quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op buienradar kan je mooi zien.. dat er tussen 12.00 en 12.10 hagel viel
LOL!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:17 schreef PieterBas het volgende:
http://shop.buienradar.nl/overzicht.asp?subsubcat=8993&n=Heren%20t-shirts![]()
Hows life Piet, en de rest natuurlijk..?quote:
Uurtjes gemaaktquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
asociaal vroeg
oh.. ben ik weer trouwens
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hows life Piet, en de rest natuurlijk..?
Heb ik nog spannende dingen gemist..?
Bummer. Vanochtend even naar een bijles geweest waarbij 2 groepjes nog een presentatie moesten houden over een juridisch onderwerp.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alles goed hier.. en niets gemist
wtf.. het klinkt inderdaad niet echt 6-waardig jaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bummer. Vanochtend even naar een bijles geweest waarbij 2 groepjes nog een presentatie moesten houden over een juridisch onderwerp.
De 1e presentatie was redelijk ok, dia's waren (soms) onoverzichtelijk maar de inhoud was goed. Onderbouwd met jurisprudentie. Presentatie werd redelijk voorgelezen, maar er werd toch het "publiek" in gekeken.
De 2e presentatie hád niet eens iets gemaakt in powerpoint. Het was gewoon een Word-document met een lap tekst van 1,5 A4tjes die woord voor woord werd voorgelezen. Jurisprudentie was er niet bijgezocht en er stonden taalfouten in als "ijs" ipv "eis" etc.
De eerste presentatie kreeg een 7, de 2e kreeg een 6. Toen ging groep 1 dus in protest, en kreeg een 7,5.
De 2e presentatie had gewoon een onvoldoende moeten krijgen. Ik had, zónder voorbereiding, een hoger cijfer kunnen scoren dan die miep het nu deed...
vruchtenhagel trouwensquote:
Dat is wel slechtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De 2e presentatie hád niet eens iets gemaakt in powerpoint. Het was gewoon een Word-document met een lap tekst van 1,5 A4tjes die woord voor woord werd voorgelezen. Jurisprudentie was er niet bijgezocht en er stonden taalfouten in als "ijs" ipv "eis" etc.
Toevallig waren ook 3 van de 4 buitenlanders... Hoeft niet altijd wat te zeggen, maar de laatste groep (1mansgroep) had gewoon practisch niets aan die presentatie gedaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is wel slecht
Ik eis ijs !!
Terecht dat je dan in beroep gaat tegen een 7.
mijn wereld stortte ook al inquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:26 schreef Milou__ het volgende:
Boehoee![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)as-b-uit-elkaar.html
Ik wacht op het bericht dat er een bom is ontploft bij het mega piratenfestijn en er geen overlevenden zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |