quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:19 schreef swarmahoer het volgende:
slotje
is hetero/homo de nieuwe patat frietliever niet
"Je kind heeft iemand vermoord"quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:43 schreef OldJeller het volgende:
Pubers puberen nou eenmaal en zijn onzeker over veel dingen. Dat heeft niet met geaardheid te maken. Ze schoppen tegen vanalles aan en grijpen vaak de kans om andersdenkenden te schofferen. Het is niet iets dat per se naar homo's toe is, maar gewoon naar alles wat zij als "anders" ervaren.
Die ideeën veranderen met de jaren. Of niet.
Maar om nou te gaan klagen over heteropubers en profileringsdrang.. dat is slechts een uiting van het geheel.
Voor de lol een hele groep mannen en een paar in het bijzonder de grond inboren vind ik eigenlijk nog kwalijker dan homofobie.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:33 schreef Skylark. het volgende:
Joh, dat was gewoon een reltopic.
Ik denk dat 80-90% niet serieus was. Maar je hebt wel gelijk met die allochtonengeneratie, maar dat ligt denk ik meer aan dattuig
zelf dan aan de leeftijd.
Och jeetje moeten we nu happen?quote:Op zondag 29 maart 2009 13:09 schreef a-meerik-a het volgende:
Volgens mij zijn homo's een modetrend, hoe kan het zijn dat een man verliefd wordt op een andere man, bij vrouwen kan ik me er iets bij voorstellen (misschien omdat ik zelf op vrouwen val). Enne homo's reïncarneren als vrouwen; dat zou ik doen als ik god was.
Nee, maar zie het als een nadenkertje; god schiep deze wereld in perfectie, totdat de zondeval kwam enz.quote:
Je hoeft het toch niet te snappen? Accepteer het, laat ze doen wat ze willen, je hebt er geen last van, meer vrouwen voor jou.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:18 schreef a-meerik-a het volgende:
[..]
Nee, maar zie het als een nadenkertje; god schiep deze wereld in perfectie, totdat de zondeval kwam enz.
Ik keur homo's niet af, maar heeft iets met duivelse mindbending te maken als je het mij vraagt, maar nogmaals ik heb geen hekel aan mensen ide homosexueel zijn, maar ik snap niet dat ze vrouwen sexueel onaantrekkelijk vinden of zijn gaan vinden.
Nou ja ik snap het niet dat mensen daadwerkelijk in de schepping van God geloven en de zondeval enzo.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:18 schreef a-meerik-a het volgende:
[..]
Nee, maar zie het als een nadenkertje; god schiep deze wereld in perfectie, totdat de zondeval kwam enz.
Ik keur homo's niet af, maar heeft iets met duivelse mindbending te maken als je het mij vraagt, maar nogmaals ik heb geen hekel aan mensen die homosexueel zijn, maar ik snap niet dat ze vrouwen sexueel onaantrekkelijk vinden of zijn gaan vinden.
Enne vroeger werden homo's vaak in elkaar geslagen, totdat de rellen in adam met noord afrikaanse mensen kwamen; toen werd het opeens: poten af van onze homo's![]()
Da's genetisch bepaald. Kunnen ze niks aan doen. 't Is een afwijking.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja ik snap het niet dat mensen daadwerkelijk in de schepping van God geloven en de zondeval enzo.
Hehe.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's genetisch bepaald. Kunnen ze niks aan doen. 't Is een afwijking.
Wat mij betreft hoeft dat niet. Ze mogen heus wel binnenskamers hun geloof belijden, zelfs naar de kerk gaan. Als ze mij maar niet proberen te bekeren of er wetten proberen door te drukken die bepaalde groepen achter gaat stellen. Ze mogen zelfs hun EO-jongerendag houden. Ik kijk dan wel naar een andere zender en ik ga er zeker niet heen.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe.Inderdaad, maar ze kunnen door therapie wel van hun afwijking afkomen.
EO-jongerendag?! Niet-gelovigen hebben toch ook geen eigen feestje!quote:Op zondag 29 maart 2009 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft dat niet. Ze mogen heus wel binnenskamers hun geloof belijden, zelfs naar de kerk gaan. Als ze mij maar niet proberen te bekeren of er wetten proberen door te drukken die bepaalde groepen achter gaat stellen. Ze mogen zelfs hun EO-jongerendag houden. Ik kijk dan wel naar een andere zender en ik ga er zeker niet heen.
Scherp!quote:
Het is een vicieuze cirkel, denk ik. Een stoere heteropuber kraakt homo's af. Doet een puber dat niet, dan is hij blijkbaar zelf homo, waarom zou je het anders niet doen? Daardoor blijft het beeld bestaan dat je alleen stoer bent als je homo's uitscheldt.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:49 schreef Peter het volgende:
Zijn ze bang dat ze aandacht van een homo fijn zullen vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |