nee, dat kan je zonder zorgen drinken.quote:Op zondag 5 april 2009 12:26 schreef SuperwormJim het volgende:
puni? als in punica?
Je had ook wel kunnen zien dat dit topic niet klb-waardig was.quote:
pardon? ik mag niet klagen?quote:Op zondag 5 april 2009 12:30 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Je had ook wel kunnen zien dat dit topic niet klb-waardig was.
wat denk je?quote:Op zondag 5 april 2009 12:30 schreef FashionXstar het volgende:
wat is puni???
weet niet of die wel in klb gepost mogen worden.quote:Op zondag 5 april 2009 12:31 schreef zovty het volgende:
Picas oder es hast nicht passiert.
maak je niet zo drukquote:Op zondag 5 april 2009 12:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb een hekel aan graatdunne vrouwen met een lelijke puni.
--> klb?
lol. je bent een guitige doerak, dat dan weer wel.quote:Op zondag 5 april 2009 12:32 schreef bonke het volgende:
[..]
maak je niet zo druksinds waneer kijk jij naar vrouwenlijke puni's als homo zijnde ?
ohw nee ja sorry je hebt gelijk.quote:Op zondag 5 april 2009 12:30 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Je had ook wel kunnen zien dat dit topic niet klb-waardig was.
ofwel: laat de mods daar het topic maar op slot gooien.
Ik heb je toelichting gelezen , nu ik weet wat een puni betekent voel ik me een gangsterquote:
Open dan een topic in KPD.quote:Op zondag 5 april 2009 12:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
weet niet of die wel in klb gepost mogen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |