quote:
quote:Eén antwoord per keer
Per vraag raad je een keer, totdat de vraagsteller zegt dat het fout is, dan mag je weer verder raden. Het
is dus niet de bedoeling dat je een paar keer achter elkaar een antwoord post, dat is niet eerlijk naar de
anderen toe. Zet ook niet meerdere antwoorden in een post als er maar om een ding gevraagd wordt (in het geval van meerdere vragen mag je uiteraard meerdere antwoorden in een post zetten)
Uitzondering op de regel: iedereen heeft wel eens een plotselinge ingeving. Je post iets en meteen
komt het juiste antwoord in je op. In dat geval mag je nog een keer posten.
De vragensteller is daartoe niet verplicht.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je negeerde Amokzaaiers antwoord en quotte alleen het antwoord voor hem. En ja je moet op elk fout antwoord reageren, anders mag iemand nooit nog een antwoord posten.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:55 schreef starla het volgende:
grappig, ik zie nergens staan dat je na elk fout antwoord moet zeggen dat het fout is
Dus als iemand een antwoord geeft en het fout is, kan het net zo goed zijn dat hij nooit nog een antwoord kan geven omdat de vraagsteller net zolang wacht tot er iemand het goede antwoord geeft?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:55 schreef Ofyles2 het volgende:
De vragensteller is daartoe niet verplicht.
Ja, dat gebeurt wel vaker en volgens mij hebben de meesten -die al langer dit spel spelen- wel een keer gedaan dat ze expres niet na elk fout antwoord zeggen dat het fout is om anderen ook een kans te gunnen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:57 schreef Siniti het volgende:
Dus als iemand een antwoord geeft en het fout is, kan het net zo goed zijn dat hij nooit nog een antwoord kan geven omdat de vraagsteller net zolang wacht tot er iemand het goede antwoord geeft?
De vragensteller kan tussendoor hints geven. Je mag wel meerdere keren antwoorden, maar steeds nadat de vragensteller foute antwoorden afkeurt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
[..]
Dus als iemand een antwoord geeft en het fout is, kan het net zo goed zijn dat hij nooit nog een antwoord kan geven omdat de vraagsteller net zolang wacht tot er iemand het goede antwoord geeft?
even ter defence van sinti..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:00 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt wel vaker en volgens mij hebben de meesten -die al langer dit spel spelen- wel een keer gedaan dat ze expres niet na elk fout antwoord zeggen dat het fout is om anderen ook een kans te gunnen.
Als je met z'n 4en bent en 2 doen ff iets anders voor 2 minuten, terwijl 1 heel fanatiek F5't is het niet leuk, om om de 5 seconden te zeggen: fout....fout...fout....fout.
even ter defence van mij...vraagsteller beslistquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:01 schreef Amokzaaier het volgende:
even ter defence van sinti..
dit lag wel iets genuanceerder aangezien mijn antwoord op de grens van goed/fout lag.
Dat kan ik begrijpen, maar als na een kwartier nog steeds niemand een ander antwoord heeft gegeven, omdat het gros denkt dat het eerder gegeven antwoord toch wel goed is lijkt het mij handig om te zeggen dat dat antwoord fout is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:00 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt wel vaker en volgens mij hebben de meesten -die al langer dit spel spelen- wel een keer gedaan dat ze expres niet na elk fout antwoord zeggen dat het fout is om anderen ook een kans te gunnen.
Als je met z'n 4en bent en 2 doen ff iets anders voor 2 minuten, terwijl 1 heel fanatiek F5't is het niet leuk, om om de 5 seconden te zeggen: fout....fout...fout....fout.
Ik dacht dat jouw antwoord goed was, was ook niet afgekeurd ofzo en klonk zeer logischquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:01 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
even ter defence van sinti..
dit lag wel iets genuanceerder aangezien mijn antwoord op de grens van goed/fout lag.
In deze sector vallen onder andere de door de overheid gesubsidieerde diensten als ziekenhuizen, verpleeghuizen, brandweer, defensie, gezondheidszorg, sociaal werk, religie en cultuur.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:02 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw antwoord goed was, was ook niet afgekeurd ofzo en klonk zeer logisch
Bij jouw? Sorry maar jij hebt zo vaak dat je een kwartier afk bent dat ik dat niet ga denken nee.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:03 schreef starla het volgende:
Je kunt ook andersom redenen....als niet wordt gezegd dat het goed is, waarom niet verder gokken, beredeneren etc?
Ja, laten we vanaf nu er altijd van uitgaan dat vraagsteller weg is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:04 schreef Siniti het volgende:
Bij jouw? Sorry maar jij hebt zo vaak dat je een kwartier afk bent dat ik dat niet ga denken nee.
Niet elke vraagsteller, jij wel ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:05 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, laten we vanaf nu er altijd van uitgaan dat vraagsteller weg is.
Goed, dan heb ik liever niet meer dat jij mijn vragen beantwoord, doe je het wel reken ik het foutquote:
Top.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:07 schreef starla het volgende:
[..]
Goed, dan heb ik liever niet meer dat jij mijn vragen beantwoord, doe je het wel reken ik het fout
Jawel, maar denk tik mao nog even in voor de zekerheidquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:04 schreef Amokzaaier het volgende:
Pol Pot idd.. toen je daar op kwam dacht je toch zeker wel het goede antwoord te hebben?
qonmann +1
Stand Deel 1468
starla 1
Amokzaaier 1
qonmann 1
Sorry is waar was ook goedquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:21 schreef starla het volgende:
hmmm...wat raar![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Europacup_2
anderlecht 2 maal gewonnen, luik eenmaal....ben je niet in de war met een ander toernooi qon?
Wat is er raar? Ah ik zie nu de vraagstellingquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:21 schreef starla het volgende:
hmmm...wat raar![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Europacup_2
anderlecht 2 maal gewonnen, luik eenmaal....ben je niet in de war met een ander toernooi qon?
Anderlecht had ik over het hoofd gezien , dus puntje naar Starlaquote:
FC Antwerpen ook....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:24 schreef qonmann het volgende:
[..]
Anderlecht had ik over het hoofd gezien , dus puntje naar Starla
(vraag was een beetje fout omdat er dus meer clubs waren..
Zo erg is het niet:quote:
ik keek bij verliezend finalistquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zo erg is het niet:
Standard Luik en Antwerp verloren hun finale,
KV Mechelen won zijn finale en Anderlecht werd 2 maal kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |