Inclusief dividend, sta ik gewoon precies op hetzelfde als vrijdag. Min transactiekosten natuurlijk.quote:
ik had ruim 66% winst op mijn SS229....net eruit gedaan, leuke winst genomen. vaak hou ik te lang vast.quote:
Laat even weten als we beneden zijnquote:Op maandag 30 maart 2009 09:45 schreef sitting_elfling het volgende:
Héhé, rustig mee naar beneden fietsen en als we daar zijn leuk boodschappen doen in de aandelen.
Ik ook! 50% winst.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:40 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
ik had ruim 66% winst op mijn SS229....net eruit gedaan, leuke winst genomen. vaak hou ik te lang vast.
quote:
Mja, deze daling zegt me nog steeds niet veel, ik denk niet dat we direct nieuwe lows gaan maken, zeker in de VS niet.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:02 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
![]()
hopelijk sluit de AEX met een winstje
ga eens na als je dat per dag zou doenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ook! 50% winst.
Maar heb niet teveel er in gestoken, want die sprinters gaan zo hard!
In totaal voor 60 euro gekocht, nu net met 30 euro winst verkocht.
Kans is groot dat de AEX toch verder zakt, het afgelopen herstel deze maand is puur een technisch herstel na een flinke paniekerige daling daarvoor. De 1nige vraag die luidt is in dit geval gaan we onder de bodem die we laatste gezet hebben of zetten we een 'hogere' bodem.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:02 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
![]()
hopelijk sluit de AEX met een winstje
Mja, mensen die sinds het begin van de crisis, nu 75% in het rood staan zullen wel niet meer dezelfde mening zijn toegedaanquote:
Nee hoor, ik vind The All Seeing Eye gewoon een mooi logo.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:39 schreef Maanvis het volgende:
kaputlink!
PS: Die tekst onder dat plaatje doet suggereren dat jij een new world order conspiracy theorist bent
Ik ben ook wel eens flink de mist in gegaan met die sprinters...die dingen gaan zoooo hard...quote:Op maandag 30 maart 2009 10:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ga eens na als je dat per dag zou doen. Of helemaal ten tijde van die gigantische down fall een aantal maand geleden waarin we record achter record hadden gebroken met de AEX met grootste stijgers en dalers. Toen was het helemaal feest met de toenmalige turbo's die ik toen gebruikte. En het enige waar je toen hoefde op te letten was hoe Amerika er net voor sluitingstijd van de AEX voor stond. In 9 van de 10 gevallen zat je dan goed.
[..]
Kans is groot dat de AEX toch verder zakt, het afgelopen herstel deze maand is puur een technisch herstel na een flinke paniekerige daling daarvoor. De 1nige vraag die luidt is in dit geval gaan we onder de bodem die we laatste gezet hebben of zetten we een 'hogere' bodem.
http://www.imagebam.com/image/3b748031036283quote:Op maandag 30 maart 2009 11:40 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
Rood, mijn favoriete kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |