SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:28 schreef conleche het volgende:
Ik heb maar 1x "liefde op het eerste gezicht" meegemaakt en dat was met P. En dat was wederzijds. Onafscheidelijk na de 1e date.
En dat maakt het wel des te zuurder, dat dat uiteindelijk dus ook niets wil zeggen.
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat over liefde!
Da's tof! Want....Ohhhh MOOTJE!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat over liefde!
Da's tof! Want....NIET! Echt waar??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Tof voor jullie! Gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Het gaat over liefde!
Da's tof! Want....jeeeeeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat tof voor jullie!!
![]()
![]()
![]()
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Het gaat over liefde!
Da's tof! Want....Gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
ja maarquote:Op zondag 29 maart 2009 11:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ook, en ik wil graag zeker weten dat ik de allerleukste heb, dus moet ik eigenlijk blijven daten totdat ik ALLE mannen heb ontmoetHet leven is zwaar
Het gaat over liefde!
Da's tof! Want....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag te laat dat Leo was!!quote:Op zondag 29 maart 2009 11:40 schreef Goodbye het volgende:
Grappig, over zoiets ging het in The Beach gister ook. Toen zei Leonardo iets van: je potentiele liefje doet iets waardoor je diegene helemaal geweldig vindt, een reden om op diegene verliefd te worden. Niet weten dat dat uiteindelijk ook weer de reden is dat je uit elkaar kan gaan.
Zoiets.
Tsja, dat wéét ik ook wel, verstandelijk, maar dat gevoel kan ik niet zomaar kwijtraken. Ik wil zeker weten dat ik een relatie heb, met iemand die beter bij mij past dan alle anderen. En stel nou dat ik net die ene misloop omdat ik met die ander wasquote:Op zondag 29 maart 2009 11:37 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja maardas toch onwijs zonde?? je kan t toch ook gewoon een poosje leuk met iemand hebben zonder dat je alsmaar bezig bent met afstand houden en of t wel de goeie is? als t niet de goeie is dan merk je t vanzelf en kun je toch altijd nog tabee zeggen, en dan weer verder daten?
misschien ben k wel echt heel dom in deze dingen hoor, maar ik snáp dat getwijfel gewoon niet.
quote:
Oxytocine FTW!!quote:Op zondag 29 maart 2009 11:38 schreef conleche het volgende:
Wat Muis zegt is waar. In het begin ben je verliefd en wil je eventuele slechte eigenschappen niet zien, dus je geeft er een positieve draai aan.
Uiteindelijk heeft imo een relatie de beste kans van slagen, als je zo'n beetje dezelfde dingen leuk/belangrijk vindt. Het is niet reeel te denken dat je na 10 jaar nog stapelverliefd bent. Maar er moet dan wel iets voor in de plaats zijn gekomen......
Zeker! Maar ik ben er niet zo uit wat verliefdheid nu precies is. Ik ben het hevigst verliefd geweest op mannen die nét niet zum haben waren. Het had meer met onbereikbaarheid te maken. Met gekrenkt ego. Met allerlei andere zaken dan liefde. Ik wantrouw verliefdheid een beetje.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oxytocine FTW!!
Maar het is wel leuk als je in het begin die stapelverliefdheid hebt, en het niet geljik vanaf het eerste moment geborgen en vertrouwd voelt...
Onbereikbare mannen zijn wel het aantrekkelijkst natuurlijk.quote:Op zondag 29 maart 2009 11:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeker! Maar ik ben er niet zo uit wat verliefdheid nu precies is. Ik ben het hevigst verliefd geweest op mannen die nét niet zum haben waren. Het had meer met onbereikbaarheid te maken. Met gekrenkt ego. Met allerlei andere zaken dan liefde. Ik wantrouw verliefdheid een beetje.
Het gaat over liefde!
Da's tof! Want....GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
. Wat tof
.
Daarstraks maar weer mn bed ingedoken, om 11 uur eruit, douchen en voel me nu wel iets beter. Nog niets gegeten, geen zin in.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ohja, zo ben ik ook hevig verliefd geweest op zo'n type 'je bent wel leuk als ik niks te doen heb'. Emoties van hoog naar laag enzovoorts. Akelig eigenlijk. En ik was echt niet verliefd op hem omdat het nou zo'n leuke, slimme, knappe, lieve jongen wasquote:Op zondag 29 maart 2009 11:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeker! Maar ik ben er niet zo uit wat verliefdheid nu precies is. Ik ben het hevigst verliefd geweest op mannen die nét niet zum haben waren. Het had meer met onbereikbaarheid te maken. Met gekrenkt ego. Met allerlei andere zaken dan liefde. Ik wantrouw verliefdheid een beetje.
Dan eindig je hoogstwaarschijnlijk alleen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |