quote:Op donderdag 9 april 2009 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
Gisteren nog weer een fijn yoghurt momentje gehad.Ik dacht 'kan wel even, het ging zo goed de laatste dagen' dus ik ging even in de pannen roeren... kijk ik om zie ik de yoghurt echt van tafel druipen...
Mama nadoen... ten slotte hou ik het bakje ook schuin om de laatste hapjes eruit te schrapen. Maar dat moet je dan dus niet doen met een supervol schaaltje!
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:41 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik keek na het avondeten eens naar de onderkant van mijn lege yoghurtschaaltje en toen ging er eigenlijk al meteen een alarmbelletje af in mijn hoofd dat dit niet verstandig was aangezien Linde's bakje nog aardig vol zat...
Ik vond het ook een zware week hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 11:53 schreef Stiemie het volgende:
En met Stella gaat het ook alweer wat beter. Ik vind het zo knap he Guus als ik bedenk dat jij dat dan allemaal maar alleen moet doen!Ik voel me na een paar dagen met een ziek kind altijd behoorlijk op
![]()
Voorlopig nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:38 schreef hestria het volgende:
[..]
en de bmr dan? krijgt ze die ook thuis?
Ik combineerde het zingen met Hazes en dacht : " Kind naar mijn hart", maar las een seconde later dat het om matzes ging, LOL.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:39 schreef DaviniaHR het volgende:
En hij doet het heel goed op matzes! Vraagt wel om brood, maar krijgt dan matzes en dat eet hij ook primaben trots
verder is eli weer helemaal beter en heb ik een dubbele oorontsteking.
Ja, of eventueel buisjes. Weet niet wat er mogelijk is, maar vind het nu toch echt wel genoeg oorontstekingen en dergelijke.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:39 schreef DaviniaHR het volgende:
Ten eerste, beterschap aan alle zieke dreumesjes!
Troel, wat zou de kno-arts voor ruben kunnen doen? amandelen knippen?
Maja!![]()
![]()
![]()
Eli zingt!![]()
isje, isje, isje, isje, isje, om![]()
![]()
Ahum..
En hij doet het heel goed op matzes! Vraagt wel om brood, maar krijgt dan matzes en dat eet hij ook primaben trots
verder is eli weer helemaal beter en heb ik een dubbele oorontsteking.
* verder pesach vieren gaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |