quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:04 schreef Green1 het volgende:
Maar dan moet ik nog steeds een jaar of 2 wachten, als zij überhaupt al zo'n 21 jaar test hebben.
Maar er zijn ook andere mogelijheden (LOI?) En als je via bijvoorbeeld zelfstudie je VWO kan halen, hoef je geen 21+-examen te doen.quote:Voorbereidingscursussen
Wilt u een opleiding willen volgen in het hoger onderwijs waarvoor toelatingseisen gelden, maar heeft u niet het juiste profiel of vakkenpakket, dan is er sprake van een ‘deficiëntie’. Die deficiënties kunnen worden weggewerkt door aan een voortentamen deel te nemen. Hiervoor worden voorbereidingscursussen verzorgd die voorbereiden op de voortentamens.
Doe maar een voorstel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:40 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Verderop in mei zou mij beter uit gaan komen.
En dat zijn dan zwaar wereld vreemde types ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:52 schreef Kruger het volgende:
Ahum ... ik ga me even schamen
Zo op het eerste op zicht , kennis verkrijgen en in contact komen met "Soort" genoten..
Tot nu toe heb ik een korte relatie gehad. En dat was nu ook niet echt een relatie ik ben nooit verliefd op haar geweest. Ik vond alleen de aandacht leuk die ik van haar kreeg.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:02 schreef Canisfire het volgende:
Hoe handlen jullie trouwens relatie's ?
Ik heb voor een asperger volgens mij meer relaties gehad dan de meeste van mijn soort genoten.
Maar ik verpruts het ook best wel weer redelijk vaak.
Wel vrienden, geen relatie(s)quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:02 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb voor een asperger volgens mij meer relaties gehad dan de meeste van mijn soort genoten.
Ik ben nog maagd dus daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:59 schreef Canisfire het volgende:
Voor mij zelf ligt het trouwens ook heel erg aan de situatie waar ik in zit.
Afgelopen zomer had ik bijvoorbeeld vakantie werk op Terschelling en had ik ook regelmatig seks.
Nu sta ik inmiddels al weer een halfjaartje droog. Hoe handelen jullie dat want ik trek het eigenlijk niet zo goed meer. Met als gevolg dat ik straks weer met iemand wat ga doen waar ik eigenlijk niets voor voel..
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:02 schreef Canisfire het volgende:
Oh dus als je er niet normaal uit ziet dan is het minder erg ofzo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:16 schreef Logician het volgende:
[..]same
Mijn grootste handicap is dan ook dat ik er nog redelijk leuk/normaal uit zie waardoor het eerste contact dan heel makkelijk lijkt (lees: van de ander uitkomt) tot dat mensen te dichtbij komen en dan raak ik in paniek en wordt het 1 giga grote puinzooi
Doe eens niet zo raar lezen, wat ik bedoel is dat je het aan sommige mensen echt kan zien en bij mij zie je het op het eerste gezicht niet (en met normaal bedoelde ik niet lelijk)quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dus als je er niet normaal uit ziet dan is het minder erg ofzo.
Maar de gevolgen zijn vaak niet te overzien..quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben nog maagd dus daar heb ik geen ervaring mee.
Maar als jij behoefte aan seks hebt en het niet erg vind om met zo maar iemand naar bed te gaan moet je dat gewoon doen.
Begrijpend lezen is best moeilijk soms.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar lezen, wat ik bedoel is dat je het aan sommige mensen echt kan zien en bij mij zie je het op het eerste gezicht niet (en met normaal bedoelde ik niet lelijk)
Misschien moet je dan gewoon anders aanpakken. Als jij seks wil en geen gedoe zijn er best wel meisjes die dat ook willen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar de gevolgen zijn vaak niet te overzien..
Kijk ik wek meestal de indruk dat ik dan die lieve begrijpende jongen ben.
Tot dat we zeg maar seks hebben gehad. Meestal ben ik er dan wel klaar mee.
En dat heeft me al zo vaak voor gelazer bezorgt.
Klopt maar ik weet niet goed hoe met dat soort zelfstandige vrouwen om te gaan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je dan gewoon anders aanpakken. Als jij seks wil en geen gedoe zijn er best wel meisjes die dat ook willen.
Ja idem hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is best moeilijk soms.![]()
Nu snap ik wat je bedoeld.
Oke dat is lastig.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:36 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Klopt maar ik weet niet goed hoe met dat soort zelfstandige vrouwen om te gaan.
Waar ik het dus over heb zijn vaak de jonge bloempjes van 16 17 (ben zelf 20)
Waarvoor ik dan ook vaak de eerste ben, Het is ook zo dat ik er vaak niets aan kan doen.
Of ik heb het niet door. Ik ga gewoon normaal met ze om. Ze worden verliefd , Ik denk dat ik ook verliefd wordt. Dan hebben we een paar keer seks. En dan stopt het gevoel bij mij .
Misschien als ik over een tijdje een aantal dingen op een rijtje heb gezet en als ik getest ben wil ik best mijn verhaal doen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:47 schreef Logician het volgende:
Trouwens ik ben op zoek naar persoonlijke stukjes van mensen met een ass voor op mijn website onder de knop "persoonlijke verhalen" om het wat veelzijdiger te makenMochten er mensen zijn die hier aan mee willen doen pm me dan aub je verhaal hoe je alles vervaart etc met de naam die je onder je stukje wil en titel
Alvast bedanktquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien als ik over een tijdje een aantal dingen op een rijtje heb gezet en als ik getest ben wil ik best mijn verhaal doen.
Vervelend voor je.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:40 schreef sempron2400 het volgende:
Iemand noemde het al eerder, namelijk dat begeleiders de boot nogal eens afhouden om een carrièrestap te maken. Helaas, dat heb ik vandaag dus meegemaakt. Mij werd verteld dat ik om mijn autisme (waar ik overigens niet trots op ben) moet leren accepteren, daar met een psycholoog over te praten. Pff... had echt het gevoel alsof ik werd aangezien niet zelfstandig te kunnen denken (en dat met een IQ van 120).
Het kwam er op neer dat ik niet geschikt zou zijn om twee taken naast elkaar uit te voeren, omdat dat te veel prikkels kan geven
Mijn werkzaamheden blijven dus gelijk en ik heb het idee dat Wajong'ers ergens wel worden uitgebuit. Dat ze vooral niet te veel invloed mogen uitoefenen op de werkvloer.
Ik ga maar weer eens solliciteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |