en die ene fokster??quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:28 schreef Jumparound het volgende:
psssst
ik heb uit betrouwbare bron dat dieenebart he.....
in het echt bart heet!!!1
Oh ja. Maar die foto dateert van kuch 36 jaar kuch geleden. Daar herken je me alleen in als je me kent.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Welles, heel cute en dat je een veel te groot ding in een veel te klein gat probeert te rammen.
En dat gaat ze binnenkort doen met een veuls te grote autoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Welles, heel cute en dat je een veel te groot ding in een veel te klein gat probeert te rammen.
M'n naaktfoto had ik ook nooit geplaatst als die van gisteren was geweest.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja. Maar die foto dateert van kuch 36 jaar kuch geleden. Daar herken je me alleen in als je me kent.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:46 schreef Soury het volgende:
En dat gaat ze binnenkort doen met een veuls te grote auto
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap dat je met een uitkering mee durft te doen aan een spel waarbij je 10.000 euro kunt winnen zonder daar je baan of studie daarvoor op te geven.
Tja, niet iedereeen krijgt het in zijn schoot geworpen door een rijke vader. Dan wil je wel een keuzes maken.
Petje af!
Ja ik heb kunnen studeren dankzij hulp van mijn familie en door naast mijn studie te werken, is daar iets mis mee?
Ik heb ook kunnen studeren. Ik koos er alleen voor om vroegtijdig te stoppen en te gaan werken. Daarnaast deed ik avondstudies. En ik liet me niet onderhouden door mijn ouders, omdat dat mijn keuze was. En ik zelfstandig wilde zijn.
Dat jij denkt d.m.v. een tv programma je zoals je het zelf noemt "grote bek" waar te kunnen maken zegt al genoeg.
Wat wil je daarmee bereiken dan, dat wij allemaal voor je buigen en in koor roepen "oh LS jij grote stoere man!"
Dat is juist de uitdaging. Er lopen velen rond met een grote bek, op een forum. Of je nu Jan, Piet, Klaas of Wietse heet. Er lopen velen rond die het altijd beter weten.
Maar als de mogelijkheid zich voordoet om je voor maar 25 dagen op te geven, dan zijn ze er niet meer.
Met allerlei smoesjes, waarvan ik die van jouw wel de beste vond.
De RLS-users, waarvan je weet dat ze zich toch nooit opgeven, kan ik het me voorstellen.
Maar niet van een plofkop, die teert op de centen van zijn pa en nooit in dienst heeft gezeten. En die heeft straks de meest grote bek en koopt de meeste stemmen, omdat pappie het toch wel betaalt.
Vandaag heb ik mijn inschrijving moeten herzien, maar ik hoop dat ik 31 maart dat mag herroepen.
Dan zal je zien met je plofkop, wat het is om niet te teren op andermans gunsten.
Leven op je eigen benen, is iets dat jij nog moet leren.
Ik heb trouwens wel een paar leuke uitdagers gezien.
Wees eens niet zo rancuneus en ga inderdaad door met je eigen leven, of je er nou wel in komt of niet.
Rancuneus mannetje, hebben ze je fiets nu nóg niet teruggegeven?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:28 schreef Coos het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF27032009_043
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:53 schreef Marrije het volgende:
Wat doet die jennifer nog in de xfactor?
Ze probeert te zingen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:53 schreef Marrije het volgende:
Wat doet die jennifer nog in de xfactor?
Gezien je een avondmaal heb gehad kan je die vrouw toch ook wel misbruiken op de wasmachine te verplaatsen .. Tss mannenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:15 schreef dieenebart het volgende:
Laatste avondmaal zit er inVoor dit adres dan. Het was voor de verandering nog te vreten ook.
![]()
Dan nu maar die halve fles wodka en een stevige joint of drie. En dan even proberen om de wasmachine te verplaatsen
Van vier hoog naar beneden?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:15 schreef dieenebart het volgende:
En dan even proberen om de wasmachine te verplaatsen
Das niet zo moeilijkquote:
Als die wasmachine dood mag, niet nee.quote:
Avondmaal was wel door mij zelve bereidquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezien je een avondmaal heb gehad kan je die vrouw toch ook wel misbruiken op de wasmachine te verplaatsen .. Tss mannen
O.k.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Avondmaal was wel door mij zelve bereid![]()
Weinig vrouwen hierdus die wasmachine zal ik ook maar zelf aan pakken
Nee joh gek dan moet ie aanstaan op centrifuge gedoe .. Pffquote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:35 schreef Copycat het volgende:
Oh, ik dacht misbruiken op de wasmachine onder het verplaatsen.
anders pak je je bier en kom je het hier opdrinken?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Avondmaal was wel door mij zelve bereid![]()
Weinig vrouwen hierdus die wasmachine zal ik ook maar zelf aan pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |