abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 april 2009 @ 21:47:36 #276
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_67909106
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 19:59 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Ik combineerde het zingen met Hazes en dacht : " Kind naar mijn hart", maar las een seconde later dat het om matzes ging, LOL.
Het was " visje, visje, in het water"
Was toch duidelijk?

*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 10 april 2009 @ 21:49:44 #277
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67909204
Mijn meisje zingt ook liedjes, zo lief Maakt niet uit wat ik zing, ze doet altijd vrolijk mee ^_^

Beterschap Ruben!
En Maja Herkenbaar
Saartje
pi_67909253
Troel, Ik dacht dat deze tijd van het jaar ook typisch oortjes tijd is. Vanaf mei gaat het vaak beter.. (om je wat hoop te geven)

Eli, Isje is lief

En maja Heerlijk zo'n keertje kliederen!

Hier nog steeds een ventje met koorts tussen de 39,5 en 39,9. Nu even wat lager, want hij moest steeds huilen en leek pijn te hebben, dus zetpil. Maar die houden we wel in de gaten vannacht, Ik kan zo slecht tegen een ziek kindje
pi_67911223
Beterschap voor de zieke dreumesjes

Mirte greep vanmiddag in een slak... helemaal overstuur...
Fake it till you make it...
  vrijdag 10 april 2009 @ 23:05:18 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67912514
Troel, oorproblemen kunnen ook een gevolg zijn van bepaalde allergieen he!
Mss is dat iets om ook eens naar te kijken. Ik wist het al wel, maar ik zat toevallig vanavond aan tafel met iemand wiens dochter dit ook heeft. Zuivel is oa een probleem bij haar.
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:51:17 #281
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_67925286
Mijn jochie is zijn wilde haren kwijt Maar niet zijn streken
Vanmorgen dan toch echt voor de allereerste keer naar de kapper geweest... en ineens heb ik hier een peuter rondlopen met superkort haar! Het enige dat rest is een ziploc zakje met zijn zachte, lange babylokken. Snifsnif, wat een emomuts ben ik toch

Davinia, fijne Pesach verder! Wij gaan zo seideren bij mijn ouders, afgelopen woensdag konden we allemaal niet

Devin lust overigens geen matzes, die krijg ik met een "bah" direct weer terug. Hij is sowieso weer lekker bezig met eten de laatste tijd, bijna alles wordt resoluut geweigerd. Nou, omkomen van de honger zal hij ondanks zijn magere postuur vast niet doen. Gewoon blijven aanbieden dus, zolang hij vrolijk is, speelt en zoals gewoonlijk rondstuitert van de energie maak ik me geen echte zorgen. Het is immers een faaaaaaase
Dat is de hele dag door om "IJS" roepen ook, toch? We hebben een verslaafde in the house, hij is er dol op!
.... met gevoel voor drama....
pi_67927461
Devin met een stoer kapsel! Wilde hij een beetje blijven zitten?

Nou, hier een eendagsvirus langsgewaaid. De koorts is sinds vanochtend weg, en hij is ook weer redelijk vrolijk. Alleen nog een beetje hoesten, en iets humeurig, en iets minder eten. Maar eigenlijk valt het al reuze mee. Vergeleken met die halve sombie van gisteren. Gek
  zaterdag 11 april 2009 @ 22:43:12 #283
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_67936779
Morgen hebben we verjaardag bij mijn ouders en mijn nichtje belde net dat haar zoontje waterpokken heeft. Nu heb ik ze al gehad, dus dat kan geen kwaad. Maar de wetenschap dat Anna van de week dus misschien ook ziek wordt....

Verder is Anna echt aan het rommelen met slapen. Ze slaapt wel, maar later dan normaal en 's middags heeft ze ook niet zo heel veel zin meer. Maar is wel duidelijk heel moe. Dus ik probeer haar toch maar in haar ritme te houden.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 12 april 2009 @ 10:46:47 #284
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67943835
Vrolijk pasen allemaal

We hebben vanmorgen een heerlijk paasontbijtje gegeten met warme croissantjes, matzes en een chocoladepaashaasje voor Linde. Ze vond het echt geweldig. Zo lief om te zien!

Pff lastig Memmel. Natuurlijk wil je liever niet dat Anna ziek wordt, maar ja ze zal toch wel een keertje de waterpokken krijgen en dan is nu misschien wel 'handiger' nu de baby er nog niet is?

Kersjes heb je ook een foto van Devin's nieuwe kapsel? En Linde houdt juist niet van ijs, maar wel van matzes
  zondag 12 april 2009 @ 12:02:15 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_67945154
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
Troel, oorproblemen kunnen ook een gevolg zijn van bepaalde allergieen he!
Mss is dat iets om ook eens naar te kijken. Ik wist het al wel, maar ik zat toevallig vanavond aan tafel met iemand wiens dochter dit ook heeft. Zuivel is oa een probleem bij haar.
Maar ook zonder de zuivel lijkt hij dat probleem te hebben (alhoewel we hem natuurlijk nog nooit maanden zonder zuivel hebben laten doen). Het is wel zo dat als hij last heeft dat we de zuviel in ieder geval al een stuk minderen, Bert heeft zelf ook dat hij meteen merkt als hij teveel zuivel gehad heeft, dan is er gewoon meer slijm ook. Andere oorzaken hebben we nog niet kunnen vinden.

Vannacht heeft hij trouwens gigantisch lopen spoken. Het onweerde hier verschrikkelijk en hij vond het doodeng
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67946452
Memmel, Dat is raar om al te weten (als ze het echt krijgt natuurlijk).. Maar wat stiemie zegt. Misschien is het nu wel handiger dan over een half jaar?

Troel, dat laatste is wel herkenbaar voor oorproblemen (van mijn zusje). Die harde geluiden lijken nog harder te klinken als ze al gevoelige oren hebben. Heeft hij het ook met vliegtuigen die laag overvliegen?

Hier een hoestend ventje. De koorts gaat wat op-en-af, en lijkt daar verder weinig last van te hebben. Maar hij kan geen 15 minuten zonder te hoesten, sinds gisteravond. Alleen vannacht tussen 5 en 6 heb ik hem niet gehoord. Dus hier een lekker hang-pasen voor de boeg
  zondag 12 april 2009 @ 13:11:24 #287
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_67946876
quote:
Op zondag 12 april 2009 10:46 schreef Stiemie het volgende:
Vrolijk pasen allemaal

We hebben vanmorgen een heerlijk paasontbijtje gegeten met warme croissantjes, matzes en een chocoladepaashaasje voor Linde. Ze vond het echt geweldig. Zo lief om te zien!

Pff lastig Memmel. Natuurlijk wil je liever niet dat Anna ziek wordt, maar ja ze zal toch wel een keertje de waterpokken krijgen en dan is nu misschien wel 'handiger' nu de baby er nog niet is?

Kersjes heb je ook een foto van Devin's nieuwe kapsel? En Linde houdt juist niet van ijs, maar wel van matzes
We hebben er voldoende in huis
kom je woensdag of donderdag eten?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 12 april 2009 @ 13:20:37 #288
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_67947081
Deepfreeze, troost je met de gedachte dat het in ieder geval geen stralend mooi weer is, vooral bij jullie in het oosten niet (toch?). En lekker thuis hangen met z'n allen is ook weleens fijn, alleen zieke kindjes dan uiteraard weer niet

Memmel, inderdaad is nu waterpokken krijgen voor Anna beter dan over een paar maanden. Nu kan ze nog genieten van mama's onbeperkte aandacht en liefde als ze ziek is, straks heeft ze ook nog een broertje die aandacht moet.

Stiemie, het is me 100% meegevallen bij de kapper! Alleen in het begin, toen hij op de hoge stoel moest en een cape omkreeg moest hij een beetje jengelen, maar hij heeft verder niet gehuild. M. en ik zaten hem af te leiden met drinken, de waterspray, liedjes... En hij had constant zijn knuffelhondje naast zich en vaak ook zijn speen in de mond. Stilzitten ging best goed en als hij zijn hoofdje draaide dan draaide de kapster gewoon mee.
Foto's staan in het fototopic., hij is onherkenbaar geworden!
.... met gevoel voor drama....
  zondag 12 april 2009 @ 15:48:09 #289
35189 Troel
scherp en bot
pi_67950972
In het Oosten is het juist heerlijk weer op dit moment Kersjes En eigenlijk heb ik nog helemaal geen zin om naar huis te gaan, het is heerlijk om vertroeteld te worden (En ik heb nog steeds hoofdpijn, dus dat speelt ook mee)

Van de buurvrouw van mijn ouders hebben we een glijbaan te leen en mijn ma heeft mijn oude keukentje in de tuin gezet en Ruben is dus heerlijk aan het spelen buiten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 12 april 2009 @ 15:53:19 #290
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67951130
wij zitten ook buiten. Jen is met emmertjes en een hark aan de wandel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_67951373
Kersjes, het is juist heerlijk weer hier in het oosten. We zitten lekker in de tuin. Een snotneus en die hoest houdt ons niet binnen.
De thermometer geeft 22 graden aan n de schaduw. Chris zit lekker in de zandbak, in de volle zon, dus ik ben op zoek naar de baby-zonnebrand
pi_67957383
, wat was het een heerlijk weekend ! Morgen en dinsdag ook nog vrij
pi_67957928
Hier was het vandaag wat bewolkt, maar op zich niet verkeerd qua temperatuur buiten.
Mirte hoest als een zeehond ineens weer en ze heeft ontdekt dat ze nee kan schudden en volgens mij heeft ze donders goed in de gaten wat het betekent ook nog...
Fake it till you make it...
pi_67958958
hier vandaag vooral veel binnen gezeten met de visite. Dan is het zo jammer dat we geen tuin hebben.

Gisteravond zijn we met wat vrienden uit eten geweest. Vanwege een hazeslaapje van 15 minuten op de fiets 's middags en de gezelligheid van de visite was Pepijn zijn middagslaapje uiteindelijk van 17.00-19.00 en zaten we om 20.00 heerlijk op scheveningen in een restaurantje. En het was zo super gezellig
Pepijn heeft minstens de helft van mijn 3 gangen menu op en volop van alle aandacht genoten.

Vandaag visite over de vloer en weer was hij erg gezellig.
Alleen vond hij dat er nog niet genoeg paaseieren in huis waren en liep net vol tegen d epoot van de tafel op. Giga paasei op zijn voorhoofd En hij kon precies vertellen wat er gebeurde "auw hoofd tafel"

Oh oh wat gaat het hier hard Sinds een week ofzo blijft het niet bij losse woordjes maar komen er 2, 3 en soms 4woords zinnen uit dat mini mondje. En hij besloot gisteren ineens dat je ook best een puzzeltje van 4 en 6 stukjes al kan leggen. En dat geel, zwart en grijs ook kleur zijn naast blauw.

En dat past dan nog steeds makkelijk in maatje 74 Mijn lieve kleine mini wijsneus.

[ Bericht 0% gewijzigd door p_iglet op 12-04-2009 21:16:01 (spelvout) ]
  zondag 12 april 2009 @ 20:47:19 #295
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67959113
Oei Pepijn uitkijiken voor de tafel hoor

Leuk he P_iglet dat ze soms ineens zoveel meer kunnen Wij verbazen ons de laatste dagen ook weer enorm. Linde weet feilloos te vertellen wat ze wil 'Linne douchen', 'Pop in bad' of ' Kom maar mee papa'. Dan kijken we elkaar echt zo aan van
pi_67969047
Gisteren in het Asserbos geweest en ook bij de dieren.
Maarten wist wat een koe, varken, geit enz was en wist ook wat voor geluid ze maken.
Maar nu in het echt wist hij van gekkigheid niet meer welk geluid hij moest doen

Hij zag een echte varken en koe enz en het ging van "meuoehhh" "daah! daah!" "oehhh oehhh"
En nog veel meer gekke geluiden.
Hadden ook brood voor de eendjes en dat waren de eesrte beesten die hij zag en hij werd helemaal wild.
Zo mooi om te zien

Alleen de varkens (die je niet mag voeren) roken het brood dus die kwamen wel heeeeel dichtbij
2 varkens die Maarten besnuffelden en onder kwijlden

Ook heeft hij een koe kunnen aaien en dat was wel heel erg mooi omdat alles soms een koe bij hem is.

Heerlijke dag dus gisteren
Echt zo genoten met z'n 3en

Heerlijke paasdagen zo!! Prachtig weer! Maarten die blij is en dat maakt mij weer blij
  maandag 13 april 2009 @ 17:51:53 #297
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67980952
Ardenlyn dat klinkt inderdaad als een heerlijk uitje zo Wat kan je blij zijn he als je kindje ook blij is.

Linde heeft een nijntje-mobieltje en om de haverklap komt dat ding ineens te voorschijjn en gaat ze een heel gesprek met oma voeren Geen idee van wie ze dat heeft want er gaan hier echt dagen voorbij dat ik mijn mobiel niet aanraak

"Hallo oma! ...jaaaaa.... thuis.... ja... papa en mama...ja poes ook......nee auto.... daaaag oma!"
pi_67981575
Hier ook volop kletsen ! Zo gezellig !

Vanochtend naar het strand geweest en vanmiddag lekker in de tuin gespeeld.
Morgenochtend weer naar het strand ! Heb er nu al zin in !
  maandag 13 april 2009 @ 19:35:31 #299
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67983457
jen zit in de fase wil ik niet, lust ik niet. Dus ze eet bar weinig en ook drinken gaat weer prut. Gister lagen er allemaal lekkere dingen op haar bordje, maar wil ik niet, lust ik niet. Ik maak me er niet zo druk om, ze hongert zichzelf niet uit met patatjes voor haar neus. M. daarintegen maakt zich wel druk, wil het eten weer gaan prakken en er dus een drama van maken. Hij vindt dat ik nu raar doe omdat ik zeg dat ik dat niet wil hebben, en dat eten gewoon gezellig moet blijven. Ik denk dat als we eten gaan dwingen dat we er misschien 2 happen meer in krijgen, maar tegen welke prijs?
Het is toch een fase? Niet dat ik mn kind uithonger?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 13 april 2009 @ 20:55:59 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67985756
Lastig Ticootje...
Ik zou trouwens, maar dat is persoonlijk, ook niet steeds patatjes aanbieden, want dan is het ook niet gek dat ze de rest niet eet zeg maar, als er toch wel een wel lekker alternatief voorbij komt.

Prakken en voeren, als ze dat accepteert, is natuurlijk op zich helemaal niet vreemd ofzo. Ze is en blijft natuurlijk nog een heel jong kindje he... Maar als ze dat niet accepteert zou ik haar aanbieden wat je die avond te eten hebt en het daarbij laten. Niet dus steeds alleen maar lekkere dingen geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')