quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:07 schreef jna het volgende:
[..]
Hosti's uitdelen
Dat is ook een soort Horeca
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Kan je als eerste date naar een fastfood restaurant om er wat gewicht aan te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Ja ok.. Ik zocht gewoon een sexy foto van iemand die Paula heette.. Verder niet echt op het uiterlijk geletquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:11 schreef jna het volgende:
[..]
Kan je als eerste date naar een fastfood restaurant om er wat gewicht aan te krijgen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja ok.. Ik zocht gewoon een sexy foto van iemand die Paula heette.. Verder niet echt op het uiterlijk gelet
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja ok.. Ik zocht gewoon een sexy foto van iemand die Paula heette.. Verder niet echt op het uiterlijk gelet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind deze Paula veel sexyer![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind deze Paula veel sexyer
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]Dan de echte? Wat een complimentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind deze Paula veel sexyer
Jawel, je keek.
* Bootje84 pakt popcorn en gaat zitten voor een mooie chickfightquote:
helaas, ik heb het geprobeerdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
* Bootje84 pakt popcorn en gaat zitten voor een mooie chickfight
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
nog een uurquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:26 schreef Houniet het volgende:
WEEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111![]()
. ...........
En dan is ie er weerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:26 schreef Houniet het volgende:
WEEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111![]()
. ...........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Bijna wel jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:55 schreef jna het volgende:
ik ben natuurlijk de enige die nog niet naar huis is?
Ik ben er nog 2 minutenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:55 schreef jna het volgende:
ik ben natuurlijk de enige die nog niet naar huis is?
archief zekerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er nog 2 minuten
Maar was ff spullen aan het opruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |