Wacht maar! Als ik dadelijk mijn grote executive bak heb, dan rij ik naar waar woon je? en dan rij ik over je teen heen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:54 schreef Jumparound het volgende:
Niet alleen geen drain
[ afbeelding ]
Heel soms. En af en toe. Maar daar laat ik me liever niet over uit.quote:
Bussum en I dont care...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wacht maar! Als ik dadelijk mijn grote executive bak heb, dan rij ik naar waar woon je? en dan rij ik over je teen heen!
Slijmbal!quote:
Als ze masturbeert en klaar kan komen in haar tuitje, zodat ze droog kan slapen, dan denk ik het wel....quote:
Poehee, ik ben blij dat ik daar (bijna) niet (meer) woonquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Bussum en I dont care...
1 teen kan je wel missen denk
Soms vraag ik me echt af waarom jij vrijgezel bentquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als ze masturbeert en klaar kan komen in haar tuitje, zodat ze droog kan slapen, dan denk ik het wel....
Ja, af en toe verbaas ik me daar ook over.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af waarom jij vrijgezel bent
Ho eens even, puur platonisch gezien dan hè!quote:
Wie zegt dat ik vrijgezel ben?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af waarom jij vrijgezel bent
Veel plezier met Neoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Menschen, ik wensch een ieder een fijn weekend
Is dat je laatste bash?quote:
Bash? ik constateer alleen de feiten en ik denk dat er iemand boos zal zijn straksquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is dat je laatste bash?
Buiten het stalken om, om mij zwart te maken, kom je nu met een loser 1e klasse aan?
Je bent er niet beter op geworden met je hersencellen.
Was in Spanje gebleven, daar hadden ze er misschien nog iets aan kunnen doen.
Je wordt gestalkt en niet door mijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel toevallig dat ik nu een "nummerherkenning-uit" telefoontje kreeg he?
Ik zeg ook niet dat jij het bent, maar is wel toevallig als het onderwerp ter sprake komt dat de foon gaat rinkelen.quote:
Sorry ik zal je niet meer bellen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel toevallig dat ik nu een "nummerherkenning-uit" telefoontje kreeg he?
Ook al zal je mijn nummer hebben, dan zal je nog niet bellen.quote:
Haha je ziet ze echt vliegen hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ook al zal je mijn nummer hebben, dan zal je nog niet bellen.
Manu heeft het lef wel IRL .
Apeldoorn-Zutphen is maar poepeindje en durf je ook niet aan.
Maar rellen kunnen we later ook. |Mietjes geef ik de kans. Ik ga verder met mijn leven en ga heerlijk over de dijk wandelen met mijn hondje.
(ff uitwaaien, dat die godvergeten Soos en CWI me geen toestemming heeft gegeven)
jij had toch die foto van die boom laten zien? die boom die je cadeau gafquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan wel weer wat foto's googlen?
En ik ga geen foto's plaatsen aangezien ik niet weet wat iemand zoals jij of Neo er mee gaat doen
Heel verstandig, zie je wel aan de foto van BQ, die plaatst hij ook steeds maar weer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan wel weer wat foto's googlen?
En ik ga geen foto's plaatsen aangezien ik niet weet wat iemand zoals jij of Neo er mee gaat doen
Scusi mio, dit is eerste RLS-programma.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je geeft je op voor vrijwel ieder programma waar je ook maar een beetje in de picture kunt staan,
Het bonsai boompjequote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij had toch die foto van die boom laten zien? die boom die je cadeau gaf
Ik hoop voor je dat de enkelband af magquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En ik hoop nog steeds dat ik vóór 5 april toestemming krijg van zowel Bart/Bram en de instanties.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Scusi mio, dit is eerste RLS-programma.
(Als je deal or no deal meerekend is het het tweede)
Maar zal misschien ook wel komen dat ik een uitdaging aandurf om gemakkelijk geld te willen verdienen en niet de bankrekening altijd maar aangevuld wil zien door mijn vader.
Smerig, vies, oneerbaar, afdankend en begaan met ethiek. Alles in naam van het spel.
Tja, als je dat bedoeld, dan heb je gelijk. Ik heb me opgegeven voor "Deal or No Deal" en "The Bunker"
(Chantal tellen we niet mee)
Dit programma (The Bunker) is in mijn ogen niet alleen om je in the picture te kunnen staan, maar je grote bek ook werkelijk waar te kunnen maken. En ik hoop nog steeds dat ik vóór 5 april toestemming krijg van zowel Bart/Bram en de instanties. En dan zal je zien wat een vent is.
En voel je eje beter met de centen van je pappie, geef je dan op. En zo ook roep ik anderen op, van welke site dan ook.
Achter je beeldscherm grote bek hebben en verder..... (ik neem het de dames van RLS niet kwalijk, die moeten leren inparkeren)
King LSquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap dat je met een uitkering mee durft te doen aan een spel waarbij je 10.000 euro kunt winnen zonder daar je baan of studie daarvoor op te geven.
Petje af!
Ja ik heb kunnen studeren dankzij hulp van mijn familie en door naast mijn studie te werken, is daar iets mis mee?
Ik dacht het niet!
Dat jij denkt d.m.v. een tv programma je zoals het zelf noemt "grote bek" waar te kunnen maken zegt al genoeg.
Wat wil je daarmee bereiken dan, dat wij allemaal voor je buigen en in koor roepen "oh LS jij grote stoere man!"
En ik hoop dat jij dan van je dwangmatige leugentjes af bent.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de enkelband af mag
nee, ik kijk dan ws niet eensquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga bij jou niet slijmen, jij stemt mij de eerste ronde er al uit.
Je weet dat ik alleen foto's van mezelf geef aan mensen die ik vertrouw. Dus nogal retorische vraag.....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En ik hoop dat jij dan van je dwangmatige leugentjes af bent.
Ik wacht nog steeds op je bewijs, dat je niet een maand van UPC was afgesloten en daadwerkelijk heel erg ziek was. En niet met een google-foto vasn een infuus.
Ik gaf me ook op met recente foto's.
Meld je hier als je je al hebt opgegeven voor The Bunker
Dus voor je iets gaat roepen, kom ook met iets concreets.
Heb ik ooit jouw foto op internet gezet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je weet dat ik alleen foto's van mezelf geef aan mensen die ik vertrouw. Dus nogal retorische vraag.....
Neen, maar zoals je weet heb je mijn privacy wel ernstig geschonden en is er daarom nogal weinig foto materiaal te vindenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ik ooit jouw foto op internet gezet?
Ik lust geen Colaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:00 schreef Maanvis het volgende:
gezellig topic. praat vooral door, dan pop ik wat maïs!
ik ben een banaan!quote:
Omdat ik je voornaam heb genoemd? Ow mên, ja dat is een ramp en ik snap nog steeds niet dat er geen kamervragen over gesteld zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neen, maar zoals je weet heb je mijn privacy wel ernstig geschonden en is er daarom nogal weinig foto materiaal te vinden
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die ene die er toch wel achter komt dat Manu een user is die af en toe om aandacht vraagt.
Wie heeft ooit een foto van hem gezien van iets waar hij is geweest?
Heb er honderden gezien, zonder een persoon erop, die het wilden laten zien.
Manu is alleen maar van woorden en geen bewijzen.
Ik houd niet van dat soort mensen/users.
Ik houd meer van een frits met zijn verloren hash, of een gesprek met maffe wijfen over inpareren, maar niet om verzonnen verhalen.
Welles, heel cute en dat je een veel te groot ding in een veel te klein gat probeert te rammen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag af en toe ook om aandacht. En soms SCHREEUW ik om aandacht.
Verder heb ik hier nooit foto's van mezelf geplaatst, voor zover ik weet.
en die ene fokster??quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:28 schreef Jumparound het volgende:
psssst
ik heb uit betrouwbare bron dat dieenebart he.....
in het echt bart heet!!!1
Oh ja. Maar die foto dateert van kuch 36 jaar kuch geleden. Daar herken je me alleen in als je me kent.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Welles, heel cute en dat je een veel te groot ding in een veel te klein gat probeert te rammen.
En dat gaat ze binnenkort doen met een veuls te grote autoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Welles, heel cute en dat je een veel te groot ding in een veel te klein gat probeert te rammen.
M'n naaktfoto had ik ook nooit geplaatst als die van gisteren was geweest.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja. Maar die foto dateert van kuch 36 jaar kuch geleden. Daar herken je me alleen in als je me kent.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:46 schreef Soury het volgende:
En dat gaat ze binnenkort doen met een veuls te grote auto
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap dat je met een uitkering mee durft te doen aan een spel waarbij je 10.000 euro kunt winnen zonder daar je baan of studie daarvoor op te geven.
Tja, niet iedereeen krijgt het in zijn schoot geworpen door een rijke vader. Dan wil je wel een keuzes maken.
Petje af!
Ja ik heb kunnen studeren dankzij hulp van mijn familie en door naast mijn studie te werken, is daar iets mis mee?
Ik heb ook kunnen studeren. Ik koos er alleen voor om vroegtijdig te stoppen en te gaan werken. Daarnaast deed ik avondstudies. En ik liet me niet onderhouden door mijn ouders, omdat dat mijn keuze was. En ik zelfstandig wilde zijn.
Dat jij denkt d.m.v. een tv programma je zoals je het zelf noemt "grote bek" waar te kunnen maken zegt al genoeg.
Wat wil je daarmee bereiken dan, dat wij allemaal voor je buigen en in koor roepen "oh LS jij grote stoere man!"
Dat is juist de uitdaging. Er lopen velen rond met een grote bek, op een forum. Of je nu Jan, Piet, Klaas of Wietse heet. Er lopen velen rond die het altijd beter weten.
Maar als de mogelijkheid zich voordoet om je voor maar 25 dagen op te geven, dan zijn ze er niet meer.
Met allerlei smoesjes, waarvan ik die van jouw wel de beste vond.
De RLS-users, waarvan je weet dat ze zich toch nooit opgeven, kan ik het me voorstellen.
Maar niet van een plofkop, die teert op de centen van zijn pa en nooit in dienst heeft gezeten. En die heeft straks de meest grote bek en koopt de meeste stemmen, omdat pappie het toch wel betaalt.
Vandaag heb ik mijn inschrijving moeten herzien, maar ik hoop dat ik 31 maart dat mag herroepen.
Dan zal je zien met je plofkop, wat het is om niet te teren op andermans gunsten.
Leven op je eigen benen, is iets dat jij nog moet leren.
Ik heb trouwens wel een paar leuke uitdagers gezien.
Wees eens niet zo rancuneus en ga inderdaad door met je eigen leven, of je er nou wel in komt of niet.
Rancuneus mannetje, hebben ze je fiets nu nóg niet teruggegeven?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:28 schreef Coos het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF27032009_043
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:53 schreef Marrije het volgende:
Wat doet die jennifer nog in de xfactor?
Ze probeert te zingen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:53 schreef Marrije het volgende:
Wat doet die jennifer nog in de xfactor?
Gezien je een avondmaal heb gehad kan je die vrouw toch ook wel misbruiken op de wasmachine te verplaatsen .. Tss mannenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:15 schreef dieenebart het volgende:
Laatste avondmaal zit er inVoor dit adres dan. Het was voor de verandering nog te vreten ook.
![]()
Dan nu maar die halve fles wodka en een stevige joint of drie. En dan even proberen om de wasmachine te verplaatsen
Van vier hoog naar beneden?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:15 schreef dieenebart het volgende:
En dan even proberen om de wasmachine te verplaatsen
Das niet zo moeilijkquote:
Als die wasmachine dood mag, niet nee.quote:
Avondmaal was wel door mij zelve bereidquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezien je een avondmaal heb gehad kan je die vrouw toch ook wel misbruiken op de wasmachine te verplaatsen .. Tss mannen
O.k.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Avondmaal was wel door mij zelve bereid![]()
Weinig vrouwen hierdus die wasmachine zal ik ook maar zelf aan pakken
Nee joh gek dan moet ie aanstaan op centrifuge gedoe .. Pffquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:35 schreef Copycat het volgende:
Oh, ik dacht misbruiken op de wasmachine onder het verplaatsen.
anders pak je je bier en kom je het hier opdrinken?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Avondmaal was wel door mij zelve bereid![]()
Weinig vrouwen hierdus die wasmachine zal ik ook maar zelf aan pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |