen heb ontmoet Het leven is zwaar
ja maar das toch onwijs zonde?? je kan t toch ook gewoon een poosje leuk met iemand hebben zonder dat je alsmaar bezig bent met afstand houden en of t wel de goeie is? als t niet de goeie is dan merk je t vanzelf en kun je toch altijd nog tabee zeggen, en dan weer verder daten?

misschien ben k wel echt heel dom in deze dingen hoor, maar ik snáp dat getwijfel gewoon niet.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_67514236
Wat Muis zegt is waar. In het begin ben je verliefd en wil je eventuele slechte eigenschappen niet zien, dus je geeft er een positieve draai aan.

Uiteindelijk heeft imo een relatie de beste kans van slagen, als je zo'n beetje dezelfde dingen leuk/belangrijk vindt. Het is niet reeel te denken dat je na 10 jaar nog stapelverliefd bent. Maar er moet dan wel iets voor in de plaats zijn gekomen......
  zondag 29 maart 2009 @ 11:39:57 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67514263
Mo! Gefeliciteeeeerd .
Maar toch vind ik jou geen typ om getrouwd te zijn, is dat raar? .
Dit verklaart wel waarom jullie pas zo laat sliepen .
Niet meer actief op Fok!
pi_67514269
quote:
Het gaat over liefde!

Da's tof! Want....
SPOILER

pi_67514276
Grappig, over zoiets ging het in The Beach gister ook. Toen zei Leonardo iets van: je potentiele liefje doet iets waardoor je diegene helemaal geweldig vindt, een reden om op diegene verliefd te worden. Niet weten dat dat uiteindelijk ook weer de reden is dat je uit elkaar kan gaan.

Zoiets.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_67514283
Moblo, gefeliciteerd!!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 29 maart 2009 @ 11:42:30 #65
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67514310
motorbloempje

Feliiiiii!!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_67514318
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:40 schreef Goodbye het volgende:
Grappig, over zoiets ging het in The Beach gister ook. Toen zei Leonardo iets van: je potentiele liefje doet iets waardoor je diegene helemaal geweldig vindt, een reden om op diegene verliefd te worden. Niet weten dat dat uiteindelijk ook weer de reden is dat je uit elkaar kan gaan.

Zoiets.
Ik zag te laat dat Leo was!!
pi_67514338
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:37 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ja maar das toch onwijs zonde?? je kan t toch ook gewoon een poosje leuk met iemand hebben zonder dat je alsmaar bezig bent met afstand houden en of t wel de goeie is? als t niet de goeie is dan merk je t vanzelf en kun je toch altijd nog tabee zeggen, en dan weer verder daten?

misschien ben k wel echt heel dom in deze dingen hoor, maar ik snáp dat getwijfel gewoon niet.
Tsja, dat wéét ik ook wel, verstandelijk, maar dat gevoel kan ik niet zomaar kwijtraken. Ik wil zeker weten dat ik een relatie heb, met iemand die beter bij mij past dan alle anderen. En stel nou dat ik net die ene misloop omdat ik met die ander was
Maar het is ook lastig om iets met iemand te beginnen, elkaar toestaan om gevoelens te krijgen en dan ineens weer te zeggen "sorry, valt toch tegen" dan kwets je gelijk weer mensen, terwijl het in die eerste fase allemaal nog niet zo hard aankomt als iemand je dumpt
(ehh? Snap je een beetje wat ik bedoel? Volgens mij staat het er aardig arrogant, maar zo bedoel ik het helemaal niet)
pi_67514354
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zag te laat dat Leo was!!
Ik heb de hele film gezien, leuk na zoveel jaar.

Al blijft het boek beter
pi_67514374
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:38 schreef conleche het volgende:
Wat Muis zegt is waar. In het begin ben je verliefd en wil je eventuele slechte eigenschappen niet zien, dus je geeft er een positieve draai aan.

Uiteindelijk heeft imo een relatie de beste kans van slagen, als je zo'n beetje dezelfde dingen leuk/belangrijk vindt. Het is niet reeel te denken dat je na 10 jaar nog stapelverliefd bent. Maar er moet dan wel iets voor in de plaats zijn gekomen......
Oxytocine FTW!!
Maar het is wel leuk als je in het begin die stapelverliefdheid hebt, en het niet geljik vanaf het eerste moment geborgen en vertrouwd voelt...
  zondag 29 maart 2009 @ 11:47:57 #70
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_67514420
Van harte MoBlo
pi_67514472
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:45 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Oxytocine FTW!!
Maar het is wel leuk als je in het begin die stapelverliefdheid hebt, en het niet geljik vanaf het eerste moment geborgen en vertrouwd voelt...
Zeker! Maar ik ben er niet zo uit wat verliefdheid nu precies is. Ik ben het hevigst verliefd geweest op mannen die nét niet zum haben waren. Het had meer met onbereikbaarheid te maken. Met gekrenkt ego. Met allerlei andere zaken dan liefde. Ik wantrouw verliefdheid een beetje.

Oei, dat klinkt cynisch. Niet zo bedoeld hoor!
pi_67514513
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Zeker! Maar ik ben er niet zo uit wat verliefdheid nu precies is. Ik ben het hevigst verliefd geweest op mannen die nét niet zum haben waren. Het had meer met onbereikbaarheid te maken. Met gekrenkt ego. Met allerlei andere zaken dan liefde. Ik wantrouw verliefdheid een beetje.
Onbereikbare mannen zijn wel het aantrekkelijkst natuurlijk.
pi_67514521
quote:
Het gaat over liefde!

Da's tof! Want....
SPOILER

Gefeliciteerd . Wat tof .

Daarstraks maar weer mn bed ingedoken, om 11 uur eruit, douchen en voel me nu wel iets beter. Nog niets gegeten, geen zin in .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_67514524
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Ohja, zo ben ik ook hevig verliefd geweest op zo'n type 'je bent wel leuk als ik niks te doen heb'. Emoties van hoog naar laag enzovoorts. Akelig eigenlijk. En ik was echt niet verliefd op hem omdat het nou zo'n leuke, slimme, knappe, lieve jongen was
pi_67514530
quote:
Op zondag 29 maart 2009 11:33 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik wil geen flaws voor lief nemen...
Dan eindig je hoogstwaarschijnlijk alleen....

Morning!!!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')