quote:Bondscoach Srecko Katanec heeft Goran Popov van sc Heerenveen opgenomen in de selectie van Macedonië, dat op 1 april in Amsterdam een WK-kwalificatieduel speelt met het Nederlands elftal.
Doel: Milosevski (Paralimni), Pacovski (Vardar Skopje); Verdediging: Sedloski (Mattersburg), Mitreski (Germinal Beerschot), Noveski (FSV Mainz), Lazarevski (Pol. Warschau), Popov (sc Heerenveen), Petrov (S. Sofia), Sikov (E. Achnas), Grncarov (Petah Tikva) Middenveld: Sumulikoski (Ipswich), Emini (Renova), Tasevski (Lev. Sofia), Trajanov (Burgas), Grozdanoski (Novi Sad); Aanval: Pandev (Lazio), Maznov (T. Tomsk) Naumoski (Mattersburg), Ristic (Pohang), Stojkov (Spartacus).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
We gaan verliezen
Daar had je me !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog eens? Binnen een week? Dat kan die arme grasmat helemaal niet aan, je zag vandaag alweer tig spelers op hun bek glijden.quote:
Liever een paar uitglijers dan het DSB stadionquote:Op zondag 29 maart 2009 00:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nog eens? Binnen een week? Dat kan die arme grasmat helemaal niet aan, je zag vandaag alweer tig spelers op hun bek glijden.
Ik zeg toch ook niet dat het in het Victorie (fuck DSB) Stadion gespeeld moet worden?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:00 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Liever een paar uitglijers dan het DSB stadion
quote:Op zondag 29 maart 2009 03:33 schreef TLC het volgende:
Staan alle 22 spelers in het veld, de scheids is er, het publiek zit er klaar voor en dan gaat de wedstrijd niet door ;
1 April !!![]()
Omdat een overwining in de kuip ongebruikelijk is.quote:
IDD een vreselijk stadion, echt nul sfeer daarquote:Op zondag 29 maart 2009 01:00 schreef Ritmo het volgende:
Waarom alweer in die lelijke Arena?
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:54 schreef Longmen het volgende:
[..]
Omdat een overwining in de kuip ongebruikelijk is.
Ben bang dat we met deze instelling van de scheids gaan verliezenquote:
Idd. Dat stadion zingt nooit mee.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:13 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
IDD een vreselijk stadion, echt nul sfeer daar
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:05 schreef TIM-846 het volgende:
Zijn alle samenvattingen/doelpunten van afgelopen zaterdag ergens terug te kijken? Van alle wedstrijden?
quote:Op zondag 29 maart 2009 11:54 schreef Longmen het volgende:
[..]
Omdat een overwining in de kuip ongebruikelijk is.
Macedonië heeft al een keer met 2-1 verloren van Nederland.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:58 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Macedonie is als een van de weinige landen in de wereld nog ongeslagen tegen Nederland
Dus 2-0
Klopt je hebt gelijk, dat was in de vorige kwalificatiereeks, 2 gelijke spelenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Macedonië heeft al een keer met 2-1 verloren van Nederland.
iddquote:Op maandag 30 maart 2009 10:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Macedonië heeft al een keer met 2-1 verloren van Nederland.
Daar moet maar eens verandering in komen.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:08 schreef mcyodogg het volgende:
Macedonie nog ongeslagen op Nederlandse bodem.
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:08 schreef mcyodogg het volgende:
Macedonie nog ongeslagen op Nederlandse bodem.
Niet als het aan Popov (quote:
quote:Popov voorspelt moeilijke avond voor Oranje
Geschreven op maandag, 30 maart om 12:28
Goran Popov staat woensdag als alles goed gaat tegenover Nederland voor zijn 21ste interland namens Macedonië. De verdediger, die in clubverband uitkomt voor SC Heerenveen, waarschuwt Oranje er in de Leeuwarder Courant voor de Macedoniërs niet te onderschatten: “Zeker uit spelen we vaak beter dan thuis.”
Popov en zijn teamgenoten bezetten de vierde plaats in Groep 9 van de WK-kwalificatiecyclus. Uit drie duels werden drie punten gepakt; van Schotland werd nipt gewonnen (1-0), van Oranje en IJsland werd met één doelpunt verschil verloren (respectievelijk 1-2 en 1-0). Popov is dan ook niet bang dat Nederland haar opponent woensdag van de mat speelt in Amsterdam.
“We bouwen al vijf jaar aan het elftal en worden steeds beter. Veel Macedoniërs spelen op een behoorlijk niveau. Auxerre, Lazio, Heerenveen, Levski Sofia, Germinal Eekeren”, somt Popov op in het dagblad. “Zeker uit spelen we vaak beter dan thuis. Onze supporters zijn heel erg kritisch en dat maakt ons in eigen land nerveus.”
Popov wenst geen kritiek te leveren op bondscoach Srecko Katanec, die de 24-jarige verdediger in interlands veelal op het middenveld posteert. “Als ik teveel zeg, zet hij me misschien buiten het elftal”, vreest Popov. “Bovendien ben ik er trots op voor mijn land te spelen, daarom doe ik wat mij gevraagd wordt.”
Dat dacht Darren Fletcher ookquote:Op maandag 30 maart 2009 12:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet als het aan Popov () ligt.
[..]
quote:Veel Macedoniërs spelen op een behoorlijk niveau.
quote:Germinal Eekeren
quote:“Zeker uit spelen we vaak beter dan thuis. Onze supporters zijn heel erg kritisch en dat maakt ons in eigen land nerveus.”
* is na het EK 2000 gestopt met het kijken van kwalificatiewedstrijden; bevalt prima en heeft niet echt het idee om groots voetbal te missenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:18 schreef PhifeDawg het volgende:
Dit kan alleen maar een zeikwedstrijd worden
wat doe je hier danquote:Op maandag 30 maart 2009 14:04 schreef travelman het volgende:
[..]
* is na het EK 2000 gestopt met het kijken van kwalificatiewedstrijden; bevalt prima en heeft niet echt het idee om groots voetbal te missen
quote:Van Persie verlaat trainingskamp
Geschreven op maandag, 30 maart om 20:47
Robin van Persie zal niet in actie komen in de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Macedonië. De aanvaller van Arsenal was sinds de gewonnen wedstrijd tegen Schotland een twijfelgeval wegens een liesblessure en verliet maandagavond het trainingskamp. Van Persie vliegt naar Engeland, waar hij zich verder zal laten behandelen.
Zaterdag werd Van Persie na ruim een uur spelen naar de kant gehaald door Bert van Marwijk. Wesley Sneijder verving de Rotterdammer, die in de blessuretijd van de eerste helft de 2-0 namens Oranje aantekende. Maandagochtend liet hij de training al schieten en leek het onwaarschijnlijk dat hij het duel met Macedonië zou gaan halen. Maandagavond kwam daar meer duidelijkheid over toen Van Persie het hotel verliet.
Van Marwijk roept volgens het ANP geen vervanger voor de aanvaller op, waardoor de selectie van Oranje nog uit twintig spelers bestaat. Van Persie is na John Heitinga de tweede international die deze week afhaakt. Het Nederlands elftal speelt woensdag in de Amsterdam ArenA haar vijfde groepsduel in de kwalificatiecyclus en zal bij winst een volgende goede stap zetten richting het WK.
Sneijder zal wel blij zijnquote:
mooi als er een paar inknalt mag ie blijvenquote:Op maandag 30 maart 2009 21:17 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En van Marwijk ookNu moet hij sneijder wel opstellen
Nul sfeer in de ArenA? Elk stadion dat bezocht wordt door het Nederlands Elftal is afhankelijk van die 10 idioten die het wel leuk vonden om een luchthoorn mee te nemen naar het bedrijfsuitje.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:13 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
ONTOPIQUE
Geweldig 3 punten erbij! ZAfr komt dichterbij ben maar weer trots op ons team!
aanvoerder? Bondscoach!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 03:48 schreef tong80 het volgende:
Sneijder vd Vaart op de bank.
In België zouden ze aanvoerder zijn.
Wedstrijden van het Nederlands elftal zijn altijd zonder sfeer.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:13 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
ONTOPIQUE
Geweldig 3 punten erbij! ZAfr komt dichterbij ben maar weer trots op ons team!
Wat een onzin is dat toch weer. Ik vind dat dat alleen voor overleden prominenten uit het voetbal moet gebeuren of echt iets vreselijks, zoals je bijvoorbeeld op de dag speelt waarop 9/11 gebeurde.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
Morgen voorafgaand de wedstijd 1 minuut stilte i.v.m met de stadionramp dit weekend. ( in de Ivoorkust )
Dus bij Heysel of Hillsborough vind je het ook overdreven (oke niet zoveel doden in Ivoorkust als bij die andere twee tragedies, maar 19 is nogal wat).quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:35 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat toch weer. Ik vind dat dat alleen voor overleden prominenten uit het voetbal moet gebeuren of echt iets vreselijks, zoals je bijvoorbeeld op de dag speelt waarop 9/11 gebeurde.
Heysel en Hilsborough hebben een grotere impact gehad op de mensen hier in Europa en daarmee ook Nederland. En hoe flauw en hard het ook geformuleerd is, er zijn niet veel mensen die het wat kan schelen wat er in Ivoor Kust gebeurd is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dus bij Heysel of Hillsborough vind je het ook overdreven (oke niet zoveel doden in Ivoorkust als bij die andere twee tragedies, maar 19 is nogal wat).
Hij is goed ingevallen tegen Schotland. Zelfs nog een (soort van)assist.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:54 schreef WJE11 het volgende:
Sneijder achter Hunterlaar morgen, eens zien of die het goed doet. Anders komt zijn boze 'wegloop-actie' een stuk minder over
Ik begrijp wel dat die gebeurtenissen in Brussel en Sheffield een diepere indruk maken hier, met name vanwege de lokatie. Maar aangezien het een kwalificatiewedstrijd betrof voor een FIFA-toernooi , snap ik wel de bond een oproep doet tot een minuut stilte bij de volgende FIFA-wedstrijden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:08 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Heysel en Hilsborough hebben een grotere impact gehad op de mensen hier in Europa en daarmee ook Nederland. En hoe flauw en hard het ook geformuleerd is, er zijn niet veel mensen die het wat kan schelen wat er in Ivoor Kust gebeurd is.
In Pakistan waren er meer doden te betreuren bij die gijzeling van politie agenten wat ik eigenlijk veel erger vind. Maar omdat het niet bij een stadion gebeurd is hoeft daar geen stilte voor gehouden worden? Kortom: Alleen overleden prominenten en belangrijke recente gebeurtenissen ( waar ik Heysel en Hillsborough zeker onder schaar)
Bij Real gaat hij ook niet de vedette uit lopen hangen als hij niet speelt. Dat hij dat bij het Nederlands Elftal ook maar mooi achterwege laat!quote:Op woensdag 1 april 2009 07:31 schreef Ritmo het volgende:
Als die vervelende Sneijder de komende tijd weer sterrengedrag vertoond, moet van Marwijk er maar eens over denken om hem een tijdje niet te selecteren.
Bij 538 melden ze net dat van Marwijk heeft gezegd dat wie niet accepteert om op de bank te zitten niet mee gaat naar Zuid-Afrikaquote:Op woensdag 1 april 2009 07:31 schreef Ritmo het volgende:
Als die vervelende Sneijder de komende tijd weer sterrengedrag vertoond, moet van Marwijk er maar eens over denken om hem een tijdje niet te selecteren.
Dat zeiden ze toch niet. Van Marwijk heeft geen zin in dit soort nare trekjes.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:01 schreef mcyodogg het volgende:
Lijkt mij eerder andersom. Als je niet accepteert op de bank te zitten, en de kans is aanwezig, dan meld je je maar af.
Daar kan ik het dan wel mee eens zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:11 schreef mcyodogg het volgende:
Dat snap ik wel. Maar mijn mening erover is, als je jezelf te groot voelt voor de bank, heb dan ook het lef om je terug te trekken als een basisplaats er niet in zit. Daad bij het woord voegen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:01 schreef mcyodogg het volgende:
Lijkt mij eerder andersom. Als je niet accepteert op de bank te zitten, en de kans is aanwezig, dan meld je je maar af.
Dit bedoelde ik dus!quote:Van Marwijk: 'Keuzes accepteren of geen WK'
01/04/2009 09:40
Bondscoach Bert van Marwijk heeft op de persconferentie voorafgaand aan het WK-kwalificatieduel met Macedonië wederom de nadruk gelegd op het belang van het collectief.
'Ik wist van te voren dat er grote teleurstellingen zouden ontstaan als je veel kwaliteit hebt en je moet topspelers op de bank of de tribune zetten', vertelt Van Marwijk. 'Als ze uiteindelijk mijn keuzes niet kunnen accepteren of niet met de situatie kunnen omgaan, neem ik ze niet mee naar het WK.'
De keuzeheer van Oranje haast zich vervolgens om te zeggen dat Wesley Sneijder niét verkeerd reageerde op zijn beslissing om de Real Madrid-middenvelder zaterdag op de bank te laten beginnen tegen Schotland. 'Ik heb begrip voor zijn reactie. Een beetje leven in de brouwerij hoort erbij. Het houdt iedereen scherp. Zo lang het bij tot hier en niet verder blijft. Zo ver is het bij Wesley absoluut niet gekomen.'
Voorafgaand aan de persconferentie poseerde Van Marwijk samen met aanvoerder Giovanni van Bronckhorst met een replica van de beker die de winnaar van een WK in ontvangst mag nemen. 'Eerst moeten we ons nog kwalificeren', laat de bondscoach duidelijk weten. 'Het gevaar dat er gemakzucht in het elftal sluipt bestaat nu eenmaal. Zeker als je er zo goed voor staat als wij. We willen het WK zo snel mogelijk halen. In Zuid-Afrika willen we zo ver mogelijk komen.'
De wedstrijd tegen Macedonië is de volgende stap naar het WK van 2010. 'Macedonië is een bijzonder lastige tegenstander met veel lengte en fysiek sterk. Ze spelen anders dan de Schotten. Waarschijnlijk met drie spitsen die voortdurend loeren op een counter.'
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:23 schreef Heerlijkheid het volgende:
Neem een voorbeeld aan Frank de Boer. Zijn sporen ruimschoots verdiend, en niet te beroerd om bij Oranje op de bank te zitten.
Iedere kampioenschap ga je weer hopen, dat het deze keer weer 's wel luktquote:Voorafgaand aan de persconferentie poseerde Van Marwijk samen met aanvoerder Giovanni van Bronckhorst met een replica van de beker die de winnaar van een WK in ontvangst mag nemen. 'Eerst moeten we ons nog kwalificeren', laat de bondscoach duidelijk weten. 'Het gevaar dat er gemakzucht in het elftal sluipt bestaat nu eenmaal. Zeker als je er zo goed voor staat als wij. We willen het WK zo snel mogelijk halen. In Zuid-Afrika willen we zo ver mogelijk komen.'
quote:Sneijder: 'De woede is nu een stuk afgenomen'
01/04/2009 11:10
Nu Oranje plaatsing voor het WK 2010 nauwelijks meer kan ontgaan, staat bondscoach Bert van Marwijk voor een minstens zo grote uitdaging: het bewaren van de eenheid. De strijd om de felst begeerde positie, centraal in het elftal, is in alle hevigheid losgebarsten.
Wesley Sneijder was afgelopen zaterdag in het thuisduel met Schotland het eerste slachtoffer in dat gevecht. De middenvelder van Real Madrid kwam pas in de 65ste minuut in het veld als vervanger van Robin van Persie. Na afloop van de wedstrijd verliet hij de Arena in een recordtempo.
'Ik heb niks verkeerd gedaan zaterdag', blikt Sneijder met VI nog één keer terug. 'De andere internationals zullen beamen dat ik normaal en professioneel heb gereageerd. Ik was boos omdat ik te weinig minuten kon spelen om echt iets te kunnen brengen. Die woede is nu een stuk afgenomen.'
Tot afgelopen zaterdag was het voetballeven van Sneijder overzichtelijk te noemen. 'Als ik bij Real Madrid fit ben, dan speel ik. En onder deze bondscoach is dat bij het Nederlands elftal ook steeds het geval geweest. Zodra dat anders wordt, zal ik boos en teleurgesteld zijn. Dat lijkt me een logische reactie. Geen enkele voetballer zit gelukkig te zijn op de bank.'
Sneijder maakt de laatste weken bij Real een sterke periode door, al is zijn rol in Madrid minder aanvallend dan hij gewend was. Normaal gesproken speelt Sneijder vanaf de linkerflank of achter de spitsen, de laatste drie duels was hij juist de controleur vóór de defensie.
Sneijder: 'Het was de bedoeling dat ik de verbinding tussen de verdediging en de aanval zou verzorgen. Dat is goed bevallen. Als ik in vorm ben maakt het me eigenlijk niet zo veel uit op welke positie ik precies word neergezet. Dan doe ik toch mijn eigen dingen wel.'
'De laatste weken heb ik weer echt het gevoel dat ik in vorm ben, dat ik lekker in mijn vel zit', vervolgt Sneijder. 'Ik merk het tijdens trainingen, ik voel het aan de manier waarop ik een wedstrijd inga en hoe ik uiteindelijk speel. In deze vorm wil ik elke wedstrijd spelen. En verdíen ik het ook om elke wedstrijd te spelen.'
Sneijder kan woensdagavond in de thuiswedstrijd tegen Macedonië de topdertig op de ranglijst aller tijden van het Nederlands elftal bereiken. De ex-Ajacied staat momenteel op 53 interlands, waarin hij elf keer scoorde.
quote:Keuze van het volk: Oranje kan zo doorgaan
01/04/2009 11:40
Bijna 49 duizend ingevulde formulieren maakten duidelijk dat het vertrouwen in de keuzes van Bert van Marwijk groot is. Het is opvallend hoe duidelijk de basisspelers van het duel met Schotland van zaterdag nog steeds de voorkeur van de 'bondscoaches' van VI.nl hebben.
De vervanging van Robin van Persie op de positie centraal achter de spits is volgens 48.986 bezoekers niet moeilijk. Wesley Sneijder is de aangewezen persoon om vanaf de aftrap in het veld te staan.
De keuzes van Van Marwijk worden door onze bezoekers goed begrepen. De spannendste strijd was die van de positie van rechter centrale verdediger. André Ooijer klopte Khalid Boulahrouz echter ruim met 8.872 stemmen.
Het meest onomstreden zijn keeper Maarten Stekelenburg en spits Klaas-Jan Huntelaar. De doelman van Ajax klopte Feyenoord-goalie Henk Timmer met 44.746 stemmen. Voor de positie centraal in de aanval zagen slechts 2.807 een beter alternatief dan de speler van Real Madrid.
quote:Van der Vaart: 'Hier word je een kerel van'
01/04/2009 12:30
Rafael van der Vaart keek afgelopen zaterdag negentig minuten lang vanaf de reservebank toe hoe het Nederlands elftal in de thuiswedstrijd tegen Schotland (3-0) een ferme stap zette op weg naar het WK 2010 in Zuid-Afrika.
Na zeventien basisplaatsen op rij kwam de 65-voudig international in zijn laatste twee interlands - de oefenwedstrijden tegen achtereenvolgens Zweden (3-1 zege) en Tunesië (1-1) - als invaller in het veld. De 26-jarige middenvelder maakt duidelijk een mindere fase in zijn interlandloopbaan door.
'Je kunt je kop laten hangen en blijven hangen in de gedachte hoe klote het allemaal is’, zegt Rafael van der Vaart tegen VI over de wijze waarop hij met zijn reserverol omgaat. 'Maar zo zit ik niet in elkaar. Soms zit het tegen in je carrière, maar daar word je een grote kerel van.'
Van der Vaart weigert zijn gemoedstoestand te laten beïnvloeden door het recente gebrek aan speelminuten in Oranje. 'Door goed te trainen kun je zorgen dat je in elk geval een lekker gevoel blijft houden. Het is frustrerend om niet te spelen, maar dat moet je een plek geven. Anders word je nog ongelukkig ook. En dat kan de bedoeling niet zijn.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Anonymousz op 01-04-2009 19:09:38 ]Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Wie moet er dan in volgens jouquote:Op woensdag 1 april 2009 11:20 schreef Burakius het volgende:
Van der Vaart op de bank laten. Alleen zijn smoel zien als hij zo pissed is doet me al meer dan genoeg. Bakt er toch altijd weinig van. En Sneijder mag ook mooi zitten wat mij betreft.
Gewoon straffen met zjin hoofd. Laat maar een andere derin. Genoeg andere spelers nog op de bank.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wie moet er dan in volgens jou![]()
Volgens mij snap jij er vrij weinig van
volgens mij kan je bij sbs6 hele wedstrijd kijken..quote:Op maandag 30 maart 2009 09:05 schreef TIM-846 het volgende:
Zijn alle samenvattingen/doelpunten van afgelopen zaterdag ergens terug te kijken? Van alle wedstrijden?
Goede argumentatie. Huldequote:Op woensdag 1 april 2009 15:16 schreef Burakius het volgende:
[..]
Gewoon straffen met zjin hoofd. Laat maar een andere derin. Genoeg andere spelers nog op de bank.
Is die stream ook van een beetje fatsoenlijke kwaliteit normaal ? want ik kan hem alleen via de stream bekijkenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, hopen dat die stream vanavond bij de eerste helft begint.
Spelverdeler van de grootste club ter wereld.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Die sneijder is wel een huilie zeg . Wel goede speler
Gast.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:52 schreef Tallie1982 het volgende:
We worden wereldkampioen ! Ik zie het volgend jaar echt wel zitten. Nog mensen die naar Afrika gaan?
Loopt wel wat achter maar wil verder best.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Is die stream ook van een beetje fatsoenlijke kwaliteit normaal ? want ik kan hem alleen via de stream bekijken
neequote:Op woensdag 1 april 2009 15:52 schreef Tallie1982 het volgende:
We worden wereldkampioen ! Ik zie het volgend jaar echt wel zitten. Nog mensen die naar Afrika gaan?
krijg ik gelijk ?quote:Behoort Wesley Sneijder in de wedstrijd van het Nederlands elftal tegen Macedonië op 1 april 2009 wel tot de basiself?
Ja werd door jou voorspeld. Rond 1 april 2009 verschijnt het antwoord op deze vraag.
Dude... ga die 1 april grappen ergens anders makenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:58 schreef Palmboom313 het volgende:
Gullit bij PSVmijn dag is weer goed
Ze hadden het er serieus over waarom gullit niet naar psv gingquote:Op woensdag 1 april 2009 20:01 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dude... ga die 1 april grappen ergens anders maken
Lekkerquote:Op woensdag 1 april 2009 20:09 schreef Specularium het volgende:
"Ze is wel lekker maar ze moet dr mond dichthouden."
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:13 schreef Jojoortje het volgende:
WE ZIJN ER WEER BIJ EN DAT IS PRIHIMA VIVAAAAAA HOLLANDIA
Precies het zelfde dusquote:Opstelling Oranje:
Stekelenburg; Van der Wiel, Ooijer, Mathijsen en Van Bronckhorst; Van Bommel en De Jong; Kuyt, Sneijder en Robben; Huntelaar.
Macedonië:
Tome Pacovski, Nikolce Noveski, Goran Popov, Goce Sedloski, Igor Mitreski, Darko Tasevski, Vlatko Grozdanovski, Velice Sumulikoski, Vanco Trajanov, Goran Pandev, Ilco Naumoski.
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:21 schreef BB-King het volgende:
Jan-Joost van Gangelen (presentatie), Harry Vermegen (broodnodige humor), Celine Huijsmans (kennisquiz met een vleugje porno), Leo Driessen (commentaar), Mario Been en Ruud Gullit (haarscherpe analyses) zijn waarschijnlijk allemaal van de partij om er een prachtige uitzending ervan te maken die nog lang in onze geheugen gegrift zal zijn.
Het is toch VERMEEEEEEEEEEEEEEEEEGEN?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:21 schreef BB-King het volgende:
Jan-Joost van Gangelen (presentatie), Harry Vermegen (broodnodige humor), Celine Huijsmans (kennisquiz met een vleugje porno), Leo Driessen (commentaar), Mario Been en Ruud Gullit (haarscherpe analyses) zijn waarschijnlijk allemaal van de partij om er een prachtige uitzending ervan te maken die nog lang in onze geheugen gegrift zal zijn.
Ow ja, kan je nagaan... zolang komt ie al niet meer op tv.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is toch VERMEEEEEEEEEEEEEEEEEGEN?
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:21 schreef BB-King het volgende:
Berry had avonddienst bij de post, hij volgt de wedstrijd via Radio 1 op z'n Ipod.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:28 schreef tong80 het volgende:
Experts in de studio en een expert in het stadion.
Straks nog een expert bij de toiletten om te vragen of ze schoon genoeg zijn.
Zie je Berry van Aerle met een pleeborstel.
Het verbaast me nog dat ze er niet op een optie bij hebben gezet van iemand die helemaal niet geselecteerd isquote:Op woensdag 1 april 2009 20:31 schreef BB-King het volgende:
Wow een pittige vraag ditmaal.... SBS6 neemt risico!!!
ik denk geen van drieeenquote:
Ik heb het gesmst, moet je goddomme nog een antwoord smsenquote:Op woensdag 1 april 2009 20:31 schreef Vijf_voor het volgende:
ik denk huntelaar
Optie D: Marco van Bastenquote:Op woensdag 1 april 2009 20:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het verbaast me nog dat ze er niet op een optie bij hebben gezet van iemand die helemaal niet geselecteerd is
Hup hollandquote:
Duhquote:Op woensdag 1 april 2009 20:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Sneijder tegen Robben, wat een lekker wijf beter dan mijn ex
Ik ga ook fluitenquote:Op woensdag 1 april 2009 20:42 schreef tong80 het volgende:
Wedden dat er weer stumperts gaan fluiten ?
Ik hoorde er een paar, nu niet meerquote:Op woensdag 1 april 2009 20:42 schreef tong80 het volgende:
Wedden dat er weer stumperts gaan fluiten ?
Volgensmij niet. Je zag een zo'n gast van Macedonie ook kijken naar een teamgenoot van wtfquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:43 schreef tong80 het volgende:
Dit orkest klinkt wel erg oostblok.
Nu voelt Macedonië zich gelijk thuis
Wie belt Bill van Dijk?quote:
niet zeiken, tegen Schotland speelde ie gewoon goedquote:Op woensdag 1 april 2009 20:45 schreef Noshiba het volgende:
Hebben we in heel nederland nou nergens een betere rechtsback ter wereld gebracht dan greg?!
Suurbier, maar die is helaas te oud.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:45 schreef Noshiba het volgende:
Hebben we in heel nederland nou nergens een betere rechtsback ter wereld gebracht dan greg?!
Nadeel is, dat je 'm niet verstaat, hoe hard 'ie ook zingtquote:Op woensdag 1 april 2009 20:45 schreef BB-King het volgende:
Mooi om te zien dat Frank de Boer altijd het hardst meezingt.
Alleen de trijangel-josti ontbrak nog.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:45 schreef Kriegel het volgende:
En zo concluderen wij het spectaculaire optreden van de jostiband.
Ik was erg goed, maar ik had totaal geen motivatie, jammerquote:Op woensdag 1 april 2009 20:45 schreef Noshiba het volgende:
Kan die van Bommel het even doorgeven hoe het moet al gaat ie weer terug naar eindhove?!quote:Op woensdag 1 april 2009 20:47 schreef Blawh het volgende:
Wel stil.
Logische keus toch, wie wilde je er anders neerzetten?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:48 schreef Blawh het volgende:
Sneijder trouwens in de basis, had niet anders verwacht met die laffe van Marwijk.
akoestiek en arena in een zinquote:Op woensdag 1 april 2009 20:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Lag het niet aan de akoestiek van de ArenA ?
....quote:Op woensdag 1 april 2009 20:48 schreef Blawh het volgende:
Sneijder trouwens in de basis, had niet anders verwacht met die laffe van Marwijk.
van der Vaart, Afellay.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
Logische keus toch, wie wilde je er anders neerzetten?
Ik bedoelde niet laf vanwege de speelwijze, maar na die actie van Sneijder van afgelopen week had hij wel even op zijn plek gezet worden. Het is nog altijd maar Sneijder, geen absolute wereldtopper.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:49 schreef uwbftp het volgende:
[..]
....
Als ie sneijder langs van bommel had neergezet en we hadden gelijkspeelt tegen die schotten was het een tactisch onbenul geweest.
het is ook nooit goed
Een mening is nog altijd geen feit.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van die 3 is vind jij Sneijder de beste.
Logisch dus dat ie speelt.
Van der Vaart is de beste, maar die speelt niet bij Madridquote:Op woensdag 1 april 2009 20:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van die 3 is Sneijder de beste.
Logisch dus dat ie speelt.
Idd de spelverdeler van de grootste club op aarde moet wel zijn plaats kennen.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet laf vanwege de speelwijze, maar na die actie van Sneijder van afgelopen week had hij wel even op zijn plek gezet worden. Het is nog altijd maar Sneijder, geen absolute wereldtopper.
Schaars/ De Zeeuw boven De Jongquote:Op woensdag 1 april 2009 20:51 schreef Barca het volgende:
Opstelling Oranje:
Stekelenburg; Van der Wiel, Ooijer Heitinga, Mathijsen Van Bommel en Van Bronckhorst Braafheid; Van Bommel De Zeeuw en De Jong Schaars; Kuyt, Sneijder en Robben; Huntelaar.
Heeft Sneijder daar al eens een heel seizoen op topniveau gepresteerd? Bovendien kan Real wel de grootste club ter wereld zijn, ze hebben de afgelopen jaren bij lange na niet het sterkste elftal ter wereld. Mede vanwege het aankoop beleid.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd de spelverdeler van de grootste club op aarde moet wel zijn plaats kennen.
Dan De Jong i.p.v. Heitinga. Ja, duo De Zeeuw - Schaars is een ingespeeld tandem.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:52 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Schaars/ De Zeeuw boven De JongVoor de rest wel goede opstelling. (alleen kan heitinga niet mee doen)
Daar zit van der vaart weer in het Wiel van sneijder, samen demarreren naar de voorste liniequote:Op woensdag 1 april 2009 20:52 schreef SCH het volgende:
Geweldig, die trend om mensen die niet kunnen praten het commentaar te laten doen, eerst Erben, nu Pierre, straks vragen ze Marianne Vos nog.
Vincent Bijlo :quote:Op woensdag 1 april 2009 20:52 schreef SCH het volgende:
Geweldig, die trend om mensen die niet kunnen praten het commentaar te laten doen, eerst Erben, nu Pierre, straks vragen ze Marianne Vos nog.
sbs kan mij niet betalen!quote:Op woensdag 1 april 2009 20:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Storend zeg die Pierre van Hooijdonk, wat hebben we nou aan een labiele co-commentator...
Rood op wit is niet lekker leesbaarquote:Op woensdag 1 april 2009 20:59 schreef buddyb het volgende:
waarom staan er geen namen op de shirtjes van macedonie?
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:00 schreef Silenus het volgende:
daarvoor is een ander topic en een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joran is toch ajax fan ?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:01 schreef Falco het volgende:
Snapt iemand dat spandoek "Joran, welkom thuis"
Weet je wel hoeveel ze rekenen per letter op het shirt in Macedonië?quote:Op woensdag 1 april 2009 20:59 schreef buddyb het volgende:
waarom staan er geen namen op de shirtjes van macedonie?
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Cross-post: Italie al na 6 minuten met 10 man na rood voor Pazzini... en de Belgen al weer op achterstand
Hopelijk valt hier snel de goal want anders wordt het zeker een gigantische kutwedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |