quote:
Oei. Geen Suarezje dus?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:50 schreef toma het volgende:
[..]
Was verkeerd neergekomen tijdens een sprongetje. Ik had teveel snelheid en ik vloog te hoog. Toen ik neer kwam schoot mn schoen uit de ski-binding en ging ik op m'n bek. Uit reflex ging ik met m'n hand als eerste naar de grond. Wat resulteerde in een gekneusde pols.
Maar gelukkig heb ik er nu weinig last meer van. Gisteren jammer genoeg wel. Dat was lastig werken
Heb de hele dag on-line gepokerd zowat, wat een drama zonder voetbalquote:Op zondag 29 maart 2009 21:49 schreef M0NTANA het volgende:
Weekend is wel erg leeg zonder competitievoetbal.
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Aangezien ik niets beters heb om te kijken, de eerste 2 afleveringen van Alfred J. Kwak gekeken. Jeugdsentiment.
Snel verder met aflevering 3: Het Kroonjuweel!quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Snel verder met aflevering 3: Het Kroonjuweel!
Dat zijn aflevering 12 en 13, Het Schaakspel/De Witte Koningin, denk ik. Dit is waar Alfred gepwned wordt door de koning nadat Pikkie de ekster het kroonjuweel gestolen heeft en Alfred er voor opdraait.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:25 schreef toma het volgende:
[..]Is dat die aflevering met dat schaakbord? Met die koningin?
Ow die!quote:Op zondag 29 maart 2009 22:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat zijn aflevering 12 en 13, Het Schaakspel/De Witte Koningin, denk ik. Dit is waar Alfred gepwned wordt door de koning nadat Pikkie de ekster het kroonjuweel gestolen heeft en Alfred er voor opdraait.
Eigenlijk was het nog een zeer educatief tekenfilmpje. Waar stiekem nog een hoop politieke statements in werden gemaakt.quote:
Niet goed geleerd? Of snap je er gewoon geen zak van?quote:Op zondag 29 maart 2009 22:40 schreef Houniet het volgende:
Morgen tentamen verneuken.
Daarna met de klas zaalvoetballen. Ik heb de zaal geregeld, gaat goedkomen morgen.
Oeh. ik denk dat ik net kwam kijken toen jij weg gingquote:Op zondag 29 maart 2009 22:41 schreef Doopy-X- het volgende:
Zo aapjes, zitten hier nog wat oude bekenden? Doopstah is back
Enkel gaat goed. Rustig opbouwen.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:41 schreef toma het volgende:
[..]
Niet goed geleerd? Of snap je er gewoon geen zak van?
Is je enkel al weer hersteld?
Don't worry, you didn't miss anythingquote:Op zondag 29 maart 2009 22:42 schreef toma het volgende:
[..]
Oeh. ik denk dat ik net kwam kijken toen jij weg ging
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:41 schreef Doopy-X- het volgende:
Zo aapjes, zitten hier nog wat oude bekenden? Doopstah is back
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |