Ik ook wel alleen vrees ik dat het weinig te maken heeft met echte Scandinavische stijlen aangezien dit een model is en geen Scandinavische meisje die toevallig de stijl laat zien.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:19 schreef Locusta het volgende:
[..]
Deze vind ik toch wel erg leukKlassieke stijl
Lekker hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:11 schreef onderscheid het volgende:
[..]
dit ga je toch niet menen. die ziet eruit alsof ze net uit de greppel is gevist met een overdosis crack.
Is geen modelquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:54 schreef FP128 het volgende:
[..]
Ik ook wel alleen vrees ik dat het weinig te maken heeft met echte Scandinavische stijlen aangezien dit een model is en geen Scandinavische meisje die toevallig de stijl laat zien.
Goed figuur? Meisjes moeten hier bijna crackhoertjes voor zijn. Meer dan een blaadje sla en een glaasje water per dag mogen ze niet eten.quote:Op woensdag 8 april 2009 07:17 schreef Dr_Crouton het volgende:
Oh, het is geen B&H topic... De foto's uit de OP deden me dat denken.
Leuke stijl kleren wel, maar je moet wel een goed figuur en mooie slanke benen voor hebben.
omdat zij daar hun inspiratie van halenquote:Op woensdag 8 april 2009 12:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
kijk voor de grap eens op het ellegirl forum bij style en fashion.. Met deze stijl wordt je daar redelijk dood gegooit...
Gelukkig is jouw mening volledig irrelevant & overbodig. Is het wel eens in je opgekomen dat mensen hun stijl niet voor jouw kijkplezier hebben?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:53 schreef Roscovitch het volgende:
Kankerlelijk dit. Type mensen wat hier in loopt staat me ook niet aan, van die onzekere huppelkutjes.
daarom moeten de meesten altijd eerst horen hoe goed alles staat, en als het niets vind heb je geen smaakquote:Op woensdag 8 april 2009 14:15 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw mening volledig irrelevant & overbodig. Is het wel eens in je opgekomen dat mensen hun stijl niet voor jouw kijkplezier hebben?
Veel plezier met je superioriteitscomplex.
Sorry man dat je je aangevallen voelt, maar geeft niet veel plezier in je skinny jeans verder.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:15 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw mening volledig irrelevant & overbodig. Is het wel eens in je opgekomen dat mensen hun stijl niet voor jouw kijkplezier hebben?
Veel plezier met je superioriteitscomplex.
Pubertjes =/= iedereen.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
daarom moeten de meesten altijd eerst horen hoe goed alles staat, en als het niets vind heb je geen smaak
Of jaloers.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
daarom moeten de meesten altijd eerst horen hoe goed alles staat, en als het niets vind heb je geen smaak
Als je wil horen hoe 'lekker' je wel niet bent doe je volgens mij gewoon zo weinig mogelijk kleren aan, niet meerdere lagen kleding waardoor je lichaam er juist anders uit komt te zien en de aandacht naar je kleding uitgaat ipv je geile dikke tetten.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:27 schreef fs180 het volgende:
Alleen zijn dit geen volwassen vrouwen die het voor hun eigen smaak doen. Waarschijnlijk zijn het net zulke onzekere meisjes die je in de discotheek ziet staan en zich savonds in slaap huilen als niemand een opmerking maakt over hoe 'lekker' ze wel niet zijn.
Dus op dat punt geef ik hem gelijk, maar verder staat dit totaal niet ter discussie nee.
Nee, want dat zien je dat je eigenlijk hangtieten hebt met grote tepels, nu mogen de mannen hun fantasie gebruikenquote:Op donderdag 9 april 2009 02:29 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Als je wil horen hoe 'lekker' je wel niet bent doe je volgens mij gewoon zo weinig mogelijk kleren aan, niet meerdere lagen kleding waardoor je lichaam er juist anders uit komt te zien en de aandacht naar je kleding uitgaat ipv je geile dikke tetten.
Deze niet: http://elinkan.blogg.sequote:
Zie ik nu al vaak genoeg, dikke mensen met vetjes over hun skinny jeansquote:Op maandag 4 mei 2009 20:52 schreef Shalott het volgende:
Ik vind de stijl wel leuk, maar elke dag word saai aangezien t gewoon een strakke broek of legging met bepaalde schoenen, lang shirt en leren jasje/cobertje/leren jack is.
En ik zie het al aankomen, als het hier mode word zie ik al die dikke wijfen zich er al inproppen en dan gaat t helemaal mis.
Jup helaas wel, maar de meeste mensen weten zichzelf ook niet meer te kleden tegenwoordig. Dat je er in past betekend ook niet meteen dat t ook goed past.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Zie ik nu al vaak genoeg, dikke mensen met vetjes over hun skinny jeans
Ze hebben inderdaad allemaal zulk mooi haarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:18 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Onder stijl valt ook kapsel. Ik vind de Scandinavische dames de mooiste kapsels hebben. Ik kom zo'n 5x per jaar in Denemarken, en verbaas me iedere keer daarover. Vaak is het lang en stijl, hoogblond of kastanjebruin...
Alleen de 3e en laatste spreken me niet echt aan, voor de rest, i liiiikkeequote:Op zondag 11 oktober 2009 14:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
Even een kickje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatstequote:Op zondag 11 oktober 2009 14:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
Even een kickje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, lang en stijl...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad allemaal zulk mooi haar
Zweedse chicks lopen ook bij min 10 in dit soort kleding, zeker als ze uitgaan. Ik begrijp er geen reet van, mijn (Zweedse) vriendin doet hetzelfde, kind is onderkoeld tegen de tijd dat ze op bestemming aan komtquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:42 schreef alors het volgende:
Leuk ik check die sites ook wel eens.
Maar sommige kleden zich alsof het het hele jaar door 25 graden is in Zweden. Daar geloof ik geen fuck van
Ik zou haar zeker wel gevenquote:
Zij hebben er tenminste wat voor over om er goed uit te zienquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:18 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Zweedse chicks lopen ook bij min 10 in dit soort kleding, zeker als ze uitgaan. Ik begrijp er geen reet van, mijn (Zweedse) vriendin doet hetzelfde, kind is onderkoeld tegen de tijd dat ze op bestemming aan komt
Zweden zijn nogal mode-bewust, op het vervelende af... Hoewel het niet overal zo is, voornamelijk in de betere wijken van Stockholm wordt je er wat moe van. Zweedse kerels staan nog langer voor de spiegel dan Italianen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:16 schreef error_404 het volgende:
[..]
Zij hebben er tenminste wat voor over om er goed uit te zien
Ik herken er ook wel een aantal meisjes uit mijn klas in.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:49 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat soort types volgen de mode niet, die denken het zelf ontwikkeld te hebben.
Volgens mij zie ik dit soort mode al regelmatig rondlopen...
Die indruk krijg ik ook wel een beetje.. slank, lang en een weelderige bos haar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:39 schreef Fok_Fok het volgende:
maar die meiden zijn zo mooi dat alles hun staat
Ja he, wat ernstigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:18 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Zweedse chicks lopen ook bij min 10 in dit soort kleding, zeker als ze uitgaan. Ik begrijp er geen reet van, mijn (Zweedse) vriendin doet hetzelfde, kind is onderkoeld tegen de tijd dat ze op bestemming aan komt
Onzeker? Ik denk dat je hier wat meer lef voor moet hebben om het te dragen dan een basic shirt + spijkerbroek outfit.quote:
+1. Heb je absoluut gelijk in. Dit zijn tenminste meiden die een eigen stijl durven te creëren en het niet uitmaken hoe andere mensen over ze denken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Onzeker? Ik denk dat je hier wat meer lef voor moet hebben om het te dragen dan een basic shirt + spijkerbroek outfit.
Dat zou ik niet willen zeggen, een eigen stijl. Ze lopen er echt allemaal hetzelfde bij en je valt op als je je anders kleedtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
+1. Heb je absoluut gelijk in. Dit zijn tenminste meiden die een eigen stijl durven te creëren en het niet uitmaken hoe andere mensen over ze denken.
Daar lopen de meesten er inderdaad er hetzelfde bij, maar hier kom je ze minder snel tegen, tuurlijk kom je ze wel eens tegen al ga je naar een wat grotere stad bijvoorbeeld, maar in wat kleinere steden/dorpen zul je ze niet snel tegenkomen, en zul je merendeels zoals ik al zei in een basic shirt met spijkerbroek zien rondlopen.quote:Op zondag 1 november 2009 00:26 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet willen zeggen, een eigen stijl. Ze lopen er echt allemaal hetzelfde bij en je valt op als je je anders kleedt
Mjaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen is je kwaliteitspost helemaal stuk
Heb je die laatste niet meer?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Mjabinnenkort een update als ik zin heb
Mee eens. Maar ik word nog steeds blij van al die goed-geklede vrouwen daar. Als je in Amsterdam uit gaat, zie je dames gewoon minder goed gekleed gaan. Een vrouw mag best een beetje elegant/sexy gekleed zijn, zonder dat je smakeloos wordt. Het hoeft niet altijd op zijn Nederlands jeans en top te zijn, dat wordt snel saai...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:36 schreef ad0rable het volgende:
in scandinavië kleden mensen zich wel beter dan hier in NL. christus ik word soms echt verdrietig van de lelijke kleren die ik hier 24/7 om me heen zie.
maar toch vind ik dat de meeste scandinavische lookbookers nu wel een beetje doordraven. ok, leuk, maar heel orgineel is het onderhand ook niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |