jullie krijgen het glazen huis alquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
''t is weer niet eerlijk verdeeld
Hier nietquote:
Ah, tof!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als hij ook met het OV gaat, is de kans groot dat ik 'em idd zie.
Haha, dat maakt wel wat goed jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jullie krijgen het glazen huis al
Ook qua temperatuur ziet het er volgens mij wel goed uit? 't is hier wel iets lichter geworden, maar het regent nog altijd flink door. Volgens mij gaat het ook nog wel een paar uur duren..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hier nieteen beetje bewolkt maar het zonnetje schijnt wel
![]()
Ja dat klopt. Heb net even op buienradar gekeken. Hier (overijssel) blijft het ook nog wel een poos regenen denk ik. Volgende week word het beter las ik ergens.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook qua temperatuur ziet het er volgens mij wel goed uit? 't is hier wel iets lichter geworden, maar het regent nog altijd flink door. Volgens mij gaat het ook nog wel een paar uur duren... Hopen op beterschap voor morgen.
Klopt, volgende week schijnt het eindelijk eens goed weer te gaan worden. Droog en 15+quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:05 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Heb net even op buienradar gekeken. Hier (overijssel) blijft het ook nog wel een poos regenen denk ik. Volgende week word het beter las ik ergens.
Don't even think about it!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:21 schreef 3FMaster het volgende:
Waarneer draaien ze nou weer eens AGT?
Je bent dus wat CD's/LP's rijkerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:39 schreef themauster het volgende:
even naar de lokale platenboer geweest heb het album van Lily Allen gekocht en mijn vriendin Lady Gaga
Daarna even naar mijn ouders geweest om nog wat albums die van mij zijn opgehaald en wat platen meegenomen want ik ga volgende week toch maar een platenspeler kopen.
Ik heb trouwens mijn eerste album die ik ooit kreeg ook meegenomen wat nog vinyl is.
Moest meteen denken aan Gerard en Michiel want dat was Bert en Ernie vieren Sinterklaas
Konden ze dat nog maar een keer weer doen dat was gewoon geweldig!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:45 schreef 3FMaster het volgende:
Bij dit liedje moet ik altijd denken aan Radio 555..
Thanks, ben net ingeschakeldquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:55 schreef MarijeH het volgende:
Hans, formule 1 is nu op tv. Op rtl 7.
Goed bezig !quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:17 schreef Jimbo het volgende:
hihi jimbo maakt cake
check mn feminim kant
Leek net alsof ik 538 luisterdequote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:16 schreef -Hans- het volgende:Sidney Samson - Riverside motherfucker !
![]()
Wat een track !
Cee ! Een Nanooooooo Nanooooo gekocht? Nice !quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:21 schreef Cee het volgende:
Heb een Nanooooo Nanooooo gekocht.
Nu eerst een halve avond m'n iTunes op orde brengen zodat hij alles mooi synchroniseert en niet meteen volplempt met bagger die er nog opstaat van toen ik de laatste keer luisterde via iTunes, wat rond 2006 geweest moet zijn.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cee ! Een Nanooooooo Nanooooo gekocht? Nice !![]()
Ik zou dan toch voor je Apple laptop kiezen. iTunes is voor de Mac, en op windows werkt het gewoon echt niet. Slooooom!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:26 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik twijfel alleen nog of ik de iTunes op m'n pc ga gebruiken als über-iTunes, of de iTunes op m'n derdehands iBook laptop, waarop een stuk minder GB kwijt kan maar 't is wel een Apple en hij is minder virus-gevoelig dan m'n pc, die ik sinds ik m'n laptop op de kop getikt heb, voornamelijk gebruik als download-dinosauriër en opslagbak.
Any tips?
Xbox Elitequote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:28 schreef Jimbo het volgende:
ik wil een zwarte xboxdeze witte pas ech zo totaal niet bij mn tv ect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |