Liegebeest!quote:
moi wa?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:42 schreef pfaf het volgende:
Sjesus, wat een aandacht voor zo'n omroepje.
Een potje smeer.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:42 schreef pfaf het volgende:
Sjesus, wat een aandacht voor zo'n omroepje.
Hallo!quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:36 schreef Specularium het volgende:
Bij DWDD gaat Dominique vertellen dat ze al op 3 miljoen leden zitten.
ja een schup onder zijn kont omdat hij niet eerder lid wasquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Krijg lid nummer 50.000 ook wat moois ?
snel nu kan het nogquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:06 schreef sweboy het volgende:
Heb niks te doen op m'n werk het laatste uur....
en nee, zelf ben ik niet eens lid
1. jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:23 schreef sweboy het volgende:
[..]
1. Ben je gek?
2. Kan niet meer, woon in het buitenland, geen fax
3. Te lui voor
4. Who cares?
Daarop moet je wat langer wachten...quote:
moet je die zelf F5'en of scripted?quote:
okquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:06 schreef rene90 het volgende:
Kan iemand mij even pmen als de laatste op 19.27 binnen is, dan heb ik die flatscreen gewonnen
Ja, maar dan is het niet meer leukquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:16 schreef -Jean- het volgende:
http://www.totaaltv.nl/index.php?action=nieuws&id=1901
opzeggen en dan op 19:26 allemaal weer lid wordenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Anders allemaal je lidmaatschap opzeggen dat je precies op 19.27 uitkomt
volg de link maarquote:
te vroegquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:35 schreef StonedKinG het volgende:
14
Hier alvast een plaatje voor 13![]()
[ afbeelding ]
Nu dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:36 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
doe nou pas als ze er nog 13 moeten
Paul, kan niet anders!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:39 schreef Palmboom313 het volgende:
nou wie zal het topic aan maken feleciteer hier powned
lol ik snapte je paulusma eerst al nietquote:
Hij blijft dalijk natuurlijk hangen op 1quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:51 schreef MrBadGuy het volgende:
Zou het toch nog voor 19:00? Ik gokte dat het tijdens de uitzending op Veronica zou gebeuren, maar daar gaat het te snel voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Maar nu kunnen ze het doen voor het RTL Nieuws en het NOS Journaalquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:52 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Hij blijft dalijk natuurlijk hangen op 1
quote:
Slim idee inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:00 schreef Tabloid het volgende:
De teller blijft expres op 1 staan dat er meer mensen lid worden.
Denk dat we eerder naar iemand op zoek moeten die die teller op 0 wil zetten, automatisering kennen ze nog niet bij GS zo te zien.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:04 schreef eNGine10 het volgende:
is er in heel nederland nou echt niemand meer te vinden die nog lid wil worden?
Echt welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:04 schreef eNGine10 het volgende:
is er in heel nederland nou echt niemand meer te vinden die nog lid wil worden?
nee maar blijft leukquote:
je reactie is leuk in combi met je UIquote:
hebben ze allang af joh, ze zullen nu wel 60k leden hebben ofzoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:12 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Bugje denk ik. De redactie zal wel druk zijn met een artikel.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:27 schreef Wupppie het volgende:
Mathijs van Nieuwkerk wordt het 50.000 lid en kondigt gelijk aan 'over' te gaan naar powned
conspiracy thinkerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:27 schreef Wupppie het volgende:
Mathijs van Nieuwkerk wordt het 50.000 lid en kondigt gelijk aan 'over' te gaan naar powned
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:01 schreef Remake het volgende:
Wees niet bang, word een top zender. En anders zap je gewoon weg?
Bedankt voor de tip. Nu ben ik een topzender en niet meer bang. En anders zap ik gewoon weg?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:01 schreef Remake het volgende:
Wees niet bang, word een top zender. En anders zap je gewoon weg?
Wat is er mis met zijn uitstraling dan? Hij komt op mij over als iemand met verstand van zaken en hij heeft een duidelijke mening.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:46 schreef ASroma het volgende:
wat een baasje die dominique weesie zeg, wat een uitstraling....![]()
laten ze die man alsjeblieft achter de camera houden, die kop is al reden genoeg om weg te zappen.
kan geen lachje af, chagerijn kop 1st klas, zo zuur zo zuur! Lijkt wel of ie elke nacht slecht slaapt door zijn geweten of dat ie zich moet bewijzen tegenover de telegraaf ofzo, wat een wallen. Echt wat een zure kop, ik heb het verder niet over zijn inhoud of verstand van zaken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat is er mis met zijn uitstraling dan? Hij komt op mij over als iemand met verstand van zaken en hij heeft een duidelijke mening.
Nou ik geloof best dat hij het de afgelopen tijd druk gehad heeft en best wat gestrest is. Dat hij een rotkop heeft kan hij ook weinig aan doen. En ja dat je hem weinig tot nooit ziet lachen heb je wel gelijk in maar je ziet hem ook alleen op tv als hij iets serieus over powned/geenstijl te melden heeft.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
kan geen lachje af, chagerijn kop 1st klas, zo zuur zo zuur! Lijkt wel of ie elke nacht slecht slaapt door zijn geweten of dat ie zich moet bewijzen tegenover de telegraaf ofzo, wat een wallen. Echt wat een zure kop, ik heb het verder niet over zijn inhoud of verstand van zaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |