ik ga ook swarma eten dalijkquote:
swarma met patat?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ga ook swarma eten dalijkmet macaronie ofzo hoorde ik
en er staat een fout in de tt
en dat is danwel zo lekkerquote:
ik weet niet of dat nou wel zo slim is...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
wil jij op mn broodje, dan kan ik jou opeten
ik heb een snelle stofwisselingquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik weet niet of dat nou wel zo slim is....
dan kan het wel jaquote:
shit hee..quote:
Zeg, heb je me daar een note voor gegeven?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:08 schreef swarmahoer het volgende:
ow, en rosbief je mag stoppen met tellen
sowieso.quote:
ikke lekker niehieetquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:16 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zeg, heb je me daar een note voor gegeven?![]()
Larpen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:17 schreef Smart_ass het volgende:
Wie wil er een keer mee larpen met mij?
Mats en ik hebben dan ook innig contactquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:17 schreef Smart_ass het volgende:
Wie wil er een keer mee larpen met mij?
Maar ik wil je echt leren kennenquote:
nee, note komt uit een ander subforumquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:16 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zeg, heb je me daar een note voor gegeven?![]()
Hardcorequote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:38 schreef bloodysunday het volgende:
ik luister nu al 1 uur hardcore achter elkaar maar ik word er niet wakker van?
Hoiquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:47 schreef Skylark. het volgende:
Verdomme, is die kloon nog steeds actief?
Dario, dalijk geef ik je aan.
Tja, ik ben weer wat meer aan het SC'en . Hoewel het huilen is qua opkomst laatste tijd.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:52 schreef BigKahuna het volgende:
Kom ik weer eens voor het eerst in zeer lange tijd in de SC, is diie mOoiibOii er ook![]()
.
Lucky me.
Sorry.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tja, ik ben weer wat meer aan het SC'en . Hoewel het huilen is qua opkomst laatste tijd.
Komt door die klolere FA's die iedereen hier aan het bannen zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tja, ik ben weer wat meer aan het SC'en . Hoewel het huilen is qua opkomst laatste tijd.
Natuurlijk! Dan ben jij rapunzel met haar gouden lokken, en ik een ridder van hoge adel!quote:
Dat strookt niet echt met je sig.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:56 schreef Skylarp. het volgende:
[..]
Natuurlijk! Dan ben jij rapunzel met haar gouden lokken, en ik een ridder van hoge adel!![]()
Als ik je eenmaal heb bevrijd van de duistere krachten die je voorheen gevangen hielden, zullen wij samen in de groene weides rond stoeien, hevig genietend van het natuurlijk schoon.
Na wat qualitytime zal je erachter komen dat ik onweerstaanbaar ben, en zal spoedig stomende seks volgen.
ik zal je romantisch ontdoen van je fluwelen jurkje terwijl ik strelend je onbevlekte maagdelijke lichaam aftast, en plekjes aanraak waarvan je nooit voor mogelijk hield dat ze je konden plezieren.
Jouw slaken van genot zullen in de wijde omtrek hoorbaar zijn als je uiteindelijk op mijn ferme toren galoppeert
Wie is nu weer gebanned?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Komt door die klolere FA's die iedereen hier aan het bannen zijn
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:25 schreef liiszle het volgende:
[..]
Mats en ik hebben dan ook innig contact
en je mag bij deze ophouden met zijken hierover, je valt erg op en dat is niet positiefquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Komt door die klolere FA's users die iedereen hier aan het bannen zijnzich niet kunnen gedragen
Hee swarma, klopt het dat jij het was die aan Liiszle's voorgevel zat op foto 52?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
e je mag bij deze ophouden met zijken hierover, je valt erg op en dat is niet positief
hihihihii, jullie hebben bespreken onderling over kutusertsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en je mag bij deze ophouden met zijken hierover, je valt erg op en dat is niet positief
nej, die foto met 6 handen op dr kont daarvan was 1 de mijnequote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee swarma, klopt het dat jij het was die aan Liiszle's voorgevel zat op foto 52?
waar kan je die zien?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nej, die foto met 6 handen op dr kont daarvan was 1 de mijne
probeer het nog eensquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:20 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hihihihii, jullie hebben bespreken onderling kutuserts?
hihi, rebel!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wie 'zat' er dan aan mijn tieten?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niet denk ik als die der niet tussenstaat, dan is die weggehaaldquote:
op mijn computerquote:
geen idee.... nijn dacht ikquote:
die naamquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:24 schreef Skylark. het volgende:
Liiszle, hier kun je misschien wat mee:
Aangerand, Wat nu?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:26 schreef Smart_ass het volgende:
Heel mijn topic verneukt door die domme aandachtvragende kutpubers.
nee, nijn keek er naarquote:
bijna wil ik er een topic over openenquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
die naam
ik zou bijna denken..
nee.. impossible.
Hoax.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]![]()
!
Maar ik wist niet dat je 13 jaar was.
heb je ze alle 3?quote:
weinig boeiend op te zienquote:
ik mis de Yvonne.rar?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:30 schreef Skylark. het volgende:
rar.'s te koop:
BT.rar (incl afro-carnaval-pruik en 15-jaar foto's): 15,-
Pubmeet.rar: 10,-
ijsmeis.rar: 15,-
AnthonyZeus.wmv: 10,-
SHE.rar: 100,- (gaat naar goed doel)
is die anthonyzeus inclusief milfpics?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:30 schreef Skylark. het volgende:
rar.'s te koop:
Ik heb alleen rar.'s met mooie vrouwen.quote:
Nee, is een .wmv he.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:31 schreef gers het volgende:
[..]
is die anthonyzeus inclusief milfpics?
Ik had liever de .rar van dr zusje gehad.quote:
ik was ooit een cowboyquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:36 schreef Skylark. het volgende:
BT, jij zag er vroeger zo lief uit!![]()
Als indiaantje.![]()
gers biedt een bloemetjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:30 schreef Skylark. het volgende:
rar.'s te koop:
veel plezierquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jij luistert vanaf nu echt kutmuziek, nu mag ik je niet meer
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:06 schreef bloodysunday het volgende:
Ik stuurde een goatse in een groepsgesprek, iedereen klikte lig helemaal vlak hier![]()
![]()
Neen, want patatquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:20 schreef Skylark. het volgende:
Kan de TT trouwens gecorrigeerd worden?
Patat--> friet.
lemonparty vonden ze ook moiquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:06 schreef bloodysunday het volgende:
Ik stuurde een goatse in een groepsgesprek, iedereen klikte lig helemaal vlak hier![]()
![]()
Hier lezen mods en FA's mee. Dat weet je hè?! Of wou je gewoon even lollig doen?quote:
dagdagquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:52 schreef dagdag het volgende:
Devvie, gaat na bans, waarschuwingen gewoon door met dezelfde bagger.
Misschien dat een ban van drie maanden gaat helpen. Bij deze.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
devvie niet terug,ga ik ook weg
M'n waarschuwing staat nog steeds dagdag. Pas op wat je zegt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:52 schreef dagdag het volgende:
Devvie, gaat na bans, waarschuwingen gewoon door met dezelfde bagger.
Misschien dat een ban van drie maanden gaat helpen. Bij deze.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
devvie niet terug,ga ik ook weg
Nee, terecht topicquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hier lezen mods en FA's mee. Dat weet je hè?! Of wou je gewoon even lollig doen?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:01 schreef Smart_ass het volgende:
Echt he. Nu moeten we onszelf maar vermaken.
stel je voor, dalijk gaat het nog ergens overquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:57 schreef bloodysunday het volgende:
Echt serieus waarom Devvie nu weer ban, die hele SC loopt zo leeg jammer dit jammer![]()
Yup, we zijn er wel uit.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:52 schreef dagdag het volgende:
edit zie pm snakey
Iemand die blijft baggeren, nooit naar een waarschuwing luistert, z'n bans blijkbaar niet begrijpt en dan ook nog verkapt mods en FA's blijft uitmaken voor nazi's heb ik geen medelijden mee. Ik had zijn account eigenlijk moeten trashen, maar misschien gaat hij een ban van drie maanden begrijpen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:57 schreef bloodysunday het volgende:
Echt serieus waarom Devvie nu weer ban, die hele SC loopt zo leeg jammer dit jammer![]()
Jij kunt ook beter oppassen wat je zegt, met de notes die je de afgelopen tijd hebt opgelopen zit je ook tegen een stevige ban aan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:03 schreef Rosbief het volgende:
Nee, niet Devvie![]()
Anders wil ik zijn 3 maanden ban wel overnemen opdat hij weer terug mag.
Die ban heb ik al gehad, heb pas 1 note gekregen vanaf dat ik terug ben.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jij kunt ook beter oppassen wat je zegt, met de notes die je de afgelopen tijd hebt opgelopen zit je ook tegen een stevige ban aan.
Da's geheim.quote:
ik ga m missen..quote:
al een week jaquote:
ik zou t over een uurtje nog eens proberenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:25 schreef Skylark. het volgende:
Leeft de SC alweer of moet ik straks terugkomen?
En dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik zou t over een uurtje nog eens proberen
Dan ga ik even mijn fiets binnenzetten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik zou t over een uurtje nog eens proberen
Da's erotiek!quote:
quote:
Hetzelfde.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:27 schreef Marurk het volgende:
Ik ben weer weg. Kom straks wel weer terug.
Mannen zijn niet zo m'n ding iddquote:
Ik ben trots op je. Ik heb al minstens 2 maanden geen note meer gehad.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:08 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Die ban heb ik al gehad, heb pas 1 note gekregen vanaf dat ik terug ben.
Ik heb nog helemaal geen note.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben trots op je. Ik heb al minstens 2 maanden geen note meer gehad.
Mijn notes zijn allemaal positief.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:33 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb maar 12 notes, waarvan 7 positief.
mijn notes ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mijn notes zijn allemaal positief.
2 maanden? Hoe doe je dat? Door als een monnik te fokken?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben trots op je. Ik heb al minstens 2 maanden geen note meer gehad.
Oh dat natuurlijk ook, ik heb ze nooit ingezien dus misschien is de helft positief.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mijn notes zijn allemaal positief.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:33 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb maar 12 notes, waarvan 7 positief.
Hahaha ja, dat doe ik toch altijd?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:37 schreef Rosbief het volgende:
[..]
2 maanden? Hoe doe je dat? Door als een monnik te fokken?
Ik heb er een aantal positief van de 144quote:
Hij raakte door FOK! uit z'n ritme.quote:
Modje pijpenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:44 schreef Marurk het volgende:
Hoe kun je nou een positieve note krijgen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij raakte door FOK! uit z'n ritme.
Jij kunt jezelf notes geven.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal positief van de 144
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:46 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jij kunt jezelf notes geven.
Dat is vals spelen!
als een user positief opvalt en ik zn naam daardoor onthoud krijgt ie een positievequote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:44 schreef Marurk het volgende:
Hoe kun je nou een positieve note krijgen.
bouwen we een feestjequote:
En dan moet je ook zeker betalen om ze te mogen zien.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als een user positief opvalt en ik zn naam daardoor onthoud krijgt ie een positieve
heb jij zon grote tuin dan ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan ga ik even mijn fiets binnenzetten.
Met drank en meisjes?quote:
Hoeveel users hebben dat? 0?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als een user positief opvalt en ik zn naam daardoor onthoud krijgt ie een positieve
Ik heb toch 4.50 betaald.quote:
Hihihihihhi.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Nee, maar wel een grote. Maar ik blijf altijd beneden nog ff hangen voor de tv, jeweets.quote:
heb er n stuk of 8 ofzo gegeven denk ikquote:
Ik heb je notes hier in een tab open. Welke positieve note?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb toch 4.50 betaald.Of hebben wij een andere definitie van positief?
Bier en tieten neem ik mee.quote:
Ik ken ze niet meer uit m'n hoofd, PM ze eens? Volgens mij de 2 ergens na mekaar in het midden, en m'n 2na laatste. Dacht ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb je notes hier in een tab open. Welke positieve note?
Geef mij ook eens een positieve note dan. Dat mag je wel doen vind ik, omdat ik nog geen negatieve notes heb.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb er n stuk of 8 ofzo gegeven denk ik
Hoi TTquote:
Dat issie al ff.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:55 schreef dagdag het volgende:
bio gooi even dicht
Vaderdag vergeten, tis een schande.
laat eens zien?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, maar wel een grote. Maar ik blijf altijd beneden nog ff hangen voor de tv, jeweets.
ja, das mijn afdelingquote:
Ik was het niequote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, das mijn afdeling
misschien weet ik dit keer dan wél wie er aan heeft gezeten
als ik ze zo lees is het tijd voor een banquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ken ze niet meer uit m'n hoofd, PM ze eens? Volgens mij de 2 ergens na mekaar in het midden, en m'n 2na laatste. Dacht ik.
Maand. Lekker rond (tieten) aantal/tijd.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als ik ze zo lees is het tijd voor een banwat jij bio
?
Ok.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als ik ze zo lees is het tijd voor een banwat jij bio
?
je hebt komende week tijd genoeg om je te bewijzen in de SCquote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:56 schreef Marurk het volgende:
[..]
Geef mij ook eens een positieve note dan. Dat mag je wel doen vind ik, omdat ik nog geen negatieve notes heb.
HAHAHAHA, IK WOON IN EEN FLAT.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ok.
[ afbeelding ]
Hier zie je het wel niet goed, maar daar rechtsachter ligt nog een grasveld en de jacuzzi, maar die is nu toch dicht. En deze pic is best oud, want die heggetjes zijn nu in golven geknipt.
jij was ook heul niet op de PUB meetquote:
Heb volgende week tentamens enzo, dus zal wat minder aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt komende week tijd genoeg om je te bewijzen in de SC
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ok.
[ afbeelding ]
Hier zie je het wel niet goed, maar daar rechtsachter ligt nog een grasveld en de jacuzzi, maar die is nu toch dicht. En deze pic is best oud, want die heggetjes zijn nu in golven geknipt.
Neequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
jij was ook heul niet op de PUB meet
Ik kan er niets beters van maken, Lis.quote:
IK HEB 4 KAMERS!11quote:
ja, en de ONZ meet is ook een beetje ver PUBtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee![]()
Wel op die andere door de jaren heen
Die elmohippies blijven zich verspreiden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, en de ONZ meet is ook een beetje ver PUBt
2 zelfsquote:
heuhjquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die elmohippies blijven zich verspreiden.
En 1 kamer is van kittiecat Dikke. Die terroriseert de boelquote:
Jij niet.quote:
Okay, laat dan maar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En 1 kamer is van Kittiecat Dikke. Die terroriseert de boel
Ik mis iets.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:08 schreef Krentenbol. het volgende:
Bio hoe is het met je reclame? [ afbeelding ]
In Chillburg. Luisteren naar piratenhitsquote:
Piratenhits?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
In Chillburg. Luisteren naar piratenhits
Ander account.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is die gozer hier nog actief? Hetzij onder een andere account...
Ja nogal, en het zou je denk ik verrassen wie.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is die gozer hier nog actief? Hetzij onder een andere account...
Ja, zo'n beetje z'n gehele repertoirequote:
als je het op die manier bedoelt..... een meet moet zich niet teveel houden aan de regeltjes van haar sub-forum... anders zouden er bij een KLB-meet bijvoorbeeld alleen maar mensen lopen te klagen de hele dag, of bedoelde je dat niet ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, en de ONZ meet is ook een beetje ver PUBt
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja nogal, en het zou je denk ik verrassen wie.
Ik heb alles terug moeten lezen, hij was met BrauN vóór mijn tijd.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, zo'n beetje z'n gehele repertoire
Hmm: [KLB SC #985] Wie is Skylarp ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja nogal, en het zou je denk ik verrassen wie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |