Ik voel me toch weer een klein beetje veiliger nu deze schavuit aangehouden is!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:17 schreef Bastard het volgende:
http://www.ad.nl/fun/biza(...)uden_voor_tatoo.html
De politie ontgaat ook niets he
Jammer dat het geen aanrader is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
toet toet
Ik heb overigens net Dead Space Downfall gekeken, de anime die hoort bij de game. De gebeurtenissen in Downfall spelen voor de game af en laten zien hoe de ramp op de Ishimura begint. Best cool allemaal, maar de nadruk hier ligt op bloed en niet op spanning ofzo. Het is geen echte aanrader om te kijken, maar ik vond die 74 minuten best vermakelijk
Twinkle Twinkle Little Star...
Ik hoef in ieder geval niet meer over mn schouder te kijken voor Jack-de-Prikker.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik voel me toch weer een klein beetje veiliger nu deze schavuit aangehouden is!
ACAB...sjezus...waar maak je je druk om. Ik had dat er echt niet achter gezocht. Kansloos.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:24 schreef Bastard het volgende:
Ik hoef in ieder geval niet meer over mn schouder te kijken voor Jack-de-Prikker.
quote:Square takeover of Eidos given green light
One of the last UK publishing houses will come under foreign ownership next month as shareholders in Eidos voted with an overwhelming majority to accept the bid by Square Enix.
The Final Fantasy publisher, which offered 32 pence per share in February under the SQEX holding company, will gain control of Eidos and its constituent parts after the publisher's shares are delisted, which is estimated to happen in late April.
At a court meeting over 85 per cent of the shares held in the company were represented in votes cast to accept the bid, and at the subsequent EGM the motion required to implement the acquisition was also approved.
Among the properties that Square Enix will take control of are the Tomb Raider, Hitman and Championship Manager franchises, although there's no word as yet on what changes the new owners will make to the company's structure.
Zag het vrijdag in de wereld draait door.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:17 schreef Sjotime het volgende:
Zoals verwacht hadden die kinderen van geenstijl een giga buffer van bijna 8000 ledenEn nu ineens die sliepuit berichtjes,..... vreselijk
Alsof heel Nederland het niet zag aankomen,..... iedereen is weer gefopt,.. applaus
Olav Mol... Die moet ik missen... Ik ga nu proberen een Sports Bar te vindenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:39 schreef Bastard het volgende:
Heerlijk als die tune weer begint en je de eerste woorden hoort van Olaf Mol "Welkom dames en heren op deze zonnige dag in Melbourne, het is momenteel 23 graden hier met een matige luchtvochtigheid, temperatuur van het asfalt is 18 graden, voor als u net intuned, goedemorgen!"
32 graden was het gisterenquote:Op zondag 29 maart 2009 08:26 schreef Aurelius het volgende:
Ik ben ook aan het kijen.Mooi weer in Australie hoor. *jaloers*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik wel bang dat RE5 gaat tegenvallen.![]()
Gaaf Gijs!!quote:Op zondag 29 maart 2009 11:51 schreef Magneet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jut & Jul
Heb je nou al een hond?quote:
quote:
Ik kwam in ieder geval moeilijk mn bed uit vanmorgenquote:
Ik heb het anders nog verrekte koud nu!quote:Op maandag 30 maart 2009 08:23 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)graden___.html?p=1,1
In ieder geval een lekker weekje!
Ja wat een gozer he.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kwam in ieder geval moeilijk mn bed uit vanmorgen
Stom van Olaf ze disc ja
Ik zit al 3 weekenden achter elkaar lekker buiten in de tuinquote:Op maandag 30 maart 2009 08:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb het anders nog verrekte koud nu!
Oh krijg je dat ookquote:Op maandag 30 maart 2009 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja wat een gozer he.
Werd al met al toch weer 23.30 uur.
Ani belde gisteren nog ff of ik nog wat gedaan had.
Afgelopen weekend ook?quote:Op maandag 30 maart 2009 08:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zit al 3 weekenden achter elkaar lekker buiten in de tuin
Zaterdag wel ja, en zondagochtend was het ook fris (in veendam) maar toen we gistermiddag thuis kwamen was het 15 graden achter het huis, blauwe lucht en heerlijk te doen uit de wind!quote:Op maandag 30 maart 2009 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Afgelopen weekend ook?WTF het regende kei hard
Uit de wind zitten scheelt al flink ja, dat is waar.quote:Op maandag 30 maart 2009 08:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zaterdag wel ja, en zondagochtend was het ook fris (in veendam) maar toen we gistermiddag thuis kwamen was het 15 graden achter het huis, blauwe lucht en heerlijk te doen uit de wind!
Is dat niet dat park in Belgie?quote:Op maandag 30 maart 2009 08:40 schreef Bastard het volgende:
Oh ja kabouterland was erg leuk voor de meiden.. met mooi weer gaan we er weer heen
Nee dat is plopsaland ofzoquote:Op maandag 30 maart 2009 08:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uit de wind zitten scheelt al flink ja, dat is waar.
[..]
Is dat niet dat park in Belgie?
Maar das ook een kabouterquote:
Tis jammer dat ze zo klein zijnquote:Op maandag 30 maart 2009 09:56 schreef Magneet het volgende:
kutkabouters
=> http://www.magneet.org/quote:Op maandag 30 maart 2009 10:11 schreef Magneet het volgende:
toch maar ff alle foto's van de koters hier neerknallen ipv die paar van gister.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mjah, hebe r genoeg in me hoofd zitten maarz e komen er pas uit als ik ze nodig heb blijkbaarquote:Op maandag 30 maart 2009 10:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geweldig
http://www.magneet.org/CMS/?page_id=172
Ze groeien als kool Magneet!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:11 schreef Magneet het volgende:
toch maar ff alle foto's van de koters hier neerknallen ipv die paar van gister.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is echt niet normaal zo hard als ze groeien. Zaterdag gelachen, ik was met Gwen ff naar Eindhoven, op de terugweg kijk ik achterom en zit mevrouw daar met haar broekspijpen opgestroopt en blote voetenquote:
Nee joh, 21! Minstens!quote:
Hier heb je 15!quote:
De teringquote:Op maandag 30 maart 2009 14:51 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hier heb je 15!
http://www.telegraaf.nl/v(...)usland_naakt___.html
Vlgs mij valt ze net achterover.. of loopt ze altijd als een kip met dr borst naar vorenquote:
Ze heeft het rechtquote:Op maandag 30 maart 2009 15:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij valt ze net achterover.. of loopt ze altijd als een kip met dr borst naar voren
Die vind ik engquote:
Mac is zooooo 2005quote:
Wat een lijf,.... maar ja,............. ken niet he!quote:
Ken niet?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wat een lijf,.... maar ja,............. ken niet he!
Schitterend lijf trouwens,.... blijf kijken,...!!quote:
Goeie oude.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook vreemd, in mijn herinnering was dit veel harder/meer BPM
Het lijkt wel hardhouse
Ik ben er geweestquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Goeie oude.
Vandaag ff de cd van Qlimax 2008 gedownd.
DVD is ie nog mee bezig 4,5 gig.
Goeie oude meukquote:Op maandag 30 maart 2009 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook vreemd, in mijn herinnering was dit veel harder/meer BPM
Het lijkt wel hardhouse
Ik vergelijk het spel met de laatste GTA en ik vind hem veel toffer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
B? Jij hebt Saints Row 2 gedaan toch? Cijfer?
Snelle reactiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vergelijk het spel met de laatste GTA en ik vind hem veel toffer.
Beetje auto's pimpen en kiezen uit je garage is al een stuk beter systeem, savesysteem is veel beter.
De missies zijn veel meer fun, besturing is beter, enige wat minder is zijn de graphics.
Maar in welk spel kun je nou naakt met een verkeerspylon en geschminked als clown meedoen in gangruzies?
Mn ventje is geschminkt, heeft roze en paarse staartjes in het haar, en is onnoemelijk dik. Je karakter word meegenomen in de tussenfilmpjes, zit je gewoon hardop te lachen van de droogheid
Ik zou voor Fallout gaan,.......!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Snelle reactieThnx. Ik ben nog steeds zoekende naar goedkope games om de tijd tot juni vol te maken
Op het lijstje staan onder andere Fallout 3, Saints Row 2, Left4Dead en Tomb Raider Underworld
Heb TR Underworld besteld voor 17 euro bij TheHut, tot dat die geleverd wordt speel ik Kung Fu Panda. Best een vermakelijke game, misschien ook leuk voor Daan?quote:
Misschien wel,... hij heeft de demo grijs gespeeld!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb TR Underworld besteld voor 17 euro bij TheHut, tot dat die geleverd wordt speel ik Kung Fu Panda. Best een vermakelijke game, misschien ook leuk voor Daan?
Lees ook inderdaad dat er dingen gebeuren zonder dat jij er invloed op hebt. Vechtende bewoners enzo waarbij je kunt ingrijpen, maar ook gewoon verder kunt gaan. En alles zou invloed hebben, klinkt best tof nogquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:33 schreef Sjotime het volgende:
De sidequesten in Fallout zijn 10x cooler dan de main quest zelf! Echt op onderzoek gaan,... GIGA wereld!
Erg he,.... maar wat heb jij nou weer meegemaakt? Welk topic moet ik lezenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, die consoletopicsKwaliteit is echt ver te zoeken, en ik zei jullie altijd dat het wel mee viel maar jullie hadden gelijk
FOK!
PS3 topic, ik ben blijkbaar een trol!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:45 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Erg he,.... maar wat heb jij nou weer meegemaakt? Welk topic moet ik lezen
Tis kansloos,.... maarja,... ruimte maken voor de kinderen,... nieuwe generatie.
Ik zou zelf voor Saints Row 2 gaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb TR Underworld besteld voor 17 euro bij TheHut, tot dat die geleverd wordt speel ik Kung Fu Panda. Best een vermakelijke game, misschien ook leuk voor Daan?
Whoehahahahaha,...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laat Daan maar niet téveel gamen trouwens:
(Serieus, ik ga al zolang ik me kan herinneren en heb nergens last van. Geniet maar game met mate enzo.)
quote:Driving you mad
Console driving games leave you feeling more agitated and aggressive than violent shoot ‘em ups.
This is the finding of Dr Simon Goodson and Sarah Pearson from Huddersfield University who will be presenting their findings at the British Psychological Society’s Annual Conference today, 1 April 2009 in Brighton.
Previous research has supported a link between violent video games and aggression by measuring the physical and mental reactions of the players. However, the choice and complexity of the video games were limited. This study used the one of the latest consoles (Xbox360) and three different game genres; a first-person-shoot-em-up (FPS), a driving game (Project Gotham Racing) and a 3D table tennis game.
Thirty participants, aged from 18 to 45, took part in the study and were measured for changes in their physical responses (EEG, breathing and heart rate) and mental responses (aggression) before and after playing.
The driving game induced the greatest change in heart rate and brain activity and surprisingly the FPS induced the smallest change.
Dr Goodson and Sarah Pearson commented: “Previous researchers have made sweeping generalisations about the nature of videogames. This study is one of the first to use one of the latest games consoles that have a much higher level of realism. Surprisingly the results showed that the driving game made participants more agitated and aggressive than the game with graphic violence. Given the high levels of realism in modern games a re-evaluation of the relationship between videogames and violence is needed.”
The British Psychological Society Annual Conference is taking place at the Holiday Inn on Brighton seafront from 1- 3 April 2009.
To see the full programme, including titles and speakers of all the presentations at this year’s conference, go to www.bps.org.uk/ac2009
Geen 1 april grap? Maar dat is toch alleen de expansion Gijs,... toch niet de volle game? Als dat zo is zou iedereen dit spel moeten bestellenquote:Op woensdag 1 april 2009 08:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo:
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
13 euro! Ik ga 'm bestellen, al was het maar voor de DLC die 800 punten kost. Game zelf slijt ik wel weer ergens via V&A ofzo
Dat is de volledige game, inclusief de DLC. En sssst, niet verder vertellen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geen 1 april grap? Maar dat is toch alleen de expansion Gijs,... toch niet de volle game? Als dat zo is zou iedereen dit spel moeten bestellen
Thank you for your order.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is de volledige game, inclusief de DLC. En sssst, niet verder vertellen natuurlijk.
Graag gedaan, koopjes heersenquote:
Interview met homo's en potten?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gamesradar.com/video/v-20080327102139363082
Ik ben als Schumacher Gijs.. mn hart komt nog niet boven de 70 slagen als ik met 200 km/h door een bocht rijquote:
Gamergirlsquote:Op woensdag 1 april 2009 09:21 schreef Sjotime het volgende:
Deze meiden zijn toch cooler Noot
http://www.hotgamergirls.com/GamerGirlGallery.htm
[ afbeelding ]
Nee. Lijkt me poep.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geen 1 april grap? Maar dat is toch alleen de expansion Gijs,... toch niet de volle game? Als dat zo is zou iedereen dit spel moeten bestellen
Ieder zijn ding Gijs,... ik deel de mening van IGN nadat ik het spel 2x uitgespeeld hadquote:
Eén van de gaafste games van vorig jaar. Jump in. Zeker voor 13 euroquote:
Fable 3?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:29 schreef Sjotime het volgende:
Wat is eigenlijk DE titel waar iedereen nu op wacht? Ik kan even niks bedenken!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Voor mij? Uncharted 2quote:Op woensdag 1 april 2009 09:29 schreef Sjotime het volgende:
Wat is eigenlijk DE titel waar iedereen nu op wacht? Ik kan even niks bedenken!!
Nope, in juni komen Prototype en Tales of Vesperia en die geef ik allebei een klein hypeje mee. Verder zijn het titels voor op de lange termijn: God of War III en FFXIII.quote:
Gijs...ik dacht dat je ook genoten had van Uncharted?quote:
Onwijs van genoten,... ga deel 2 blind kopen. Maar ik doel eerder op releases op korte termijn,..... en dat is echt niks! Halo games hoef ik niet meer overigens.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:42 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Gijs...ik dacht dat je ook genoten had van Uncharted?
En voor de rest:
(dit jaar)
Brutal Legend
Heavy Rain
Bioshock 2
The Witcher
Halo: ODST
(volgend jaar)
God of War 3
Mass Effect 2
Final Fantasy XIII
Half Life 2: Episode 3
Nee, klopt. Tot na de zomer is het backlog & DLC tijd!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:43 schreef Sjotime het volgende:
Onwijs van genoten,... ga deel 2 blind kopen. Maar ik doel eerder op releases op korte termijn,..... en dat is echt niks! Halo games hoef ik niet meer overigens.
Veel van die DS games zijn nog niet aangekondigd voor een Westerse release, dus dat is afwachten. Tussen ( ) staan de bijzonderhedenquote:Nintendo DS
Dragon Quest VI
Dragon Quest IX (pas ná DQVI!)
Mario & Luigi 3
7th Dragon
Rythem Heaven
Blood of Bahamut
Henry Hatsworth
Scribblenauts
Black Sigil
Xbox 360
FF XIII (???)
Tales of Vesperia
Fallout 3
Prototype
Tomb Raider Underworld (on order TheHut)
Banjo Kazooie (XBLA)
Banjo Tooie (XBLA)
PlayStation 3
God of War 3
Buzz (a.s.a.p.)
Singstar (Queen, a.s.a.p.)
FF vs XIII
FF XIII (???)
inFamous
Ratchet & Clank
PSP
FF Dissidia
Star Ocean (<15)
Star Ocean 2 (<15)
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oeh lijstjes!
Dat is mooi, want ik hou dat bij in een Excell
Autistquote:Op woensdag 1 april 2009 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oeh lijstjes!
Dat is mooi, want ik hou dat bij in een Excell
Zegt hij die al zijn potions in FF maxedquote:
Niet alleen bij FFquote:Op woensdag 1 april 2009 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zegt hij die al zijn potions in FF maxed(doe ik ook
)
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:32 schreef Sjotime het volgende:
FOK!games
Cyborg Campbell kicks butt in nieuwe Metal Gear
met zo'n titel vernietig je toch iedere geloofwaardigheid van je site, voor zover die er nog was natuurlijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:32 schreef Sjotime het volgende:
FOK!games
Cyborg Campbell kicks butt in nieuwe Metal Gear
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:51 schreef Bastard het volgende:
Geen idee, wat me leuk lijkt tegen releasedate.
Operation Flashpoint 2 dus misschien wel
Verder de volgende CoD en Forza blind!!
Wel in Singaporequote:
Ja, maar ik hoorde dat het vervolg minder is,..... niet echt erg aangezien het origineel wat ook bij het spel zit de aankoop al rechtvaardigt. Maar toch,... ik verwacht mindere reviews!quote:
Had dan een DS gekocht.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:48 schreef kepler het volgende:
Wel in SingaporeHeeft me 50 euro gekost, incl een aantal spellen. Geeft me iets te doen als ik me verveel
Boeken lezen gaat ook vervelen op een gegeven moment (ik lees gemiddeld 1 boek per 3-4 dagen...)
Ik zag het al ja, heerlijk. Beetje FRS flashbackquote:Op woensdag 1 april 2009 19:19 schreef Sjotime het volgende:
Noot,... Prince of Persia wordt weer voor het dubbele verkocht he,.... we hadden mazzel!
#5: Repeatedly Shooting The Door In A Metroid Prime Game Even Though You Know It Will Load Eventually Anywayquote:Op woensdag 1 april 2009 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag het al ja, heerlijk. Beetje FRS flashback
Oh, en http://the-minusworld.com(...)now-youre-guilty-of/
Ik doe ze allemaal
Ga je tof vinden!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, mijn tweede PoP ruil ik tegen Saint's Row 2 en Mirror's Edge is verkocht voor 20 euro![]()
Met TR Underworld ook onderweg heb ik weer lekker wat te gamen tot juni!
Hij lijkt me ook wel prima en nu kost de game me zo'n 4 euroquote:
Ik heb meestal zo'n drie saves per game. In een RPG save ik bijvoorbeeld in een stad voordat ik op quest ga en als ik dan een cave in ga save ik op een andere save. Als ik na de quest bij een volgende stad aan kom gaat die wel over die van de oude stad heen. Zo heb ik altijd een 'veilige' save en eentje waarop ik bezig ben zeg maarquote:Op donderdag 2 april 2009 08:05 schreef Sjotime het volgende:
Qua saves doe ik het anders Noot,... ik heb de fetish zo weinig mogelijk saves te hebben. Tevens delete is ook te snel saves om die ene goede save maar te houden. Meestal kom ik per spel altijd wel 1 of 2 keer in de problemen. Wil ik voor een bepaalde achievement weer terug, maar dat kan dan niet,..... save weg. Altijd meer een strakke save,.....
ALS ik twee saves heb dan is de eerste save vaak een uitgespeelde completed save!
De LE is nog steeds te verkrijgen, voor de PS3 al zelfs voor dezelfde prijs als de gewone versie voor de 360quote:Op donderdag 2 april 2009 08:07 schreef Sjotime het volgende:
Ik ga op mijn gemak RE5 spelen met Surfer,.... en ik ben voorlopig nog wel bezig met Fallout 3. Heb gisteren trouwens mijn limited edition lunchbox meegenomen naar mijn werkEnige wat ik miste was een Vault 101 t-shirt. Mijn bobble-head krijgt een mooi plekje in de kast
Waar wacht je nog op? Tot die straks 100 euro op Ebay kost. Kopen,.... tis het zooo waard! Maar wel voor de 360,.... die is beter!quote:Op donderdag 2 april 2009 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De LE is nog steeds te verkrijgen, voor de PS3 al zelfs voor dezelfde prijs als de gewone versie voor de 360
Nou, de 360-LE kost gewoon nog 60 euroquote:Op donderdag 2 april 2009 09:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Waar wacht je nog op? Tot die straks 100 euro op Ebay kost. Kopen,.... tis het zooo waard! Maar wel voor de 360,.... die is beter!
Ik dacht dat het voicechat wasquote:Op donderdag 2 april 2009 09:35 schreef Sjotime het volgende:
Ik ben echt de weg kwijt,... snap Sony niet. Wat moet je nou in Godsnaam met text chat,.... noemen ze een geweldige feature is de nieuwe kansloze update
http://blog.us.playstatio(...)irmware-v270-update/
Ah joh, Nintendoquote:Op donderdag 2 april 2009 09:39 schreef Sjotime het volgende:
En Reggie snapt het al helemaaaaal niet
Reggie:\"Gebruikte games zijn niet boeiend voor consument\"
Tis TEXT chat,... TEXT chat Gijs,... WTFquote:Op donderdag 2 april 2009 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voicechat was![]()
![]()
! ! ! Waar zijn ze mee bezig?
![]()
![]()
![]()
[..]
Ah joh, NintendoAl is er iets voor te zeggen... Wii gebruikers blijven Mario Kart, Wii Fit en Wii Play kopen, nieuw. Die games staan al sinds hun release in de top 10 all-round verkopen en dus heeft de gebruiker geen zin in gebruikte games. Ofzo.
De 360 is echt een beest ja, het is écht zonde dat de hardware zo brak is, de rest is echt heersend. MS heeft zo goed nagedacht over het besturingssysteem, dat is gewoon eng.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:51 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Tis TEXT chat,... TEXT chat Gijs,... WTF![]()
Waarschijnlijk maanden aan gewerkt,....
Wie wil dat nou,... in-lobby/game/dashboard,..... serieus,... je wilt toch gewoon praten
Die feature heeft M$ al sinds de launch
Anyway,... Nintendo praat poep,... weet je hoeveel mensen 2e hands games zoeken zoals Mariokart? Helemaal tijdens deze economische tijd,.... hij lult echt pis!
Ik verbaas me ook elke keer weer over de controller,.... beste controller ooit in mijn opinie!quote:Op donderdag 2 april 2009 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 360 is echt een beest ja, het is écht zonde dat de hardware zo brak is, de rest is echt heersend. MS heeft zo goed nagedacht over het besturingssysteem, dat is gewoon eng.
Een tiental strakke hete mannen!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
ik vraag me dus al tijden af wat 1330 gijsjes zijn
en die heten gijsquote:
Nou, probleem alweer opgelost?quote:
Gelukkig wel.. je schrikt toch even Gijsquote:Op donderdag 2 april 2009 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, probleem alweer opgelost?
ik niet meer, bij mij thuis komen regelmatig de Belgische dudes overgevlogen die zitten tenslotte ook vlakbij.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gelukkig wel.. je schrikt toch even Gijs
Ja van kleine breugel natuurlijk, maar hier zien we ze nooit.. helemaal niet als er ook nog gewoon lijntoestellen landenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik niet meer, bij mij thuis komen regelmatig de Belgische dudes overgevlogen die zitten tenslotte ook vlakbij.
yup, laatst warenw e bij een fietsenhandel daar om de hoek en Merlijn vond het geweldig dat die dingen op echt maar een 30 of 40 meter hoogte overkwamen of eigenlijk net er langsaf. Zal binnenkort wel weer een keer open dag zijn daar, lijkt me leuk om te gaan kijken.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja van kleine breugel natuurlijk, maar hier zien we ze nooit.. helemaal niet als er ook nog gewoon lijntoestellen landen
Ik ben er een keer alleen geweest voor een rondleidingquote:Op donderdag 2 april 2009 11:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup, laatst warenw e bij een fietsenhandel daar om de hoek en Merlijn vond het geweldig dat die dingen op echt maar een 30 of 40 meter hoogte overkwamen of eigenlijk net er langsaf. Zal binnenkort wel weer een keer open dag zijn daar, lijkt me leuk om te gaan kijken.
stoerquote:Op donderdag 2 april 2009 11:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben er een keer alleen geweest voor een rondleiding
Ja.. had er zelfs nog een mooi gesigneerde poster van, handtekening van een piloot en het hoofd van de basis.. bij de laatste verhuizing weggegooid onder het mom van "word nou eens volwassen"quote:Op donderdag 2 april 2009 11:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
stoer
http://www.natotigers.org/ misschiend at ik dara maar eens ga kijken dan
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:03 schreef Bastard het volgende:
Najahttp://www.telegraaf.nl/t(...)SCHRAPT__.html?p=5,1
Die F1 gaat steeds meer de kant van het wielrennen op. Die sport is ook helemaal vernaggeld dankzij doping en de F1 wordt verneukt door die rare regels allemaalquote:Op donderdag 2 april 2009 12:03 schreef Bastard het volgende:
Najahttp://www.telegraaf.nl/t(...)SCHRAPT__.html?p=5,1
Prima regels. Ze moeten gewoon niet liegen bij McLaren.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die F1 gaat steeds meer de kant van het wielrennen op. Die sport is ook helemaal vernaggeld dankzij doping en de F1 wordt verneukt door die rare regels allemaal
Ik zie nog niet helemaal waarom het de schuld van Hamilton zou zijn dat Trulli hem passeerd.. tenzij Hamilton fingeerde dat hij ook panne kreeg. Je weet wel een rookbommetje uit de auto hangen en een olievlek achterlaten.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die F1 gaat steeds meer de kant van het wielrennen op. Die sport is ook helemaal vernaggeld dankzij doping en de F1 wordt verneukt door die rare regels allemaal
hij heeft in een verklaring tegen de Stewards of the race iets gezegd wat compleet gelogen bleek te zijn uit de radiocommunicatie.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie nog niet helemaal waarom het de schuld van Hamilton zou zijn dat Trulli hem passeerd.. tenzij Hamilton fingeerde dat hij ook panne kreeg. Je weet wel een rookbommetje uit de auto hangen en een olievlek achterlaten.
Gewoon gelul dusquote:Hamilton meldde daar na de race aan de stewards dat hij Trulli had ingehaald onder geel, toen de Italiaan even naast de baan schoot. Volgens zijn verklaring liet hij Trulli vervolgens weer voorbij omdat het team hem dat sommeerde te doen.
Na bestudering van de data is gebleken dat Hamiltons verklaring niet klopt. Hij liet Trulli weliswaar voorbij, maar niet in opdracht van McLaren. Volgens Trulli reed Hamilton op het moment dat hij zijn plek terugwon zo langzaam dat het leek alsof de Brit een technisch probleem had. Waarom Hamilton Trulli voorbij liet is nog niet bekendgemaakt, McLaren heeft nog niet op de straf gereageerd.
Hoewel Hamilton dus in feite aan de regels heeft voldaan – hij gaf de gewonnen plek immers weer terug – heeft hij gelogen over de reden. De McLaren-coureur is daarom ‘misleiding van de stewards’ ten laste gelegd, en uit de uitslag van de Grand Prix van Australië gehaald. Jarno Trulli krijgt zijn derde plaats terug.
Waarom?quote:
Told you soquote:
Lijkt wel heiligschennis als je kritisch bent! Tis bijna nog erger dan de kansloze megadrive/Snes oorlog.quote:
quote:
Die past niet in mijn Senseo,.... kansloos zeg ik je. Heb al 2x zo'n ding gekocht en 2x moeten weggeven.quote:
Ik moest ook een half jaar wachten voordat ik mijn Senseo kon gebruikenquote:Op vrijdag 3 april 2009 07:47 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Die past niet in mijn Senseo,.... kansloos zeg ik je. Heb al 2x zo'n ding gekocht en 2x moeten weggeven.
Klinkt goed. Dat je de tijd hebt is wel goed trouwens, Fallout 1 had een tijdslimietquote:Op vrijdag 3 april 2009 07:51 schreef Sjotime het volgende:
Fallout
Zit er nu 20 uur in en ben nog niet met het verhaal begonnen. Ik zwerf gewoon de steppen af op zoek naar nieuwe locaties. Ik wil de kaart vol hebben voordat ik met het spel begin. Niet normaal hoeveel leuke dingen je meemaakt op zo'n reis. Ben in het zuiden links begonnen en kwam na dik 10 uur in het noorden aan. Toen weer terug via het midden van de kaart en ben nu weer in het zuiden. Nu weer terug naar het noorden via de rechterkant van de kaart. Zal ook wel zo'n 10 uur duren![]()
Heb achievement-quests gevonden waarvan ik het bestaan niet eens wist.
Goeiemorgen Grumpyquote:
Weet niet eens meer welk type ik heb.quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moest ook een half jaar wachten voordat ik mijn Senseo kon gebruikenGekregen maart vorig jaar, en in november ofzo kwamen die Chocomel pads voor de New Generation pas uit
Dan had ik gek geworden. Tijds-gamen zuigen. Ik haat haasten,.... echt vreselijk. Kan ik niet alles zien. Raak ook in paniek als ik timers zie. Met elk spel!quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klinkt goed. Dat je de tijd hebt is wel goed trouwens, Fallout 1 had een tijdslimiet
RTFMquote:Op vrijdag 3 april 2009 07:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Weet niet eens meer welk type ik heb.
Ik ook, als klein kind met Mario alquote:Op vrijdag 3 april 2009 07:59 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dan had ik gek geworden. Tijds-gamen zuigen. Ik haat haasten,.... echt vreselijk. Kan ik niet alles zien. Raak ook in paniek als ik timers zie. Met elk spel!
Dead Space jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:02 schreef Sjotime het volgende:
De Mako reactor in FFVII,... 10 minuten om te rennen. Zeker haalbaar maar toch vervelend. Valkyria Chronicles,... sommige levels moet je in een paar turns doen. Weg rustige tactiek,.... Dead Space,... het haastige gevoel van het O2 tekort,..... vreselijk,.... Vaak bij het einde gooien developers altijd een countdown erin,....
Eerste wat ik lees.. een vaag verhaal van noord naar zuid en naar het midden en er weer uit... en het heeft niets te doen met sexquote:
Dat ligt eraan hoe je vrouw ligt,.... soms ga ik via het noorden,... en soms via het zuiden naar binnen. Maar pas op,..... op zijn hondjes is alles ineens weer andersquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eerste wat ik lees.. een vaag verhaal van noord naar zuid en naar het midden en er weer uit... en het heeft niets te doen met sex
Dat soort voorbeelden inderdaad,... dat gehaastquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dead Space jaZoooo irritant omdat je ook zwaarder en harder gaat ademen. In Tomb Raider Anniversary zat het ook, dan sluiten sommige deuren weer en kan je het hele stuk opnieuw gaan klimmen
Dit weekend de demo van Ridge Racer 2 op de PSP gespeeld (geen idee waarom) maar daar red ik niet eens drie rondjes omdat de tijd op is. WTF, waarom zit er een tijd op? Ik zie dat in de F1 nooit.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:04 schreef Sjotime het volgende:
Daarom trek ik die race sub-games in GTA ook niet,.... als ik in de 2e of 3e bocht niet meer eerste ben geef ik op en doe ik het opnieuw,... ik moet eerste blijvenMaar ook hier,.... timers,....
You're time is up,.... ergste melding ooit in games. Alsof je je centjes weggooit.
ja! Die spellen zitten vol met timers.. haal een trekker over en klim naar boven voor de deur dicht is.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dead Space jaZoooo irritant omdat je ook zwaarder en harder gaat ademen. In Tomb Raider Anniversary zat het ook, dan sluiten sommige deuren weer en kan je het hele stuk opnieuw gaan klimmen
Je weet dat een race maximaal 2 uur mag duren en ze nu aan het kijken zijn om daar anderhalf uur van te maken?quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit weekend de demo van Ridge Racer 2 op de PSP gespeeld (geen idee waarom) maar daar red ik niet eens drie rondjes omdat de tijd op is. WTF, waarom zit er een tijd op? Ik zie dat in de F1 nooit.
Ja stop maar Jos, je tijd is op...
Ik kan daar ook zo woest om worden,..... zoals Noot al zegt,... het gebeurd steeds minder maar toch laten developers zich soms verleiden tot een Mario countdown level stuk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja! Die spellen zitten vol met timers.. haal een trekker over en klim naar boven voor de deur dicht is.
En natuurliik.. springt die bitch weer mis omdat die cam niet goed kan draaien.![]()
Tering spellen!
Ja dat was wel lachen he.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:11 schreef Bastard het volgende:
Maar tijd kan ook tof zijn.. als ik HQ speel in CoD4 en we liggen net 10 punten voor of achter en er is nog een minuut te gaan... die stress dan soms
Groep maken en een tournament doenquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:16 schreef Sjotime het volgende:
B,... voor jou,... omdat het 3 april isGratis online golf,..... en fucking mooi
http://www.wgt.com/
[ afbeelding ]
Ik ga voor de 3-disc Blu Ray versie. Die is met Blu Ray-registratie van het feest, een DVD met de registratie en achtergronden en de CDquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja dat was wel lachen he.
Qlimax DVD is nog gelukt.
Cd heb ik ook, klinkt goed.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga voor de 3-disc Blu Ray versie. Die is met Blu Ray-registratie van het feest, een DVD met de registratie en achtergronden en de CD![]()
Ziet er inderdaad erg strak uit!quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:16 schreef Sjotime het volgende:
B,... voor jou,... omdat het 3 april isGratis online golf,..... en fucking mooi
http://www.wgt.com/
[ afbeelding ]
Heb net de challenge gedaan!quote:
Laat ook maar,.......... stink internet!quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:56 schreef Sjotime het volgende:
Voor B dan,... omdat het ochtend is
http://www.megawank.com/pics/picturepost/sexy-legs-997.jpg
Gekke sport zeg ik jequote:Op vrijdag 3 april 2009 10:34 schreef Bastard het volgende:
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/62048
Chrrrristus!!! FIAZe verzieken de hele F1
Als een kaartenhuis!quote:
vt's tellen mee hé dus dan moeten we welquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:36 schreef Bastard het volgende:
En natuurlijk is die competitie al dicht op FOK .. wilde hem nog invullen.. fuck it dan maar
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:19 schreef gijsje79 het volgende:
Zo maar es naar Alphen.
Vanmiddag lekker vrij.
B. Zie je straks.
Voor de andere goed weekend.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:14 schreef Sjotime het volgende:
Maar ja,... als ik de Fallout 3 kaart helemaal vol heb begin in aan alle DLC's. Heb na 3x spelen nu mijn perfecte character gebouwd. Het duurt wel even voordat je echt alles doorhebt,... hoe uitgebreid de gameplay wel niet is. Na alle DLC's begin ik aan het verhaal,... hopelijk is de level-cap dan voorbij level 20
Waarom? Serieus, ik trek de grafische stijl niet en ik HAAT metal muziek. Puur omdat het van Tim Schaftijd is? Ik speel ook niet blind alles van Miyamotoquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:56 schreef Aurelius het volgende:
Ik trek Uncharted 2 terug als mijn meeste gehypte game van 2009. Bring on Brutal Legend
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5192227(...)rce-and-subtle-humor
Ja, eigenlijk puur omdat het van Tim Shafer is. Day of the Tentacle, Grim Fandango en Psychonauts behoren tot mijn favoriete games ooit. Zoooooooooooveel orginaliteit, humor en diepte.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom? Serieus, ik trek de grafische stijl niet en ik HAAT metal muziek. Puur omdat het van Tim Schaftijd is? Ik speel ook niet blind alles van Miyamoto
Maar San Andreas vond ik tegenvallenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:07 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk puur omdat het van Tim Shafer is. Day of the Tentacle, Grim Fandango en Psychonauts behoren tot mijn favoriete games ooit. Zoooooooooooveel orginaliteit, humor en diepte.Ik haal zijn nieuwe game blind! Setting spreekt me ook aan! Toen ik 16 was liep ik rond met Guns & Roses, Metallica en Iron Maiden patches op mijn spijkerjack.
![]()
T'is zeg maar wat jij met GTA: San Andreas had.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:07 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Toen ik 16 was liep ik rond met Guns & Roses, Metallica en Iron Maiden patches op mijn spijkerjack.![]()
Ik heb geen een spel die ik echt wil hypen dit jaar,.......... ! Deze trekt me nog niet, maar ik hou hem in de gaten. Weet de reputatie van Tim inmiddels wel,..... maakt ziekelijke goede en aparte games.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:16 schreef Aurelius het volgende:
Gijs...dit wordt de GOTY 2009
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check dit interview met Tim Shafer Gijs, misschien raak je nog wel gehyped.quote:Op zaterdag 4 april 2009 08:40 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb geen een spel die ik echt wil hypen dit jaar,.......... ! Deze trekt me nog niet, maar ik hou hem in de gaten. Weet de reputatie van Tim inmiddels wel,..... maakt ziekelijke goede en aparte games.
Dat is altijd goed!quote:Op maandag 6 april 2009 09:11 schreef Aurelius het volgende:
Hij begon al goed. Net 5 euro gevonden op het station!
Je kunt z'n blog lezen natuurlijkquote:Op maandag 6 april 2009 09:11 schreef Aurelius het volgende:
Kep ging afgelopen weekend toch naar de F1 in Maleysië kijken? Zou hij weggespoeld zijn?
Jij bent?quote:Op maandag 6 april 2009 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ow fuck it. Dat eeuwige gekut met inloggen.
Heeft die weer eens een update geplaatst?quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2009 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat hij dat juist bedoeld!quote:
Ksnap m dan niet.. eeuwig gekut met inloggen heb je alleen als je steeds wisselt van account denk ik dan.quote:
Ja, maar hij stond nog in het geheugen van de browser ofzo. Weetikveel geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 6 april 2009 12:44 schreef Bastard het volgende:
Ksnap m dan niet.. eeuwig gekut met inloggen heb je alleen als je steeds wisselt van account denk ik dan.![]()
Whatever, bleef toch al 'strol' zeggen
Ow je had nog een cookie staan.. als je nou eens eerst uitlogt met strolie en daarna inlogt met aurellius.quote:Op maandag 6 april 2009 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, maar hij stond nog in het geheugen van de browser ofzo. Weetikveel geen idee eigenlijk.
Chocolate Chip Cookiesquote:Op maandag 6 april 2009 13:06 schreef Bastard het volgende:
Ow je had nog een cookie staan.. als je nou eens eerst uitlogt met strolie en daarna inlogt met aurellius.
Of je smijt gewoon de cookies weg via de browser in IE onder internetopties, in Safari... geen idee.
Niks Gijs,... is die niet up?quote:Op maandag 6 april 2009 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, wat is er met je blog aan de hand?
Nou, net deed het grote plaatje het niet. Nu wel, dus in principe is er niets aan de hand neequote:
Dragon Quest IVquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:03 schreef Sjotime het volgende:
Noot,... wat zijn jouw favoriete DS games?
Thanks Gijs!quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, net deed het grote plaatje het niet. Nu wel, dus in principe is er niets aan de hand nee![]()
![]()
![]()
[..]
Dragon Quest IV
Dragon Quest V
Mario & Luigi Partners in Time
Chrono Trigger
Tetris DS
PicPic
Picross
New Super Mario
Mario Kart