quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:01 schreef J.Herrer het volgende:
Bek houwe, Storm chasers is 1 van de weinige leuke programma's op discovery
Nee, met een auto recht in een tornado rijden is inderdaad niet stoer. Veel minder stoer dan lekker anoniem in je veilige verduisterde kamertje in je onderbroek op een forumpje een klb topic erover openen!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:53 schreef HunterSThompson het volgende:
Ben nu op Discovery Channel Storm Chasers aan het kijken. Zitten ze in hun zelfgebouwde tankje, de TIV, dat niet eens tegen een paar hagelstenen kan. En dat vrouwtje achter het stuur van hun volgwagen zit bijna te huilen van angst achter het stuur.
Klacht: Nerds die stoer willen doen, maar ontzettend failen.
Een reequote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:31 schreef piekartz87 het volgende:
een tijdje terug ook ree zo'n knurft in een (...)
HOAX, hij is dood.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:21 schreef J.Herrer het volgende:
Echte bazen kijken nu naar Steve Irwin op animal planet
Deadliest catchquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:53 schreef kurk_droog het volgende:
Deadliest catch is wel een top programma. Storm chasers af en toe leuk maar ze falen te vaak
dat zijn past stoere gastenquote:
Ik vind dat leukquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:16 schreef afcajos het volgende:
Ik zapte er ook even langs maar het kon mij niet interesseren. Toen ben ik maar my super sweet 16 gaan kijken
Zijn brandweermannen ook. Dat ophemelen van een paar vissersquote:
Één van de mindere op Discovery ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:01 schreef J.Herrer het volgende:
Bek houwe, Storm chasers is 1 van de weinige leuke programma's op discovery
sorry maar discovery zend nagenoeg alles te vaak uitquote:Op zondag 17 mei 2009 01:25 schreef LoggedIn het volgende:
Deadliest catch is annoying manDat draaien ze echt veeel te vaak
eens bearquote:Op zondag 17 mei 2009 02:19 schreef Hagelkaas het volgende:
Les Stroud van Survivorman doet het tenminste nog in zijn ééntje, en gaat ook gewoon na een paar dagen naar huis als hij uitdroogt of zo.. Is tenminste de realiteit
Hunting chris ryan?quote:Op zondag 17 mei 2009 02:30 schreef Robin__ het volgende:
die kale vent met zn pistolen moet ook dood..
die programma van die vent die op de vlucht moest voor zo'n half leger waren ook wel aardig volgens mij (maar 1-2x gezien).. al waren die spoorzoekers soms wel érg goed (te goed)
Lightning bolt! Lightning bolt! Lightning bolt!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:58 schreef HunterSThompson het volgende:
Het lijkt wel een LARP, maar als thema storm. Wat een lulligheid.
ghehe ja domme nerds als je dit werk doet wees dan stoer en rij met je tiv er dwars doorrheen gvdquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:53 schreef HunterSThompson het volgende:
Ben nu op Discovery Channel Storm Chasers aan het kijken. Zitten ze in hun zelfgebouwde tankje, de TIV, dat niet eens tegen een paar hagelstenen kan. En dat vrouwtje achter het stuur van hun volgwagen zit bijna te huilen van angst achter het stuur.
Klacht: Nerds die stoer willen doen, maar ontzettend failen.
haha ja echt te ERG hoe graag ie over zn ervaring opschept omg laat dan eens wat zien gekquote:Op zondag 17 mei 2009 03:58 schreef piekartz87 het volgende:
...
beter dan die gast van future weapons met zijn "former navy seal expierence"waar die zo graag over praat
Smash Lab bedoel je denk ik?quote:Op zondag 17 mei 2009 02:13 schreef Robin__ het volgende:
Dat rare semi-mythbuster rip off ding waar ze redelijk bizare 'ontsnappings methodes' enzo gaan bouwen (boten met een schietstoel, autos met een rem raket) klinkt leuk maar jesus christus wat een half bakken programma is dat.
Dat met die raketen was misschien nog wel goed voorbeeld.. ze huren 'the best of the best' in om dat voor ze te fixxen.. tot 2x toe gaat zo'n ding af tijdens het aansluiten van de bedrading, of zonder reden. en daarom is het absoluut onbetrouwbaar..
jaja.. waarom lukt het het leger en tal van anderen dan wel om raketten te laten doen wat ze willen.. wees even redelijk zeg
De concepten zijn vaak wel aardig.. maar de uitwerking of conclusies zijn vaak gewoon gaar.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Smash Lab bedoel je denk ik?
Meestal inderdaad erg gaar. De ideeën zijn leuk, maar de uitwerking schiet enorm vaak tekort.
Een keer hadden ze wel iets gaafs gebouwd: vloeibaar zand, om personen en voertuigen te stoppen.
Een stoep of pad lijkt gewoon een normaal pad en je kunt er gewoon op lopen, rijden e.d. Maar binnen een enkele seconde kan het zand eronder zich als een vloeistof gaan gedragen en zak je er helemaal in weg.
ik erger mij ook dood aan dat commentaar in het nederlands, en aan dat kapsel van die Chuck,quote:Op zondag 17 mei 2009 13:35 schreef Robin__ het volgende:
[..]
De concepten zijn vaak wel aardig.. maar de uitwerking of conclusies zijn vaak gewoon gaar.
Soms vinden ze dingen uit die al bestaan (weet niet precies hoe oud de serie is) maar bv een 'spijkermat' voor vrachtwagens bestaat al lang... en dan lopen zij te kutten met een volleybal net een verkeerd geplaatste vacuum dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |