Jazeker! En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet, en we gaan nog niet naar bed, want daar heb ik gewoon geen zin inquote:
Ik ben helemaal uitgeput en moet vroeg op, maar ik wil ook nietquote:Op zondag 29 maart 2009 00:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jazeker! En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet, en we gaan nog niet naar bed, want daar heb ik gewoon geen zin in
Damn, dan ga ik toch maar even stappen in Den Haag? Of nog even op bezoek in R'dam?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Zaterdagavond hè? Een echte single zit dan zielig alleen achter zn pctje.
we zijn wel met opvallend veel!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Damn, dan ga ik toch maar even stappen in Den Haag? Of nog even op bezoek in R'dam?
Utrecht... Derrick!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Damn, dan ga ik toch maar even stappen in Den Haag? Of nog even op bezoek in R'dam?
Wat zou het zeggen?quote:Op zondag 29 maart 2009 00:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
we zijn wel met opvallend veel!
Tegen de tijd dat je daar binnen bent met de rijen die daar altijd zijn is het al weer wintertijd.quote:
Roffadam is the place 2 bequote:Op zondag 29 maart 2009 00:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben heerlijk aan het hoesten maar wil gewoon niet. Nooit op zaterdag trouwens, dat betekent dat mijn weekend bijna voorbij is...quote:Op zondag 29 maart 2009 00:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ben helemaal uitgeput en moet vroeg op, maar ik wil ook niet
quote:Op zondag 29 maart 2009 00:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Hehe, voordeel van mensen kennen, tegen de tijd dat ik daar binnen ben als ik nu vertrek is het nog wintertijd!quote:Op zondag 29 maart 2009 00:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je daar binnen bent met de rijen die daar altijd zijn is het al weer wintertijd..
Ik kom daar net vandaan, hahaquote:
Ik ken ook mensen! Alleen niet de goede mensen.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, voordeel van mensen kennen, tegen de tijd dat ik daar binnen ben als ik nu vertrek is het nog wintertijd!
Ik ben er vandaag nog geweest!quote:
Ja mijne duurt meestal nog een dagje langer, maar ik ga alsnog niet op tijd naar bedquote:Op zondag 29 maart 2009 01:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben heerlijk aan het hoesten maar wil gewoon niet. Nooit op zaterdag trouwens, dat betekent dat mijn weekend bijna voorbij is...
Jij kent iedereen Q.!quote:Op zondag 29 maart 2009 01:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen! Alleen niet de goede mensen.
Echt?quote:
R U getting drunk?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:02 schreef mrbox het volgende:
Had dat wijntje bij thuiskomst niet zo hard moeten achteroverslaan
quote:Op zondag 29 maart 2009 01:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik was naar FMX Fever, maar dat zal jij vast niet geweest zijn
Nope was gewoon lekker, maar helemaal fris ben ik ook niet meerquote:
Inderdaadquote:Op zondag 29 maart 2009 01:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, iedereen wil mij kennen. Dat is wat anders.
Geen idee hoe die tent heet! Auto_ weet jij het nog? hahaquote:
Hihi, lekkerquote:Op zondag 29 maart 2009 01:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nope was gewoon lekker, maar helemaal fris is anders
Ik was dit keer samen met Noukquote:Op zondag 29 maart 2009 01:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jij komt de laatste tijd wel opvallend veel in mijn omgeving
Ja... iets met bier? Fust ofzo?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen idee hoe die tent heet! Auto_ weet jij het nog? haha
Ze stalkt jequote:Op zondag 29 maart 2009 01:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jij komt de laatste tijd wel opvallend veel in mijn omgeving
Ik hoop Fust, hahahaquote:
vreemdquote:Op zondag 29 maart 2009 01:06 schreef Q. het volgende:
Ik zit even op Hyves te kijken naar een foto van een ex van me, toen, nog geen jaar geleden, was het een gruwelijk lekker wijf maar ik vind haar nu echt helemaal niet leuk meer. Raar!
Leuke tent, leuke mannen. Die foto's van ons aan het maken warenquote:
Als jij al verdomd lekker bent, hoe lekker moet ik dan wel niet zijn?quote:Op zondag 29 maart 2009 01:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo ben ik. Een beetje vreemd maar wel verdomd lekker..
Inderdaad. Ben benieuwd of ze ergens op komen te staanquote:Op zondag 29 maart 2009 01:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Leuke tent, leuke mannen. Die foto's van ons aan het maken waren
Minder. Sorry, de waarheid is hard.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als jij al verdomd lekker bent, hoe lekker moet ik dan wel niet zijn?
Ja ik ook, hahaquote:Op zondag 29 maart 2009 01:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben benieuwd of ze ergens op komen te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |