"Your musical compatibility with Kluun is Very High."quote:Op woensdag 15 april 2009 16:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
Met zijn muzieksmaak is in ieder geval vrij weinig mis, vind ik.
Maar natuurlijk....quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wist je dat Henk ook een hyves heeft?!
Zeg, post ik wat minder zodat je niet aan die stats hoeft te beginnen, is 't weer niet goed!quote:
Probeer KX World. Daar worden prima liedjes gedraaid. (Hoewel er op dit moment wel Salt Water van Julian Lennon op is; dus wacht even een paar minuutjes.)quote:
Ja, dat. Wat. Een. Plaatquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:03 schreef Sersjee het volgende:
Anders beginnen ze even met een klassieker...
Summer breeze
![]()
Isley Brothers
De muziek bij LiveXS vind ik altijd prima, alleen die 2 figuren die het presenteren irriteren mequote:Op maandag 27 april 2009 21:41 schreef broer het volgende:
De laatste LiveXS Radio. Jammer. Ben wel benieuwd waarom het stopt.
Heb er afgelopen uren nog niet veel van gehoord, maar iddquote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef TheZapster het volgende:
Ondanks dat het een treurige dag is, is de Motown top100 wel heel erg genieten hoor
Aha, terugluistermomentje inlassen dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:51 schreef Marc63 het volgende:
Ik mis Ekdom, maar ik val nu al bijna van mn stoel van het lachen om Stenders en Siebelink
Mark viel in voor Gerard en toen kwam Rob ff langs om op te biechten en spijt te betuigen dat hij zijn verjaardag vergeten was. Ze hadden die dag zelfs 23x met elkaar aan de telefoon gehangen. Rob vergeet natuurlijk iedereens verjaardag, maar dan helpt Mark hem altijd herinneren. En Rob natuurlijk ook nog Fred de schuld geven dat hij het niet door had gegevenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Aha, terugluistermomentje inlassen dus.
Tired of being alone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dovendisco![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
En KX heeft maar weinig bekendheiden we kletsen hier heel weinig
Is dat mijn schuld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar haihai, ben terug![]()
we moeten langzaam posten, anders moet je aan stats beginnenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat mijn schuld?
Maar haihai, ben terug
Oh, zoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
we moeten langzaam posten, anders moet je aan stats beginnen![]()
Doe ik al weken niet meerquote:niet EW aan het luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |