iddquote:Op maandag 30 maart 2009 10:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Macedonië heeft al een keer met 2-1 verloren van Nederland.
Daar moet maar eens verandering in komen.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:08 schreef mcyodogg het volgende:
Macedonie nog ongeslagen op Nederlandse bodem.
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:08 schreef mcyodogg het volgende:
Macedonie nog ongeslagen op Nederlandse bodem.
Niet als het aan Popov (quote:
quote:Popov voorspelt moeilijke avond voor Oranje
Geschreven op maandag, 30 maart om 12:28
Goran Popov staat woensdag als alles goed gaat tegenover Nederland voor zijn 21ste interland namens Macedonië. De verdediger, die in clubverband uitkomt voor SC Heerenveen, waarschuwt Oranje er in de Leeuwarder Courant voor de Macedoniërs niet te onderschatten: “Zeker uit spelen we vaak beter dan thuis.”
Popov en zijn teamgenoten bezetten de vierde plaats in Groep 9 van de WK-kwalificatiecyclus. Uit drie duels werden drie punten gepakt; van Schotland werd nipt gewonnen (1-0), van Oranje en IJsland werd met één doelpunt verschil verloren (respectievelijk 1-2 en 1-0). Popov is dan ook niet bang dat Nederland haar opponent woensdag van de mat speelt in Amsterdam.
“We bouwen al vijf jaar aan het elftal en worden steeds beter. Veel Macedoniërs spelen op een behoorlijk niveau. Auxerre, Lazio, Heerenveen, Levski Sofia, Germinal Eekeren”, somt Popov op in het dagblad. “Zeker uit spelen we vaak beter dan thuis. Onze supporters zijn heel erg kritisch en dat maakt ons in eigen land nerveus.”
Popov wenst geen kritiek te leveren op bondscoach Srecko Katanec, die de 24-jarige verdediger in interlands veelal op het middenveld posteert. “Als ik teveel zeg, zet hij me misschien buiten het elftal”, vreest Popov. “Bovendien ben ik er trots op voor mijn land te spelen, daarom doe ik wat mij gevraagd wordt.”
Dat dacht Darren Fletcher ookquote:Op maandag 30 maart 2009 12:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet als het aan Popov () ligt.
[..]
quote:Veel Macedoniërs spelen op een behoorlijk niveau.
quote:Germinal Eekeren
quote:“Zeker uit spelen we vaak beter dan thuis. Onze supporters zijn heel erg kritisch en dat maakt ons in eigen land nerveus.”
* is na het EK 2000 gestopt met het kijken van kwalificatiewedstrijden; bevalt prima en heeft niet echt het idee om groots voetbal te missenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:18 schreef PhifeDawg het volgende:
Dit kan alleen maar een zeikwedstrijd worden
wat doe je hier danquote:Op maandag 30 maart 2009 14:04 schreef travelman het volgende:
[..]
* is na het EK 2000 gestopt met het kijken van kwalificatiewedstrijden; bevalt prima en heeft niet echt het idee om groots voetbal te missen
quote:Van Persie verlaat trainingskamp
Geschreven op maandag, 30 maart om 20:47
Robin van Persie zal niet in actie komen in de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Macedonië. De aanvaller van Arsenal was sinds de gewonnen wedstrijd tegen Schotland een twijfelgeval wegens een liesblessure en verliet maandagavond het trainingskamp. Van Persie vliegt naar Engeland, waar hij zich verder zal laten behandelen.
Zaterdag werd Van Persie na ruim een uur spelen naar de kant gehaald door Bert van Marwijk. Wesley Sneijder verving de Rotterdammer, die in de blessuretijd van de eerste helft de 2-0 namens Oranje aantekende. Maandagochtend liet hij de training al schieten en leek het onwaarschijnlijk dat hij het duel met Macedonië zou gaan halen. Maandagavond kwam daar meer duidelijkheid over toen Van Persie het hotel verliet.
Van Marwijk roept volgens het ANP geen vervanger voor de aanvaller op, waardoor de selectie van Oranje nog uit twintig spelers bestaat. Van Persie is na John Heitinga de tweede international die deze week afhaakt. Het Nederlands elftal speelt woensdag in de Amsterdam ArenA haar vijfde groepsduel in de kwalificatiecyclus en zal bij winst een volgende goede stap zetten richting het WK.
Sneijder zal wel blij zijnquote:
mooi als er een paar inknalt mag ie blijvenquote:Op maandag 30 maart 2009 21:17 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En van Marwijk ookNu moet hij sneijder wel opstellen
Nul sfeer in de ArenA? Elk stadion dat bezocht wordt door het Nederlands Elftal is afhankelijk van die 10 idioten die het wel leuk vonden om een luchthoorn mee te nemen naar het bedrijfsuitje.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:13 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
IDD een vreselijk stadion, echt nul sfeer daar
ONTOPIQUE
Geweldig 3 punten erbij! ZAfr komt dichterbij ben maar weer trots op ons team!
aanvoerder? Bondscoach!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 03:48 schreef tong80 het volgende:
Sneijder vd Vaart op de bank.
In België zouden ze aanvoerder zijn.
Wedstrijden van het Nederlands elftal zijn altijd zonder sfeer.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:13 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
IDD een vreselijk stadion, echt nul sfeer daar
ONTOPIQUE
Geweldig 3 punten erbij! ZAfr komt dichterbij ben maar weer trots op ons team!
Wat een onzin is dat toch weer. Ik vind dat dat alleen voor overleden prominenten uit het voetbal moet gebeuren of echt iets vreselijks, zoals je bijvoorbeeld op de dag speelt waarop 9/11 gebeurde.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
Morgen voorafgaand de wedstijd 1 minuut stilte i.v.m met de stadionramp dit weekend. ( in de Ivoorkust )
Dus bij Heysel of Hillsborough vind je het ook overdreven (oke niet zoveel doden in Ivoorkust als bij die andere twee tragedies, maar 19 is nogal wat).quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:35 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat toch weer. Ik vind dat dat alleen voor overleden prominenten uit het voetbal moet gebeuren of echt iets vreselijks, zoals je bijvoorbeeld op de dag speelt waarop 9/11 gebeurde.
Heysel en Hilsborough hebben een grotere impact gehad op de mensen hier in Europa en daarmee ook Nederland. En hoe flauw en hard het ook geformuleerd is, er zijn niet veel mensen die het wat kan schelen wat er in Ivoor Kust gebeurd is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dus bij Heysel of Hillsborough vind je het ook overdreven (oke niet zoveel doden in Ivoorkust als bij die andere twee tragedies, maar 19 is nogal wat).
Hij is goed ingevallen tegen Schotland. Zelfs nog een (soort van)assist.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:54 schreef WJE11 het volgende:
Sneijder achter Hunterlaar morgen, eens zien of die het goed doet. Anders komt zijn boze 'wegloop-actie' een stuk minder over
Ik begrijp wel dat die gebeurtenissen in Brussel en Sheffield een diepere indruk maken hier, met name vanwege de lokatie. Maar aangezien het een kwalificatiewedstrijd betrof voor een FIFA-toernooi , snap ik wel de bond een oproep doet tot een minuut stilte bij de volgende FIFA-wedstrijden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:08 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Heysel en Hilsborough hebben een grotere impact gehad op de mensen hier in Europa en daarmee ook Nederland. En hoe flauw en hard het ook geformuleerd is, er zijn niet veel mensen die het wat kan schelen wat er in Ivoor Kust gebeurd is.
In Pakistan waren er meer doden te betreuren bij die gijzeling van politie agenten wat ik eigenlijk veel erger vind. Maar omdat het niet bij een stadion gebeurd is hoeft daar geen stilte voor gehouden worden? Kortom: Alleen overleden prominenten en belangrijke recente gebeurtenissen ( waar ik Heysel en Hillsborough zeker onder schaar)
Bij Real gaat hij ook niet de vedette uit lopen hangen als hij niet speelt. Dat hij dat bij het Nederlands Elftal ook maar mooi achterwege laat!quote:Op woensdag 1 april 2009 07:31 schreef Ritmo het volgende:
Als die vervelende Sneijder de komende tijd weer sterrengedrag vertoond, moet van Marwijk er maar eens over denken om hem een tijdje niet te selecteren.
Bij 538 melden ze net dat van Marwijk heeft gezegd dat wie niet accepteert om op de bank te zitten niet mee gaat naar Zuid-Afrikaquote:Op woensdag 1 april 2009 07:31 schreef Ritmo het volgende:
Als die vervelende Sneijder de komende tijd weer sterrengedrag vertoond, moet van Marwijk er maar eens over denken om hem een tijdje niet te selecteren.
Dat zeiden ze toch niet. Van Marwijk heeft geen zin in dit soort nare trekjes.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:01 schreef mcyodogg het volgende:
Lijkt mij eerder andersom. Als je niet accepteert op de bank te zitten, en de kans is aanwezig, dan meld je je maar af.
Daar kan ik het dan wel mee eens zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:11 schreef mcyodogg het volgende:
Dat snap ik wel. Maar mijn mening erover is, als je jezelf te groot voelt voor de bank, heb dan ook het lef om je terug te trekken als een basisplaats er niet in zit. Daad bij het woord voegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |