Neequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb je niet door dat het een grap is?
Evilquote:
We negeren je, had je het door?quote:
Yep, dat krijg je als je je kop boven het maaiveld uitsteekt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ieder jaar, en dat nu al bijna 10 jaar lang, komt dit een of twee keer per jaar wel voor
Aan de ene kant komisch en aan de andere kant best wel tragisch, en dan is in deze Lamon nog wel de minst tragische.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep, dat krijg je als je je kop boven het maaiveld uitsteekt.
Dat Lamon niet helemaal spoort was ook wel duidelijk jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:54 schreef krioro het volgende:
Hier op fok zijn er al genoeg blijkbaar..
Toch vind ik dit het beste plan uit dit topic:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Drink nu de hele gifbeker maar leeg.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch vind ik dit het beste plan uit dit topic:
Ik ga even een paar van deze gifbekers leegdrinken
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei:quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
Misstique toch gelijk, aandachthoeren dus
Dit is toch een forum?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
Kortom, deze grap is voor het imago van RC pure moord.
Na dat haar topic helemaal ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
Kortom, deze grap is voor het imago van RC pure moord.
Waarom zegt iedereen toch steeds dat ik niet spoor, terwijl ik volgens mij de meest normale in dit hele topic ben, samen met Yvonne, en al kon ik zn opmerking niet zo waarderen is Real_Zeus ook wel redelijk normaal...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat Lamon niet helemaal spoort was ook wel duidelijk ja
Match made in heaven
Ik ken je postsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen toch steeds dat ik niet spoor, terwijl ik volgens mij de meest normale in dit hele topic ben, samen met Yvonne, en al kon ik zn opmerking niet zo waarderen is Real_Zeus ook wel redelijk normaal...
En ik dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen toch steeds dat ik niet spoor, terwijl ik volgens mij de meest normale in dit hele topic ben, samen met Yvonne, en al kon ik zn opmerking niet zo waarderen is Real_Zeus ook wel redelijk normaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |