Ja, wat kun jij anders bedenken?quote:Op zondag 29 maart 2009 03:59 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ts knikte braaf ja en rende daarna snel naar de computer om buurvrouw digitaal kapot te maken?
in the mate mode: misschien ben je gewoon een lekker wijf maar ik ga er nog steeds vanuit dat de voetbaltafel een groot gebrek is binnen bedrijven.quote:Op zondag 29 maart 2009 04:08 schreef childintime het volgende:
Wat ik eigenlijk nooit zo goed begrijp is waarom niet rokers mee buiten gaan staan bij de rokers....![]()
De rokers moeten verplicht buiten staan (oke, tot daar aan toe) en dan gaan de niet rokers er vrijwillig naast staan.... Waarom is dat?
Welnee, ik heb zo'n Kruitvatbuuf met een tapijt kunstgras.quote:Op zondag 29 maart 2009 04:13 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Buurvrouw van Ts is het type hoer dat haar neus optrekt als een roker een ruimte binnenkomt.
Nah, dat valt wel mee. Ik heb een collega die echt anti-rook is en dat ook luid en duidelijk verkondigt, maar wel ieder 'rokersrondje' erbij staat. Dat begrijp ik dan niet. Btw, er zijn op ons werk 3 rokers en 5 niet rokers; dan kunnen ze die gezelligheid toch beter bij elkaar zoeken?quote:Op zondag 29 maart 2009 04:16 schreef Stali het volgende:
[..]
in the mate mode: misschien ben je gewoon een lekker wijf maar ik ga er nog steeds vanuit dat de voetbaltafel een groot gebrek is binnen bedrijven.
Roken is niet alleen een verslaving en je kunt er prima vanaf komen alleen is er op kantoor geen alternatief tegen verveling.
Een Kruitvatbuufquote:Op zondag 29 maart 2009 04:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Welnee, ik heb zo'n Kruitvatbuuf met een tapijt kunstgras.
De hoop op een brug is allang opgegeven hoor..
inderdaad, wat een josti ('s) lolquote:Op zondag 29 maart 2009 04:31 schreef childintime het volgende:
[..]
Nah, dat valt wel mee. Ik heb een collega die echt anti-rook is en dat ook luid en duidelijk verkondigt, maar wel ieder 'rokersrondje' erbij staat. Dat begrijp ik dan niet.
neej dat snap ik ook niet helemaal inderdaad. Fel tegen het roken, en hier in het topic komen schreeuwen dat je asociaal bent als je "buiten" geen rekening houdt met andere mensen die misschien last kunnen hebben van de rook....blijf dan lekker binnen (dat is het rookvrije gedeelte)quote:Op zondag 29 maart 2009 04:08 schreef childintime het volgende:
Wat ik eigenlijk nooit zo goed begrijp is waarom niet rokers mee buiten gaan staan bij de rokers....![]()
De rokers moeten verplicht buiten staan (oke, tot daar aan toe) en dan gaan de niet rokers er vrijwillig naast staan.... Waarom is dat?
Ik vind je eigenlijk een enorm intolerant jankwijfquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:14 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dan ben jij dus gewoon een asociaal persoon.
Goh, stel je voor hé, rekening houden met anderen. Wat is dat voor iets raars!quote:Op zondag 29 maart 2009 14:29 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Zou toch te gek voor woorden zijn als ik buiten op een terras zit en me geen sigaret durf op te steken omdat ik bang ben dat misschien andere mensen last hebben van mijn rook.
Wrs. omdat hij vindt, 'jullie nemen pauze dus ik ook'.quote:Op zondag 29 maart 2009 04:31 schreef childintime het volgende:
[..]
Nah, dat valt wel mee. Ik heb een collega die echt anti-rook is en dat ook luid en duidelijk verkondigt, maar wel ieder 'rokersrondje' erbij staat. Dat begrijp ik dan niet. Btw, er zijn op ons werk 3 rokers en 5 niet rokers; dan kunnen ze die gezelligheid toch beter bij elkaar zoeken?
Ik houd al genoeg rekening met anderen als ik binnen in de kroeg staquote:Op zondag 29 maart 2009 18:35 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Goh, stel je voor hé, rekening houden met anderen. Wat is dat voor iets raars!
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:08 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Ik houd al genoeg rekening met anderen als ik binnen in de kroeg staDaarom ga ik lekker buiten mijn sigaret roken....bevalt dat je niet en heb je last van de rook, dan tief je toch op naar binnen
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of je ook je mond opendoet als iemand zweetlucht verspreid of als z'n adem ietwat riekt. Die enorme fixatie op roken is zo kleingeestig en derhalve zo tekenend voor je "zijn"!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:10 schreef Teteteterek het volgende:
Jij bent echt een hopeloos geval.
JIJ vind die gewoonte vervelend....ik niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:10 schreef Stali het volgende:
[..].
Bedenk wel dat jij voor een ander een vervelende gewoonte hebt die alles behalve aangeboren is.
Het is toch niet zo moeilijk om met die gewoonte een ander niet tot last te zijn? En ik rook zelf he?
Die vergelijking gaat helemaal niet op. Derhalve zal ik je username uitermate letterlijk nemen.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of je ook je mond opendoet als iemand zweetlucht verspreid of als z'n adem ietwat riekt. Die enorme fixatie op roken is zo kleingeestig en derhalve zo tekenend voor je "zijn"!
Zoiets kan een aangeboren kwaal zijn. Roken is dat niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of je ook je mond opendoet als iemand zweetlucht verspreid of als z'n adem ietwat riekt. Die enorme fixatie op roken is zo kleingeestig en derhalve zo tekenend voor je "zijn"!
Als het rookgordijn bij je is opgetrokken kun je misschien zien dat ik de TS ben en net als jij ook rook.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:53 schreef Lienzz het volgende:
[..]
JIJ vind die gewoonte vervelend....ik niet.
Ik rook BUITEN een sigaret omdat binnen niet meer gerookt mag worden, daar zeur ik totaal niet om.
Maar om ook nog commentaar te geven op mensen die buiten een sigaret roken vind ik gewoon triest...
Onzin. Het rookvrije gedeelte is overal, net zoals je overal vrij zou moeten zijn van te luide muziek, hondenpoep, weetikveel wat. Voor al dat soort dingen, waaronder dus ook roken, vind ik: ga lekker je gang, zolang anderen er maar geen last van hebben. Begrijp best dat dat vervelend is als je rookt, maar mijns inziens is het niet meer dan logisch. Roken is namelijk iets dat ten eerste de gezondheid schaadt, en ten tweede smerig gevonden kan worden. Logisch dat veel mensen daar niet mee in aanraking willen komen. Wil je toch roken, prima, maar dan is het je eigen verantwoordelijkheid en moet je het dus ook zélf regelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Niet rokers mogen lekker binnen zitten, dat is het rookvrije gedeelte.
Ken er genoeg die knoflook bij de vleet kanen, ook als ze de volgende dag onder de mensen verkeren. Ken er ook wel die met een pepermunt of kauwgum een stuk frisser ruiken dan zonder. En dan heb ik het nog niet eens over zweetlucht, daar is niets aangeboren aan. Die vergelijking gaat dus heel goed op, maar vermoedelijk heb je geen antwoord.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:05 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat helemaal niet op. Derhalve zal ik je username uitermate letterlijk nemen.
Ja, kut ook dat al die auto's voorbij rijden, schadelijke stoffen de lucht in blazend. Wat doe je daar aan?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:24 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Overigens vind ik het van weinig tact of socialiteit getuigen als je op een terras gaat zitten roken. Dit zal iedereen wel belachelijk vinden want 'dat mag ik toch lekker zelf bepalen', maar als je je bedenkt hoeveel mensen geen zin hebben in jouw rook is het eigenlijk enorm asociaal.
Je hebt mensen die overmatig transpireren. Ja en dan niet een beetje he? Het gutst van ze af. Ik weet niet meer hoe het heet maar dat is aangeboren en knoflookgeur is ook niet schadelijk voor een ander.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ken er genoeg die knoflook bij de vleet kanen, ook als ze de volgende dag onder de mensen verkeren. Ken er ook wel die met een pepermunt of kauwgum een stuk frisser ruiken dan zonder. En dan heb ik het nog niet eens over zweetlucht, daar is niets aangeboren aan. Die vergelijking gaat dus heel goed op, maar vermoedelijk heb je geen antwoord.
Ik nodig je uit om morgenochtend je mond te zetten om de uitlaat van mijn auto, goed? \Morgen zal je dan wat hoesten maar gewoon een paar keer doen en dan ga je het vanzelf echt lekker vinden.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, kut ook dat al die auto's voorbij rijden, schadelijke stoffen de lucht in blazend. Wat doe je daar aan?![]()
Sommige van die niet-rokers zijn volledig de weg kwijt met hun uiterst intolerant en fundamentalistisch gedrag jegens de rokende medemens.
Identieke bezigheden inderdaad, autorijden en roken. Met name op het gebied van noodzakelijkheid en de situaties waarin ze voorkomenquote:Op zondag 29 maart 2009 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, kut ook dat al die auto's voorbij rijden, schadelijke stoffen de lucht in blazend. Wat doe je daar aan?![]()
Ja hallo, 25 procent rookt, dat zijn dus ook niet alle mensen!quote:Op zondag 29 maart 2009 22:19 schreef Teteteterek het volgende:
Ik-ken-een-paar-mensen-die-dat-doen-dus-doet-iedereen-dat redenatie![]()
En overmatig transpireren is wel degelijk aangeboren of te danken aan een afwijking.
Ik vraag een niet-roker toch ook niet om aan een sigaret te lurken?quote:Op zondag 29 maart 2009 22:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik nodig je uit om morgenochtend je mond te zetten om de uitlaat van mijn auto, goed? \Morgen zal je dan wat hoesten maar gewoon een paar keer doen en dan ga je het vanzelf echt lekker vinden.
Dit is de logica van het roken he?
Ja, ik kan tientallen zaken opnoemen waar ik last van heb of last van zou kunnen krijgen. Dat heb je als je met veel mensen op een kluit zitquote:Het gaat hier niet om de algehele vervuiling maar over het feit dat iemand last heeft van andermans vervelende gewoonte.
Ik vind het prima dat je dat onzin vindt, of niet terecht, maar het is de realiteit. Op terrassen is roken toegestaan.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:24 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Onzin. Het rookvrije gedeelte is overal, net zoals je overal vrij zou moeten zijn van te luide muziek, hondenpoep, weetikveel wat. Voor al dat soort dingen, waaronder dus ook roken, vind ik: ga lekker je gang, zolang anderen er maar geen last van hebben. Begrijp best dat dat vervelend is als je rookt, maar mijns inziens is het niet meer dan logisch. Roken is namelijk iets dat ten eerste de gezondheid schaadt, en ten tweede smerig gevonden kan worden. Logisch dat veel mensen daar niet mee in aanraking willen komen. Wil je toch roken, prima, maar dan is het je eigen verantwoordelijkheid en moet je het dus ook zélf regelen.
Overigens vind ik het van weinig tact of socialiteit getuigen als je op een terras gaat zitten roken. Dit zal iedereen wel belachelijk vinden want 'dat mag ik toch lekker zelf bepalen', maar als je je bedenkt hoeveel mensen geen zin hebben in jouw rook is het eigenlijk enorm asociaal.
Ja, presentquote:Op zondag 29 maart 2009 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sommige van die niet-rokers zijn volledig de weg kwijt met hun uiterst intolerant en fundamentalistisch gedrag jegens de rokende medemens.
Ja, zout es op met die kinderwagen op het trottoir, ik moet iedere keer een stap opzij om ruim baan te gevenquote:
En doe je dat niet dan tik ik gewoon tegen je hielen aan met m'n dubbele buggyquote:Op zondag 29 maart 2009 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zout es op met die kinderwagen op het trottoir, ik moet iedere keer een stap opzij om ruim baan te geven![]()
Wat zit je nou stom te ouwe hoere joh. Rekening houden met moet altijd vanuit de rokers naar de niet-rokers? Ik denk dat je al lang blij mag zijn dat nagenoeg iedereen rekening houdt met het niet-roken in de kroeg.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:35 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Goh, stel je voor hé, rekening houden met anderen. Wat is dat voor iets raars!
Je negeert mijn punt he.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vraag een niet-roker toch ook niet om aan een sigaret te lurken?![]()
Dit is naar mijn idee ook absoluut een feit. Veel gezeik komt inderdaad omdat we met zijn allen op kluitje zitten.quote:Ja, ik kan tientallen zaken opnoemen waar ik last van heb of last van zou kunnen krijgen. Dat heb je als je met veel mensen op een kluit zit
Waar komt bij jou het idee vandaan dat rokers gelijkwaardig zijn aan niet-rokers?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:04 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wat zit je nou stom te ouwe hoere joh. Rekening houden met moet altijd vanuit de rokers naar de niet-rokers? Ik denk dat je al lang blij mag zijn dat nagenoeg iedereen rekening houdt met het niet-roken in de kroeg.
Rokers houden rekening in de kroeg met de niet-rokers.
Niet-rokers houden rekening buiten met rokers.
Simpel als wat.
Rokers zijn minderwaardig aan nietrokers volgens jou?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:14 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Waar komt bij jou het idee vandaan dat rokers gelijkwaardig zijn aan niet-rokers?
Ja. En voel je nou niet gediscrimineerd want het is niks persoonlijksquote:Op zondag 29 maart 2009 23:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Rokers zijn minderwaardig aan nietrokers volgens jou?
Jij spoort dus echt niet, voor geen meterquote:Op zondag 29 maart 2009 23:22 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ja. En voel je nou niet gediscrimineerd want het is niks persoonlijks
Nee hoor, ik gun je je superieure gevoel.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:22 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ja. En voel je nou niet gediscrimineerd want het is niks persoonlijks
Inderdaad.... de meeste rokers willen gewoon kunnen roken waar ZIJ dat willen, en hen die er daar last van hebben moeten maar oprotten.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:08 schreef Teteteterek het volgende:
Stali, jij behoort dan ook tot een zeer zeldzame groep rokers.
Met alle wetenschap die we hebben over roken, meeroken, en de schadelijkheid van beiden..... zou je je kunnen afvragen wat rokers in hemelsnaam nog bezield om nog door te roken.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:16 schreef Stali het volgende:
Rokers zijn minderwaardig aan nietrokers volgens jou?
Denkfout: intelligente mensen handelen niet altijd rationeel.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:04 schreef maartena het volgende:
Hen die echter bewust niet willen stoppen maar het wel kunnen..... Zelfs met alle wetenschap die we hebben..... daar moet toch iets ontbreken in de hersenen denk ik, of ze snappen de materie niet helemaal.
(...)
Wellicht is de term "minderwaardig" niet echt een goede term, maar "minder intelligent" zou ik toch wel durven zeggen in dat geval.
Het is wél genetisch bepaald hoe verslaafd iemand aan nicotine wordtquote:Op zondag 29 maart 2009 21:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Zoiets kan een aangeboren kwaal zijn. Roken is dat niet.
Dat je het roken wil ontmoedigen door o.a. mij te laten inzien dat het een domme gewoonte is die schadelijk is voor mij en mijn omgeving, dat begrijp ik wel. (Over de omgeving heb ik dan een heel andere mening, maar dit terzijde).quote:Op maandag 30 maart 2009 17:04 schreef maartena het volgende:
[..]
Met alle wetenschap die we hebben over roken, meeroken, en de schadelijkheid van beiden..... zou je je kunnen afvragen wat rokers in hemelsnaam nog bezield om nog door te roken.
Als het puur en alleen verslaving is, dan is een roker niet minderwaardig. De nicotine is immers krachtiger dan de wil om te stoppen, en een verslaving is wat dat betreft gewoon een ziekte waarvan je genezen kunt worden, alleen vaak niet zonder hulp van buitenaf.
Hen die echter bewust niet willen stoppen maar het wel kunnen..... Zelfs met alle wetenschap die we hebben..... daar moet toch iets ontbreken in de hersenen denk ik, of ze snappen de materie niet helemaal.
De meeste ex-rokers zijn zo ergens in de 20 een keer gestopt, omdat ze na hun jeugdzonde toch eindelijk een keer inzien dat het wellicht niet zo goed voor je en voor je nakomelingen is.... Hen die na 30 nog roken zijn OF zwaar verslaafd en kunnen niet meer zonder hulp stoppen, OF zijn niet slim genoeg om de feiten over roken te snappen.
Wellicht is de term "minderwaardig" niet echt een goede term, maar "minder intelligent" zou ik toch wel durven zeggen in dat geval.
Er is ook eigen wil.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:22 schreef Zfactor het volgende:
[..]
Het is wél genetisch bepaald hoe verslaafd iemand aan nicotine wordt
Oh, het rookverbod is er gekomen omdat jij en andere nietrokers massaal zijn gaan demonstreren.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:42 schreef Teteteterek het volgende:
Alleen al het feit dat het rookverbod bestaat toont jullie inferioriteit aan, daar hoef je verder niet zo veel achter te zoeken.
Als dat de enige reden is zouden jullie het toch in een mum van tijd weer ongedaan kunnen maken?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Oh, het rookverbod is er gekomen omdat jij en andere nietrokers massaal zijn gaan demonstreren.
Voordat je weggaat...quote:Op maandag 30 maart 2009 19:55 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Als dat de enige reden is zouden jullie het toch in een mum van tijd weer ongedaan kunnen maken?
Gelukkig heb jij blauwe ogen, blond haar en een zandlopermodel? Dan zit het bij jou allemaal wel snorquote:Op maandag 30 maart 2009 19:42 schreef Teteteterek het volgende:
Alleen al het feit dat het rookverbod bestaat toont jullie inferioriteit aan, daar hoef je verder niet zo veel achter te zoeken.
Je bent inderdaad niet intelligent genoeg. Jammer...quote:Op maandag 30 maart 2009 20:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Voordat je weggaat...
Als je met je handje had opgelet zou je hebben kunnen lezen dat ik al meerdere malen aangegeven heb het volledig eens te zijn met het rookverbod. Daar heb je zelf nog op gereageerd ook.
Fijne avond nog..
Grof, maar niets minder waar. Als je precies weet hoe schadelijk roken is, en dan niet WIL stoppen, dan ben je imho gewoon ontzettend dom bezig. En wederom, er is een verschil tussen niet willen, en niet kunnen. Voor het niet kunnen kun je ook allerlei hulp inroepen tegenwoordig, allereerst bijvoorbeeld om te beginnen een gesprek met je huisarts.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:23 schreef Stali het volgende:
Maar ik vind het wel een beetje vreemd om door een nietroker als minderwaardig bestempeld te worden of door iemand die het correcter vindt mij weg te zetten als minder intelligent. Eigenlijk vind ik wel grof ook.
Je schrijft me allemaal dingen toe die niet op mij van toepassing zijn. Ik heb voldoende gepost in dit topic zodat je zou kunnen weten dat ik geen rook pomp in mijn kinderen (kinderen?) noch in mijn partner en juist rekening hou met de longen van mijn medemens op een terras, ik ben inderdaad zeer asociaal. En dat stoppen voor mij voorlopen geen prio heeft maakt niet dat ik me geroepen voel mijn priveleven op internet te plempen. Maartena vindt mij minder intelligent omdat ik iets doms doe, nou het is me helemaal best hoor.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Grof, maar niets minder waar. Als je precies weet hoe schadelijk roken is, en dan niet WIL stoppen, dan ben je imho gewoon ontzettend dom bezig. En wederom, er is een verschil tussen niet willen, en niet kunnen. Voor het niet kunnen kun je ook allerlei hulp inroepen tegenwoordig, allereerst bijvoorbeeld om te beginnen een gesprek met je huisarts.
Het feit dat het ook totaal geen prioriteit voor je is, en dat je de gezondheid van je eigen lichaam op een redelijk onbelangrijke plaats zet (blijkbaar) geeft toch te kennen dat het waarschijnlijk meer met verslaving te maken heeft dan met wat anders trouwens, tenzij je zo'n iemand die "ik kan ZO stoppen hoor, vandaag nog als het moet" roept, maar het vervolgens niet doet.
Maar goed, zolang je niet de longetjes van je eigen kroost gaat zitten volblazen met jouw afval product en daarmee dus de sigaret in een hoger vaandel zet dan je kinderen, moet je thuis gewoon doen wat je wil natuurlijk.....Je eventuele partner kan kiezen of hij/zij in de rook wil zitten, maar je kinderen kunnen dat niet, en dat gedrag is gewoon asociaal.
Je hebt vermoedelijk geen idee hoe asociaal het is om überhaupt kinderen te verwekken. Je tekent hun doodvonnis al bij de geboorte. Nu maar hopen dat ze op de weg erheen niet al te veel te lijden krijgen, zowel geestelijk als lichamelijk, en redelijk snel de geest geven als ze op leeftijd zijn.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:17 schreef maartena het volgende:
Maar goed, zolang je niet de longetjes van je eigen kroost gaat zitten volblazen met jouw afval product en daarmee dus de sigaret in een hoger vaandel zet dan je kinderen, moet je thuis gewoon doen wat je wil natuurlijk.....Je eventuele partner kan kiezen of hij/zij in de rook wil zitten, maar je kinderen kunnen dat niet, en dat gedrag is gewoon asociaal.
Dat toonde hij al toen hij even crew mocht zijn, dat onderkruipertje.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:48 schreef Stali het volgende:
Oja, maartena, eigenlijk ben je gewoon een viezerikje.
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:36 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Je bent inderdaad niet intelligent genoeg. Jammer...
Als ik bij iemand ga zitten die stinkt, ga ik zelf weg. Stinkie zat er namelijk al.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:04 schreef OldJeller het volgende:
Voor mensen die roken is een sigaret lekker evenals de geur van de rook als een ander rookt. Maar anderen vinden het stinken en willen het niet in hun buurt hebben.
Als er iemand bij je in de buurt komt zitten die onwijs naar stront ruikt wat niet te harden is, zodat je je neus dicht moet knijpen.. of iemand die naar allemaal bedorven dingen ruikt bij je in de buurt komt zitten, of naar oud zweet stinkt.. dan wil je toch ook dat hij het liefst de plek verlaat, omdat hij stinkt. Omdat je het vindt stinken.
Sommige mensen vinden op dezelfde manier een sigaret stinken en hebben dus liever dat iemand het ergens anders rookt.
Maar hij rookt niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 06:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zegt wie? De domste newbie van de maand?
Ook die doen er wat aan tot de grens van redelijkheid overschreden wordquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:46 schreef maartena het volgende:
[..]
Tis maar goed dat de vuilverwerkende bedrijven er niet zo over denken.
Dat is best een asociaal standpunt eigenlijk als ik het zo nog eens lees.
Willen roken? Mjah, ik wil gewoon niet stoppenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:52 schreef maartena het volgende:
Ik sta er eigenlijk nog steeds verbaasd van dat mensen nog steeds willen roken. Niet kunnen stoppen omdat je verslaafd bent, dat snap ik nog wel.... je bent ooit begonnen toen je jonger was en er nog niet veel over wist, en nu is het moeilijk te stoppen. Dat snap ik goed, nicotine is immers een van de meest verslavende stoffen die bestaat.
Maar mensen die met alles wat we over roken en meeroken weten nog steeds willen roken.... dat snap ik dan weer niet.
Noem eens 1 topic op FOK! wat niet eindigt in een bash/wellus/nietes discussie dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
toch wel jammer dat elk topic op fok wat maar enigszins aan roken gekoppeld is steevast uitloopt op een rokertje bashen / welles nietes discussie
de meeste topics buiten KLB en ONZ volgens mij welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Noem eens 1 topic op FOK! wat niet eindigt in een bash/wellus/nietes discussie dan?
Klaagbaak is nu Onzin, alleen erger, maar geloof dat het de mensen die "modden" niet echt boeit ofzo???quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de meeste topics buiten KLB en ONZ volgens mij wel
Oké, nu moet ik eigenlijk wel buigen, hè. Want de grote FritsVanEgters heeft 24k posts!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 06:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zegt wie? De domste newbie van de maand?
Ik weet dat je ontgroening gewend bent maar buigen voor senioren is hier niet nodig. Ik heb eerlijk gezegd liever dat je ophoudt met het plaatsen van domme posts die nergens op gebaseerd zijn, als je me toch een plezier wilt doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:48 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Oké, nu moet ik eigenlijk wel buigen, hè. Want de grote FritsVanEgters heeft 24k posts!
Alleen omdat jullie het verband tussen bepaalde posts niet zien betekent nog niet dat ze dom zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik weet dat je ontgroening gewend bent maar buigen voor senioren is hier niet nodig. Ik heb eerlijk gezegd liever dat je ophoudt met het plaatsen van domme posts die nergens op gebaseerd zijn, als je me toch een plezier wilt doen.
Hou je poot vooral lekker stijf joh. Het ligt aan ons.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:16 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Alleen omdat jullie het verband tussen bepaalde posts niet zien betekent nog niet dat ze dom zijn.
Ik wist niet dat er ook nog een mannelijke variant van Gia was op FOK!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:16 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Alleen omdat jullie het verband tussen bepaalde posts niet zien betekent nog niet dat ze dom zijn.
Ik heb het gewoon over rokers in het algemeen. Alhoewel ik wel op jouw posts reageer, is het niet direct als reactie op jou persoonlijk bedoeld.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:35 schreef Stali het volgende:
Dit slaat gewoon helemaal nergens meer op, je zit me continu aan te vallen op dingen waar ik me helemaal niet schuldig aan maak. Schiet jij even lekker op zeg.
Dat komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:46 schreef Keltie het volgende:
Willen roken? Mjah, ik wil gewoon niet stoppen
Het topic gaat niet over roken in het algemeen. Ten hoogste over buiten roken in het algemeen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:15 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over rokers in het algemeen. Alhoewel ik wel op jouw posts reageer, is het niet direct als reactie op jou persoonlijk bedoeld.
Tis wel weer veelzeggend dat je er kriebelig van wordt en dat ook in je reacties laat blijken. Steek er nog een op.
Een joint... jee dat is echt lang geleden dat ik die gerookt heb. Was best geinig wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:11 schreef DanOam het volgende:
Rook van sigaretten stinkt idd, maar voor mij nog niet niet erg genoeg om te verkassen... aan de TS, vooral doorroken... desnoods steek je een joint op
quote:Op woensdag 1 april 2009 00:47 schreef Teteteterek het volgende:
Willen jullie alsjeblieft weggaan uit dit topic, ik heb last van jullie stank
Lienzz vindt je niet echt leuk? Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:47 schreef Teteteterek het volgende:
Willen jullie alsjeblieft weggaan uit dit topic, ik heb last van jullie stank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |