ach ja ik weet ook niet waarom ze het niet leuk vind:)quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:48 schreef Fascination het volgende:
Wat een rare vriendin heb je. Ik zou niets liever doen dan iemands ballen scheren.
Gezien je fobo bied ik me NIET aan als vrijwilliger.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:48 schreef Fascination het volgende:
Wat een rare vriendin heb je. Ik zou niets liever doen dan iemands ballen scheren.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:48 schreef Fascination het volgende:
Whehe.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:51 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Gezien je fobo bied ik me NIET aan als vrijwilliger.
Doe maar PMquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:34 schreef jennafan het volgende:
[..]
Wel pics van beide maar die zend ik liever niet via het forum. Via msn kan wel maar niet hier.
Ik kreeg overigens wel een beetje een boner, dat was de reden dat mijn vriendin het over wilde nemen:)
Voeg me op msn toe dan krijg je ze gelijk. Dat PM werkt bij mij niet omdat mijn postvak steeds foutmelding geeft.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
tvp voor de dag dat ie roept "oeh ze groeit dat nu wel"?
Nee, laat staan er aan likken. Je vriendin is geen hondquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:37 schreef Smart-Einstein het volgende:
Ik laat mijn vriendin mijn zak toch zeker niet scheren.. idioot
wat een hippiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://fotoboek.fok.nl/Jimbo
HOAX.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |