Ik dacht ff dat je het FB topic had gesloten!quote:
Dat zou kunnen met dezelfde tekst.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je het FB topic had gesloten!
I know, maar dankzij een stortvloed aan nieuwe XD'ende users wilde ik ze via dit topic met de neus op hun afstotelijke gedrag drukken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:06 schreef swarmahoer het volgende:
ging niet om topicverneukende losers, maar t feit dat deze en andere smileyklachten al veel te vaak de revue gepasseerd zijn
Je bent zelf een nieuwe user, pauper.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
I know, maar dankzij een stortvloed aan nieuwe XD'ende users wilde ik ze via dit topic met de neus op hun afstotelijke gedrag drukken.
jij ookquote:
wacht maar op adequote:
je hebt de combo doorbroken, kon nog wel ff doorgaanquote:
Wat een post, ik moet gewoon een traantje wegpinken.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:27 schreef Beauregard het volgende:
Laat gewoon open, dwaas! Dat topic is de essentie van KLB. Hij zou zelfs sticky moeten zijn. Een soort handleiding voor users die nog nooit in KLB zijn geweest en willen weten wat de machtsverhoudingen zijn.
Helemaal niet, dwaas. Of geloofde je werkelijk dat dit mijn 1e account is?quote:
Ik heb er wel 10!11 Lekker boeiend.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Helemaal niet, dwaas. Of geloofde je werkelijk dat dit mijn 1e account is?![]()
Ja, dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Helemaal niet, dwaas. Of geloofde je werkelijk dat dit mijn 1e account is?![]()
Fout. Probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:29 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel zeker.
Edit: sorry Bio, ik stop al.![]()
ongetwijfeld, maar niet om een leuk topic te wordenquote:Op zondag 5 april 2009 12:57 schreef zoalshetis het volgende:
gratenpakhuis, met een vieze sloep.
![]()
het had potentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |