Wat denk je zelf? Ik vraag me gewoon serieus af wat er nu zo leuk is om constant de moderatie uit te dagen. Dat er 1 keer in de zoveel tijd zo'n dag tussen zit, okee, maar onderhand gebeurt het meerdere keren per week en dan kan iedereen wel gaan mopperen op het beleid en moderatie, maar een groot deel ligt toch wel degelijk bij jezelf.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Op wat voor manier als Remlof langs komt?
Eerst kon je je niet registreren met een gratis e-mailaccount (hotmail etc.). Dat is aangepast.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:55 schreef Fascination het volgende:
Zoals ik remlof eens heb horen zeggen; niet iedere email-account meer toestaan. Zou heel wat schelen inzake kloons en kutpubers.
quote:
Props voor jou muzieksmakenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:00 schreef Skylark. het volgende:
Goedemiddag.
En props voor de muzieksmaak van bloodsunday.
Precies.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik vraag me gewoon serieus af wat er nu zo leuk is om constant de moderatie uit te dagen. Dat er 1 keer in de zoveel tijd zo'n dag tussen zit, okee, maar onderhand gebeurt het meerdere keren per week en dan kan iedereen wel gaan mopperen op het beleid en moderatie, maar een groot deel ligt toch wel degelijk bij jezelf.
Dim gewoon een beetje in, of zoek een ander forum, het beleid veranderd echt niet door het gedrag wat hier vertoond word.
Ja klopt, dat weet ik nog, heb me destijds met m'n vaders e-mail aangemeld voor Fok!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eerst kon je je niet registreren met een gratis e-mailaccount (hotmail etc.). Dat is aangepast.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik vraag me gewoon serieus af wat er nu zo leuk is om constant de moderatie uit te dagen. Dat er 1 keer in de zoveel tijd zo'n dag tussen zit, okee, maar onderhand gebeurt het meerdere keren per week en dan kan iedereen wel gaan mopperen op het beleid en moderatie, maar een groot deel ligt toch wel degelijk bij jezelf.
Dim gewoon een beetje in, of zoek een ander forum, het beleid veranderd echt niet door het gedrag wat hier vertoond word.
Jij ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, je bent een verademing in het puberale jongetjesvolk dat hier ronddwarrelt.
ik ben daar wel eens geweest hequote:
Nee, ben nog nooit naar concerten geweest.quote:
Ik vind ze allebei even goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eerste album was wel stukken beter dan de tweede.
Als je niks toe te voegen hebt aan een topic kun je het ook aanvullen bij je bookmarks, dan blijft het topic behouden van tientallen tvp's.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:01 schreef Fascination het volgende:
Ja klopt, dat weet ik nog, heb me destijds met m'n vaders e-mail aangemeld voor Fok!
HAHA!!!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je niks toe te voegen hebt aan een topic kun je het ook aanvullen bij je bookmarks, dan blijft het topic vervuilt van tientallen tvp's.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je niks toe te voegen hebt aan een topic kun je het ook aanvullen bij je bookmarks, dan blijft het topic vervuilt van tientallen tvp's.
quote:
Hahaha.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ookEn ik wist niet dat als mensen op je fobo gingen reageren dat je dan mail kreeg. Mijn moeder zo "Wie is "Longmen"? Matthijs, weet jij daar iets van?!"
Prima! Ik zat net een beetje erop te googlen, kom ik dit tegen:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:07 schreef Florian_ het volgende:
ZH. Als je dat boek over House hebt gelezen, laat dan even weten hoe het was
Dan laat je die berichtjes toch gewoon naar je PM sturen? Heb je al die zooi niet in je mail.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha.Ik vraag me dat nog steeds af, of m'n vader mailtjes kreeg van m'n fobo-berichten, heb er nooit wat over gehoord.
Ah. Ik loop nog steeds zo'n 7 boeken achter. Gelukkig binnenkort een strandvakantie, neem ik de stapel meequote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Prima! Ik zat net een beetje erop te googlen, kom ik dit tegen:
De medische wetenschap van House is een boek dat vol staat met medische informatie, al dan niet gerelateerd met de serie. Persoonlijk snapte ik echter de helft niet van het boek.
Nogal logisch, het gaat over de medische achtergrond van House. Ik neem aan dat ze ook niet weet wat een differentialdiagnose of biopsie betekend.
Ik ben nu eerst begonnen met "De dood van Sigmund Freud", over het leven van Freud tussen 1909 en zijn dood in 39.
Ik een stuk of 14/15.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah. Ik loop nog steeds zo'n 7 boeken achter. Gelukkig binnenkort een strandvakantie, neem ik de stapel mee
heb ook alles uitstaan iddquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:14 schreef Skylark. het volgende:
Ik krijg sowieso geen berichten van Hyves, last.fm en fobo. Ik hoef die rotzooi niet.
Ja dat weet ik nu, maar of ik dat destijds heb gedaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan laat je die berichtjes toch gewoon naar je PM sturen? Heb je al die zooi niet in je mail.
Klopt.quote:
Ik ben niet zo van het via internet kopen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:17 schreef Florian_ het volgende:
Moet je deze niet hebben trouwens Zotheid?
Ik was er welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ben nog nooit naar concerten geweest.Mijn matties houden niet van dezelfde muziek als ik, ofja, mijn oude, maar sinds dit schooljaar heb ik weer nieuwe vrienden gemaakt en met 1 ben ik ook super op last.fm, dus wss ga ik daarmee wel naar concerten.
TWITFAG!quote:
Ik snap niet dat dat Twitter zo populair is. Zeker niet na dit gelezen te hebben.quote:
Kun je lekker melden dat je op de bank aan het zitten bent!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:21 schreef Smart_ass het volgende:
Snap dat hele twitter gedoe niet eigenlijk.
Haha, dan ben je lucky. Mijn matties houden van carnavalmuziek en house.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik was er wel![]()
en al mijn vrienden vinden ongeveer deze muziek wel leuk, op een paar uitzonderingen na dan
Mieters! What's next, iedereen continu met 10 webcms om zich heen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kun je lekker melden dat je op de bank aan het zitten bent!
Ja. Alsof iemand dat interesseert.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kun je lekker melden dat je op de bank aan het zitten bent!
Juicy denk blijkbaar van wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja. Alsof iemand dat interesseert.
Ik ben very high met beide.quote:
quote:
Maar medium.quote:
Ik zit me ook altijd te fappen op het aantal views van mijn topics!quote:
Ik denk dat wij heel low zijn dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar medium.![]()
Maar jij hebt ook absurd veel artiesten, en nogal wat alternatieve geloof ik.
prodigy is goedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:27 schreef Skylark. het volgende:
Music you have in common includes The Prodigy, The Doors, Daft Punk, Radiohead and Queens of the Stone Age.
Very high.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar medium.![]()
quote:
Your musical compatibility with MatthijsF is Very Highquote:
Mwa, die vind ik ongeveer gelijkwaardig.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
prodigy is goed
en daft punk in mindere mate..
Ik wil de mijne graag rarequote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar medium.![]()
Prodigyquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mwa, die vind ik ongeveer gelijkwaardig.
Blof?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:30 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Ladurance is Very High
Music you have in common includes The Kooks, The Wombats, Racoon, Bløf and Arctic Monkeys.
daarom hebben negers 2telefoons bij zichquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:30 schreef Broekpaling het volgende:
Vanochtend liep m'n telefoon vast.
Kanker.
Je zal maar in nood zijn.
Inderdaad. Zo was iemand die allemaal akon en dat soort zooi had high omdat hij toevallig een paar keer naar The Kooks en Bloc Party heeft geluisterd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:30 schreef Florian_ het volgende:
Maar Last.FM is een beetje verneukt. Het maakt niet echt meer uit hoe vaak je iets hebt geluisterd om een goeie match te krijgen. Als ik dus één cd van 100%NL luister met Zanger Bob en Jantje Smit en ik ga naar de Last.fm van een tokkie, dan krijgen we ook een goeie match.
Bloc Partyquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo was iemand die allemaal akon en dat soort zooi had high omdat hij toevallig een paar keer naar The Kooks en Bloc Party heeft geluisterd.
Precies, bijna iedereen heeft wel een aantal van dat soort artiesten ertussen zitten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:31 schreef Skylark. het volgende:
Sowieso iedereen met The Kooks, Arctic Monkeys, Franz Ferdinand, The Prodigy en Daft Punk erin is bij mij High. En dan heb ik nog bonussen voor Rolling Stones, The Doors, The Beatles, Duran Duran en Dire Straits.
Dank je wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:33 schreef Fascination het volgende:
Last.fm is compleet verneukt, zelfs met de grootste randdebielen ben ik high.
Herinner me er niet aan aub.quote:
Wij ook, maar dat wisten we al.quote:
Ik heb geen vrienden met een goede muzieksmaak.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Herinner me er niet aan aub.
Het valt me trouwens wel op dat jullie weinig naar concerten gaan.
Mwah ik heb ook niet echt behoefte aan concerten ofzo..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:33 schreef Fascination het volgende:
Last.fm is compleet verneukt, zelfs met de grootste randdebielen ben ik high.
Your musical compatibility with Ladurance is Very Lowquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, bijna iedereen heeft wel een aantal van dat soort artiesten ertussen zitten.
Ik ben eigenlijk nooit lager dan medium met iemand.
[..]
Dank je wel.
aboquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:46 schreef Skylark. het volgende:
Sms'en is kut man. Ik bel veel liever, maar dat kost zoveel geld.
Verwachte reacties:
TS kan er niet mee omgaan.
Beltegoed
Metallica Ahoy, Rotterdam, Netherlandsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
zou toch wat zijn he..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
anders heb je elke 10seconden een mailtje
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:48 schreef Skylark. het volgende:
Your musical compatibility with nic1986 is VERY HIGH
Music you have in common includes The Prodigy, The Kooks, Arctic Monkeys, Faithless and Daft Punk.
Geen idee wie het is, maar ik heb er wel hoog mee.
Wanneer ga jij je fobo eens dichtgooien?quote:
HAHAHA.quote:
heeft vaak genoeg dicht gestaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je fobo eens dichtgooien?
eetsmakelijkquote:
BWHEHEHE SR HEEFT EEN KUTSMAAK!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Your musical compatibility with nic1986 is Very Low
Music you have in common includes Ulrich Schnauss, Ferry Corsten, Paul McCartney, The Prodigy and Fleetwood Mac.
[..]
Your musical compatibility with Ladurance is Very Low
Music you have in common includes a balladeer, R.E.M., Johann Sebastian Bach, Live and Counting Crows.
zo, weer een paar fabeltjes de wereld uitgeholpen![]()
vooruit; Universele Taalquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
BWHEHEHE SR HEEFT EEN KUTSMAAK!
Linkje plz.
Iemand die naar bach luistert verdient props! 14.gif
Ga betalen danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:03 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb er 2 notes bij, van 1 weet ik wat het is maar die andere?
Ik weet serieus van alle 2 niet, zal wel weer iets met KH te maken hebben. Ik kort het maar af anders straks weer een note erbij...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:03 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb er 2 notes bij, van 1 weet ik wat het is maar die andere?
Huuh, een metalslet!quote:
Ik heb al een pimp abonnement.quote:
dan kan je t gewoon zien, of is er niets ingevuldd?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Huuh, een metalslet!
[..]
Ik heb al een pimp abonnement.
Kom hier trainen! Hier is het nog licht!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:09 schreef Jojoortje het volgende:
Moet zo trainen en het wordt heeeeeeeel donker buiten
Pas na 7 dagen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:10 schreef liiszle het volgende:
[..]
dan kan je t gewoon zien, of is er niets ingevuldd?
En verderop:quote:FOK!usernotes
Je hebt 7 notes gekregen van onze moderators.
quote:5 Usernotes per 20-03-2009 18:02
Let op: deze usernotes hebben een vertraging van 7 dagen
Tot zo danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom hier trainen! Hier is het nog licht!
[..]
Pas na 7 dagen.
mwah gedeeltelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Huuh, een metalslet!
[..]
Ik heb al een pimp abonnement.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:16 schreef Zotheid het volgende:
Nog 24 leden en pwned heeft de 50k.
Edit: 23
Ik zie het. :0quote:
En ik heb eraan mee geholpen.quote:[..]
![]()
straks komen die josti's op tv en komt vpro's zendtijd in gevaarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zie het. :0
[..]
En ik heb eraan mee geholpen.
*kras kras kras.
Ik Ben ook lid van de vpro.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
straks komen die josti's op tv en komt de vpro's zendtijd in gevaar
fok die ongefundeerde leiers![]()
ik wil mijn tegenlicht op de buis houden
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik Ben ook lid van de vpro.
Maar inderdaad: Tegenlicht.
Meestal op tv. Maandag om 20.55.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
kijk je het via uitzendinggemist of gewoon als het op tv langskomt?
mocht je dat laatste doen, wanneer komt het altijd langs?
arm dingquote:
Joah.quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:44 schreef bloodysunday het volgende:
Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Adobe Flash Player. Download de nieuwste versie van Flash Player.
dit zegt YouTube en heb flashplayer geupdate en heb JavaScript ook geupdate, en Fok! doet ook al raar met PI's en plaatje enzowie kan mij helpen?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:04 schreef remlof het volgende:
reetveter heeft zich ondertussen wel weer genoeg misdragen sinds z'n laatste ban, maand weg nu.
ik wil dat oookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah.
Al heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen dat het niet alleen negatief is.
Jullie horen het goed, ik heb een positieve note.
Op naar het modschap!
Yvonne pijpen, voor details verwijs ik je door naar ZH.quote:
Ik was heel lief en kwam voor de mods op.quote:
zo laag wil ik niet gaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Yvonne pijpen, voor details verwijs ik je door naar ZH.
Suggereren dat Yvonne een man is!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Yvonne pijpen, voor details verwijs ik je door naar ZH.
ik date de modjes gewoon.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik was heel lief en kwam voor de mods op.
En ik draag mijn steentje bij om een voor een interessante discussie.
Picsquote:
*Verzoek tot mod indient.quote:
ja, dat gaat niet zomaar he!quote:
Mod owrden of met jou daten?quote:
Inderdaad. Nu blijft hij op 1 hangen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:01 schreef bloodysunday het volgende:
Echt goed van geenstijl met een fake tellervraag me af hoeveel leden ze hebben
beidequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mod owrden of met jou daten?
[..]
Inderdaad. Nu blijft hij op 1 hangen.
Maar goed, dat ze er 50k hebben is 1 ding dat (zo goed als) zeker is.
Die van mij is 15 en ik krijg dr maar niet op stap, zodat indrinken bij mij makkelijker gaat.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:05 schreef Silentalarm het volgende:
zusjes van 13 horen niet uit te gaan.
Zusjes van 18 wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:05 schreef Silentalarm het volgende:
Zusjes van 14 ook nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:05 schreef Silentalarm het volgende:
Wat moet ik daarvoor doen dan?quote:
ernstig. Mijnes is 13 en die gaat naar hetzelfde café als mijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die van mij is 15 en ik krijg dr maar niet op stap, zodat indrinken bij mij makkelijker gaat.
Wel, dat is mijn doelgroep.quote:
Kan prima.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een schone 15jarige heeft een date uit me te weten te persen. En ik ben 18
. Dat kan toch eigenlijk niet.
Nou, zij pikt sowieso onze dikke tv in, zodat ik met m'n vrienden in de serre moet gaan zitten met niet eens tvquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ernstig. Mijnes is 13 en die gaat naar hetzelfde café als mij![]()
Maar hoezo kan je niet indrinken als je zusje erbij is dan?
er zijn hier al een keer pics van mn zusje gepostquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:09 schreef Zotheid het volgende:
En nu allemaal foto's posten van jullie zusjes!
/inkoppert
Dan heb je toch geen gelijkwaardige relatie? Maar het voelt gewoon erg wrong omdat mijn eigen zusje ook 15 is, en mijn broertje 16.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kan prima.
Ik heb sinds m'n 18e anderhalf jaar met iemand van 15 gehad.
eigenlijk niet. Maar als ik af en toe meisjes van 14 zie denk ik dat ze ouder zijn dan mij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wel, dat is mijn doelgroep.![]()
Mag ik jullie wat sads vertellen?
Een schone 15jarige heeft een date uit me te weten te persen. En ik ben 18
. Dat kan toch eigenlijk niet.
indruk op me/ze maken.quote:
Mijn zusje gaat er rustig bij zitten met haar vriendinnen. En dan worden mijn vrienden helemaal gek, en zeggen ze dat ze ze willen gaan hosselle. *kuch*SA*kuch* natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, zij pikt sowieso onze dikke tv in, zodat ik met m'n vrienden in de serre moet gaan zitten met niet eens tv. En zij houdt ons in de gaten, en alles wat we zeggen onthoudt ze en krijg ik de volgende dag te horen met een beschuldigende toon.
Het ligt er maar net aan hoe ze zich gedraagt. Ze was in elk geval stukken volwassener dan dr vriendinnen. En niet een of ander dom sletje maar superlief en ontzettend slim.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan heb je toch geen gelijkwaardige relatie? Maar het voelt gewoon erg wrong omdat mijn eigen zusje ook 15 is, en mijn broertje 16.
Ernstig. Mijn zusje is wel chill. Die stuur ik naar boven, of ze komt erbij zitten. En ik hoef de volgende oochtend tijdens het ontbijt ook niks aan te horen, dus das chill.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, zij pikt sowieso onze dikke tv in, zodat ik met m'n vrienden in de serre moet gaan zitten met niet eens tv. En zij houdt ons in de gaten, en alles wat we zeggen onthoudt ze en krijg ik de volgende dag te horen met een beschuldigende toon.
Mijn zusje heeft de lelijkste vriendinnen ooit, en ze gaat dus niet op stap. Het is erg om te zeggen, maar mijn zusje is de knapste van dr vriendinnengroepquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Mijn zusje gaat er rustig bij zitten met haar vriendinnen. En dan worden mijn vrienden helemaal gek, en zeggen ze dat ze ze willen gaan hosselle. *kuch*SA*kuch* natuurlijk ook.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:12 schreef liiszle het volgende:
ik heb heul geen zusje
wél een broertje met een mat in zn nek
Maar dat kan ik pas in het echt doen. Op internet kan ik mijn charmes niet kwijt.quote:
picccss!quote:
Ja, mijne is wel sociaal slim maar doet wel VMBOquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan hoe ze zich gedraagt. Ze was in elk geval stukken volwassener dan dr vriendinnen. En niet een of ander dom sletje maar superlief en ontzettend slim.
idem dat doet mijnes ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ernstig. Mijn zusje is wel chill. Die stuur ik naar boven, of ze komt erbij zitten. En ik hoef de volgende oochtend tijdens het ontbijt ook niks aan te horen, dus das chill.
daar lijkt ie op, alleen dan blond.quote:
Normaal kan ik er goed mee opschieten, maar zij kijkt 's avonds MTV en die krijg ik dan niet weg. En ze is ook nog heel direct, zegt ze aan het ontbij heel droog: Ik wist niet dat je al had geneukt, Skylark.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ernstig. Mijn zusje is wel chill. Die stuur ik naar boven, of ze komt erbij zitten. En ik hoef de volgende oochtend tijdens het ontbijt ook niks aan te horen, dus das chill.
VMBO nu wil ik zeker picsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, mijne is wel sociaal slim maar doet wel VMBO. En ze is wel volwassener dan haar vriendinnen, maar ik merk aan kleine dingen dat we niet op hetzelfde niveau zitten.
Voorbeeldje: XP (smiley)
ik kom volgende keer wel naar de meetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dat kan ik pas in het echt doen. Op internet kan ik mijn charmes niet kwijt.
Wel mijn arrogantie overigens.
jep, die gaat hier ook vaak zingen en dan moet ik mee gitarenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jaen dat vriendinnetje van der van gister kan goed zingen
Ze zit op het gymnasium. En heeft gelukkig een hekel aan dat soort smileydingen of BrEeZaHprAat.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, mijne is wel sociaal slim maar doet wel VMBO. En ze is wel volwassener dan haar vriendinnen, maar ik merk aan kleine dingen dat we niet op hetzelfde niveau zitten.
Voorbeeldje: XP (smiley)
De vriendinnen van jou zusjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Mijn zusje gaat er rustig bij zitten met haar vriendinnen. En dan worden mijn vrienden helemaal gek, en zeggen ze dat ze ze willen gaan hosselle. *kuch*SA*kuch* natuurlijk ook.
Maar ik ga nooit naar KLBmeets.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik kom volgende keer wel naar de meet
mits die voor juni is.
Ja kijk, dat is het probleem. Ik ga denk ik gewoon 1x met dr afspreken omdat ik het beloofd heb en verder kus ik dr wel op stap enzo.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze zit op het gymnasium. En heeft gelukkig een hekel aan dat soort smileydingen of BrEeZaHprAat.
ze ziet er nog goed uit trouwens ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jep, die gaat hier ook vaak zingen en dan moet ik mee gitaren
Oh, mijn zusje heeft zelf ook al geneukt dus over mij zegt ze niks. Ze weet trouwens ook gewoon dat ik af en toe blow. Want dat hoort ze toch wel van dr matties.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Normaal kan ik er goed mee opschieten, maar zij kijkt 's avonds MTV en die krijg ik dan niet weg. En ze is ook nog heel direct, zegt ze aan het ontbij heel droog: Ik wist niet dat je al had geneukt, Skylark.
Ja maar die is niet lekker.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
De vriendinnen van jou zusje![]()
![]()
![]()
Gaat ze nou nog met die ene met die zwarte haren om. die lekkere?
En anders stop je dr toch 3 jaar in een kelder.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja kijk, dat is het probleem. Ik ga denk ik gewoon 1x met dr afspreken omdat ik het beloofd heb en verder kus ik dr wel op stap enzo.
Weet jij dat van je eigen zusje?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh, mijn zusje heeft zelf ook al geneukt dus over mij zegt ze niks. Ze weet trouwens ook gewoon dat ik af en toe blow. Want dat hoort ze toch wel van dr matties.
HEEFT JOU ZUSJE GENEUKT?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh, mijn zusje heeft zelf ook al geneukt dus over mij zegt ze niks. Ze weet trouwens ook gewoon dat ik af en toe blow. Want dat hoort ze toch wel van dr matties.
klopt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:20 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ze ziet er nog goed uit trouwens ook![]()
ohja, daar ben ik sowiesoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik ga nooit naar KLBmeets.
Ik kom wel naar de FOTmeet.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kut kwaliteit.
M'n camera is leeg.
Niet meer het strakke kutje waar je op hoopte.quote:
Mwah, ik ging een keer naar beneden chips pakken, toen stond ze onder de douche met dr vriendjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Weet jij dat van je eigen zusje?
Mijne niet, ze is nét 15.
Precies!quote:
Whehe, dat is wel lachen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwah, ik ging een keer naar beneden chips pakken, toen stond ze onder de douche met dr vriendjeDus ik neem aan dat er wel het een en ander gebeurd is. Maarja, ze had ook 9 maanden verkering. En ik was ook op mijn 14e ontmaagd.
Als je vriendin langer is dan jij wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Whehe, dat is wel lachen.Ik zou spontaan het warme water hebben afgesloten.
Maar onder de douche gaat toch voor geen meter? Of ben ik de enige die dat vind?
Je hebt een kleine douche. 13.gifquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar onder de douche gaat toch voor geen meter? Of ben ik de enige die dat vind?
Ik ben maagdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
vet. Ze komen ook op sziget, daar gaat een groot deel van mn vrienden heen. Wel vet. IK ga trouwens naar de zondag van pinkpop. Placebo!quote:
Bijvoorbeeld. Maar je glijdt ook continu uit, en de hardheid van de piemel is ook al niet fantastiqué.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als je vriendin langer is dan jij wel.
14e?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwah, ik ging een keer naar beneden chips pakken, toen stond ze onder de douche met dr vriendjeDus ik neem aan dat er wel het een en ander gebeurd is. Maarja, ze had ook 9 maanden verkering. En ik was ook op mijn 14e ontmaagd.
Geeft niet, was ik ook voordat ik neukte.quote:
Haha, dat had wel grappig geweest ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geeft niet, was ik ook voordat ik neukte.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geeft niet, was ik ook voordat ik neukte.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha, dat had wel grappig geweest ja.Geen idee, nog nooit onder de douche geneukt. Ik zal het binnenkort eens testen.
Ik raad het je af. Tenzij ik een hydrofobische lul heb wordt ie niet goed stijf.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha, dat had wel grappig geweest ja.Geen idee, nog nooit onder de douche geneukt. Ik zal het binnenkort eens testen.
Hahaha. Het is wel passen en meten inderdaad ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Maar je glijdt ook continu uit, en de hardheid van de piemel is ook al niet fantastiqué.
Dat ligt aan jou denk ik. Waarom zou die minder stijf worden onder de douche dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik raad het je af. Tenzij ik een hydrofobische lul heb wordt ie niet goed stijf.
Omdat hij dan nat wordt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou denk ik. Waarom zou die minder stijf worden onder de douche dan?
Allang gedaan, haha.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat hij dan nat wordt.Geen idee, hij krimpt gewoon.
Probeer jij het eens uit met een van je boys.
isgoed, succesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies!
Maar ik ga even koken, spaghetti maken!
dat is z'o kut iddquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat jouw zusje al wel heeft geneukt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Weet jij dat van je eigen zusje?
Mijne niet, ze is nét 15.
Komt goed!quote:
Vondelpark, ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat jouw zusje al wel heeft geneukt.
Daar hoort de huilende PI bij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat jouw zusje al wel heeft geneukt.
BT online - check.quote:
het zal me niks verbazen als het er vanavond meer blijken te zijnquote:
BAZENALARMquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
BT online - check.
BobbyB online -check.
Die fles ontharingscreme over mijn benen omstoten was inderdaad geen succes.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoi Skynu weet ik dus waarom onze doucheseks laatst zo mislukte
Te min voor mij?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar hoort de huilende PI bij.
En ze is te min voor jou.
Nee niet eens.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Met die negert? Want dan snap ik het.
Dan heb je nu hachéevlees hangen, want ze heeft een beugel!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:40 schreef Florian_ het volgende:
Mijn jailbaitrader ving iets op over het zusje van Skylark?
Ze gebruikte tanden bij het pijpen gvd
Ik ontken alles.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
BT online - check.
BobbyB online -check.
Nu ben je wel lekker aerodynamischquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die fles ontharingscreme over mijn benen omstoten was inderdaad geen succes.
Beter dan er achter komen dat het meisje dat je pijpt nog helegaar geen tandjes heeft.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:40 schreef Florian_ het volgende:
Mijn jailbaitrader ving iets op over het zusje van Skylark?
Ze gebruikte tanden bij het pijpen gvd
Jij bent te lekkerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Te min voor mij?hoezo dat, ze heeft de perfecte leeftijd....
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
het zal me niks verbazen als het er vanavond meer blijken te zijnonder de Veronica uitzending
en het zal nu flink oplopen nu mensen weten dat het een serieuze omroep word.
Ik lijk wel een wielrennert.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu ben je wel lekker aerodynamisch!
Of van die stompjes, door de crack. Maar dat bedoelde je zeker nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Beter dan er achter komen dat het meisje dat je pijpt nog helegaar geen tandjes heeft.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Of van die stompjes, door de crack. Maar dat bedoelde je zeker niet
Ik wielren trouwens soms samen met m'n pa op zondagmiddag, in de zomer.quote:
alle 3 nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:34 schreef Syb-rund. het volgende:
Oh als er een mod meeleest, is mijn eerste note nou positief?
Overhemd natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:44 schreef Skylark. het volgende:
Guys, t-shirt of blouse of combo? Ik neig naar een combo.
Wat schattigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wielren trouwens soms samen met m'n pa op zondagmiddag, in de zomer.
Pics?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:44 schreef Skylark. het volgende:
Trui met blouse of ga je uit anders is het warmquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:44 schreef Skylark. het volgende:
Deal. Wel in m'n broek btw, maar losjes in m'n broek.quote:
ik niet..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Komt goed!
Ik kan heul lekker koken.
Goedgekeurdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Deal. Wel in m'n broek btw, maar losjes in m'n broek.
Mooiboy.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Deal. Wel in m'n broek btw, maar losjes in m'n broek.
Wanneer kunnen we komen eten?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Komt goed!
Ik kan heul lekker koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |