Je vind het niet druk maar wel lekker?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:21 schreef Houniet het volgende:
Nee zo is het lekker.
RIP aan de nabestaanden!quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden!
Zet allemaal een roos voor je naam om medeleven te betuigen.
(F)
hoiquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nicoooooooooooooooooooooooooooooooooo
ik ook niet en ik denk dat ik niet gaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:32 schreef eer-ik het volgende:
't is weer zo ver
Heb geen zin om naar de supermarkt te gaan
Ik ook niet. Ga maar patat halen ofsoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:32 schreef eer-ik het volgende:
't is weer zo ver
Heb geen zin om naar de supermarkt te gaan
ik moet wel, want ik wil een pils.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ook niet en ik denk dat ik niet ga
Denk dat ik dat ook doe.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ga maar patat halen ofsoKan ik wel gebruiken.
(F)
Die kinderen praten over dingen waarvan ze niet beseffen wat ze zeggen.. Ja, ik heb een koran, alleen kan ik nog niet lezenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:35 schreef Milou__ het volgende:
ja ik heb het ook gezien bootje. Echt ziek hoe die kinderen gedreven worden :s
Heb het net ook gezien.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:33 schreef Bootje84 het volgende:
Net ff op 1 vandaag ging het over kinderen (rond de 5 jaar oud) die even de geloofsextremisten gingen prediken.. Sick fucks. Een kind van 5 indoctrineren in allemaal vergif. Daarnaast vertelde een moeder haar predikende dochter om een zelf opgesteld verhaal te vertellen.. Bron: verschillende sprookjesboeken
(F)
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:36 schreef Bootje84 het volgende:
Papa is een schoenenverkoper.. Lijkt fucking Married with children wel...
ik ben van mening dat je dan toch echt zelf iets fout doet...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:52 schreef Piles het volgende:
iPod & iTunes
Werkt ook voor geen meter af en toe
Hij staat op pauze aan begin van nummer, en als ik dan de usb-kabel er in doe (itunes nog niet aan), dan crasht iequote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:53 schreef eer-ik het volgende:
ik ben van mening dat je dan toch echt zelf iets fout doet...
heb hier nooit, maar dan ook echt nooit, problemen.
Ik ken het verder ook nietquote:
huh? dat heb ik echt nog nooit gezien...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij staat op pauze aan begin van nummer, en als ik dan de usb-kabel er in doe (itunes nog niet aan), dan crasht ie
[..]
Ik ken het verder ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |