het is anders wel lullig als een schone lei meteen het faillissement inluidtquote:Op zondag 29 maart 2009 20:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Goh, zouden meer banken moeten doen. Nu krijgen we constant een golfje afschrijvingen ipv meteen met een schone lei te beginnen.
quote:Reddingsplan auto-industrie VS wordt maandag bekend
De Amerikaanse president Barack Obama maakt maandag het langverwachte reddingsplan bekend om de noodlijdende Amerikaanse auto-industrie te ondersteunen.
Big 3
De drie grote Amerikaanse autofabrikanten General Motors (GM), Chrysler en Ford verkeren in zware problemen als gevolg van de wereldwijde financiële crisis. GM en Chrysler hebben nog eens 21,6 miljard dollar aan staatssteun gevraagd. Beide concerns kregen in december al 17,4 miljard dollar van de Amerikaanse overheid. Ford daarentegen zegt momenteel over genoeg liquide middelen te beschikken.
wie weet.quote:Op maandag 30 maart 2009 00:01 schreef M.Melandri het volgende:
Futures vlak...aex rood morgenochtend.
GM en Chrysler kaput en Obama wil niet meer: http://www.cnbc.com/id/29950420quote:
Inclusief dividend, sta ik gewoon precies op hetzelfde als vrijdag. Min transactiekosten natuurlijk.quote:
ik had ruim 66% winst op mijn SS229....net eruit gedaan, leuke winst genomen. vaak hou ik te lang vast.quote:
Laat even weten als we beneden zijnquote:Op maandag 30 maart 2009 09:45 schreef sitting_elfling het volgende:
Héhé, rustig mee naar beneden fietsen en als we daar zijn leuk boodschappen doen in de aandelen.
Ik ook! 50% winst.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:40 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
ik had ruim 66% winst op mijn SS229....net eruit gedaan, leuke winst genomen. vaak hou ik te lang vast.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |