wrom dat? dat toch alleen (paneer)meel met ei?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:05 schreef Ticootje het volgende:
ik haal wel de buitenkant eraf ook bij kipnuggets.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:01 schreef Ticootje het volgende:
gister had jen op het kdv patatjes gegeten. Ze was het enige kindje dat nog een 2e portie wilde. Vreetzak. Patatmonster.
Heeft Saar ook. Zolang ze geen blauw masker krijgen (dan zijn ze erg benauwd) is er niets aan de hand, behalve dan een raar gezicht.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:10 schreef Popples het volgende:
[..]
dat is lievelings eten mama
zou mijn oudste zeggen.
de jongste eet echt alles wat je haar maar voor schuift.
vanmiddag naar de kinderarts hopelijk de laatste keer.
iemand hier die dit herkent? de jongste krijgt in een keer blauwe handen en voeten.
maakt niet uit of ze sloffen aan heeft of niet. zo raar en eng om te zien. volgens de dokter zijn het winter handen en voeten. maar het is echt al van baby tot nu en ik vind het er echt eng uit zien.
Ook Ruben heeft wel gekke tijden hoor. Zo wilde hij thuis bijvoorbeeld geen smeerkaas eten (zo heel erg vind ik dat niet), maar jat hij op de opvang wel een boterham met smeerkaas van een ander om hem op te gaan etenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik wou dat ik een kind had wat alles vrat. Kan me niet eens voorstellen hoe dat is, geen gezeik met eten.
ik heb het aan de kinderarts vandaag even gevraagd. het is idd niks. het heeft met bloedvaten te maken die krimpen maar niks ernsitgs. ik moest er een foto van maken en doormailen.verder niets.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Heeft Saar ook. Zolang ze geen blauw masker krijgen (dan zijn ze erg benauwd) is er niets aan de hand, behalve dan een raar gezicht.
Waarom katoen? Jen veel last van uitslag? Je wilt haar snel zindelijk hebben? Vanwege het milieu?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:55 schreef Ticootje het volgende:
yoghurt is vast heel goed voor je haar.
Ik heb nu katoenen luiers. Dat had ik volgens mij al gezegd. Vandaag de eerste dag in katoen. Wel een grote luierkont, maar verder ben ik al best tevreden. Geen lekken of vieze lucht ofzo.
Die van mij roept kakquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saars eerste echte woordje was papa. Het tweede echte woordje was pop
Ze roept wel de hele dag taart en die maar dat zijn meer toevalswoorden
Dat is nogal herkenbaar. Kan weinig bedenken wat hij niet lust. Maar het willen eten is nog een ander verhaal. Gisteren bij het avondeten geen enkele hap.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:26 schreef Ardenlyn het volgende:
Hij lust bijna alles maar hij heeft ook z'n momenten. Krijg je er niks in
je kan ook gewoon het riempje weer terug doenquote:Op maandag 6 april 2009 12:46 schreef k_i_m het volgende:
Maar gelukkig is mama nog altijd een stuk slimmer. Ik prop gewoon een kussen in haar rug, dan zit ze klem tussen het kussen en d'r dienblad.
Die had ik eruit gehaald omdat hij nog te groot was om haar in positie te houdenquote:Op maandag 6 april 2009 12:46 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
je kan ook gewoon het riempje weer terug doen. Stella zit altijd vast in een riempje
.
Zie je wel!! Ik moest al meteen aan Pepijn denken. Maar zijn er wel stoeltjes Pepijn-proof?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |