quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
En KX heeft maar weinig bekendheiden we kletsen hier heel weinig
Is dat mijn schuld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar haihai, ben terug![]()
we moeten langzaam posten, anders moet je aan stats beginnenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat mijn schuld?
Maar haihai, ben terug
Oh, zoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
we moeten langzaam posten, anders moet je aan stats beginnen![]()
Doe ik al weken niet meerquote:niet EW aan het luisteren
Goed planquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dat bestandje dat je download opgeslagen, heb ik geen site meer nodig
Ook handig dat ze dat even aankondigenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:52 schreef TheArt het volgende:
Ze zijn eindelijk bezig de site te verhuizen. Hopelijk komt er ook een compleet nieuwe site.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
http://www.kxradio.nl/blog.php?Blog=5851
quote:Geplaatst op : vrijdag, 1 mei, 2009 op 10:38 pm
owkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:09 schreef broer het volgende:
Het is nogal lastig te zeggen wat goede programma's zijn. Ik mag zelf erg graag luisteren naar St. Paul, Mark van den Akker, Mark Reman, Bert van Lent en Sander Hoogendoorn. Maar dat verschilt natuurlijk van persoon tot persoon.
Ik zou op de podcastpagina eens wat willekeurige uitzendingen van willekeurige dj's downloaden. (Dat kan handmatig via het meest rechter icoontje.) Die zijn gemakkelijk door te spoelen en vaak weet je dan binnen een uurtje wel of je een dj leuk vindt of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |