wie is een vrouw?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:19 schreef gers het volgende:
ow hij is blijkbaar een vrouw , dat wel een hoax zijn
jij volgens mij niequote:
remlof, sunchaser ik noem er al 2 zo uit me hoofdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wtfbbq, ik ken weinig mannen met mijn cupmaat hoor
Truste
90E?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:23 schreef gers het volgende:
[..]
remlof, sunchaser ik noem er al 2 zo uit me hoofd
zoietsquote:
heb maar een 15 inch scherm past er niet opquote:
leuk shirtquote:
Oh, nja ik dacht meer aan Pamela Anderson tieten,quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:29 schreef Stormqueen het volgende:
en voor meer bewijs:
[ afbeelding ]
Zo, en nu niet meer huilie doen
Die zijn idd kleinerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh, nja ik dacht meer aan Pamela Anderson tieten,
En stukken nepperquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kleiner? Ze lijken wel groter
[ afbeelding ]
Lelijke kop though heeft ze hier
woensdagavond pullen tikkenquote:
Deze kleur dan?quote:
Mijn moeder propt ons hele huis al vol met rood dus die ook nietquote:
En als je gewoon eens ging slapen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mijn moeder propt ons hele huis al vol met rood dus die ook nietIk wil wat paars in dit topic
[ afbeelding ]
net bij vrienden geweest in amsterdam, nu thuis dus ff fokken en dan slapen tot 1 ofzoquote:
Nu niet gaan doen alsof dit een uitzondering is, jij sluit altijd mijn kwaliteitstopics 's nachtsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
net bij vrienden geweest in amsterdam, nu thuis dus ff fokken en dan slapen tot 1 ofzomorgen toch vrij
Lekker nummer eikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
net bij vrienden geweest in amsterdam, nu thuis dus ff fokken en dan slapen tot 1 ofzomorgen toch vrij
dat zei ik ook nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nu niet gaan doen alsof dit een uitzondering is, jij sluit altijd mijn kwaliteitstopics 's nachts
ja hequote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat zei ik ook nietmaar dit was vandaag de reden
normaal heb ik gewoon geen zin om te slapen
ook al moet ik wel vroeg opstaan
Je ken 't best in KLB blijven.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat zei ik ook nietmaar dit was vandaag de reden
normaal heb ik gewoon geen zin om te slapen
ook al moet ik wel vroeg opstaan
Ik ben klaar met slapenquote:
Ouderdom heeft zo z'n voordelenquote:
Wat rem zegtquote:
Ik ben mijn gebit kwijt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey we hebben het niet over genitale wratten
Alweer teruggevonden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je 'm nu weer in je po laten vallen?
goed jaquote:
Hoihoiquote:
oeh. dan is er uitgaan nog kutterquote:
Krijg jij je kranten nog in steen schriftquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:44 schreef dagdag het volgende:
schrik me de pestpleuris, kut krantenbezorger sodemietert brievenbus verrot
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:46 schreef Gupje het volgende:
[..]
Krijg jij je kranten nog in steen schrift
quote:
Ja hoorquote:
Jezelf in de spiegel toen je aan het fappen was?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
Weet je wie ik net tegenkwam?
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ga dan nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:20 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen. Jammer dat ik maar 4 uur les heb, inclusief 2 uur gym.
Neequote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jezelf in de spiegel toen je aan het fappen was?
Je bent een kerel?quote:
Ik gym meestal thuis achter m`n pctje in het donker.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga dan nietAlhoewel, gym is goed voor je.
Nee.quote:
Remlof die om 4 uur nog achter fok zitquote:
Jij hoort toch bij dequote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Weet ik niet, zie het in MED staan.
Het zal ook eens nietquote:
Je hebt Taylor in je UIquote:
quote:
je moederquote:
quote:
quote:
Je bent zelf een autist als je daarvan genietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:49 schreef BobbyB het volgende:
Vanochtend trouwens zo'n leuke frusti op de weg die te lang links bleef rijden. Moest ie de afslag hebben, maar ja, ik reed al rechts en ging niet aan de kant voor die autist. Heeft ie de afslag gemist.Daar kan ik zo van genieten he
![]()
Je hebt inderdaad van dat soort pipo`s. Ik heb een tik dat ik kleine auto`s inhaalquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:49 schreef BobbyB het volgende:
Vanochtend trouwens zo'n leuke frusti op de weg die te lang links bleef rijden. Moest ie de afslag hebben, maar ja, ik reed al rechts en ging niet aan de kant voor die autist. Heeft ie de afslag gemist.Daar kan ik zo van genieten he
![]()
Ach kom op, dat zijn altijd van die gefrustreerde mensen met haast en dan is het alleen maar grappig dat ze door hun eigen gebrek aan inzicht en rijkunsten de afrit missen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent zelf een autist als je daarvan geniet
Terwijl jij stiekem zit te gniffelen in je mazdaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op, dat zijn altijd van die gefrustreerde mensen met haast en dan is het alleen maar grappig dat ze door hun eigen gebrek aan inzicht en rijkunsten de afrit missen.
Mazdaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Terwijl jij stiekem zit te gniffelen in je mazda [ afbeelding ]
Ja, ik vind dat gewoon komisch, omdat ze haast hebben komen ze alleen maar later aan. Net als die josti's bij wegmisbruikers die dan hard gaan rijden of rare acties uithalen omdat ze haast hebben en vervolgens een half uur langs de weg moeten staan omdat ze zijn aangehouden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Terwijl jij stiekem zit te gniffelen in je mazda [ afbeelding ]
Bedankt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:56 schreef Fascination het volgende:
jitzzzze, je bent echt kutuser nummer 1.
Ah, ik zocht al een nieuwe goeie quote voor in m'n sig. Dankje!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:56 schreef Fascination het volgende:
Nee, jij bent zo'n verschrikkelijk goede kwaliteitsuserquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:56 schreef Fascination het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, ik zocht al een nieuwe goeie quote voor in m'n sig. Dankje!
Oehh, me is flattered.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, ik zocht al een nieuwe goeie quote voor in m'n sig. Dankje!
Oh ja joh?quote:
Wat heb jij voor een roestbak dan?quote:
Waarom gebruiken jullie homo als scheldwoord?! Een beetje gay is okéquote:
|Ik kan niets anders zeggen danquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een roestbak dan?
Overigens word dit mijn volgende auto.
[ afbeelding ]
Volvo S80
De bruineberenbar? WTFquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom gebruiken jullie homo als scheldwoord?! Een beetje gay is oké[ afbeelding ]
Vanavond weer naar de BBB (BruineBerenBar) he Jitz?
Ik heb het toch helemaal niet tegen jou.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
|Ik kan niets anders zeggen dan [ afbeelding ]
En je weet best in wat voor auto ik rij, dat heb ik pas honderd keer hier geroepen.
Kut, dat dacht ik eventjesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het toch helemaal niet tegen jou.
Je moet niet denken, maar gewoon eens lezen.quote:
Ik heb niet eens m`n rijbewijsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een roestbak dan?
Overigens word dit mijn volgende auto.
[ afbeelding ]
Volvo S80
Falerquote:
Denk dat het laseren niet echt geholpen heeftquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet niet denken, maar gewoon eens lezen.
Woensdag moet ik afrijdenquote:
Ja doe maar, in een ravijn.quote:
Ga es dood jij, wil je.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja doe maar, van een ravijn.![]()
Waar is mijn Sanna ineens heen eigenlijk?
es jaquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja doe maar, in een ravijn.![]()
Ik heb haar gegijzeld en al tig keer verkracht.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
Misschien moet je [JITZZZZE SMILEY SC #1] Waar ik mijn kantooruren verslijt met smileys posten maken?quote:
Anaal zeker, zodat je net kon doen alsof het een jongetje wasquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb haar gegijzeld en al tig keer verkracht.
Daarvoor heb ik reetveter.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Anaal zeker, zodat je net kon doen alsof het een jongetje was
Dat is toch helemaal niet leuk? Dan zit ik in mn eentje eenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Misschien moet je [JITZZZZE SMILEY SC #1] Waar ik mijn kantooruren verslijt met smileys posten maken?
Voor ons is het wel leuk.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet leuk? Dan zit ik in mn eentje een [ afbeelding ]-topic met smileys te vullen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, jullie komen allemaal anoniem lurken zeker en kijken hoe ik door de mods uitgelachen wordtquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja doe maar, in een ravijn.![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:28 schreef Florian_ het volgende:
Och, misschien hebben we geluk, en wordt z'n boot getorpedeerd door de Jappen
zelfs als ik aan de drugs zit praat ik niet zo gaarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:29 schreef Juicyhil het volgende:
Ergens hoop ik dat BobbyB stikt als hij jitzzze aan het pijpen is en daardoor de pik van jitzzze afbijt en daardoor doodbloed.
Wie ben jij dan weerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:31 schreef Skylarp. het volgende:
[..]
zelfs als ik aan de drugs praat ik niet zo gaar
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:29 schreef Juicyhil het volgende:
Ergens hoop ik dat BobbyB stikt als hij jitzzze aan het pijpen is en daardoor de pik van jitzzze afbijt en daardoor doodbloed.
Juicyhil moet gewoon lekker naar de PUB SC gaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:31 schreef Skylarp. het volgende:
[..]
zelfs als ik aan de drugs zit praat ik niet zo gaar
Juicy fantaseert over 2 jongens die elkaar pijpen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:29 schreef Juicyhil het volgende:
Dat is wel behoorlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Juicy fantaseert over 2 jongens die elkaar pijpen.
Tja, ieder zo z'n afwijking hequote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Juicy fantaseert over 2 jongens die elkaar pijpen.
Dat klopt wel. Je spieren spannen zich aan als je sterftquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:42 schreef BobbyB het volgende:
Overigens wel knap als je kan bijten terwijl je net gestikt bent.
Oh, dat is wel naar voor Jitz dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Je spieren spannen zich aan als je sterft
je hebt niet eens de bewegende, kutnoob die je bentquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook [ afbeelding ] fantasieën
Welnee, ik ben 100% hetero.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook [ afbeelding ] fantasieën
Wie is hier nou de kutnoob? Zal ik je eensquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:47 schreef Skylarp. het volgende:
[..]
je hebt niet eens de bewegende, kutnoob die je bent
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie is hier nou de kutnoob? Zal ik je eens [ afbeelding ]
[ afbeelding ] En nou wegwezen, vieze [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
heyhey, wacht eens even!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:05 schreef Skylarp. het volgende:
[..]
heyhey, wacht eens even!jij bent degene die naar de marine gaat om lekker tussen de mannen te gaan douchen, auftiefen met die zelfreflectie van je
quote:
En nog mooi weer ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:07 schreef remlof het volgende:
Kap eens met dat schoolpleingescheld, het is vrijdag for gay's sake!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ] Weekend! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ] Weekend! [ afbeelding ]
Appelquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:26 schreef Florian_ het volgende:
Wat doet liiszle nou weer in de OP? Ik dacht dat je 100 delen moest meeposten
Neequote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen weekend hè?![]()
Haai Bobbeltje!
Whehehequote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:05 schreef Skylarp. het volgende:
[..]
heyhey, wacht eens even!jij bent degene die naar de marine gaat om lekker tussen de mannen te gaan douchen, auftiefen met die zelfreflectie van je
Altijd goed inwrijven!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:28 schreef BobbyB het volgende:
NeeMaar vrijdag is altijd wel een leuke dag op kantoor
![]()
Maar bedankt dat je het er even lekker in wrijft.
Okey, eeuh ohgayquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:07 schreef remlof het volgende:
Kap eens met dat schoolpleingescheld, het is vrijdag for gay's sake!
Je kwam toch ook in de OP als je je blote tieten postte... had met haar afgesproken dat PMen ook goed was.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Altijd goed inwrijven!
[ afbeelding ]
Nee ik kan niet eens rustig ff fokken!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat je zo makkelijk te beïnvloeden bent. Hierbij een plaatje van je baas: [ afbeelding ]
Belachelijk, die bazen van tegenwoordigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:42 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee ik kan niet eens rustig ff fokken!
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Belachelijk, die bazen van tegenwoordig
Daarvoor hoef ik niet naar buiten hoor, kan gewoon op FOK!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:57 schreef Skylarp. het volgende:
check die zon schijnen! aight!![]()
ik ga even vrouwelijk schoon hunten
www.mokkels.nl zitten er altijd wel een paar.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:57 schreef Skylarp. het volgende:
check die zon schijnen! aight!![]()
ik ga even vrouwelijk schoon hunten
Nu de onvoldoendes nogquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eerste twee voldoendes zijn binnen
Ach ja, ik moest mijn zusje en haar circus eens naar de haven in Hoek van Holland brengen. Wilde ze per se dat via de tomtom doen. Ik zo: ik weet heus wel hoe ik daar moet komenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:57 schreef BobbyB het volgende:
TomTom leidt auto ravijn in
Blijft toch apart dit soort mensen![]()
Outdoor live vrouwelijk schoon kijken is veel leukerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
www.mokkels.nl zitten er altijd wel een paar.
Hopelijk nietquote:
Dat is ook altijd lachen ja, dat mensen in paniek raken als dat ding het begeeft.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach ja, ik moest mijn zusje en haar circus eens naar de haven in Hoek van Holland brengen. Wilde ze per se dat via de tomtom doen. Ik zo: ik weet heus wel hoe ik daar moet komen![]()
Deed de tomtom het niet en zij helemaal in paniek
Welnee man! Daarbij krijg ik altijd rare gezichten als ik ga zitten fappen bij ieder meiske dat voorbij komtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Outdoor live vrouwelijk schoon kijken is veel leuker
Ik vond het iig redelijk kansloosquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is ook altijd lachen ja, dat mensen in paniek raken als dat ding het begeeft.
Als je dat op internet wel doet heb jij een druk levenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee man! Daarbij krijg ik altijd rare gezichten als ik ga zitten fappen bij ieder meiske dat voorbij komt
Ik heb ook wel een tomtom hoor, maar ik ga echt niet 100% af op wat dat ding zegt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het iig redelijk kansloos![]()
*Stratenboek van 2kilo erbij pakt.
Ontzettend!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Als je dat op internet wel doet heb jij een druk leven
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een tomtom hoor, maar ik ga echt niet 100% af op wat dat ding zegt.
[..]
Ontzettend!
Ah, handig, een iPod adapter voor in de autoquote:
Daar was ik ook naar opzoekquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, handig, een iPod adapter voor in de auto
Applequote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, handig, een iPod adapter voor in de auto
De keren dat ik ergens heen ga waar ik niet bekend ben, zijn op 1 hand te tellen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb ook wel een tomtom hoor, maar ik ga echt niet 100% af op wat dat ding zegt.
Ja alleen jammer dat ik het merk niet kan zien omdat er zo'n irritant mokkel voor staat.quote:
Hehe nou ja het komt best vaak voor dat ik juist ergens heen moet waar ik niet bekend ben, maar het is ook wel handig voor file informatie en eventueel het ontwijken van files enzo.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De keren dat ik ergens heen ga waar ik niet bekend ben, zijn op 1 hand te tellen.
This wel handig zo'n ding.
Vroegah met bezorgen had ik er ook 1, maar toen hoefde ik hem niet te gebruiken, omdat ik toch de weg wel wist.
Volgens mij was ik de enige pizzabezorger met een tomtom
En flits-informatie neem ik aan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hehe nou ja het komt best vaak voor dat ik juist ergens heen moet waar ik niet bekend ben, maar het is ook wel handig voor file informatie en eventueel het ontwijken van files enzo.
Lief van me hé!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat ik het merk niet kan zien omdat er zo'n irritant mokkel voor staat.
Bah, wat zijn vrouwen toch vieze wezensquote:
Heb wel flitspaal waarschuwing aan staan, maar ik rij eigenlijk nooit te hard.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En flits-informatie neem ik aan?
Ik welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb wel flitspaal waarschuwing aan staan, maar ik rij eigenlijk nooit te hard.
quote:
quote:
vrouwen horen geen auto's te besturenquote:
Ik heb een rijbewijs...quote:
nou jouw soortgenoten met een rijbewijs kunnen niet echt goed rijdenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een rijbewijs...
Wat zou ik er anders mee moeten doen... ?
Klopt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:37 schreef gers het volgende:
[..]
nou jouw soortgenoten met een rijbewijs kunnen niet echt goed rijden![]()
vooral de pittige kapsels niet
Waar ben je beroemd dan? Rottumeroog?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hehe nou ja het komt best vaak voor dat ik juist ergens heen moet waar ik niet bekend ben, maar het is ook wel handig voor file informatie en eventueel het ontwijken van files enzo.
Vrouwen zijn sowieso waardeloos.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:37 schreef gers het volgende:
[..]
nou jouw soortgenoten met een rijbewijs kunnen niet echt goed rijden![]()
vooral de pittige kapsels niet
ik heb best respect voor vrouwenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sowieso waardeloos.
Precies.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:41 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb best respect voor vrouwen
ze moeten namelijk baren. wassen,strijken,koken en schoonmaken
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:41 schreef gers het volgende:
[..]
ik heb best respect voor vrouwen
ze moeten namelijk baren. wassen,strijken,koken en schoonmaken
inderdaad met jouw kan ik pratenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies.![]()
Vrouwen die denken hersenwerk te kunnen verrichten. Get real.
Gewoon uit je hoofd, zo moeilijk is dat nou ook weer nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:43 schreef Florian_ het volgende:
Hoe bereken je ook alweer makkelijke kutsommetjes als:
72 : ... = 12
Ik ben het vergeten
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:43 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben het vergeten
72 : 12 = 6quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:43 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben het vergeten
"Je moet nooit achter een tram aanhollen en je moet nooit achter een vrouw aanhollenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:43 schreef gers het volgende:
[..]
inderdaad met jouw kan ik praten![]()
me opa zei altijd je hebt vrouwen voor het mooi en vrouwen voor den afwas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |