'I hit somebody from the front, I hit somebody from the back'.quote:Op zondag 29 maart 2009 09:45 schreef Espabilado het volgende:
Haha die rubens is ook echt dolblij
Als Rubens blij is, dan is ie ook echt heel blij.quote:
nog maagdelijk witquote:Op zondag 29 maart 2009 09:49 schreef Espabilado het volgende:
Ze hebben echt amper sponsoring nog... nog nooit zulke lege racepakken gezien
Nou, mag nog wel iets meer actie op de baanquote:Op zondag 29 maart 2009 09:51 schreef appelsientje het volgende:
Hopelijk dat die een voorbode is voor het rest van het seizoen
Reken er maar op dat wanneer het circus weer in Europa terug is (Spanje) dat de Brawns er goed gevuld uitzien.quote:Op zondag 29 maart 2009 09:49 schreef Espabilado het volgende:
quote:Op zondag 29 maart 2009 09:49 schreef Espabilado het volgende:
Vorig jaar was nog iets beter, maar het mag zo blijven gaan inderdaadquote:Op zondag 29 maart 2009 09:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat een begin van het jaar: mooi hoor!
Dat denk ik ook wel, vooral als ze zo door gaan.quote:Op zondag 29 maart 2009 09:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Reken er maar op dat wanneer het circus weer in Europa terug is (Spanje) dat de Brawns er goed gevuld uitzien.
Niet overzappen naar de BBC. Gewoon de hele race op de BBC kijken!quote:Op zondag 29 maart 2009 09:59 schreef northernlight81 het volgende:
Erg leuke race. Vooral dat Brown 1 en 2 heeft gehaald is echt prachtig. Ik had Vettel en Kubica ook een podium gegund. Leuk einde wel dat ze allebei eraf gingen.
Dat KERS is ook wel geinig. Hamilton alsnog 4e, en de Ferrari's 0 punten.
Wel irritant lange reclames op RTL. Ze mistte de spin van Raikonnen en de problemen van Massa. Gelukkig kunnen we nu overzappen naar de BBC.
Bij de BBC, dat waren de Foo Fighters geloof ikquote:Op zondag 29 maart 2009 10:06 schreef msnk het volgende:
Weet iemand de naam van het liedje dat nu al een tijdje op is, mooi nummer en volgens mij ken ik 'm al maar ken de naam niet?
Nee. Het was een, ik geloof, techno liedje op RTL7.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Bij de BBC, dat waren de Foo Fighters geloof ik
Ik keek tot de eerste reclame naar rtl7. Daarna zapte ik over naar BBC om aan het eind van de race te realiseren dat ik nog op BBC zat. En daar blijf ik nu ookquote:Op zondag 29 maart 2009 09:59 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Niet overzappen naar de BBC. Gewoon de hele race op de BBC kijken!
quote:Op zondag 29 maart 2009 10:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik kijk voortaan BBC, kut rtl met hun stomme reclames!
Ik heb niet eens de moeite genomen om RTL op te zetten. Het pre-race programma van Olav is echt beter maar tijdens de race valt de expertise van BBC gewoon beter in de smaak plus dat er natuurlijk geen reclames zijn op BBCquote:Op zondag 29 maart 2009 10:22 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
![]()
Na de eerste reclame gelijk naar BBC gezapt en de volgende race staat hij er standaard op.
Fuck RTL en Olav
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |