abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67464928
Wat is dat toch met die onzekere heteropubertjes? Ze kraken alles af wat maar richting homoseksualiteit gaat en moeten vooral nadrukkelijk hun afschuw laten merken ( zie bijv. Ouders die seks not-done vinden ).

Hoezo deze profileringsdrang? Zijn ze bang om als homo aangezien te worden als ze andere mensen niet afkraken, uitschelden of beledigen?

Zijn ze echt zo onzeker?

ohja:

Bekrompen geesten mogen wegblijven
dag
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:45:12 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_67465128
Niks mis mee, als ze me maar niet lastig vallen bij hun wijfelijke gedrag

[ Bericht 25% gewijzigd door Re op 27-03-2009 19:16:12 ]
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_67465140
Ze noemen dat gewoon puberteit hoor. Morgen is het weer merkkleding dat de pineut is. Lekker boeiend.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:45:43 #4
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_67465144
Volgens mij neem jij alles op internet iets te serieus...
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_67465392
Het gaat niet alleen om internet LasTeR. Ik merk een verharding onder de pubercultuur. Zeker als je kijkt naat de 2e / 3e generatie allochtone Nederlanders. Die moeten overal melden dat ze vet veel sma's hebben en dat homo's toch vooral slecht zijn. Dat zie je dus terug in KLB op FOK! bijvoorbeeld. Waar ligt dan de grens? AIDS een mooie oplossing vinden om van de homo's af te komen is een normale gedachte?

Ik ben niet zo'n normen en waarden hameraar, maar als discriminerende uitspraken waar iets tegen gedaan kan worden getolereerd worden, is dat imo een glijdende schaal.

Het topic is een voorbeeld, maar het onderwerk is bij een hele generatie haast onbespreekbaar geworden. Dàt stuit me tegen de borst.
dag
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:56:57 #6
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_67465494
Je KLB topic is niet voor niks gesloten.
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:19 schreef swarmahoer het volgende:
slotje

is hetero/homo de nieuwe patat friet liever niet
  vrijdag 27 maart 2009 @ 19:16:48 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_67471943
en weer open, mag gewoon on topic over gediscussieerd worden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_67473074
Pubers puberen nou eenmaal en zijn onzeker over veel dingen. Dat heeft niet met geaardheid te maken. Ze schoppen tegen vanalles aan en grijpen vaak de kans om andersdenkenden te schofferen. Het is niet iets dat per se naar homo's toe is, maar gewoon naar alles wat zij als "anders" ervaren.
Die ideeën veranderen met de jaren. Of niet.
Maar om nou te gaan klagen over heteropubers en profileringsdrang.. dat is slechts een uiting van het geheel.
pi_67476081
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 19:43 schreef OldJeller het volgende:
Pubers puberen nou eenmaal en zijn onzeker over veel dingen. Dat heeft niet met geaardheid te maken. Ze schoppen tegen vanalles aan en grijpen vaak de kans om andersdenkenden te schofferen. Het is niet iets dat per se naar homo's toe is, maar gewoon naar alles wat zij als "anders" ervaren.
Die ideeën veranderen met de jaren. Of niet.
Maar om nou te gaan klagen over heteropubers en profileringsdrang.. dat is slechts een uiting van het geheel.
"Je kind heeft iemand vermoord"

"Ach, zo is hij nu eenmaal, het ging niet perse om dat slachtoffer.."

Kromme vergelijking maar 'dat een hele groep iets doet' wil nog niet zeggen dat het gewenst is. En richting homo's is het omdat de homo's op het eigen geslacht vallen, iets waar je zelf geen invloed op kan uitoefenen, net zoals een huidskleur. Laat die pubers dan beseffen dat er grenzen zijn.
En dat het slechts een uiting is van het geheel doet niets af aan het feit dat ze zich zo gedragen.
dag
pi_67481945
Ik vind pubers per definitie soms ronduit achterlijk in de omgang met anderen, was er geen wetenschappelijk bewijs dat mensen in de puberteit een verminderd vermogen hebben om zich in andere personen in te leven?

En nu zal de "opa" in mij wel spreken maar toen ik nog een kutpubertje was, toen ging het veel milder dan nu.
Ik heb een zusje die nu aan het puberen is en als ik haar met mij destijds vergelijk dan zie ik een duidelijke verloedering van moraal (en dan niet alleen qua tolerantie, maar eigenlijk bijna alles) terwijl er geen gigantische generatiekloof tussenzit.
pi_67483624
Wie zegt dat het over het algemeen heteropubers zijn? Ik zie eerder dit soort reacties meer opkomen bij volwassen mannen die in het dagelijks leven gewoon getrouwd en vader met kinderen zijn. Beetje soort mensen dat je op Geenstijl wel zou tegenkomen.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 00:58:09 #12
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_67484141
Ik vind dat filmpje best interessant. Je hoort het wel vaak, dat homofoben zogenaamd zelf kastnichten zijn, maar nu zie ik daar voor het eerst echt bewijs van.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:33:00 #13
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_67489245
Joh, dat was gewoon een reltopic.

Ik denk dat 80-90% niet serieus was. Maar je hebt wel gelijk met die allochtonengeneratie, maar dat ligt denk ik meer aan dat tuig zelf dan aan de leeftijd.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:49:31 #14
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_67489583
Interessant onderzoek wel, en dan kan het zijnd at men hier dat ene topic aanhaalt, en wordt er gezegd dat het vooral "grapjes" zijn, maar bijvoorbeeld op de FP zie je ook onder bepaalde mensen zo'n grote afkeer en dan vraag ik me toch af waar het heengaat. Als schijnbaar steeds meer gezegd mag worden. Mensen die zeggen dat AIDS een ziekte is die er is om homo's uit te roeien enzo. Dat gaat mij toch wel erg ver.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_67489793
Ik denk dat het vooral onzekerheid is en de angst om niet stoer gevonden te worden als ze niet een grote bek hebben net als hun "matties"

Wat ik ook raar vind is dat als iemand homo is, meteen alle gozertjes lijken te denken dat diegene dan ook achter hun aan gaat zitten, dat is dan wellicht weer misplaatste arrogantie...
Bovendien is dat helemaal hilarisch als je er even naast zet hoe je als vrouw in de kroeg lastig gevallen wordt door HETERO mannetjes.. ik geloof er geen barst van dat ook maar 1 van die homofoobjes serieus ooit op zo'n manier is benaderd door een man. (tenzij misschien expres om te treiteren, maar dat vind ik dan wel weer humor)

Ik zag gister trouwens bij een voorstukje van de Pfaffs ook iets heel vreselijks: moeders die haar kleine zoontje toefluisterde "diene jongen daar, dat is een homo"
  zaterdag 28 maart 2009 @ 17:02:23 #16
71919 wonderer
pi_67497100
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:33 schreef Skylark. het volgende:
Joh, dat was gewoon een reltopic.

Ik denk dat 80-90% niet serieus was. Maar je hebt wel gelijk met die allochtonengeneratie, maar dat ligt denk ik meer aan dat tuig zelf dan aan de leeftijd.
Voor de lol een hele groep mannen en een paar in het bijzonder de grond inboren vind ik eigenlijk nog kwalijker dan homofobie.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  zaterdag 28 maart 2009 @ 23:30:45 #17
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_67508466
Onzekerheid. Punt.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_67515431
Zelfs God zag in dat het niet zonder vrouw kon .

a-meerik-a a-freak-a a-ustraali-a
pi_67516029
Volgens mij zijn homo's een modetrend, hoe kan het zijn dat een man verliefd wordt op een andere man, bij vrouwen kan ik me er iets bij voorstellen (misschien omdat ik zelf op vrouwen val). Enne homo's reïncarneren als vrouwen; dat zou ik doen als ik god was .
pi_67516049
Goed topic. Wat grappig dat filmpje, dat het nog maar weer eens bevestigd wordt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_67516064
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:09 schreef a-meerik-a het volgende:
Volgens mij zijn homo's een modetrend, hoe kan het zijn dat een man verliefd wordt op een andere man, bij vrouwen kan ik me er iets bij voorstellen (misschien omdat ik zelf op vrouwen val). Enne homo's reïncarneren als vrouwen; dat zou ik doen als ik god was .
Och jeetje moeten we nu happen?
pi_67516245
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:11 schreef Fascination het volgende:

[..]

Och jeetje moeten we nu happen?
Nee, maar zie het als een nadenkertje; god schiep deze wereld in perfectie, totdat de zondeval kwam enz.
Ik keur homo's niet af, maar heeft iets met duivelse mindbending te maken als je het mij vraagt, maar nogmaals ik heb geen hekel aan mensen die homosexueel zijn , maar ik snap niet dat ze vrouwen sexueel onaantrekkelijk vinden of zijn gaan vinden.

Enne vroeger werden homo's vaak in elkaar geslagen, totdat de rellen in adam met noord afrikaanse mensen kwamen; toen werd het opeens: poten af van onze homo's
  zondag 29 maart 2009 @ 13:20:34 #23
234271 Krentenbol.
Lick my currants!
pi_67516293
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:18 schreef a-meerik-a het volgende:

[..]

Nee, maar zie het als een nadenkertje; god schiep deze wereld in perfectie, totdat de zondeval kwam enz.
Ik keur homo's niet af, maar heeft iets met duivelse mindbending te maken als je het mij vraagt, maar nogmaals ik heb geen hekel aan mensen ide homosexueel zijn , maar ik snap niet dat ze vrouwen sexueel onaantrekkelijk vinden of zijn gaan vinden.
Je hoeft het toch niet te snappen? Accepteer het, laat ze doen wat ze willen, je hebt er geen last van, meer vrouwen voor jou.
pi_67516382
-edit-

[ Bericht 37% gewijzigd door Mordreth op 29-03-2009 18:30:12 (normaal reageren aub) ]
  zondag 29 maart 2009 @ 17:12:41 #25
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_67522271
quote:
Op zondag 29 maart 2009 13:18 schreef a-meerik-a het volgende:

[..]

Ik keur homo's niet af, maar heeft iets met duivelse mindbending te maken als je het mij vraagt, maar nogmaals ik heb geen hekel aan mensen die homosexueel zijn , maar ik snap niet dat ze vrouwen sexueel onaantrekkelijk vinden of zijn gaan vinden.

Enne vroeger werden homo's vaak in elkaar geslagen, totdat de rellen in adam met noord afrikaanse mensen kwamen; toen werd het opeens: poten af van onze homo's
Nou ja ik snap het niet dat mensen daadwerkelijk in de schepping van God geloven en de zondeval enzo.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 29 maart 2009 @ 18:20:31 #26
71919 wonderer
pi_67524252
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nou ja ik snap het niet dat mensen daadwerkelijk in de schepping van God geloven en de zondeval enzo.
Da's genetisch bepaald. Kunnen ze niks aan doen. 't Is een afwijking.
pi_67524593
quote:
Op zondag 29 maart 2009 18:20 schreef wonderer het volgende:

[..]

Da's genetisch bepaald. Kunnen ze niks aan doen. 't Is een afwijking.
Hehe. Inderdaad, maar ze kunnen door therapie wel van hun afwijking afkomen.
  zondag 29 maart 2009 @ 18:43:14 #28
71919 wonderer
pi_67524776
quote:
Op zondag 29 maart 2009 18:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hehe. Inderdaad, maar ze kunnen door therapie wel van hun afwijking afkomen.
Wat mij betreft hoeft dat niet. Ze mogen heus wel binnenskamers hun geloof belijden, zelfs naar de kerk gaan. Als ze mij maar niet proberen te bekeren of er wetten proberen door te drukken die bepaalde groepen achter gaat stellen. Ze mogen zelfs hun EO-jongerendag houden. Ik kijk dan wel naar een andere zender en ik ga er zeker niet heen.
  zondag 29 maart 2009 @ 19:30:43 #29
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
  maandag 30 maart 2009 @ 09:59:42 #30
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_67539021
quote:
Op zondag 29 maart 2009 18:43 schreef wonderer het volgende:

[..]

Wat mij betreft hoeft dat niet. Ze mogen heus wel binnenskamers hun geloof belijden, zelfs naar de kerk gaan. Als ze mij maar niet proberen te bekeren of er wetten proberen door te drukken die bepaalde groepen achter gaat stellen. Ze mogen zelfs hun EO-jongerendag houden. Ik kijk dan wel naar een andere zender en ik ga er zeker niet heen.
EO-jongerendag?! Niet-gelovigen hebben toch ook geen eigen feestje!
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:30 schreef TheVotary het volgende:
homo topic
Scherp!
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 30 maart 2009 @ 10:22:45 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_67539592
Pubers zijn over het algemeen een beetje homofoob. Ik kan me niet anders herinneren dan dat homo zijn niet echt past binnen puberaal machogedrag en dat er nogal negatief over wordt gedaan. Maar het is meestal gewoon erg oppervlakkig en er gaat geen echte haat aan ten grondslag. Eerder een nog wat onderontwikkelde en kinderachtige manier van denken. Dat gaat er meestal wel vanaf.

Dat is natuurlijk niet echt de gewenste situatie maar het is ook niet zo dat hiermee een hele generatie homofoob is. De meeste jongens die er een grote mond over hadden tien jaar geleden zijn nu gewoon tolerant en normaal tov homo's. Kwestie van volwassen gedrag krijgen.

Maargoed, puberjongens willen nou eenmaal stoer overkomen en willen graag een vriendinnetje scoren. En de homo is zo'n beetje het tegenovergestelde van wat ze willen zijn.
pi_67564392
Zijn ze bang dat ze aandacht van een homo fijn zullen vinden?
dag
  maandag 30 maart 2009 @ 23:57:09 #33
71919 wonderer
pi_67564552
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:49 schreef Peter het volgende:
Zijn ze bang dat ze aandacht van een homo fijn zullen vinden?
Het is een vicieuze cirkel, denk ik. Een stoere heteropuber kraakt homo's af. Doet een puber dat niet, dan is hij blijkbaar zelf homo, waarom zou je het anders niet doen? Daardoor blijft het beeld bestaan dat je alleen stoer bent als je homo's uitscheldt.

Gelukkig zijn er ook pubers die geen problemen hebben met het feit dat (domme) mensen misschien denken dat ze homo zijn.
pi_67568949
Ach idd, ik ken gelukkig ook genoeg pubers die een stuk volwassener zijn en zich niet bedreigd voelen als ze merken dat niet alles in hokjes te plaatsen is in de grotemensenwereld.

Overigens ken ik niet 1 heteroman die niet af en toe klaagt over dat het zo moeilijk is om samen te leven met een vrouw...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')