dat dus..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet meer dan terecht dat ze dat doen, want het is tenslotte een stiltecoupé.
41 notes? Mèn! Dat red ik zelfs niet met 2 accountsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 06:59 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen. Laat in slaap gevallen, vroeg wakker
.
Viev!. Ik zie het helemaal voor me! Wat een eikel
.
Ik heb 41 notes, geloof ik, maar de laatste stamt uit mei 2008 ofzo, dus ik ben wel zoet geweest de laatste tijdEn toegegeven: ik kon strontvervelend zijn in het verleden.
Ja zeg ik ben net wakkerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Begrijpend lezen valt niet altijd mee...
valt mee hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben trouwens zeer benieuwd naar MoBlo's notes
Nou, dan heb ik nog een mooie voor je..quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:24 schreef Laureline het volgende:
Verhaal van Vivi doet me denken aan mensen die je als je langzaam op een 5 meter brede stoep fietst (met nog 4 meter ruimte voor hen om te passeren) je vermanend toesissen: 'Het is geen fietspad hoor!'
Nou het waren van die hele grote enge - denk dat ik dan op de grond had gelegen ipv zijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:24 schreef Vivi het volgende:
Ik had meteen een van die honden plat gereden.
(Behalve natuurlijk als het Koekiekloons waren).
Ja, al gehad - alles is in orde gelukkigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:27 schreef Chicolate het volgende:
Hey PPP, WB. Krijg je snel uitslag van de kijkoperatie? (of krijg je dat meteen al?)
Zo, laatste tentamen vandaag. Ik heb nog tot 12 uur ofzo om te leren en mn motivatie is een beetje kwijt. Ga eerst wat eten en dan de laatste restjes leren. Tot vanmiddag!
Dinsdag hardlopen dusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dinsdag wordt het prachtig weer!(80 % zonkans).
Nee, dinsdag buiten zitten @ balkonquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dinsdag hardlopen dus
Oh mogguh trouwens
wij hadden laatst zo iemand in de bus voor ons zittenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik word nooit gebeld en als ik gebeld word, dan hoor ik het niet, want m'n telefoon staat standaard op stil. Een beetje genant als je in de bus / trein zit en iedereen hoort dat je gebeld wordt, behalve jij zelfVandaar op stil dus
.
wasn't mequote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij hadden laatst zo iemand in de bus voor ons zitten
Ik heb geen balkonquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dinsdag buiten zitten @ balkon. En bruin worden
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |