abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67534720
quote:
Op maandag 30 maart 2009 00:09 schreef Kruger het volgende:
Daar komt het wel op neer, je doet dit voor jezelf met een goede reden neem ik toch aan!
Ja tuurlijk heb ik goede reden.
Maar toch vind ik het niet leuk dat mijn ouders zo denken. Ze steunen mij wel.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_67536264
Miss draaien ze bij als ze de vruchten ervan zien mja als je zelf al een negative ervaring hebt met ..deze sector zul je dat altijd in achterhoofd houden.

Hoe dan ook ze steunen je wel en daar gaat hem om
Neehj ik spreekdt geen Nederlanders.
140 threads? I don't even have a 3rd of that, you're a fucking whore.
pi_67541962
ook weer tvp
pi_67552849
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zit er aan te denken om mij ook aan te melden bij autsider. Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van dat forum?
Het biedt de mogelijkheid tot discussiėren in een ‘veilige’ omgeving. Meelezers wordt de toegang simpelweg ontzegd. De toegevoegde waarde: je kunt werkelijk over alles wat met autisme te maken heeft praten. Het is op het eerste gezicht een vrij groot forum. Het walhalla voor mensen met autisme?

Let er wel op dat je niet verdrinkt in eventuele fieps. Er zijn maar liefs drie deelforums waarin je over je fieps kunt praten.
  maandag 30 maart 2009 @ 21:38:39 #55
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_67559920
Vandaag ben ik dus naar Enschede geweest om in de ruimte plaats te nemen.
Op zich kun ik de informatie nog wel redelijk verwerken in die 8 minuten dat ik er stond.
Maar er waren dan ook maar 3 tv's en qua geluid viel het ook wel mee.
Het is dan ook bedoeld om eerste indruk te krijgen. En als ik die lijn doortrek dan is dat best vermoeiend.
De vriend van me zusje wou dan ook meteen weten hoe ik het ervaarde.

Sorry als ik een beetje als meelezer overkom: tot nu toe heb ik wel de nodige dingen gelezen die ik kan toepassen bij mijn zusje en d'r vriend. En daar ben ik diegene ook zeker zeer dankbaar voor.

Ik ga zo even het boekje wat ik kreeg erbij pakken en vergelijken met de OP, misschien zie ik nog een website die nog neit vermeld is.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_67559939
wtf zijn fieps?
Children of the night. What music they make.
  maandag 30 maart 2009 @ 21:52:54 #57
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_67560410
aantal websites uit de begeleidende folders:

Het convenant Autisme is een landelijke afspraak met als doel vanuit een gezamelijk aanpak van convenantpartners de zorg en ondersteuning aan mensen met autisme te verbeteren. Op de website
staan de samenwerkingsverbanden per regio met een contactpersooon en interessante links naar andere website: www.convenantautisme.nl

Het Dr Leo Kannerhuis (www.leokannerhuis.nl) heeft samen met de RINO groep, Rivierduinen (Cetnrum Autisme Leiden), Amarant Tilburg, de Nederlandse Vereniging voor Autisme (NVA) en Sint Marie Eindhoven het initiatief genomen tot de oprichting van het KAN (Kenniscentrum Autisme Nederland). Dit initiatief hefet geleid tot een samerwerkingsovereenkomst. Doel van de samenwerking binnen het kan is Kennisontwikkeling, netwerkontwikkeling, kennisoverdracht en zorgvernieuwing op het gebied van Autisme in Nederland: www.kcan.nl

MEE is een organisatie voor mensen met een beperking. De organisatie is verspreid over heel Nederland. MEE adviseert, ondersteunt en wijst de weg. U kunt hier terecht met vragen op het gebied van onderwijs, opvoeding, wonen, werken, sociale voorzieningen, inkomen, vervoer en vrije tijd: www.mee.nl

Op de website www.autisme-nva.nl staan veel artikelen, boeken en dvd's die besteld kunnen worden.

PAS nederland is een belangenverenging voor normaal begaafde volwassenen met autisme:
www.pasnederland.nl

Het Autisme Info Cetrum is een informatie- en documentatiecentrum voor (ouders en partners van) mensen met autisme. De centra worden bemand door vrijwilligers.
www.autismeinfocentrum.nl

Informatie over het Hoofdkwartier (wat ik vandaag gedaan heb)
www.stapindewereldvan.nl
pi_67563699
Ik hoor ook goede dingen over ,http://www.axenza.nl/ in de volks mond Autisme team nood? of iets in die trant zit in Groningen!
Neehj ik spreekdt geen Nederlanders.
140 threads? I don't even have a 3rd of that, you're a fucking whore.
pi_67568783
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:39 schreef DeHovenier het volgende:
wtf zijn fieps?
Dat is een zeer intense interesse, waarmee de autist zich in het ergste geval urenlang dwangmatig mee bezig kan houden. Er is sprake van een obsessie in plaats van een hobby. Het sociale leven kan er zelfs onder lijden.
pi_67575075
Ik heb net mijn autipas ontvangen, ziet er best netjes uit, geen idee of ik hem ooit ga gebruiken denk het niet maar mocht er ooit wat gebeuren is het denk ik wel handig om in de beurs te hebben..
pi_67575163
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
Vandaag ben ik dus naar Enschede geweest om in de ruimte plaats te nemen.
Op zich kun ik de informatie nog wel redelijk verwerken in die 8 minuten dat ik er stond.
Maar er waren dan ook maar 3 tv's en qua geluid viel het ook wel mee.
Het is dan ook bedoeld om eerste indruk te krijgen. En als ik die lijn doortrek dan is dat best vermoeiend.
De vriend van me zusje wou dan ook meteen weten hoe ik het ervaarde.

Sorry als ik een beetje als meelezer overkom: tot nu toe heb ik wel de nodige dingen gelezen die ik kan toepassen bij mijn zusje en d'r vriend. En daar ben ik diegene ook zeker zeer dankbaar voor.

Ik ga zo even het boekje wat ik kreeg erbij pakken en vergelijken met de OP, misschien zie ik nog een website die nog neit vermeld is.
http://ongeschikt.punt.nl wellicht ook wel interessant voor je om te lezen dan?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 13:14:27 #62
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_67576075
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 12:45 schreef Logician het volgende:

[..]

http://ongeschikt.punt.nl wellicht ook wel interessant voor je om te lezen dan?
Dankje voor de link, ik ga er zekers lezen

edit: word die blog door jouw bijgehouden?

[ Bericht 4% gewijzigd door Pettigrew81 op 31-03-2009 13:21:49 ]
pi_67576299
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 13:14 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Dankje voor de link, ik ga er zekers lezen

edit: word die blog door jouw bijgehouden?
Ja het is mijn eigen site
  dinsdag 31 maart 2009 @ 13:25:31 #64
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_67576399
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 13:22 schreef Logician het volgende:

[..]

Ja het is mijn eigen site
Serieus: compliment over die blog wat je over jezelf beschrijft Ik had het gisteren nog met mijn zusje over die miste bij die test de afwezigheid van geuren. Een bepaalde soort parfum kan ze absoluut niet tegen.

Maar je beschrijft het zo duidelijk en zo makkelijk leesbaar
pi_67576453
dankje
pi_67587092
Ik weet verder helemaal niks van autisme etc, maar ik las dit berichtje net op de FP (ik denk dat jullie dit allang wisten of misschien sla ik de plank finaal mis), maar ik vond het zo'n knus bericht :

Autist bouwt megaknikkerbaan
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 19:31:00 #67
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_67588139
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:01 schreef Gootsteen het volgende:
Ik weet verder helemaal niks van autisme etc, maar ik las dit berichtje net op de FP (ik denk dat jullie dit allang wisten of misschien sla ik de plank finaal mis), maar ik vond het zo'n knus bericht :

Autist bouwt megaknikkerbaan
Bijzonder volwassen reacties daar op de FP... dat is normaal gesproken wel anders.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_67588309
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Bijzonder volwassen reacties daar op de FP... dat is normaal gesproken wel anders.
Ow die heb ik dan weer niet gelezen.

Ik vond het bericht zelf een mooi ding.
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
pi_67592332
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 19:31 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ik zie anders verdomd veel reacties waarbij ik de schrijver ervan gelijk autisme toewens.. kijken of ze het dan nog zo grappig vinden.
Er gaat niets boven Groningen
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:23:08 #70
262 Re
Kiss & Swallow
pi_67597417
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
aantal websites uit de begeleidende folders:

Het convenant Autisme is een landelijke afspraak met als doel vanuit een gezamelijk aanpak van convenantpartners de zorg en ondersteuning aan mensen met autisme te verbeteren. Op de website
staan de samenwerkingsverbanden per regio met een contactpersooon en interessante links naar andere website: www.convenantautisme.nl

Het Dr Leo Kannerhuis (www.leokannerhuis.nl) heeft samen met de RINO groep, Rivierduinen (Cetnrum Autisme Leiden), Amarant Tilburg, de Nederlandse Vereniging voor Autisme (NVA) en Sint Marie Eindhoven het initiatief genomen tot de oprichting van het KAN (Kenniscentrum Autisme Nederland). Dit initiatief hefet geleid tot een samerwerkingsovereenkomst. Doel van de samenwerking binnen het kan is Kennisontwikkeling, netwerkontwikkeling, kennisoverdracht en zorgvernieuwing op het gebied van Autisme in Nederland: www.kcan.nl

MEE is een organisatie voor mensen met een beperking. De organisatie is verspreid over heel Nederland. MEE adviseert, ondersteunt en wijst de weg. U kunt hier terecht met vragen op het gebied van onderwijs, opvoeding, wonen, werken, sociale voorzieningen, inkomen, vervoer en vrije tijd: www.mee.nl

Op de website www.autisme-nva.nl staan veel artikelen, boeken en dvd's die besteld kunnen worden.

PAS nederland is een belangenverenging voor normaal begaafde volwassenen met autisme:
www.pasnederland.nl

Het Autisme Info Cetrum is een informatie- en documentatiecentrum voor (ouders en partners van) mensen met autisme. De centra worden bemand door vrijwilligers.
www.autismeinfocentrum.nl

Informatie over het Hoofdkwartier (wat ik vandaag gedaan heb)
www.stapindewereldvan.nl
Dit kan best in de OP verwerkt worden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_67597771
Ik vond die van mij ook wel informatief
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:42 schreef sander-3 het volgende:
Ik vond nog een interessante website met een hoop artikelen en dergelijke
Er gaat niets boven Groningen
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:33:05 #72
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_67597812
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:23 schreef Re het volgende:

[..]

Hmmm, dan moeten even heel veel posts plaatsen...
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:36:38 #73
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_67597931
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:23 schreef Re het volgende:

[..]

Ik heb het daarom ook zoveel mogelijk overgenomen zoals het in het boekje stond
pi_67610768
tvp
  woensdag 1 april 2009 @ 14:08:20 #75
262 Re
Kiss & Swallow
pi_67611505
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:32 schreef sander-3 het volgende:
Ik vond die van mij ook wel informatief
[..]

Die mag er best bij hoor, even een klein paragraafje over wat je er precies kan vinden en we kunnen het zo c/p en
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')