Bijna bijna bijnaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:24 schreef starla het volgende:
Panter Jager?
zo closequote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:26 schreef tomtomaat het volgende:
Panter jagt
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:27 schreef Terpentin07 het volgende:
Jagdpanter?
second thisquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:28 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat iemand het goed had
Anders hier wel....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:28 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat iemand het goed had
WW2 wel, tanks not so much denk ik hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:31 schreef BasOne het volgende:
tsk tsk tsk, algemene kennis hoor ww2 en duitse tanks.
Zijn zijn door Nederland heen gebuldozerd.
Imho ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
WW2 wel, tanks not so much denk ik hoor
Dat is ook wel zo. Maar door al die hints en omdat je steeds zei 'nu moeten jullie het wel weten' werd het een beetje vervelend.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Imho ook.
Maar dat maakt niet uit, iemand die sportvragen stelt verwacht dat iedereen sport kijkt, iemand die medische vragen stelt verwacht dat iedereen een arts is.
Veel van de vragen hier hebben niets met algemene kennis te maken maar meet met weetjes en feitjes, dat weet je of je weet het niet, geen algemene kennis.
Is goed denk ik, ik kon er niet opkomenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:33 schreef starla het volgende:
staind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |