wtf zeg, dit is toch geen lekker mokkel, 3 kilo make up op en nog steeds een rotkop.quote:
Kijken of je gelijk gaat krijgenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.ticketmaster.nl/html/artist.htmI?l=NL&artist=GAVIN+DeGRAW
Over een week of twee dus MH en kaarten te winnen.
In die serie is ze wel leuk, maar dit is wel en beetje dellerig.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
wtf zeg, dit is toch geen lekker mokkel, 3 kilo make up op en nog steeds een rotkop.
Ik kan ook wat foto's van Adèle posten....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
wtf zeg, dit is toch geen lekker mokkel, 3 kilo make up op en nog steeds een rotkop.
't is geloof ik de ex van Jim van Idolsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan er een weekje naast zitten, maar er gaat iets met die kerel gebeuren.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijken of je gelijk gaat krijgen
Jij weet die dingen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is geloof ik de ex van Jim van Idols
Ik vind er ook geen bal aanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:58 schreef Susi het volgende:
Ik vind haar niet heel bijzonder modellerig mooi
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:00 schreef Feivel1 het volgende:Moest nog een boek naar de bieb brengen..
Gerard heeft een hekel aan Roosbeef. Die is bij Ekdom in de Nacht dus wel weg (en dat is het enige wat ik terugluister).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:01 schreef Sirolf het volgende:
Komt die Dorien nou alwéér?
En dan ook nog Roosbeef erbij... drama-freaknacht zeg...
Om 4 uur lig ik altijd al in bed, en om nou om 4 uur op te staan voor de Freaknacht zie ik ook niet zitten...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gerard heeft een hekel aan Roosbeef. Die is bij Ekdom in de Nacht dus wel weg (en dat is het enige wat ik terugluister).
Het zijn echt de herhalingsweken qua 'gasten' op 3FM. Die Mike & Thomas de hele week bij Giel. Elke weer Lange slungel, ook bij Giel. Die Jordy bij EW enz. enz.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:01 schreef Sirolf het volgende:
Komt die Dorien nou alwéér?
En dan ook nog Roosbeef erbij... drama-freaknacht zeg...
Mocht de pallet lucht niet in de studio meer verblijvenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... zou het de pallet zijn die in de internetredactie-ruimte rondslingert?
Dat die Lange Frans sowieso van iemand aandacht krijgt heb ik nooit begrepenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zijn echt de herhalingsweken qua 'gasten' op 3FM. Die Mike & Thomas de hele week bij Giel. Elke weer Lange slungel, ook bij Giel. Die Jordy bij EW enz. enz.
eh nee neequote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:05 schreef John_Bakker het volgende:
Het spijt me jonge , maar ik heb ook geen wc papier.
uuhhm okay!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ééntje die ik voor school moest lezen, niks voor jullie dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |