Vind haar echt zo ontzettend lelijk ! En nee, ben niet jaloers en ja val ook op vrouwenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:29 schreef Tim86 het volgende:
Wat kan je in godsnaam tegen Dementievahebben
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:51 schreef wimderon het volgende:
Dementieva is overrated, ranking-inflated net zoals Ivanovic. Als je haar zou tegenkomen in een mailorderbride-catalogus zou je zonder na te denken de pagina omslaan
Tuurlijk meid.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vind haar echt zo ontzettend lelijk ! En nee, ben niet jaloers en ja val ook op vrouwen
Hey kereltjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:32 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Tuurlijk meid.
Verdasco is trouwens lekker aan het choken...
thxquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:38 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Prima. Met je Roddick (& Nadal) gezwijmel leek je me niet het type dat OOK op vrouwen viel, en zeker als je Dementieva lelijk vind, (vind haar niet echt mooi, maar lelijk, zeker voor WTA-Russinnen begrip, kan je haar moeilijk noemen) maar veel plezier.
Verdasco toch maar door.
Zelfde verhaal voor Santangelo tegen Peng, maar dan voor set 1.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:41 schreef Tim86 het volgende:
Uber choke van Martinez-Sanchez zeg..5-3 voor, wagonlading aan matchpoints gemist voor mijn gevoel (zat er niet op te letten maar zag er wat voorbij komen) en dan met 5-7 verliezen.x10
Bobby pakte bij Roger's home tournament nog een set van Fedje himself hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:30 schreef wimderon het volgende:
Waarom heeft Stippel het zo moeilijk tegen Reynolds![]()
Begint Vaidisova eindelijk weer wat potjes te winnen, is Stippel z'n bloedvorm kwijt
Bobby werd gebageld door Chela en had die pot ook dik moeten verliezenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bobby pakte bij Roger's home tournament nog een set van Fedje himself hoor
Wat is er nu dan qua voetbal? Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Nagenoeg iedereen is voetbal aan het kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |