Dit doe ik ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Zit je dan nog met een zak met alleen overgebleven bruine dingen die ik dan moet ontleden om het witte en zwarte nog te kunnen opeten wat een gedoe
Het zal me niks verbazen als die gasten in de fabriek stiekem ervan snoepen. Verklaart ook waarom er te veel van die vieze inzitten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar daar zitten er echt superweinig van in altijd
Weer een raadselachtig probleem opgelostquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als die gasten in de fabriek stiekem ervan snoepen. Verklaart ook waarom er te veel van die vieze inzitten.
Dat dusquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:36 schreef L0t.. het volgende:
Waarom verkopen ze die spikkeltjes niet los?Net als die lekkere zure balletjes van Maoam
kippiequote:
Nee die vind jij niet lekkerquote:Op zondag 29 maart 2009 09:19 schreef classpc het volgende:
Je bedoelt die blokjes met Bruin - Zwart - Wit of Bruin - Zwart - Bruin?
Die vind ik juist het lekkerst
Stuur er een paar op danquote:
Tsja , je moet toch WAT doen als je werkloos EN kansloos bent @ 24/7 bans uitdelen + topics sluiten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 04:39 schreef remlof het volgende:
En ik sluit 'm bij deze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
*snik*quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:48 schreef Smart_ass het volgende:
Die bruine vierkantjes zijn juist lekker.
hehequote:Op vrijdag 1 mei 2009 04:36 schreef luciano het volgende:
---------->>> ENGELSE DROP RUILEN !!! <<<----------
Ja als je ineens van je vullingen af wilt!quote:Op zondag 3 mei 2009 03:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Engelse drop is geen drop. Koop eens een goede zak Klene zakgeld of grove geldstuken (of hoe t ook heet)
-Je studeert niet op het HBO.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:20 schreef Kudtstudent het volgende:
Ik studeer voeding en diëtiek op het HBO en de bruinen zijn de enigsten die gezond zijn,
Hmmm, enigten.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
-Je studeert niet op het HBO.
- Die s uit enigsten mag wel weg.
Enigen, laat maar.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:31 schreef Kudtstudent het volgende:
Wat weet jij nou van of ik daar studeer en hoe bedoel je die s mag weg?
Aan een universiteit.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:33 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Enigen, laat maar.
Studeren doe je niet op school, maar op een universiteit.
Waarom hebben we dan een studentenhandleiding, sukkelquote:Op zondag 3 mei 2009 03:33 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Enigen, laat maar.
Ja, en hokkie doe je met een stik en niet met een stok.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:33 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Enigen, laat maar.
Omdat HBO'ers niks zelf kunnen verzinnen.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:34 schreef Kudtstudent het volgende:
Waarom hebben we dan een studentenhandleiding
We hebben anders een heleboel projecten waarin we in groepjes werken met zijn allen en op die manier dingen moeten verzinnen.quote:
Zohee! Moeten nog wel.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:36 schreef Kudtstudent het volgende:
[..]
We hebben anders een heleboel projecten waarin we in groepjes werken met zijn allen en op die manier dingen moeten verzinnen.
Dat bestaat al, dat noemen ze winegums.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:40 schreef Ringo het volgende:
Verzin dan eens paarse Engelse drop! Bosbessensmaak. Of groen! Appel.
Dat kunnen jullie best, heus.
quote:Op zondag 3 mei 2009 04:11 schreef Xenomaniac het volgende:
Dat bestaat al, dat noemen ze winegums.
Eens!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:24 schreef Dribbel_ het volgende:
En die met die spikkels zitten er veel te weinig in
plus die kokos rondjes zijn ook bijzonder schaarsquote:
Die zijn viesquote:Op zondag 3 mei 2009 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
plus die kokos rondjes zijn ook bijzonder schaars
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:45 schreef Thy... het volgende:
ik flikker altijd die dropstaafjes die erin zitten weg, smerig soort drop is dat.
eens, smerige rotzooi.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Cubeforc3 het volgende:
Ik ken werkelijk niemand die die zwarte staafjes (of in mindere mate die bruine vierkante drop) lekker vindt. Waarom laten ze die niet gewoon eruit, zodat er meer lekkere inkunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |