quote:
Ja, prima! Lekker lang weekend, en ik hoef niet te klussen zoals Fredquote:
Ja hier ook hoorquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, prima! Lekker lang weekend, en ik hoef niet te klussen zoals Fred
Met jou ook alles goed?
Topickiller!quote:
We missen jequote:
Jortquote:
Jij kan tenminste nog in #DIGquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zal vanavond weer eens aanloggen op #dig, maar ik heb veel te veel een echt leven gekregen
En waar was jij nou weer? Je bent toch niet vreemd gegaan met een stelletje niet nerds? he he![/pissedoffwifemodus]quote:
Ja! Of mij unbannen natuurlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moeten we hem ook bannen dat je je niet meer buiten gesloten voelt?
Chain breaker! Ben bang dat slacker je dan net zo hard weer bannedquote:
Wil je soms beweren dat hier alleen maar nerds zitten? he he!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En waar was jij nou weer? Je bent toch niet vreemd gegaan met een stelletje niet nerds? he he![/pissedoffwifemodus]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:49 schreef WyriHaximus het volgende:
4 posts op een rij hmmmz
[..]
Chain breaker! Ben bang dat slacker je dan net zo hard weer banned.
nee fluffy is geen nerd idd goed puntquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Wil je soms beweren dat hier alleen maar nerds zitten? he he!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
nee fluffy is geen nerd idd goed punt
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Meer in de trant van:
[ afbeelding ]
Ow ja kan ook nog wel xD.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:50 schreef Bart het volgende:
En Slacker had mij toch niet gebanned? Was toch whoosh ofzoiets?
En nog steeds weet ik niet waarom, behalve het feit dat ie een enorme nerd is die niet wil horen dat ik windows gebruik in plaats van *nixquote:
Oh, dan ben je nerdquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Jij ook niet maar omdat je mod ben maakt dat je automatisch nerd.
Heb je post al gelinkt op irc misschien dat i antwoord geeft want ik benhet allang vergetenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:54 schreef Bart het volgende:
[..]
En nog steeds weet ik niet waarom, behalve het feit dat ie een enorme nerd is die niet wil horen dat ik windows gebruik in plaats van *nix
Oh, als ie dat leest is ie ongetwijfeld geneigd die ban weg te halenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb je post al gelinkt op irc misschien dat i antwoord geeft want ik benhet allang vergeten
Ben benieuwtquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh, dan ben je nerdIk gooi je stelling wel even in FC anders, eens kijken hoe ze er daar over denken
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:59 schreef Bart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1279163/1/500#68006846
Meneer moet weer een eigen topicquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus snelt er naar toe
Als hij het niet gedaan had, had ik het wel gedaan hoor, weinig verschil wie je uiteindelijk gebanned had/heeft. Zou niet weten of die ban nog bestaat aangezien we niet echt aan cleanups doen in #dig..quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:50 schreef Bart het volgende:
En Slacker had mij toch niet gebanned? Was toch whoosh ofzoiets?
!jortkchicksquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als hij het niet gedaan had, had ik het wel gedaan hoor, weinig verschil wie je uiteindelijk gebanned had/heeft. Zou niet weten of die ban nog bestaat aangezien we niet echt aan cleanups doen in #dig..
@JortK: lijkt me een strak plan, je moet ons alles vertellen over je nieuwe job en we willen weer wat vrouwelijks zien
En wat zou jij er dan voor reden voor hebbenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als hij het niet gedaan had, had ik het wel gedaan hoor, weinig verschil wie je uiteindelijk gebanned had/heeft. Zou niet weten of die ban nog bestaat aangezien we niet echt aan cleanups doen in #dig..
de ban is er na wijs besluit op proef weer afgehaaldquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:27 schreef Bart het volgende:
[..]
En wat zou jij er dan voor reden voor hebben
Nou eens bedenken of ik wel terug wil komenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
de ban is er na wijs besluit op proef weer afgehaald
Precies dezelfde reden als toen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:27 schreef Bart het volgende:
[..]
En wat zou jij er dan voor reden voor hebben
Geen reden dusquote:
Er waren meer dan genoeg redenen..quote:
Oh.... Vandaar dat ze ook alle nul aan me verteld zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Er waren meer dan genoeg redenen..
je bedoelt dus gewoon eigenlijk te zeggen dat ik gelijk had en iedereen lang weekend aan het vieren was?quote:
Euh, zoiets jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
je bedoelt dus gewoon eigenlijk te zeggen dat ik gelijk had en iedereen lang weekend aan het vieren was?
Ijdeltuitquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou eens bedenken of ik wel terug wil komen
quote:
En dat is zeker een kwartiertje werkquote:Op woensdag 15 april 2009 09:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat goed man, dat ik vandaag om 14.00 uur alweer vrij ben.
Moet troep wegbrengen naar de stort. Goeie reden hè?
Nee, alleen het rijden kost me al 40 minuten. Het daadwerkelijk storten van de troep is wel maar een minuut of 10 denk ik.quote:
Whatever, de bans zijn van #dig, mocht je terugwillen komen, fine, maar gedraag je normaal.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh.... Vandaar dat ze ook alle nul aan me verteld zijn
Dat deed ik, dat was nou juist het mooie van die banquote:Op woensdag 15 april 2009 10:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Whatever, de bans zijn van #dig, mocht je terugwillen komen, fine, maar gedraag je normaal.
't Gaat hier steeds weer beter draaien. Nog wel kleine dingen die 't nog niet goed of zelfs helemaal niet doen, maar 't netwerk wordt weer wat meer betrouwbaarderquote:
Als je normaal doet wordt je niet gebanned, dat is nou juist de grapquote:Op woensdag 15 april 2009 10:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat deed ik, dat was nou juist het mooie van die ban
Ik zie alleen maar een rood kruisje en een biervat...quote:Op woensdag 15 april 2009 13:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] topic
Dat deed ik, en toch werd ik geband, wat een grapquote:Op woensdag 15 april 2009 11:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je normaal doet wordt je niet gebanned, dat is nou juist de grap
Ach dat krijg je met popcorn etende negers die blank willen wordenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:01 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een rood kruisje en een biervat...
Dat bier gaat nog wel, maar een rood kruis....
roflquote:Op woensdag 15 april 2009 22:17 schreef Jump het volgende:
Foutje:
[ afbeelding ]
Grote foto
Foto is genomen van uit een tunnel van BT, zo'n 32 meter onder de grond in Londen. Dat gele ding is een andere tunnelboormachine dat er dwars doorheen gegaan is
Artikeltje: http://www.theregister.co.uk/2009/04/08/bt_hole_hits_vodafone/
Een briefing: http://www.openreach.co.uk/orpg/news/generalbriefings/gen02709.do
Gebeurde op 4 april, en het boormachientje zit er nog steeds. Het zal hen ook veel geld kosten, hopelijk hebben ze een goede verzekering
Kan hier in NL ook zomaar gebeuren, op de kerosineleidingen van defensie na en rioleringen is er volgens mij geen drol centraal gedocumenteerd over wat waar in de grond ligt. KPN als voorbeeld.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:17 schreef Jump het volgende:
Foutje:
[ afbeelding ]
Grote foto
Foto is genomen van uit een tunnel van BT, zo'n 32 meter onder de grond in Londen. Dat gele ding is een andere tunnelboormachine dat er dwars doorheen gegaan is
Gebeurde op 4 april, en het boormachientje zit er nog steeds. Het zal hen ook veel geld kosten, hopelijk hebben ze een goede verzekering
Dat is best goed geregeld hoor in .nl met al die leidingen in de grond. Ze weten precies hoe diep X lijn lijn zit. Probleem is dat mensen nog altijd fouten maken...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Kan hier in NL ook zomaar gebeuren, op de kerosineleidingen van defensie na en rioleringen is er volgens mij geen drol centraal gedocumenteerd over wat waar in de grond ligt. KPN als voorbeeld.
wtfquote:Op woensdag 15 april 2009 22:17 schreef Jump het volgende:
Foutje:
[ afbeelding ]
Grote foto
Nou, dat valt ook wel mee hoor... Of eigenlijk tegenquote:Op donderdag 16 april 2009 00:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat is best goed geregeld hoor in .nl met al die leidingen in de grond. Ze weten precies hoe diep X lijn lijn zit.
Op papier zal het er allemaal wel goed op staan, maar of het ook klopt met de realiteit... Deze week zijn ze bij de buren van mijn werkgever bezig met een nieuw glas-lijntje en die bouwvakkers kijken volgensmij alleen maar naar de X en Y positie. De diepte komt vrij willekeurig over.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:37 schreef slacker_nl het volgende:
Dat is best goed geregeld hoor in .nl met al die leidingen in de grond. Ze weten precies hoe diep X lijn lijn zit. Probleem is dat mensen nog altijd fouten maken...
Diepte staat inderdaad (bijna) nergens. Officieel moeten kabels en leidingen minimaal 70cm diep liggen, maar ik kom regelmatig kabels 5cm onder de stoeptegels tegenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:42 schreef Cothen het volgende:
[..]
Op papier zal het er allemaal wel goed op staan, maar of het ook klopt met de realiteit... Deze week zijn ze bij de buren van mijn werkgever bezig met een nieuw glas-lijntje en die bouwvakkers kijken volgensmij alleen maar naar de X en Y positie. De diepte komt vrij willekeurig over.
Jij haalt voor de lol stoeptegels weg om te kijken hoe diep de kabels eronder liggen?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:52 schreef Bart het volgende:
Diepte staat inderdaad (bijna) nergens. Officieel moeten kabels en leidingen minimaal 70cm diep liggen, maar ik kom regelmatig kabels 5cm onder de stoeptegels tegen
Nee, niet voor de lol, voor mijn salarisquote:Op donderdag 16 april 2009 09:57 schreef Cothen het volgende:
[..]
Jij haalt voor de lol stoeptegels weg om te kijken hoe diep de kabels eronder liggen?
Als uitvoerder bij een netbeheerder kom je wel eens wat tegen in de grondquote:
Fluf! Je boft maar met het weer tot nu toe! Maar als je de komende dagen door je nuttige binnen-doe-dingen heen bent, heb ik er nog wel een paar liggen voor je hier in Alkmaarquote:Op donderdag 16 april 2009 10:21 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen nerdjes en wanna-be nerdjes a.k.a. uitvoerders bij netbeheerders![]()
Ik heb tot nu toe een heerlijke week vakantie. Vandaag wat minder qua weer, dus schakelen we over op de "nuttige binnen-doe-dingen" modus.
Je hebt gelijk! Ik heb het de TT verbeterdquote:Op donderdag 16 april 2009 21:26 schreef phluphy het volgende:
Sorry B., ons eigen to-do lijstje staat dat soort uitstapjes niet toe.![]()
En die TT is echt achterhaald, alsof we vanaf 29 maart nog steeds die pleurisvis niet gevonden hebben.![]()
quote:
nicequote:Op maandag 20 april 2009 09:01 schreef Bart het volgende:
Mijn god, krijg ik net een mailtje dat verstuurd is naar een mailbox waarin alle adressen van het hele bedrijf staan. Mailtje is dus helemaal niet voor mij bedoeld. Maar vervolgens krijg ik nu de afgelopen tien minuten al mailtjes van collega's die via een Reply All moeten antwoorden dat het mailtje niet voor hun is, waarop ik vervolgens weer tig Reply All's krijg met het verzoek van andere collega's of ze geen Reply All willen gebruiken
Wedden dat je vanmiddag een mail krijgt van de directeur met de vraag om de Reply All knop alleen te gebruiken als het echt nodig is.quote:
Doe ze dan retour afzenderquote:Op maandag 20 april 2009 09:36 schreef Bart het volgende:
1269 nu, ik heb maar even een regeltje ingesteld in outlook dat ie alle leesbevestigingen onmiddellijk verwijdert
Er zijn op mijn mail al weer 5 reacties met reply all gemaakt, en 4 zonder, meesten konden het wel waarderen:quote:Op maandag 20 april 2009 09:37 schreef Cothen het volgende:
[..]
Wedden dat je vanmiddag een mail krijgt van de directeur met de vraag om de Reply All knop alleen te gebruiken als het echt nodig is.
en wedden dat er minimaal 1 collega is die daarop reageert met een Reply All?
quote:komt er ook koffie naar almere ?
(code koffieautomaat)quote:Doe maar een 2 2 start
quote:Wat leuk zeg! Hier gaan vast weer 300 slimmerikken op reageren.
Heb je niks te doen ofzo?
quote:Heel goed Bart, “cappuccino zonder” graag. Locatie La Ligne…
quote:HA ha dat is een goeie maar
er is 1 of ander virus & Spam actief dus iedereen krijgt zomaar een mailtje
wordt er verteld
quote:KOFFIE !!!
quote:Ik stel voor dat niemand meer grappig doet en gewoon kapt met deze onzin...
quote:Bart goed idee!
Doe dan ook maar een chocomel voor de receptie in harderwijk… ow wacht 2! Aangezien ik ze op receptie harderwijk krijg en balie harderwijk…
En als klap op de vuurpijl ook naar het hele bedrijf gestuurd:quote:Ik stel voor dat jij uitgesloten wordt van het zenden van mail en dat je het zelf gaat brengen.
quote:Goedemorgen,
Door de mails die rondgaan over de slotjes, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik niet op de verzendlijst van NWB medewerkers sta.
Zou u dit willen corrigeren?
Met vriendelijke groet,
xxx
nice Bartquote:Op maandag 20 april 2009 09:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Er zijn op mijn mail al weer 5 reacties met reply all gemaakt, en 4 zonder, meesten konden het wel waarderen:
[..]
[..]
(code koffieautomaat)
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En als klap op de vuurpijl ook naar het hele bedrijf gestuurd:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die laatste is zeker mooiquote:Op maandag 20 april 2009 10:47 schreef Misan het volgende:
[..]
nice Bartvooral dat laatste mailtje is de slagroom op de chocomel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |