Da's genetisch bepaald. Kunnen ze niks aan doen. 't Is een afwijking.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja ik snap het niet dat mensen daadwerkelijk in de schepping van God geloven en de zondeval enzo.
Hehe.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's genetisch bepaald. Kunnen ze niks aan doen. 't Is een afwijking.
Wat mij betreft hoeft dat niet. Ze mogen heus wel binnenskamers hun geloof belijden, zelfs naar de kerk gaan. Als ze mij maar niet proberen te bekeren of er wetten proberen door te drukken die bepaalde groepen achter gaat stellen. Ze mogen zelfs hun EO-jongerendag houden. Ik kijk dan wel naar een andere zender en ik ga er zeker niet heen.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe.Inderdaad, maar ze kunnen door therapie wel van hun afwijking afkomen.
EO-jongerendag?! Niet-gelovigen hebben toch ook geen eigen feestje!quote:Op zondag 29 maart 2009 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft dat niet. Ze mogen heus wel binnenskamers hun geloof belijden, zelfs naar de kerk gaan. Als ze mij maar niet proberen te bekeren of er wetten proberen door te drukken die bepaalde groepen achter gaat stellen. Ze mogen zelfs hun EO-jongerendag houden. Ik kijk dan wel naar een andere zender en ik ga er zeker niet heen.
Scherp!quote:
Het is een vicieuze cirkel, denk ik. Een stoere heteropuber kraakt homo's af. Doet een puber dat niet, dan is hij blijkbaar zelf homo, waarom zou je het anders niet doen? Daardoor blijft het beeld bestaan dat je alleen stoer bent als je homo's uitscheldt.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:49 schreef Peter het volgende:
Zijn ze bang dat ze aandacht van een homo fijn zullen vinden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |