wtf zeg, dit is toch geen lekker mokkel, 3 kilo make up op en nog steeds een rotkop.quote:
Kijken of je gelijk gaat krijgenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.ticketmaster.nl/html/artist.htmI?l=NL&artist=GAVIN+DeGRAW
Over een week of twee dus MH en kaarten te winnen.
In die serie is ze wel leuk, maar dit is wel en beetje dellerig.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
wtf zeg, dit is toch geen lekker mokkel, 3 kilo make up op en nog steeds een rotkop.
Ik kan ook wat foto's van Adèle posten....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
wtf zeg, dit is toch geen lekker mokkel, 3 kilo make up op en nog steeds een rotkop.
't is geloof ik de ex van Jim van Idolsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan er een weekje naast zitten, maar er gaat iets met die kerel gebeuren.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijken of je gelijk gaat krijgen
Jij weet die dingen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is geloof ik de ex van Jim van Idols
Ik vind er ook geen bal aanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:58 schreef Susi het volgende:
Ik vind haar niet heel bijzonder modellerig mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |