abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 maart 2009 @ 18:20:31 #26
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_67524252
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nou ja ik snap het niet dat mensen daadwerkelijk in de schepping van God geloven en de zondeval enzo.
Da's genetisch bepaald. Kunnen ze niks aan doen. 't Is een afwijking.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_67524593
quote:
Op zondag 29 maart 2009 18:20 schreef wonderer het volgende:

[..]

Da's genetisch bepaald. Kunnen ze niks aan doen. 't Is een afwijking.
Hehe. Inderdaad, maar ze kunnen door therapie wel van hun afwijking afkomen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 29 maart 2009 @ 18:43:14 #28
71919 wonderer
pi_67524776
quote:
Op zondag 29 maart 2009 18:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hehe. Inderdaad, maar ze kunnen door therapie wel van hun afwijking afkomen.
Wat mij betreft hoeft dat niet. Ze mogen heus wel binnenskamers hun geloof belijden, zelfs naar de kerk gaan. Als ze mij maar niet proberen te bekeren of er wetten proberen door te drukken die bepaalde groepen achter gaat stellen. Ze mogen zelfs hun EO-jongerendag houden. Ik kijk dan wel naar een andere zender en ik ga er zeker niet heen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  zondag 29 maart 2009 @ 19:30:43 #29
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
  maandag 30 maart 2009 @ 09:59:42 #30
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_67539021
quote:
Op zondag 29 maart 2009 18:43 schreef wonderer het volgende:

[..]

Wat mij betreft hoeft dat niet. Ze mogen heus wel binnenskamers hun geloof belijden, zelfs naar de kerk gaan. Als ze mij maar niet proberen te bekeren of er wetten proberen door te drukken die bepaalde groepen achter gaat stellen. Ze mogen zelfs hun EO-jongerendag houden. Ik kijk dan wel naar een andere zender en ik ga er zeker niet heen.
EO-jongerendag?! Niet-gelovigen hebben toch ook geen eigen feestje!
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:30 schreef TheVotary het volgende:
homo topic
Scherp!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 30 maart 2009 @ 10:22:45 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_67539592
Pubers zijn over het algemeen een beetje homofoob. Ik kan me niet anders herinneren dan dat homo zijn niet echt past binnen puberaal machogedrag en dat er nogal negatief over wordt gedaan. Maar het is meestal gewoon erg oppervlakkig en er gaat geen echte haat aan ten grondslag. Eerder een nog wat onderontwikkelde en kinderachtige manier van denken. Dat gaat er meestal wel vanaf.

Dat is natuurlijk niet echt de gewenste situatie maar het is ook niet zo dat hiermee een hele generatie homofoob is. De meeste jongens die er een grote mond over hadden tien jaar geleden zijn nu gewoon tolerant en normaal tov homo's. Kwestie van volwassen gedrag krijgen.

Maargoed, puberjongens willen nou eenmaal stoer overkomen en willen graag een vriendinnetje scoren. En de homo is zo'n beetje het tegenovergestelde van wat ze willen zijn.
pi_67564392
Zijn ze bang dat ze aandacht van een homo fijn zullen vinden?
dag
  maandag 30 maart 2009 @ 23:57:09 #33
71919 wonderer
pi_67564552
quote:
Op maandag 30 maart 2009 23:49 schreef Peter het volgende:
Zijn ze bang dat ze aandacht van een homo fijn zullen vinden?
Het is een vicieuze cirkel, denk ik. Een stoere heteropuber kraakt homo's af. Doet een puber dat niet, dan is hij blijkbaar zelf homo, waarom zou je het anders niet doen? Daardoor blijft het beeld bestaan dat je alleen stoer bent als je homo's uitscheldt.

Gelukkig zijn er ook pubers die geen problemen hebben met het feit dat (domme) mensen misschien denken dat ze homo zijn.
pi_67568949
Ach idd, ik ken gelukkig ook genoeg pubers die een stuk volwassener zijn en zich niet bedreigd voelen als ze merken dat niet alles in hokjes te plaatsen is in de grotemensenwereld.

Overigens ken ik niet 1 heteroman die niet af en toe klaagt over dat het zo moeilijk is om samen te leven met een vrouw...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')