elke dat van dit soort aaaargh dingen word erg euhm aaaaaaaaaaaaaaarghquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik moest er toch wel hard om lachen.![]()
op stage fok ik uiteraard nietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je stage loopt, hoor je ook in het School en Stage SC aanwezig te zijn. Anders telt het niet
Die verdient een adoratietopicquote:
Het is Fok!. Dat hoortquote:
het is al laatquote:
hard werken op stagequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op stage fok ik uiteraard niet
daar doe ik gewoon goed mn best
hard werken en zo
http://fotoboek.fok.nl/zebramanquote:
Ja, dus ....quote:
ik welquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hard werken op stage![]()
Daar krijg je niet voor betaald hoor
Lekker belangrijk trouwens. Dat voetbal.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de ruststand van 2-0 heb ik wel gewoon spoilerloos gepost. Dus zo vreemd is het niet dat Nederland gewonnen heeft.
Pffff, heb zelfs nog met'em gefotoboekslet... hoe bedoel je korsakov?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/zebraman
en
http://fotoboek.fok.nl/zebranurse
Heb je ook weleens "the great yokai war" gekeken?
Ja zag het net ook!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pffff, heb zelfs nog met'em gefotoboekslet... hoe bedoel je korsakov?
Hij is niet grappig zoals Zebraman, maar ik vond hem wel erg mooi en wat lievig.quote:En nee, die film heb ik nooit gezien. is 't wat?
Als ik 't niet vergeet ga ik'em op m'n llllllijstje zettenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja zag het net ook!
[..]
Hij is niet grappig zoals Zebraman, maar ik vond hem wel erg mooi en wat lievig.
Ook van Miike heh.
R&P Policy en FeedBackquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar moet ik dat aangeven om de TT te laten wijzigen.Ja
ben n00b
![]()
tofheid!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik 't niet vergeet ga ik'em op m'n llllllijstje zetten
gedaan, nu dus ff afwachtenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
R&P Policy en FeedBack
Daar
Maar misschien is FOK!t wel beter idd
Oh shit helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:10 schreef djayzz het volgende:
Zal ik mijn klok alvast een uur vooruit zetten? dan zou het nu al zondag zijn..
ik heb het iig al gedaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:10 schreef djayzz het volgende:
Zal ik mijn klok alvast een uur vooruit zetten? dan zou het nu al zondag zijn..
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb het iig al gedaan.
maar dit kan ook
[ afbeelding ]
Fix'dquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gedaan, nu dus ff afwachten
mooi zo. Kan ik nu met een gerust hart naar bedquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Fix'd
De mods van tegenwoordig zijn razendsnel
ik ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mooi zo. Kan ik nu met een gerust hart naar bed
Ja, moet morgen nog hardlopen, en daarna mijn ouders gaan helpen met bomen zagen en snoeien.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:17 schreef rhubarbje het volgende:
vroeg op zondag?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:19 schreef Cuegirllie het volgende:
De klok vooruit?Goed dat jullie het zeggen!
dankijequote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, moet morgen nog hardlopen, en daarna mijn ouders gaan helpen met bomen zagen en snoeien.
Truste rhuen heel veel plezier in Roemenië alvast voor als ik je niet meer zie morgen
ik verwacht uiteraard een uitgebreid (foto) verslag van hoe het geweest isquote:
Hoe lang ben je dan?quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb het iig al gedaan.
maar dit kan ook
[ afbeelding ]
dat was mijn gedachte ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Loop je Q. nu voor een chinees uit te maken?!
Jij bent al single sinds de beginne.quote:
Euh nee.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we weer gingen metenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik lijk heel erg op elkaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Anthraxx heeft zijn vriendin er vandaan. Heb één keer een date gehad via Paiq maar dat was echt drama.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:32 schreef ThE_ED het volgende:
Iemand van jullie trouwens weleens paiq gebruikt?
Om het maar over dating te hebben...
Ja, het concept is wel aardig.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:32 schreef ThE_ED het volgende:
Iemand van jullie trouwens weleens paiq gebruikt?
Om het maar over dating te hebben...
RLY? Dat wist ik niet eens.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Anthraxx heeft zijn vriendin er vandaan.
Dat dus..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het kut, wil gewoon zien met zie ik praat.
Die reclame..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:36 schreef Q. het volgende:
Heb pas een abo genomen bij e-matching, meer mijn ding.
Ja dat leek me ook, en gratis. (min of meer)quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:36 schreef Howl het volgende:
Het is in ieder geval tien keer beter dan Lexa of Relatieplanet.
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het kut, wil gewoon zien met zie ik praat.
Euj, snelheidsduivel!quote:
Hoi autoquote:
Ja, was gezellig!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi auto
En lekker gepraat met nouk?
Voor hoger opgeleiden dus je loopt niet tegen die domme, dikke VMBO-trailorparktrashzeugen aan.quote:
Ben ik de enige die nog nooit met Nouk heeft gedate?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi auto
En lekker gepraat met nouk?
En geroddeld.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, was gezellig!
( gepraat en genoeg gelachen,)
Ik niet, geen behoefte aan ook. Wel ingeschreven bij Lexa en RP maar doe er niets mee..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:35 schreef Cuegirllie het volgende:
volgens mij hebben veel singles van hier daar wel een account
Mogen MBOers daar ook komen? Of is het alleen voor HBO en hoger.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor hoger opgeleiden dus je loopt niet tegen die domme, dikke VMBO-trailorparktrashzeugen aan.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nog nooit met Nouk heeft gedate?
quote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Flits, flits.quote:
Missen jullie niets aan..quote:
Voor deze ene keer geloof ik je. Maar alleen voor deze ene keer.quote:
Dat NOOIT! Roddelenquote:
Je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jullie vertellen alleen "waarheden"
Je zou het eens moeten doen, volgens mij zou je het goed met haar moeten kunnen vinden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik heb ook nog nooit met Nouk gedate
En je hebt geen idee hoe waar dat isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond![]()
Hehehequote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En je hebt geen idee hoe waar dat is
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Je zou het eens moeten doen, volgens mij zou je het goed met haar moeten kunnen vinden.
Ik ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehehe
We zijn mensen vergeten zie ik nu!
Mij toch niet hè?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehehe
We zijn mensen vergeten zie ik nu!
Het probleem met klassieke datingsites is in deze reeks al vaker aan bod geweest. Het zijn vleeskeuringen en de verhouding tussen mannen en vrouwen is helemaal uit balans.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:38 schreef ThE_ED het volgende:
Ja dat leek me ook, en gratis. (min of meer)
Gari is onvervangbaar!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat Snuit vanavond de rol van Gari heeft overgenomen?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat Snuit vanavond de rol van Gari heeft overgenomen?
Huh?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind die battle-dates op Paiq altijd tof, ik ben nogal goed met woorden dus ik win altijd.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:53 schreef Howl het volgende:
[..]
Het probleem met klassieke datingsites is in deze reeks al vaker aan bod geweest. Het zijn vleeskeuringen en de verhouding tussen mannen en vrouwen is helemaal uit balans.
Ja inderdaad, mede vandaar dat ik destijds dacht "ach dit is gratis, ga geen geld betalen voor zo'n verkapte vleeskeuring". Ik ben best leuk, maar zó knap ben ik nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:53 schreef Howl het volgende:
[..]
Het probleem met klassieke datingsites is in deze reeks al vaker aan bod geweest. Het zijn vleeskeuringen en de verhouding tussen mannen en vrouwen is helemaal uit balans.
Nee! Ik vertelde haar dat jij mij PMde omdat je roddels wildequote:
jah dusquote:
Ik verwacht wel de nieuwste roddels in mijn pmbox hoor!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee! Ik vertelde haar dat jij mij PMde omdat je roddels wilde
En levert het nog dates op?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind die battle-dates op Paiq altijd tof, ik ben nogal goed met woorden dus ik win altijd.
Waarom voor iets betalen wat ook gratis kan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja inderdaad, mede vandaar dat ik destijds dacht "ach dit is gratis, ga geen geld betalen voor zo'n verkapte vleeskeuring". Ik ben best leuk, maar zó knap ben ik nu ook weer niet.
Je kreeg toen ook geen roddelsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik verwacht wel de nieuwste roddels in mijn pmbox hoor!
dat dusquote:
En ze is nog best knap, ook.quote:Hello My Friend! My name - Tanya i'am 25 years old and now I very much would like to get acquainted with the Worthy and decent man for creation of a good fellowship, your personal email I have received by means from one of marriage agensy of my city and now I can hope only that it will be interesting to you and i hope that we can continue our dialogue and in this case I with impatience will look forward to hearing from you...
Please reply only to my personal e-mail: linaherakot@yahoo.com
Yours faithfully - your New Friend. Tanya.
RealZeus had toch ook zoiets gehad.....?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:03 schreef Howl het volgende:
En af en toe krijg ik nog mails zoals deze:
[..]
En ze is nog best knap, ook.
Is gewoon spamquote:Op zondag 29 maart 2009 00:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
RealZeus had toch ook zoiets gehad.....?
En kwaakvaak, en zovelen anderen. Het spamfilter van xs4all haalt het merendeel er voor mij uit. Maar af en toe glipt er eentje doorheen.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:05 schreef automatic_ het volgende:
Ado ook.. zoveelquote:Op zondag 29 maart 2009 00:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, inderdaad!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:09 schreef rhubarbje het volgende:
nou zeg ik voel me overgeslagen dat ik er geen krijg
Misschien komt het omdat wij vrouw zijn en zij geen bi isquote:Op zondag 29 maart 2009 00:09 schreef rhubarbje het volgende:
Krijg je ook geen aanbiedingen om je piemel te vergroten?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:09 schreef rhubarbje het volgende:
maar die mailtjes naar de mannen hebben ook niets met liefde te maken dus die kan ze dan ook wel ff veinzen naar mijquote:Op zondag 29 maart 2009 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat wij vrouw zijn en zij geen bi is
ookal niet! ik val ook altijd buiten de bootquote:Op zondag 29 maart 2009 00:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Krijg je ook geen aanbiedingen om je piemel te vergroten?
aan de voiture gesleuteldquote:
uhuh, leuke avond gehad?quote:
Ja, ik vond het gezelligquote:
Ik ook!!quote:
hoi, ik ben diegene waar ze zo positief over wasquote:
Dat klopt!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoi, ik ben diegene waar ze zo positief over was
bierquote:
Franziskaner.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bier![]()
flesje Grolsch open getrokken...heb ik wel verdiend
krakende bedden leiden afquote:Op zondag 29 maart 2009 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie is maar eens in haar krakende bedje gedoken!
¿que?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:17 schreef rhubarbje het volgende:
krijgen we nu echt geen drit van nouk en auto?
Ik probeer er ook al van alles uit te futselen, maar er wordt niets verteld!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:17 schreef rhubarbje het volgende:
krijgen we nu echt geen drit van nouk en auto?
ik ben oer-brabo en snap het ook nietquote:Op zondag 29 maart 2009 00:18 schreef Q. het volgende:
[..]
*zoekt brabants-nederlands woordenboek op*
x2quote:Op zondag 29 maart 2009 00:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik probeer er ook al van alles uit te futselen, maar er wordt niets verteld!
Maar wat willen jullie horen dan? We hebben gewoon gezellig zitten kletsen?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik probeer er ook al van alles uit te futselen, maar er wordt niets verteld!
Nee, wat jullie precies hebben gezegd en over wie!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar wat willen jullie horen dan? We hebben gewoon gezellig zitten kletsen?
Niet van alles..quote:
wat jullie geroddelt hebbenquote:Op zondag 29 maart 2009 00:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar wat willen jullie horen dan? We hebben gewoon gezellig zitten kletsen?
Dat ja!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, wat jullie precies hebben gezegd en over wie!
als ik het over mezelf heb is het juist niet saai.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:22 schreef automatic_ het volgende:
Geloof het of niet, maar we hebben het voornamelijk - saai- over ons zelf gehad...
Jullie vinden jezelf belangrijker dan ons?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:22 schreef automatic_ het volgende:
Geloof het of niet, maar we hebben het voornamelijk - saai- over ons zelf gehad...
Nep-wijven.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:22 schreef automatic_ het volgende:
Natuurlijkquote:Op zondag 29 maart 2009 00:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jullie vinden jezelf belangrijker dan ons?
in je krakende bed?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:27 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie zingt: ik dans, ik dans, ik huppel en ik spring
Daar komt de aap al uit de mouw!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:22 schreef automatic_ het volgende:
En soms komt er dan een Fokker voorbij & dan haal je soms een andere fokker "erbij"
quote:
webcam aanquote:
Ach, ik denk dat alles wat besproken is ook wel bekend is bij diegenequote:
Dan moet het wel even gechecked worden natuurlijkquote:Op zondag 29 maart 2009 00:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat alles wat besproken is ook wel bekend is bij diegene
ik weet best wel dat ik zo leuk, lief, aardig, gezellig en vooral knap ben jaquote:Op zondag 29 maart 2009 00:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dát is belangrijkquote:Op zondag 29 maart 2009 00:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik weet best wel dat ik zo leuk, lief, aardig, gezellig en vooral knap ben ja
ow nou dan zeg het maar gewoon tochquote:Op zondag 29 maart 2009 00:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mooi geformuleerd Sis!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:38 schreef Nouk84 het volgende:
Wat een aagjes zijn jullie!
Bij een échte date is het alleen belangrijk om te weten of er geneukt is, terwijl er dan net zo goed geroddeld wordt...
En is er geneukt?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:38 schreef Nouk84 het volgende:
Wat een aagjes zijn jullie!
Bij een échte date is het alleen belangrijk om te weten of er geneukt is, terwijl er dan net zo goed geroddeld wordt...
Als malloten.quote:
Je moest eens weten...!quote:
Ga je gang hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 00:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aaaaarggghhh Snuit, hou je mond!
Vooruit.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:45 schreef JonKeL het volgende:
Even tussendoor... Moet de tijd vannacht nou vooruit of achteruit?
vooruitquote:Op zondag 29 maart 2009 00:45 schreef JonKeL het volgende:
Even tussendoor... Moet de tijd vannacht nou vooruit of achteruit?
quote:
quote:
Hihi! Geen dank hoor!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
[..]
Tnx dames, anders had ik morgen ochtend iemand een uurtje staan laten wachten, dan heb ik het gelijk weer verziekt
quote:Op zondag 29 maart 2009 00:48 schreef JonKeL het volgende:
Tnx dames, anders had ik morgen ochtend iemand een uurtje staan laten wachten, dan heb ik het gelijk weer verziekt
Ik denk dat dat wel snor zit met haarquote:Op zondag 29 maart 2009 00:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dan moet hij/zij dat ook wel weten natuurlijk
quote:
Jazeker! En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet, en we gaan nog niet naar bed, want daar heb ik gewoon geen zin inquote:
Ik ben helemaal uitgeput en moet vroeg op, maar ik wil ook nietquote:Op zondag 29 maart 2009 00:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jazeker! En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet, en we gaan nog niet naar bed, want daar heb ik gewoon geen zin in
Damn, dan ga ik toch maar even stappen in Den Haag? Of nog even op bezoek in R'dam?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Zaterdagavond hè? Een echte single zit dan zielig alleen achter zn pctje.
we zijn wel met opvallend veel!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Damn, dan ga ik toch maar even stappen in Den Haag? Of nog even op bezoek in R'dam?
Utrecht... Derrick!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Damn, dan ga ik toch maar even stappen in Den Haag? Of nog even op bezoek in R'dam?
Wat zou het zeggen?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
we zijn wel met opvallend veel!
Tegen de tijd dat je daar binnen bent met de rijen die daar altijd zijn is het al weer wintertijd.quote:
Roffadam is the place 2 bequote:Op zondag 29 maart 2009 00:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben heerlijk aan het hoesten maar wil gewoon niet. Nooit op zaterdag trouwens, dat betekent dat mijn weekend bijna voorbij is...quote:Op zondag 29 maart 2009 00:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ben helemaal uitgeput en moet vroeg op, maar ik wil ook niet
quote:Op zondag 29 maart 2009 00:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Hehe, voordeel van mensen kennen, tegen de tijd dat ik daar binnen ben als ik nu vertrek is het nog wintertijd!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je daar binnen bent met de rijen die daar altijd zijn is het al weer wintertijd..
Ik kom daar net vandaan, hahaquote:
Ik ken ook mensen! Alleen niet de goede mensen.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, voordeel van mensen kennen, tegen de tijd dat ik daar binnen ben als ik nu vertrek is het nog wintertijd!
Ik ben er vandaag nog geweest!quote:
Ja mijne duurt meestal nog een dagje langer, maar ik ga alsnog niet op tijd naar bedquote:Op zondag 29 maart 2009 01:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben heerlijk aan het hoesten maar wil gewoon niet. Nooit op zaterdag trouwens, dat betekent dat mijn weekend bijna voorbij is...
Jij kent iedereen Q.!quote:Op zondag 29 maart 2009 01:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen! Alleen niet de goede mensen.
Echt?quote:
R U getting drunk?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:02 schreef mrbox het volgende:
Had dat wijntje bij thuiskomst niet zo hard moeten achteroverslaan
quote:Op zondag 29 maart 2009 01:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik was naar FMX Fever, maar dat zal jij vast niet geweest zijn
Nope was gewoon lekker, maar helemaal fris ben ik ook niet meerquote:
Inderdaadquote:Op zondag 29 maart 2009 01:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, iedereen wil mij kennen. Dat is wat anders.
Geen idee hoe die tent heet! Auto_ weet jij het nog? hahaquote:
Hihi, lekkerquote:Op zondag 29 maart 2009 01:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nope was gewoon lekker, maar helemaal fris is anders
Ik was dit keer samen met Noukquote:Op zondag 29 maart 2009 01:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jij komt de laatste tijd wel opvallend veel in mijn omgeving
Ja... iets met bier? Fust ofzo?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen idee hoe die tent heet! Auto_ weet jij het nog? haha
Ze stalkt jequote:Op zondag 29 maart 2009 01:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jij komt de laatste tijd wel opvallend veel in mijn omgeving
Ik hoop Fust, hahahaquote:
vreemdquote:Op zondag 29 maart 2009 01:06 schreef Q. het volgende:
Ik zit even op Hyves te kijken naar een foto van een ex van me, toen, nog geen jaar geleden, was het een gruwelijk lekker wijf maar ik vind haar nu echt helemaal niet leuk meer. Raar!
Leuke tent, leuke mannen. Die foto's van ons aan het maken warenquote:
Als jij al verdomd lekker bent, hoe lekker moet ik dan wel niet zijn?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo ben ik. Een beetje vreemd maar wel verdomd lekker..
Inderdaad. Ben benieuwd of ze ergens op komen te staanquote:Op zondag 29 maart 2009 01:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Leuke tent, leuke mannen. Die foto's van ons aan het maken waren
Minder. Sorry, de waarheid is hard.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als jij al verdomd lekker bent, hoe lekker moet ik dan wel niet zijn?
Ja ik ook, hahaquote:Op zondag 29 maart 2009 01:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben benieuwd of ze ergens op komen te staan
Foto's? Naaktfoto's?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En ik dan!quote:Op zondag 29 maart 2009 01:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als jij al verdomd lekker bent, hoe lekker moet ik dan wel niet zijn?
Leuke mannen... ik was er helemaal niet. Jullie zijn ze niet allemaal af geweest? (de kroegen, niet de mannen)quote:Op zondag 29 maart 2009 01:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Let your imaginary work..quote:
Moeten we morgen ofzo ff googlenquote:
De kroegen niet, de mannen welquote:Op zondag 29 maart 2009 01:11 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Leuke mannen... ik was er helemaal niet. Jullie zijn ze niet allemaal af geweest? (de kroegen, niet de mannen)
Jullie vielen dus wel opquote:
Nee! Mijn bier! Bier is goed! Af!quote:Op zondag 29 maart 2009 01:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee man, je ziet het weer helemaal verkeerd! stop eens met die biertjes!
Nee, we hebben nog wel een kleine wandeling gemaakt, maar niet alle kroegen af gegaan (en ook niet de mannen)quote:Op zondag 29 maart 2009 01:11 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Leuke mannen... ik was er helemaal niet. Jullie zijn ze niet allemaal af geweest? (de kroegen, niet de mannen)
Natuurlijk, 2 chicks in een kroeg met vrijwel alleen maar mannenquote:
Jaja daar was ik al bang voor. Had dus in het fust moeten zijn. Maar waarom zijn jullie al thuis? Meestal word het nu pas beetje gezellig daar.quote:
Ja toen ik in de auto zat had ik ook wel zin om te stappenquote:Op zondag 29 maart 2009 01:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jaja daar was ik al bang voor. Had dus in het fust moeten zijn. Maar waarom zijn jullie al thuis? Meestal word het nu pas beetje gezellig daar.
Volgende keer boeken we een hotelquote:Op zondag 29 maart 2009 01:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jaja daar was ik al bang voor. Had dus in het fust moeten zijn. Maar waarom zijn jullie al thuis? Meestal word het nu pas beetje gezellig daar.
nu snap ik ook q's opmerkingquote:Op zondag 29 maart 2009 01:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Natuurlijk, 2 chicks in een kroeg met vrijwel alleen maar mannen
Nou geef ik wel toe dat het soms moeilijk is een beetje leuke en gezellige kroeg te vinden in Rotterdamquote:
Oja en dan sms je niet?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja toen ik in de auto zat had ik ook wel zin om te stappen
"Jouw associatie"quote:Op zondag 29 maart 2009 01:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij en ik zouden een mooi stel zijn
quote:Op zondag 29 maart 2009 01:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja toen ik in de auto zat had ik ook wel zin om te stappen
Dat kwam pas echt door toen ik bij D-H reed. De stad danquote:
Nee, daar ging het vorige keer fout tussen onsquote:
Jij bent er toch niet?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En dan keer je niet om
![]()
Ik was vandaag trouwens langs aalsmeer geredenEn morgen denk ik weer
Gelukkig dat het bij de stad wasquote:Op zondag 29 maart 2009 01:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kwam pas echt door toen ik bij D-H reed. De stad dan
Thank godquote:
Dat is heel Rotterdam toch?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:18 schreef ThE_ED het volgende:
Overdag in de zon is stadhuisplein wel lekker maar 's avonds is dat zo'n plek waar foute lutsers en dito muziek gevaarlijk vaak de overhand gaan krijgen.
Nou, dan waren wij op tijd wegquote:Op zondag 29 maart 2009 01:18 schreef ThE_ED het volgende:
Overdag in de zon is stadhuisplein wel lekker maar 's avonds is dat zo'n plek waar foute lutsers en dito muziek gevaarlijk vaak de overhand gaan krijgen.
Maar het had wel gekundquote:
Ik "thank god' met je meequote:
Volgende keer moeten jullie naar plan c gaan op zaterdag. Daar kan je tot 12 uur 3 drankjes voor de prijs van 1 halenquote:
Haha, dat is nog best ver wegquote:Op zondag 29 maart 2009 01:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar het had wel gekund![]()
Gewoon over de snelweg erlangs
En morgen naar Artis, denk dat ik er dan ook langskom
Dat konden wij nu ook, hè Nouk?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Volgende keer moeten jullie naar plan c gaan op zaterdag. Daar kan je tot 12 uur 3 drankjes voor de prijs van 1 halen
Ik zag het op het bord staan, moest toen wel aan je denkenquote:
Trustequote:Op zondag 29 maart 2009 01:24 schreef mrbox het volgende:
goed toch maar tijd voor bedNachtploeg suc6 nog
Hihiquote:Op zondag 29 maart 2009 01:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oja stomme vrouwen, die krijgen alles in de schoot geworpen
Hier moet ik nog op reageren, dit vind ik zo'n stom fenomeenquote:Op zondag 29 maart 2009 01:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oja stomme vrouwen, die krijgen alles in de schoot geworpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |