wie is een vrouw?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:19 schreef gers het volgende:
ow hij is blijkbaar een vrouw , dat wel een hoax zijn
jij volgens mij niequote:
remlof, sunchaser ik noem er al 2 zo uit me hoofdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wtfbbq, ik ken weinig mannen met mijn cupmaat hoor
Truste
90E?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:23 schreef gers het volgende:
[..]
remlof, sunchaser ik noem er al 2 zo uit me hoofd
zoietsquote:
heb maar een 15 inch scherm past er niet opquote:
leuk shirtquote:
Oh, nja ik dacht meer aan Pamela Anderson tieten,quote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:29 schreef Stormqueen het volgende:
en voor meer bewijs:
[ afbeelding ]
Zo, en nu niet meer huilie doen
Die zijn idd kleinerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh, nja ik dacht meer aan Pamela Anderson tieten,
En stukken nepperquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kleiner? Ze lijken wel groter
[ afbeelding ]
Lelijke kop though heeft ze hier
woensdagavond pullen tikkenquote:
Deze kleur dan?quote:
Mijn moeder propt ons hele huis al vol met rood dus die ook nietquote:
En als je gewoon eens ging slapen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 03:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mijn moeder propt ons hele huis al vol met rood dus die ook nietIk wil wat paars in dit topic
[ afbeelding ]
net bij vrienden geweest in amsterdam, nu thuis dus ff fokken en dan slapen tot 1 ofzoquote:
Nu niet gaan doen alsof dit een uitzondering is, jij sluit altijd mijn kwaliteitstopics 's nachtsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
net bij vrienden geweest in amsterdam, nu thuis dus ff fokken en dan slapen tot 1 ofzomorgen toch vrij
Lekker nummer eikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
net bij vrienden geweest in amsterdam, nu thuis dus ff fokken en dan slapen tot 1 ofzomorgen toch vrij
dat zei ik ook nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nu niet gaan doen alsof dit een uitzondering is, jij sluit altijd mijn kwaliteitstopics 's nachts
ja hequote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat zei ik ook nietmaar dit was vandaag de reden
normaal heb ik gewoon geen zin om te slapen
ook al moet ik wel vroeg opstaan
Je ken 't best in KLB blijven.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat zei ik ook nietmaar dit was vandaag de reden
normaal heb ik gewoon geen zin om te slapen
ook al moet ik wel vroeg opstaan
Ik ben klaar met slapenquote:
Ouderdom heeft zo z'n voordelenquote:
Wat rem zegtquote:
Ik ben mijn gebit kwijt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey we hebben het niet over genitale wratten
Alweer teruggevonden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 04:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je 'm nu weer in je po laten vallen?
goed jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |