Niet zo'n beetje ook. Zin om morgen vrij te nemen.quote:
't Moet ook niet te makkelijk worden he.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:49 schreef RayMania het volgende:
Kut NS. Ik wil mijn geld terugvragen door die niet rijdende trein, is het gewoon onmogelijk om ergens een formulier te vinden. Moet je weer helemaal aanvragen of ophalen.
Elke keer als ik fragmenten van de poulefase bekijk, krijg ik vlinders in mn buikquote:Op zondag 29 maart 2009 14:14 schreef Breach het volgende:
Prachtige goal, en dan camerawerk van bovenaf
Blauw hequote:
En ja hoor, het was weer eens raak.quote:Op zondag 29 maart 2009 08:13 schreef RayMania het volgende:
Wil 0:28 de trein pakken, maar trein kwam maar niet. Okay, half uur vertraging, daar kan ik mee leven. Wordt er uiteindelijk omgeroepen dat de trein helemaal niet rijdt. De fucking laatste trein.
Tip: Praag is hartstikke veilig!quote:Op zondag 29 maart 2009 18:32 schreef RayMania het volgende:
Ik voel me gewoon hartstikke onveilig hier. Ik ga net zoals Suijk ook maar naar Haarlem verhuizen.
Is dat ook een kloon van RayMania?quote:
...quote:
Ik mag niets zeggen.quote:
quote:
Werken voor je i-net oleee.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Kut, het laatste goeie WiFI netwerk dat ik gebruikte is secured nu. Nu heb ik alleen via de kabel (snap niet dat dat nog werkt) internet van 8 kB/sVoorlopig geen downloads en streams meer.
![]()
Ik zou wel willen.quote:
Ben je op je plaat gegaan?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:19 schreef toma het volgende:
Het skiën was echt geweldig vrijdag
Alleen jammer dat ik m'n pols gekneusd heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |