Volg een keer een cursus Nederlands.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:52 schreef sven2345 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA murray door...geweldig..helaas Federer fans
Oké. En hoe wordt dat dan duidelijk? Hij kan ook volgend jaar nog de beste aller tijden worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:53 schreef sven2345 het volgende:
Het zal dit jaar duidelijk worden dat Federer niet de beste allertijden is...
Zie je post hierna. Word is wordt en tournooi is toernooi. En omdat je namen zonder hoofdletter schrijft.quote:
Gasquet.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:00 schreef Tim86 het volgende:
Gasquet heeft zich teruggetrokken..Phau speelt in zijn plaats
NL-Schotland + tig andere wedstrijden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is er nu dan qua voetbal? Ik heb geen idee.
Bedankt.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NL-Schotland + tig andere wedstrijden.
Inderdaad, mee eens. De beste tennisser aller tijden als speler (qua spel en mentaal) is wat mij betreft Nadal.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:09 schreef sven2345 het volgende:
Das heel "beleefd" van Federer...jaah het blijft moeilijk...of je kijkt naar diegene die het meeste heeft gepresteerd...(veruit federer) of diegene die het beste tennis speelt
Op dit moment heeft Sampras nog meer gepresteerd. Federer heeft het beste tennis laten zien in 2004-5-6-(7).quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:09 schreef sven2345 het volgende:
Das heel "beleefd" van Federer...jaah het blijft moeilijk...of je kijkt naar diegene die het meeste heeft gepresteerd...(veruit federer) of diegene die het beste tennis speelt
Klopt, is was het vooral eens met het tweede deel van de post. Ik vind Nadal nu indrukwekkender dan Federer toen, omdat Federer nauwelijks concurrentie had (al is daarbij natuurlijk de vraag of dat gewoon door Federer kwam; maar er waren verder niet echt 'great players' toen Federer zo heerste).quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op dit moment heeft Sampras nog meer gepresteerd. Federer heeft het beste tennis laten zien in 2004-5-6-(7).
Volgens mij heeft hij een tweede huwelijksreis gepland ofzoquote:
Z'n vriendin.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:37 schreef jojomen4 het volgende:
Tim, wie is dat meisje in je fotoboek?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |