SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet zo mooi en daar loop je ook al "even" mee?quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:52 schreef rival het volgende:
TFPOrigineel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
al sinds 10 februariquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:52 schreef automatic_ het volgende:
Flirten? Wat is dat?
[..]
Dat is niet zo mooi en daar loop je ook al "even" mee?
fruitschaal?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:52 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis knipoogt in de generieke richting van een vrouw met een mooie fruitschaal
Mja, begrijpelijk...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
al sinds 10 februariben het ook erg bue
Uhuhquote:
Dat is het nieuwe woord dat ik bedacht heb voor 'ontluikend decolleteetje'.quote:
Hoezo: "wat hoezo?"quote:
Hij maakte gisteren een opmerking waar ik (en anderen) niet van geamuseerd waren en nu vroeg ik mij af of hij nog langs is geweestquote:
Dus DAT heb ik gister gemistquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij maakte gisteren een opmerking waar ik (en anderen) niet van geamuseerd waren en nu vroeg ik mij af of hij nog langs is geweest
Ben jij wel een man? Zo nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:06 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dus DAT heb ik gister gemist
Kijk eens in de FOK! take me out topicquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij maakte gisteren een opmerking waar ik (en anderen) niet van geamuseerd waren en nu vroeg ik mij af of hij nog langs is geweest
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben jij wel een man? Zo nieuwsgierig.
That's me babyquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
KF maakt toch alleen maar stomme opmerkingen?
En hij komt altijd terug...
Dat heb ik toch niet nodigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kijk eens in de FOK! take me out topic
Kan je jezelf gelijk ff aanmelden
Naja, wij hebben je niet weggepest, maar ik vond het een opmerking die niet door de beugel konquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
That's me baby
Ik laat me niet zomaar wegpesten hoor
Maar af en toe heb ik ook wel wat leuks te melden, of kom ik met een leuk idee
Goed dat je dat zélf ook even vermeldt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:10 schreef KudFokker het volgende:
Maar af en toe heb ik ook wel wat leuks te melden, of kom ik met een leuk idee
Wat?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, wij hebben je niet weggepest, maar ik vond het een opmerking die niet door de beugel kon
Nog steeds over die vlag?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb ik toch niet nodig
[..]
Naja, wij hebben je niet weggepest, maar ik vond het een opmerking die niet door de beugel kon
Een vlag erover en gaan voor je vaderland. Zoiets tenminste. Heel erg botte opmerking natuurlijkquote:
ja maar je moet het niet overdrijven.. als het echt alleen nog maar een spelletje is heb je er zo een verslaving bijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
maar flirten is toch niet alleen maar voor het verkrijgen van een daten
flirten op zich is ook iets zeg maar
quote:
Inderdaad. "Een vlag erover en neuken voor je vaderland"quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Een vlag erover en gaan voor je vaderland. Zoiets tenminste. Heel erg botte opmerking natuurlijk
Jaquote:
Walgelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. "Een vlag erover en neuken voor je vaderland"
Dat moet kunnen toch zo'n opmerking.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Een vlag erover en gaan voor je vaderland. Zoiets tenminste. Heel erg botte opmerking natuurlijk
Alweer en alweer kom je niet ff een bakkie doen, sjonge jonge jonge zegquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
JaMaar ik was, na, die opmerking weg & ik was weer bij jou in de buurt
Haha, nee sorry...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:29 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Alweer en alweer kom je niet ff een bakkie doen, sjonge jonge jonge zeg
het kan ook een manier van aardig zijn zijn zeg maarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja maar je moet het niet overdrijven.. als het echt alleen nog maar een spelletje is heb je er zo een verslaving bij
Echt, waar?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee sorry...
Ik ging al eten in je dorp
Komop zeg, zulke opmerkingen zijn toch gewoon te walgelijk voor woordenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:35 schreef Duimelot het volgende:
Hebben jullie t nu nog over die vlag!?!?
ik vind eigenlijk dat er hier ietwat overdreven heftig op gereageerd wordt.
als hij het nu over 1 bepaalde persoon had die iedereen kent dan is het gewoon gemeen
maar het gaat over een fictief persoon die KF onaantrekkelijk vind en dan deze uitspraak deed die hij geeneens zelf verzonnen heeft maar regelmatig wel gebruikt wordt (misschien vaker met een zak maar toch)
Beetje bekrompen om daar zo op te reageren dat dat echt not done is is mijn persoonlijke mening!
Dat dus, beetje spelen/plagen, hoeft niks achter te zitten.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het kan ook een manier van aardig zijn zijn zeg maar
niet op een sexuele manier bedoel ik dan
En toch vind ik het hypocriet. Als hij anderen voor lekkerding zou uitmaken dan is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
nou dan zal ik ook maar ff reageren over die vlag
het was een opmerking op het randje in mijn ogen en voo mij persoonlijk maakt het verschil van wie ie kwam
bij KF was het weer een in het rijtje van en ik stoor me gewoon enorm aan de manier waarop hij "grapjes" maakt en meer van die onzin
en Duim dit snap ik dan weer niet: als het iemand was die we allemaal kennen is het lullig maar omdat het grietje geen fokster is is het opeens niet lullig als ze voor plork uit gemaakt word?
het is gewoon niet netjes
In welke context? Ik maak die grap ook wel eensquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. "Een vlag erover en neuken voor je vaderland"
uiteraard.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:24 schreef rhubarbje het volgende:
maar flirten is toch niet alleen maar voor het verkrijgen van een date
flirten op zich is ook iets zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is toch niet hypocriet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En toch vind ik het hypocriet. Als hij anderen voor lekkerding zou uitmaken dan is er niks aan de hand.
dat meisje (bestaat ze eigenlijk wel dat is me niet geheel duidelijk) kennen wij allemaal niet, zij voelt er niets van verder.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
nou dan zal ik ook maar ff reageren over die vlag
het was een opmerking op het randje in mijn ogen en voo mij persoonlijk maakt het verschil van wie ie kwam
bij KF was het weer een in het rijtje van en ik stoor me gewoon enorm aan de manier waarop hij "grapjes" maakt en meer van die onzin
en Duim dit snap ik dan weer niet: als het iemand was die we allemaal kennen is het lullig maar omdat het grietje geen fokster is is het opeens niet lullig als ze voor plork uit gemaakt word?
het is gewoon niet netjes
Ik ook. Als je er niet tegen kunt moet je er overheen lezen. Of het ene oor in, het andere oor uit.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
In welke context? Ik maak die grap ook wel eens
Dan nog, bepaalde dingen zeg je niet omdat je mensen daar soms gewoon mee kwetst.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik volg sowieso eerlijk gezegd heel dat gedoe niet...
Ik vind de opmerking plork niet zo raar, dat heb ik vaker gehoord en bovendien vind ik dat hij gelijk heeft, soms zie je van een afstandje iemand en denk je, maar als ie dan dichterbij komt, is het eerder
Pas als je iemand leert kennen, ga je daar doorheen kijken. Zei al, ben ook weleens minder gecharmeerd geweest van iemands hoofd nadat ik in eerste instantie weg was van het lijf
En Nl vlag erover en neuken voor het vaderland... Tja, ik zie ook niet dat dat nou zooo lullig was.
Ik dacht eigenlijk dat de verontwaardiging ging over die plork-opmerking, aan die vlag had ik niet eens gedacht gisteren.
im with herquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat meisje (bestaat ze eigenlijk wel dat is me niet geheel duidelijk) kennen wij allemaal niet, zij voelt er niets van verder.
ik vind het wel gemeen als het bv iemand uit dit topic zou zijn omdat die persoon het dan ws ook leest en dus wel aankomt en er dan welwillend iemand binnen een groep belachelijk gemaakt wordt, dat vind ik dan veel gemener.
Iedereen maakt wel eens zo grap.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
In welke context? Ik maak die grap ook wel eens
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
uiteraard.
ik heb ook het idee dat mensen er wat anders mee bedoelen...
flirten doe je toch ook nog als je in een relatie zit, of ben ik de enige?
nee hoor ik flirt nog gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
sommige zijn daar heel goed in, er zit toch niks tussenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:45 schreef Strangler het volgende:
Of het ene oor in, het andere oor uit.
In de wereld worden er nou eenmaal mensen gekwetst. Het is geen ideale wereld waar iedereen op een voetstuk gezet word.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch niet hypocriet?
daar kwets je iemand niet mee
dan zou het hele concept roddelen ook hypocriet zijn omdat het alleen roddelen is als je rot dingen zegt achter iemands rug en positieve dingen zijn geen roddelen
ik kraam heul geen onzin uit, gaf gewoon mijn mening over t hele vlag verhaalquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:43 schreef S95Sedan het volgende:
Duim heeft helemaal geen zak nodig hoor![]()
Hooguit een sok als ze weer eens onzin uitkraamt![]()
we zijn t eensquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kraam heul geen onzin uit, gaf gewoon mijn mening over t hele vlag verhaal
Inderdaad. Mee eens. En laten we nu open houden met praten over die stomme vlag.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat meisje (bestaat ze eigenlijk wel dat is me niet geheel duidelijk) kennen wij allemaal niet, zij voelt er niets van verder.
ik vind het wel gemeen als het bv iemand uit dit topic zou zijn omdat die persoon het dan ws ook leest en dus wel aankomt en er dan welwillend iemand binnen een groep belachelijk gemaakt wordt, dat vind ik dan veel gemener.
ok dat is een heel ander verhaalquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
zoals ik al zei persoonlijk ging het me meer (hoewel ik sowieso pas na de rel binnen kwam) om het feit dat het weer een "kijk mij eens stoer doen" opmerking was van KF
hij heeft dat blijkbaar nog nodig, mensen omlaag halen voor zn eigen ego en dat is gewoon niet tof
een vlag is iig minder gemeen dan Jonkel zn vuilnis zak, veel minder verstikkings gevaarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Mee eens. En laten we nu open houden met praten over die stomme vlag.
Het is me nooit zo opgevallen of hij mensen omlaag haalt of neit, wel dat ie nogal praatjes heeft...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dat is een heel ander verhaal
dat vind ik ook wel van KF
dat is het niet kijk maar: rod·de·len roddelde, h geroddeld opzettelijk slechte dingen van iem vertellen; kwaadspreken, lasterenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:47 schreef JonKeL het volgende:
[..]
In de wereld worden er nou eenmaal mensen gekwetst. Het is geen ideale wereld waar iedereen op een voetstuk gezet word.
Positieve dingen achter iemand zijn rug om zeggen is ook roddelen, alleen dat vind degene waar het over gaat waarschijnlijk niet erg. Daar kan ik niks aan doen.
Ja jullie moet niet zo overdrijven, en ja KF maakt soms niet zulke slimme opmerkingen. Beide punten hebben wel iets in zich dus vind dat jullie beide gewoon gelijk hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kraam heul geen onzin uit, gaf gewoon mijn mening over t hele vlag verhaal
met een vredesduifje met olijf takquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:49 schreef Strangler het volgende:
Misschien moet je dan een witte vlag over die kop heen doen, de witte vlag is in elk geval nog neutraal.
Een papiere zak kan ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een vlag is iig minder gemeen dan Jonkel zn vuilnis zak, veel minder verstikkings gevaar
Je moet dan ook wel weten wat je doet. Als ze stikt terwijl je haar ligt te pompen is ook zoiets, dat wil je niet. Beter gebruik je gewoon je handen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een vlag is iig minder gemeen dan Jonkel zn vuilnis zak, veel minder verstikkings gevaar
Vuilniszak, al stribbelen ze tegen kan je ze meteen in de achtertuin begravenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een papiere zak kan ook.Gewoon een gat in maken voor de mond. En gaan met die banaan.
En dan heel je bed onder de duivenschijt zeker.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met een vredesduifje met olijf tak
Als jij over mij allemaal goede dingen achter mijn rug om gaat vertellen, terwijl ik juist een hele slechte naam wil hebben en ik dus aangetast word door jou positieve dingen is het opeens weer wel roddelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is het niet kijk maar: rod·de·len roddelde, h geroddeld opzettelijk slechte dingen van iem vertellen; kwaadspreken, lasteren
ik vind het eerder hypocriet dat je blijkbaar wel mag zeggen dat iemand een rotkop heeft en er grapjes over maken als die persoon het niet weet
op de vlag suffertquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:54 schreef Strangler het volgende:
[..]
En dan heel je bed onder de duivenschijt zeker.![]()
En een vuilniszak past misschien ook wel beter bij de persoon die eronder ligt. Hele lelijke verdienen geen vlagquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vuilniszak, al stribbelen ze tegen kan je ze meteen in de achtertuin begraven
serieus ga je nou echt alles weer van zooo ver halen dat je gelijk hebt?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:56 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als jij over mij allemaal goede dingen achter mijn rug om gaat vertellen, terwijl ik juist een hele slechte naam wil hebben en ik dus aangetast word door jou positieve dingen is het opeens weer wel roddelen.
Iets is roddelen als degene waar het over gaat het dusdanig opvat. De één is veel eerder op zijn tenen getrapt dan de ander. Roddelen is dus een subjectief iets. En ik vind dat lomp. Dus ik zeg alles wat achter je rug om gebeurd vind ik roddelen.
Zeg jij nooit iets onaardigs over iemand dan? Ik kan helaas niet zeggen dat ik zo heilig benquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is het niet kijk maar: rod·de·len roddelde, h geroddeld opzettelijk slechte dingen van iem vertellen; kwaadspreken, lasteren
ik vind het eerder hypocriet dat je blijkbaar wel mag zeggen dat iemand een rotkop heeft en er grapjes over maken als die persoon het niet weet
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:56 schreef rival het volgende:
Allemaal oplossingen die niet nodig zijn als je maar niet te wanhopig op zoek gaat
Ik doe het niet om gelijk te hebben, maar zo op zijn tijd is stom discussieren over stomme onderwerpen wel eens geinigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus ga je nou echt alles weer van zooo ver halen dat je gelijk hebt?
whatever (maakt w'tje met vingers)
je hebt gelijk
ik zou zeggenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:56 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En een vuilniszak past misschien ook wel beter bij de persoon die eronder ligt. Hele lelijke verdienen geen vlag
dat zei ik dan weer nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeg jij nooit iets onaardigs over iemand dan? Ik kan helaas niet zeggen dat ik zo heilig ben
Helemaal correctquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De een werkt, de ander flirt met behoud van loon.
Woord omhoog!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:51 schreef S95Sedan het volgende:
Ja jullie moet niet zo overdrijven, en ja KF maakt soms niet zulke slimme opmerkingen. Beide punten hebben wel iets in zich dus vind dat jullie beide gewoon gelijk hebben.
al die zakken, vlaggen, dozen en gordijnen heb je tocdh niet nodig als je gewoon met iemand gaat waar je wel gek op bent/ een oogje op hebt!quote:
typischquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik doe het niet om gelijk te hebben, maar zo op zijn tijd is stom discussieren over stomme onderwerpen wel eens geinig
Als je de keuze hebt om betere te doen niet nee. Maar niet iedereen heeft dat gelukquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou zeggen
die neuk je dan gewoon niet
en zo hoort het ook!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
en als ik al iets kwaads achter iemands rug zeg dan zeg ik dat ook in iemands gezicht
Ik ken je niet maar ik geloof je wel hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zei ik dan weer niet
ik zei het het hypocriet is dat het wel mag als iemand het niet kan horen
niet dat ik me er zelf nooit schuldig aan maak
want helaas doe ik dat wel eens hoewel ik wel echt probeer om het niet te doen
en als ik al iets kwaads achter iemands rug zeg dan zeg ik dat ook in iemands gezicht
maar ja dat gaat vast weer niemand geloven
Oh , op die fietsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
al die zakken, vlaggen, dozen en gordijnen heb je tocdh niet nodig als je gewoon met iemand gaat waar je wel gek op bent/ een oogje op hebt!![]()
maarja, als je gewoon perse iemand mee moet hebben naar huis (wanhopig dus) dan ben je niet zo kieskeurig
ah je spreekt uit ervaringquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als je de keuze hebt om betere te doen niet nee. Maar niet iedereen heeft dat geluk
Flirt maar met je collegaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef Carooltje79 het volgende:hallloooo
zijn we weer lekker aan het flirten?
ikke doe mee
ook met drank op weet je direct of iemand wel of niet aan je maatstaven voldoetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh , op die fiets
Of gewoon drank, schijnt ook te werken alleen krijg je dan de volgende ochtend de schrik van je leven
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:02 schreef Strangler het volgende:
[..]
Ik ken je niet maar ik geloof je wel hoor.
Hahaha heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Flirt maar met je collega![]()
Is online flirten eigenlijk wel mogelijk?
Ja, ik ben ook vrij duidelijk in iemands gezicht ook. Maar om nu iemand die ik nooit meer zie op te gaan speuren zodat ik eerst in zijn gezicht kan zeggen dat ie op een uilskuiken lijkt of zo - Tja, dat doe ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zei ik dan weer niet
ik zei het het hypocriet is dat het wel mag als iemand het niet kan horen
niet dat ik me er zelf nooit schuldig aan maak
want helaas doe ik dat wel eens hoewel ik wel echt probeer om het niet te doen
maar ja dat gaat vast weer niemand geloven
* knipoog *quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
niet dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:03 schreef Nouk84 het volgende:
het kan wel maar is toch anders dat geeft toch een ander gevoel dan iemand met je ogen uitkleden en lief lachen enzoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha heb ik al gedaan![]()
ja volgens mij is dat wel mogelijk hoor, met woorden kun je ook een hele hoop flirten, tenminste dat denk ik dan
Joh, 95% van de tijd zit ik hier uit mijn nek te zwetsen als ik niks te doen heb ofzo. Gewoon allemaal met een korreltje zout nemen is het beste.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
typisch
de vorige keer dat ik zo'n disucssie met je had deed je er niet aan etc
Eeej lekker ding... hoe ist met jou?quote:
ow dat is juist kei mogelijk vind ik!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan ga ik juist hard rennen, dan krijg ik het idee dat ze wat van me willenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej lekker ding... hoe ist met jou?
haha nee ik ook nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook vrij duidelijk in iemands gezicht ook. Maar om nu iemand die ik nooit meer zie op te gaan speuren zodat ik eerst in zijn gezicht kan zeggen dat ie op een uilskuiken lijkt of zo - Tja, dat doe ik dan weer niet.
Lucky bastardquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah je spreekt uit ervaring
sja ik heb die keus dus wel vandaar dat ik zo reageerde
Mag wel op gaan letten voor je het weet heb je de ME je huis binnenvallenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:06 schreef Howl het volgende:
Het valt me wel op dat een aantal mannen nu hardop fantaseren over het vastbinden, nemen, wurgen en in vuilniszakken stoppen van vrouwen.
Niemand op internet is echt, misschien zit je wel met een vent te "flirten", en daarbij is het nogal moeilijk oogcontact maken.quote:
Jaa het is idd wel heel anders en doe mij ook maar echt flirten hoor...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het kan wel maar is toch anders dat geeft toch een ander gevoel dan iemand met je ogen uitkleden en lief lachen enzo
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow dat is juist kei mogelijk vind ik!
het is idd anders maar wel allebei leuk!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa het is idd wel heel anders en doe mij ook maar echt flirten hoor...
zullen we het ff voor doen B?quote:
Zo eentje had ik op mijn werkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
vroeger was ik echt een trut trouwensging ik altijd voor de lol omdat de les saai was of zo samen met een vriendin een bepaalde jongen aanstaren en dan giegelen en zo
kereltjes werden altijd helemaal maf (zoals die paniek smiley van JB)![]()
Zoiets deden ik en een goede vriend altijd als we samen in de stad waren. Gingen we een kledingszaak in ofzo en naar een van de meisjes die daar werkte en dan alle twee lachen, knipogen en flirten. Die meisjes raakten vaak in paniek of werden knalroodquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is idd anders maar wel allebei leuk!
vroeger was ik echt een trut trouwensging ik altijd voor de lol omdat de les saai was of zo samen met een vriendin een bepaalde jongen aanstaren en dan giegelen en zo
kereltjes werden altijd helemaal maf (zoals die paniek smiley van JB)![]()
Hebben ze ons dat al niet vaak genoeg zien doen dan lekker ding?quote:
ja dat dus, ik lach bijna altijd naar mensen, krijg je ook lachen terug voelt gewoon fijn!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:14 schreef Ripley het volgende:
Ik ben best wel een flirt IRLalhoewel, niet alleen een flirt - ik glimlach ook naar ouwe turkse vrouwtjes en zeg ook vaak mensen gedag en zo
Ik maak gewoon graag contact
niet als ze nog twijfelen aan het wel of niet kunnenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hebben ze ons dat al niet vaak genoeg zien doen dan lekker ding?
Haha, inderdaad dat doe ik ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat dus, ik lach bijna altijd naar mensen, krijg je ook lachen terug voelt gewoon fijn!
maakt de wereld wat vrolijker dan allemaal sagerijnige gezichten
al is er een verschil tussen flirten en vriendelijk lachen haha (hoop ik!)
Mannen blijven jagers. Die willen hun prooi veroveren.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:06 schreef Howl het volgende:
Het valt me wel op dat een aantal mannen net hardop fantaseerden over het vastbinden, nemen, wurgen en in vuilniszakken stoppen van vrouwen.
Als mannen terug lachen willen ze je eigenlijk gewoon neuken. Dat verklaart meteen dat je zoveel keus hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat dus, ik lach bijna altijd naar mensen, krijg je ook lachen terug voelt gewoon fijn!
maakt de wereld wat vrolijker dan allemaal sagerijnige gezichten
al is er een verschil tussen flirten en vriendelijk lachen haha (hoop ik!)
Dat heet slijmen, geen flirtenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet als ze nog twijfelen aan het wel of niet kunnen
want duidelijk dat wij dat onder de knie hebben
ik denk serieus btje dat wij cursusen irl moeten gaan geven aan fokkers
worden we stinkend rijk!
gaan we samen lekker op vakantie naar de zon dan kan ik dat lekkere bruine lijf van je irl aanschouwen![]()
meer hun prooi killen blijkbaar!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mannen blijven jagers. Die willen hun prooi veroveren.
Ja, want wurgen en in vuilniszakken stoppen valt onder jagen..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mannen blijven jagers. Die willen hun prooi veroveren.
Ik dacht het, jij zei hetquote:
nu was ik dan ook niet aan het flirten of aan het slijmen maar doodserieusquote:
Alleen vlaggen. Voor het vaderland, weet je wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, want wurgen en in vuilniszakken stoppen valt onder jagen..
Ho, dat is alleen als ze tegenstribbelen, dus al houden jullie je gedeist zijn jullie vooralsnog veiligquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat hoort bij het jagen.quote:
Euh ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed plan!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet als ze nog twijfelen aan het wel of niet kunnen
want duidelijk dat wij dat onder de knie hebben
ik denk serieus btje dat wij cursusen irl moeten gaan geven aan fokkers
worden we stinkend rijk!
gaan we samen lekker op vakantie naar de zon dan kan ik dat lekkere bruine lijf van je irl aanschouwen![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:19 schreef Nouk84 het volgende:
Al kan ik zelf ook prima chagrijnig kijken
Wordt de cursus online of IRL?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed plan!
Jammer dan he, dat ik geen zonnebrandcreme gebruikJij wel denk ik, ik smeer je wel eventjes in dan
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ho, dat is alleen als ze tegenstribbelen, dus al houden jullie je gedeist zijn jullie vooralsnog veilig
Ik denk dat dat afhangt van of RL flirten wilt leren of online hehequote:
Nou, de volgende keer dat een man een vrouw verkracht en vermoord zal ik niet denken: "Wat een klootzak" maar, "Arme jongen, dat is zijn aard, hij kan er niks aan doen"quote:
Nee jij wint in "niet reageren als je tv kijkt"quote:
jij hebt natuurlijk geen excuus nodig om mij te mogen aanraken en zoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed plan!
Jammer dan he, dat ik geen zonnebrandcreme gebruikJij wel denk ik, ik smeer je wel eventjes in dan
van mij?quote:
Zonder enige twijfelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee jij wint in "niet reageren als je tv kijkt"
Gelukkig, dan hoeven we ook geen zonnebrand te gebruiken buiten het strand of zwembadquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij hebt natuurlijk geen excuus nodig om mij te mogen aanraken en zo
misschien moeten we eerst eens meetenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig, dan hoeven we ook geen zonnebrand te gebruiken buiten het strand of zwembad
nee op internet doen ze net alsofquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:37 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Huh, is automatic nu een zus van nouk?
maar zal het wel mis hebben.
Prive les waarin?quote:
Oh nou niet grappig ik werd totaal in de war gestuurdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee op internet doen ze net alsof
dat is grappig
of zo
Ja, nu, ineensquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:37 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Flirtenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Prive les waarin?
ja sorry mis volgens mij de helft
zusjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:37 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Lief doen Rhuquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is grappig
of zo
ohw daar wil ik ook wel een cursus in volgen hoor, je weet nooit wat je er nog van opsteekt tochquote:
Oefening baart kunst, dus gewoon proberenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw daar wil ik ook wel een cursus in volgen hoor, je weet nooit wat je er nog van opsteekt toch
Net zo grappig als doen alsof er iets tussen jou en B. speelt, bedoel je?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
dat is grappig
of zo
Als je terug bent uit Roemenie toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien moeten we eerst eens meeten![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Net zo grappig als doen alsof er iets tussen jou en B. speelt, bedoel je?
Ohw dat doe ik ook zeker wel maar paar extra tips is nooit weg hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oefening baart kunst, dus gewoon proberenHet zal niet altijd bij iedereen helpen, maar dat hoort erbij
wij proberen mensten te strikken voor de cursus!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Altijd als je je afvraagt of G72 nog leeft komt ie ontzettend scherp om de hoekquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat dat afhangt van of RL flirten wilt leren of online hehe
Inderdaad een beetje begrip voor die arme mannen die zulke dingen doen. Het zit in hun aard daar kunnen ze niks aan doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou, de volgende keer dat een man een vrouw verkracht en vermoord zal ik niet denken: "Wat een klootzak" maar, "Arme jongen, dat is zijn aard, hij kan er niks aan doen"
Flirten moet natuurlijk gaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw dat doe ik ook zeker wel maar paar extra tips is nooit weg he
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je terug bent uit Roemenie toch?
Absoluutquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:47 schreef rival het volgende:
Altijd als je je afvraagt of G72 nog leeft komt ie ontzettend scherp om de hoek
Je krijgt het dan nog druk!quote:
Daar is/was dit topic toch al voor. Elkaar tips geven.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw daar wil ik ook wel een cursus in volgen hoor, je weet nooit wat je er nog van opsteekt toch
Ik zit natuurlijk hele toetseborden aan gort te F5'en in naarstige afwachting van een kans om scherp en spitsvondig te zijn, dat snap je.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:47 schreef rival het volgende:
Altijd als je je afvraagt of G72 nog leeft komt ie ontzettend scherp om de hoek
Misschien moet je een oproep plaatsen in het take me out topic.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij proberen mensten te strikken voor de cursus!
zie het als een soort tell sell reclame
en uiteraard heb ik gewoon echt een zwak voor B
als ik single was wist ik het wel!
tsja als je het zo bekijktquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zit natuurlijk hele toetseborden aan gort te F5'en in naarstige afwachting van een kans om scherp en spitsvondig te zijn, dat snap je.
Waarom? Ze is geen singlequote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je een oproep plaatsen in het take me out topic.
quote:
Dat is jouw associatie.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:50 schreef rival het volgende:
tsja als je het zo bekijkt![]()
2 a 3 reacties per dag(hooguit) , zo grappig ben je dus eigenlijk niet
ik denk dat ie bedoeld voor klantenquote:
Kan je daar geen scriptje voor downloaden ofzo?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zit natuurlijk hele toetseborden aan gort te F5'en in naarstige afwachting van een kans om scherp en spitsvondig te zijn, dat snap je.
Het ging toch ook over reclame voor de cursus? Niet meedoen.quote:
Owja, dat kan ook nog..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat ie bedoeld voor klanten
Nee voor die flirtcursus. Eerst die flirtcursus doen en dan mee doen aan Fok! take me out.quote:
Bij fok take me out komt weinig flirt aan te pas volgens mijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee voor die flirtcursus. Eerst die flirtcursus doen en dan mee doen aan Fok! take me out.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:52 schreef Belsezar het volgende:
Kan je daar geen scriptje voor downloaden ofzo?
Dáár heb ik natuurlijk wel een sneltoets voor gedefinieerd, dat begrijp je wel.quote:
Dat is waar. Maar het is toch de bedoeling dat er een date volgt of niet. Daar kan je wat je tijdens die cursus hebt geleerd weer in praktijk brengen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij fok take me out komt weinig flirt aan te pas volgens mij
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:01 schreef KudFokker het volgende:
Wouw, bijna een hele pagina over mij![]()
Hartverwarmend
Hartverwarmend
Wouw is een plaatsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:01 schreef KudFokker het volgende:
Hartverwarmend
Hartverwarmend
Waar is jullie vaderlandsliefdequote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geef jezelf geen eer t ging over een vlag
Volgens mij zou vandaag de eerst editie zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Hoe staat het eigenlijks met de Fok! take me out?
Oh god nee, Danny en de Crew gaan zich ermee bemoeien.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waar is jullie vaderlandsliefde?!?
Kreeg trouwens een PM van iemand van PR over me Fok! Take Me Out idee:
Hey!
Wat een ontzettend leuk idee om dit op FOK! te gaan doen. We zien het zeker zitten om het wat extra aandacht te geven. We gaan nu even bedenken hoe we dat precies gaan doen. Je moet dan sowieso denken aan een bericht op de FP en op de forum-index. Je hoort het dus snel van ons!
Groetjes,
Brendon
PR
Geen idee... maar lijkt me wel lachenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij zou vandaag de eerst editie zijn.
Ga jij meedoen?
Dat is een tweede plaats, maar wel goed van jequote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
met een plantage, jaja, de wouwse pantage
What's that coming over the hillquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh god nee, Danny en de Crew gaan zich ermee bemoeien.
You have created a monster
Ja dat kan ik ook heel slecht altijd... dan weet ik nie wat ik moet zeggen en krijg ik me tomatenkopjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
gedwongen iets over jezelf vertellen is toch altijd lastig...
Run and hide!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:10 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
What's that coming over the hill
Is it a monster? is it a Danny?
Is it a monster? Is it a Danny?
What's that coming over the hill?
Hoiquote:
Flame... Checkquote:
Misschien meldt Danny zich nog wel aan!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:10 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Is it a monster? is it a Danny?
What's that coming over the hill?
Ej vertel eens hoe staat het er nu mee? enne wanneer kunnen we meedoen??quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:14 schreef KudFokker het volgende:
Ben benieuwd wat de PR van Fok! voor het idee kan doen
Ja waarom niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Geen idee... maar lijkt me wel lachen
doe jij mee dan??
Dat is voor mij inderdaad een groot probleem. Iets over mijzelf vertellen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
gedwongen iets over jezelf vertellen is toch altijd lastig...
Ehm... Dat is een goede vraag, haha.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:15 schreef FIame het volgende:
Dank je wel...![]()
Hoe kan ik deze reeks het best interpreteren?
Het idee van jou overnemen en zelf met de eer gaan strijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:14 schreef KudFokker het volgende:
Ben benieuwd wat de PR van Fok! voor het idee kan doen
het is geen SC!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:15 schreef FIame het volgende:
Dank je wel...![]()
Niet. Gewoon mee praten. Het gaat toch nooit ergens over.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:15 schreef FIame het volgende:
Dank je wel...![]()
Van wie? KudFokker? Nee die kennen we niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het idee van jou overnemen en zelf met de eer gaan strijken.
Whoei! Tof!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:17 schreef Nouk84 het volgende:
Jeej weer een date gescoord voor dit weekend
Scingles?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
et is geen SC!!!
behalve dan dat het een sc is
en ik geloof dat hier ook redelijk wat dates te scoren zijn en zo
en de helft is hier niet single...
euhm dus ipv [singles] lees [sc]?
[Fok! Take Me Out ! ] Hét inschrijftopic ! <- aangepast + sticky !quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ej vertel eens hoe staat het er nu mee? enne wanneer kunnen we meedoen??
Leuk. Veel plezier.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:17 schreef Nouk84 het volgende:
Datequeen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:17 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
et is geen SC!!!
behalve dan dat het een sc is
en ik geloof dat hier ook redelijk wat dates te scoren zijn en zo
en de helft is hier niet single...
euhm dus ipv [singles] lees [sc]?
Ik merk het jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:17 schreef Nouk84 het volgende:
Die post hier niet meer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Van wie? KudFokker? Nee die kennen we niet.
Je daten toch niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:20 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ gaat dit weekend dan ook maar daten....
Anders hoor je er niet meer bij
Shit... Dat is waar!quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:17 schreef Nouk84 het volgende:
ik heb een foto van een bord langs de snelweg waar het opstaat, vond het grappig blijkbaarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is een tweede plaats, maar wel goed van je
Dat ligt allemaal in mijn gemeente
het is alleen tnx in advance geloof ik ipv advancedquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
[Fok! Take Me Out ! ] Hét inschrijftopic ! <- aangepast + sticky !![]()
[Fok! Take Me Out] Hét (voorlopige) concept ! <- hier kunnen suggesties gemaakt worden en discussie gevoerd worden
Ze heeft nu dé leukste te pakken hoor...!quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb een foto van een bord langs de snelweg waar het opstaat, vond het grappig blijkbaar
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:20 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ gaat dit weekend dan ook maar daten....
Anders hoor je er niet meer bij
Hahaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Shit... Dat is waar!![]()
Ik denk alleen niet dat ik het nu nog kan afzeggen
Ja je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is alleen tnx in advance geloof ik ipv advanced
klopt anders is het heel geavanceerd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is alleen tnx in advance geloof ik ipv advanced
You got mequote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahahaIk vraag mij dan af wát er grappig aan was...?
Jij dacht natuurlijk aan een grote wiet plantage ofzo?
Halve afspraak, stond dus alquote:
ow je gaat nouk daten dus hahaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze heeft nu dé leukste te pakken hoor...!
Dus ik ben de leukste?!quote:
Haha, wat grappig! Ging je naar Zeeland? Of kwam je daar vandaan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
You got me
was 1 van de eerste keren dat ik helemaal alleen met de auto het land door ging![]()
Jullie zijn stiekum zusjes dat maakt jullie een stuk aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus ik ben de leukste?!Of Auto? Allebei natuurlijk
Wel even mailen achteraf dan he?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Gewoon gaan joh. Toch niet met Techno?
volgens mij was de bestemming toen BoZ, als ik me niet vergis....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, wat grappig! Ging je naar Zeeland? Of kwam je daar vandaan?
Zo ja, dan ben je langs mijn woonplaats gereden
Ja, dat kan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij was de bestemming toen BoZ, als ik me niet vergis....
kan dat ook?
Fritzillinnetjesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jullie zijn stiekum zusjes dat maakt jullie een stuk aantrekkelijker.
Nee, die komt volgende keerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Gewoon gaan joh. Toch niet met Techno?
Doe ik zeker nietquote:
Nou daar dus!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Ik woon er dan precies tussenin, haha.
Die stonden toch al op jouw lijstje.quote:
Oost west incest best.quote:
Jeej, wat grappigquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, die komt volgende keer
[bij de dubbeldate]
Hahaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Kan er me weinig van herinneren, maar dus wel nog dat bord
ik had em mee moeten nemen naar huisquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
Heeft dat bord toch indruk gemaakt
Volgende gewoon doen. Altijd leuk zo'n souvenier.quote:
Had je kunnen doen...quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende gewoon doen. Altijd leuk zo'n souvenier.
had gekunt, maar heb laatst al een hele wand met dat soort bende weggegooit...quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
had gekunt, maar heb laatst al een hele wand met dat soort bende weggegooit...
vreemde hobby's had ik vroeger
nee, nog nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die stonden toch al op jouw lijstje.
De grootste!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahahaMaar dit was dan wel een hele grote geweest
Zo ver ik weet nog niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
nee, nog niet
Hebben ze stoute dingen gedaan samen?
Wat voor lijstjes heb jij dan allemaal?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan staan ze ook nog niet op het lijstje he
Ja Rip, het wordt tijd dat je dat lijstje openbaar maaktquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan staan ze ook nog niet op het lijstje he
Inderdaad. Openbaar maken die lijstjes.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja Rip, het wordt tijd dat je dat lijstje openbaar maakt
Ja idd Rip.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Welke lijstjes hebben we het over?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Rip houdt de datelijstjes bij en dus waarschijnlijk nog meerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Welke lijstjes hebben we het over?
Oelalala....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Rip houdt de datelijstjes bij en dus waarschijnlijk nog meer
Iemand moet toch die lijstjes bijhouden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Rip houdt de datelijstjes bij en dus waarschijnlijk nog meer
Goed idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |