Die indruk krijg ik ook wel een beetje.. slank, lang en een weelderige bos haar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:39 schreef Fok_Fok het volgende:
maar die meiden zijn zo mooi dat alles hun staat
Ja he, wat ernstigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:18 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Zweedse chicks lopen ook bij min 10 in dit soort kleding, zeker als ze uitgaan. Ik begrijp er geen reet van, mijn (Zweedse) vriendin doet hetzelfde, kind is onderkoeld tegen de tijd dat ze op bestemming aan komt
Onzeker? Ik denk dat je hier wat meer lef voor moet hebben om het te dragen dan een basic shirt + spijkerbroek outfit.quote:
+1. Heb je absoluut gelijk in. Dit zijn tenminste meiden die een eigen stijl durven te creëren en het niet uitmaken hoe andere mensen over ze denken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Onzeker? Ik denk dat je hier wat meer lef voor moet hebben om het te dragen dan een basic shirt + spijkerbroek outfit.
Dat zou ik niet willen zeggen, een eigen stijl. Ze lopen er echt allemaal hetzelfde bij en je valt op als je je anders kleedtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
+1. Heb je absoluut gelijk in. Dit zijn tenminste meiden die een eigen stijl durven te creëren en het niet uitmaken hoe andere mensen over ze denken.
Daar lopen de meesten er inderdaad er hetzelfde bij, maar hier kom je ze minder snel tegen, tuurlijk kom je ze wel eens tegen al ga je naar een wat grotere stad bijvoorbeeld, maar in wat kleinere steden/dorpen zul je ze niet snel tegenkomen, en zul je merendeels zoals ik al zei in een basic shirt met spijkerbroek zien rondlopen.quote:Op zondag 1 november 2009 00:26 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet willen zeggen, een eigen stijl. Ze lopen er echt allemaal hetzelfde bij en je valt op als je je anders kleedt
Mjaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen is je kwaliteitspost helemaal stuk
Heb je die laatste niet meer?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Mjabinnenkort een update als ik zin heb
Mee eens. Maar ik word nog steeds blij van al die goed-geklede vrouwen daar. Als je in Amsterdam uit gaat, zie je dames gewoon minder goed gekleed gaan. Een vrouw mag best een beetje elegant/sexy gekleed zijn, zonder dat je smakeloos wordt. Het hoeft niet altijd op zijn Nederlands jeans en top te zijn, dat wordt snel saai...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:36 schreef ad0rable het volgende:
in scandinavië kleden mensen zich wel beter dan hier in NL. christus ik word soms echt verdrietig van de lelijke kleren die ik hier 24/7 om me heen zie.
maar toch vind ik dat de meeste scandinavische lookbookers nu wel een beetje doordraven. ok, leuk, maar heel orgineel is het onderhand ook niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |